مبلغی انتخاب کنید :




×
دوئل iOS 7 و iOS 6: آیا کارایی کاهش یافته است؟
آيا ميدانيد؟
کاربر ویژه شوید !

شارژ موبايل تبلیغات

^ Back to Top
اطلاع رسانی های سیاره پی دی ای
دسترسی به بخش کاربری سیاره پی دی ای
مشخصات گوشی موردنظر خود را بصورت زنده ببینید!
نمایش نتایج: از 1 به 1 از 1

موضوع: دوئل iOS 7 و iOS 6: آیا کارایی کاهش یافته است؟

  1. Top | #1


    تاریخ عضویت
    May 2012
    عنوان کاربر
    ناظر انجمن
    شماره عضويت
    9
    محل سکونت
    طهران
    نوشته ها
    5,725
    می پسندم
    6,159
    سپاس از شما
    8,363 بار در 5,159 پست
    كشور
    Iran
    موبايل
    Samsung-I9300-Galaxy-S-III
    موبايل
    BlackBerry-Bold-9700
    اپراتور
    Iran
    میزان اعتبار کاربر
    21,000 تومان
    مبلغ حمایت شده از کاربر
    21000 تومان
    اطلاعات کامپیوتر
    میزان امتیاز
    509

    دوئل iOS 7 و iOS 6: آیا کارایی کاهش یافته است؟

    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]

    اکنون که یک روز از انتشار رسمی iOS 7 می‌گذرد، هرچند برخی با مشکل کاهش طول عمر باتری مواجه شده‌اند، اما بسیاری از کاربران کارایی گوشی‌ها و تبلت‌های خود را عادی ارزیابی کرده‌اند. آیا شما نیز تصمیم به مهاجرت به iOS 7 را دارید؟ آیا از کاهش کارایی گوشی خود نگرانید؟ در ادامه با ما همراه باشید تا بنچمارک‌های iOS 7 و iOS 6 را با یکدیگر مقایسه کنیم.


    یکی از مهمترین عواملی که بسیاری از دارندگان آیفون را دوباره علاقمند به ابزارهای اپلی خود کرده، تغییرات خارق‌العاده‌ای است که در نسخه‌ی جدید iOS رخ داده است. اما یکی فاکتورهایی که شاید در موفقیت یا شکست یک محصول جدید تاثیر گذار باشد، مقایسه‌ی آن با نسخه‌ی قبلی و ارزیابی نکات مثبتی است که به محصول جدید اضافه شده است.


    با انجام بنچمارک‌های متعدی که بر روی یک دستگاه آیفون 5، پس از به‌روزرسانی به iOS 7 انجام شده است، نتایج جالبی به‌دست آمد. با توجه به اینکه نسخه‌های قدیمی‌تر آیفون، همچون آیفون 4، براحتی قادر به اجرای iOS 6 نبودند، در اجرای نسخه‌ی جدید این سیستم‌عامل نیز با مشکلات فراوانی روبرو شدند، هرچند این مساله در مورد آیفون 5 صادق نبود. جالب‌تر اینکه، نتایج حاصل از تست‌های انجام شده برروی آیفون 5 با استفاده از iOS 7 بسیار نزدیک به نتایج حاصل از بنچمارک‌های انجام شده بر روی این گوشی با iOS 6‌ است. فاصله‌ی کم عملکرد این دو گوشی به اندازه‌ای است که می‌توان به جرات، هردو نسخه‌ی سیستم عامل را بسیار عالی و بهینه ارزیابی کرد.


    در ادامه نتایج بنچمارک‌ها را در هر دو سیستم عامل مشاهده خواهید کرد.




    Browsermark 2.0


    Browsermark 2.0 یکی از بهترین ابزارهای موجود برای ارزیابی عملکرد مرورگرها است، چراکه این ابزار با تکرار کارهای معمول در سافاری، که شاید شما یکبار با مرورگر انجام دهید، نتایج بسیار جالبی را از کارایی مرورگر تحت شرایط سخت ارائه می‌دهد. همانطور که اشاره کردیم، تفاوت نتایج کارایی این گوشی با هردو سیستم‌عامل به حدی اندک است که می‌توان آن را نادیده گرفت. این بنچمارک سه بار متوالی انجام شده است.



    SunSpider 0.9.1


    سان‌اسپایدر یکی دیگر از بنچمارک‌هایی که برای ارزیابی کارایی مرورگر استفاده می‌شود، این آزمایش سه بار متوالی در هر دو سیستم‌عامل انجام شده است. باردیگر، تفاوت در نتایج به دست آمده بسیار ناچیز است.



    GLBenchmark 2.7


    شاید این بنچمارک که در زمینه‌ی ارزیابی کارایی گرافیکی است، نگرانی طرفداران بازی‌ها را در مورد قابلیت‌های گرافیکی ابزارهای خود پس از به‌روزرسانی به iOS 7 برطرف کند. باید اطمینان داد که تقریبا هیچ تفاوتی در کارایی این گوشی پس از به‌روزرسانی به iOS 7 رخ نداده است.


    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]

    بنابراین می‌توان نتیجه گرفت که از لحاظ قدرت و بازده، تفاوت چندانی میان iOS 6 و iOS 7 در یک گوشی آیفون 5 وجود ندارد. با توجه به اضافه شدن برخی ویژگی‌ها به نسخه‌ی جدید سیستم‌عامل، این عوامل موجب کاهش کارایی در ابزارهای نسبتا قدیمی اپل نشده ، چنانکه می‌توان تفاوت موجود را هیچ انگاشت. ار این‌رو، مهاجرت از iOS 6 به iOS 7 دارای منافعی همچون استفاده از ویژگی‌های جدید و لذت بردن از رابط کاربری متفاوت آن است. اما این موضوع را نیز فراموش نکنید که با بروز رسانی به iOS 7 حداقل کاربران آیفون 5، طول عمر باتری کمتری را در اختیار خواهند داشت.


    اگر شما نیز یکی از ابزارهای اپلی را در اختیار دارید و نسخه‌ی جدید را برروی گوشی یا تبلت خود نصب کرده‌اید، تفاوت‌ها و ویژگی‌های آن را برای ما بیان کنید؟

    موضوعات مشابه:

    انان كه با افكاري پاك و فطرتي زيبا در قلب ديگران جاي دارند را هرگز هراسي از فراموشي نيست چرا كه جاودانند


    * * کوروش بزرگ * *



    کاربر مقابل پست Mojtaba عزیز را پسندیده است:



  2. # ADS

کلمات کلیدی این موضوع

بوک مارک ها

بوک مارک ها

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •