مبلغی انتخاب کنید :




×
iOS 7 چه نکاتی را درباره آیفون بعدی فاش می کند؟
آيا ميدانيد؟
کاربر ویژه شوید !

شارژ موبايل تبلیغات

^ Back to Top
اطلاع رسانی های سیاره پی دی ای
دسترسی به بخش کاربری سیاره پی دی ای
مشخصات گوشی موردنظر خود را بصورت زنده ببینید!
نمایش نتایج: از 1 به 1 از 1

موضوع: iOS 7 چه نکاتی را درباره آیفون بعدی فاش می کند؟

  1. Top | #1


    تاریخ عضویت
    May 2012
    عنوان کاربر
    ناظر انجمن
    شماره عضويت
    9
    محل سکونت
    طهران
    نوشته ها
    5,725
    می پسندم
    6,159
    سپاس از شما
    8,363 بار در 5,159 پست
    كشور
    Iran
    موبايل
    Samsung-I9300-Galaxy-S-III
    موبايل
    BlackBerry-Bold-9700
    اپراتور
    Iran
    میزان اعتبار کاربر
    21,000 تومان
    مبلغ حمایت شده از کاربر
    21000 تومان
    اطلاعات کامپیوتر
    میزان امتیاز
    508

    iOS 7 چه نکاتی را درباره آیفون بعدی فاش می کند؟

    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]





    در کنفرانس WWDC 2013 دوشنبه شب، همان طور که پیش بینی می شد خبری از آیفون جدید نبود و اپل تنها به معرفی iOS 7 بسنده کرد. اما آیفون آینده چه امکاناتی خواهد داشت؟ در کنار شایعات فراوانی که تا کنون منتشر شده اند، اپل همیشه سعی کرده است با سخت گیری هرچه بیشتر و رازداری فراوان، محصولاتش را تا زمان عرضه از چشم نامحرم دور نگه دارد.

    اما اکنون با عرضه نسخه جدید سیستم عامل موبایل اپل که قرار است روی آیفون بعدی هم از آن استفاده شود، و نگاهی دقیق تر به برخی قابلیت های کمتر شناخته شده آن، می توان برخی تغییرات سخت افزاری آیفون و آیپدهای بعدی را پیش گویی کرد.



    بهبودهای دوربین

    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]

    لازم نیست با ارتقاء سیستم عامل حدس بزنیم که اپل دوربین عکاسی و فیلمبرداری محصولات آینده اش را از نظر سخت افزاری بهبود خواهد بخشید. این امری حتمی است.

    البته اکنون برخی شواهد را هم در دست داریم: iOS 7 از قابلیت فیلمبرداری تا ۶۰ فریم بر ثانیه پشتیبانی می کند. در حالی که استاندارد اسمارت فون فعلی ۳۰ فریم بر ثانیه است.

    این بدان معنی است که آیفون بعدی احتمالا قادر است با سرعتی دوبرابر، به ثبت اطلاعات در همان بازه زمانی بپردازند. همچنین گمان می رود کیفیت فیلمبرداری آن به 1080p HD ارتقا پیدا کند.

    این کار فیلم های ویدیویی ضبط شده را بسیار نرم و روان تر از قبل خواهد ساخت. به خصوص اینکه قصد فیلمبرداری از اشیاء متحرک را داشته باشید یا اینکه بخواهید دوربین را حرکت دهید. همچنین ضبط ویدیو با سرعت ۶۰ فریم بر ثانیه برای تهیه فیلم های اسلوموشن هم بسیار مناسب تر است.

    همچنین علاوه بر ضبط ویدیو، دلایلی وجود دارد که شما می توانید با آیفون آینده در حالت عکاسی متوالی یا Burst mode با نگه داشتن دکمه شاتر، با سرعت ۶۰ فریم بر ثانیه به ثبت تصاویر بپردازید. شاید اپل از چنین حالت عکاسی متوالی پشتیبانی نکند، اما از نظر فنی امکان آن در iOS 7 وجود دارد.

    سخت افزار مهم مورد نیاز در تمامی این موارد هم پردازنده تصویر خواهد بود. در حالی که آیفون 5 ممکن است از نظر فنی قادر باشد با کمی فشار، سرعت مورد نیاز برای عکاسی با دو برابر نرخ فریم فعلی را تامین کند، اما نیاز است یک پردازنده تصویر بسیار بهینه شده مورد استفاده قرار گیرد تا بتواند هنگام عکاسی و فیلمبرداری باتری آیفون را حفظ کند و باعث خالی شدن ناگهانی آن نگردد.

    اپل همراه با اعمال تغییرات جدید روی آیفون بعدی، بدون شک مشغول کار بر روی سنسور دوربین هم هست تا با بهبود کیفیت تصاویر، کارایی ویدیوها را هم یک گام به جلو ببرد.

    سنسور جدید

    می دانیم که iOS 7 امکان پشتیبانی از شیب سنج را دارد. و با این ابزار می تواند شیب، بالا رفتن یا پایین آمدن را به خصوص در ارتباط با جاذبه اندازه گیری کند.

    اما آنچه هنوز چندان مشخص نیست، این است که آیا اپل راهی همانند سامسونگ را خواهد پیمود (افزودن سنسورهای جدید همچون بارومتر و رطوبت سنج به اس ۴) و سنسور تازه ای به آیفون آینده اضافه می کند. یا اینکه اطلاعات لازم برای این بخش از سیستم عامل جدید را از سنسورهای موجود جمع آوری و پردازش می نماید.

    ولی نشانه های موجود بر این دلالت دارند که سنسور جدیدی در راه است. استفاده از موبایل تان به عنوان یک ابزار واقعی برای سنجش شیب می تواند در اپلیکیشن های جذاب فراوانی مورد استفاده قرار گیرد: برای مثال تغییر پرسپکتیو در نقشه های سه بعدی یا تغییر موقعیت موبایل در اپلیکیشن های تمرین فعالیت های ورزشی.

    همچنین این موضوع می تواند فواید زیادی در بازی ها داشته باشد. به خصوص در بازی های واقعیت افزوده که بر آگاهی از موقعیت دقیق فضایی گوشی نسبت به شما بنا شده اند و بر اساس آن در خصوص هر حرکت در بازی تصمیم گیری می کنند.


    دکمه کشویی (toggle button) جدید

    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]

    مدت زمان درازی است که دکمه های استوانه ای کشویی در سیستم عامل iOS جا خوش کرده اند و به خصوص در منوی تنظیمات آنها را به راحتی می توانید بیابید. اما iOS 7 آنها را تغییر داده و کوتاه ترشان ساخته است.

    اکنون احتمال بیشتری می رود که اپل سخت افزار آیفون را هم تغییر داده و برای شباهت طراحی آن با سیستم عامل، از چنین دکمه ای در سمت چپ دستگاه بهره ببرد. البته چنین دکمه سخت افزاری قبل از این هم سابقه داشته و ما دقیقا چنین دکمه ای را در کناره تبلت آیپد مینی شاهد بوده ایم.

    باز هم غیبت NFC

    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]

    علی رغم تمام گمانه زنی ها در آیفون ۵ خبری از NFC نبود و با توجه به سرمایه گذاری اپل روی پروتکل انتقال بیسیم AirDrop، می توان آن را نشانه ای دانست که در نسل بعدی آیفون هم NFC را نخواهیم دید.

    مدت زمان زیادی است که اپل از کاربرد NFC به عنوان یک شیوه مناسب و امن تپ کردن موبایل ها جهت پرداخت های موبایلی و اشتراک محتوا طفره می رود. اما از سوی دیگر راه حل های نرم افزاری جایگزین را برای این کار ارائه می کند: Passbook برای پرداخت ها و ذخیره بلیط ها، یا AirDrop برای اشتراک عکس و ویدیوها.

    برای تاکید روی این موضوع، کریگ فدریگی مرد شماره یک iOS در معرفی AirDrop گفت: «دیگر لازم نیست که دور اتاق بچرخید و موبایل های تان را به هم بزنید» مطمئنا اینها کلمات شرکتی نیست که در تلاش برای استفاده از NFC در محصولاتش است.

    دیگر شایعات سخت افزاری

    آیفون بعدی هرچه که باشد، آی او اس ۷ نقش حیاتی در زندگی بخشی به آن بازی می کند. بر اساس شایعات موجود، اینها بخشی دیگر از سخت افزارهای جدیدی هستند که احتمالا در آیفون آینده خواهیم دید:

    - نمایشگر بزرگتر
    - رنگهای متنوع تر
    - شارژ بیسیم

    در لیست آرزوهای شما برای آیفون بعدی چه امکاناتی نوشته شده است؟ دوست دارید اپل چه قابلیت هایی را به تلفن هوشمند بعدی بیفزاید تا نیازهای شما را مرتفع سازد؟


    منبع : Cnet



    ویرایش توسط Corleone : Thursday 13 June 13 در ساعت 00:46

    کاربر مقابل پست Mojtaba عزیز را پسندیده است:



  2. # ADS

کلمات کلیدی این موضوع

بوک مارک ها

بوک مارک ها

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •