مبلغی انتخاب کنید :




×
ارائه برنامه نقشه نوکیا برای iOS
آيا ميدانيد؟
کاربر ویژه شوید !

شارژ موبايل تبلیغات

^ Back to Top
اطلاع رسانی های سیاره پی دی ای
دسترسی به بخش کاربری سیاره پی دی ای
مشخصات گوشی موردنظر خود را بصورت زنده ببینید!
نمایش نتایج: از 1 به 1 از 1

موضوع: ارائه برنامه نقشه نوکیا برای iOS

  1. Top | #1


    تاریخ عضویت
    June 2012
    عنوان کاربر
    كاربر نيمه فعال
    شماره عضويت
    177
    نوشته ها
    977
    می پسندم
    466
    سپاس از شما
    1,171 بار در 603 پست
    میزان اعتبار کاربر
    0 تومان
    مبلغ حمایت شده از کاربر
    0 تومان
    اطلاعات کامپیوتر
    میزان امتیاز
    201

    ارائه برنامه نقشه نوکیا برای iOS

    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]


    همین چندی پیش بود که برای کاربران iOS، دو اپلیکیشن نقشه را به عنوان جایگزین گوگل مپز در این سیستم‌ عامل معرفی کردیم، و اکنون باید گزینه ای دیگر را نیز به این لیست اضافه کنیم؛ نوکیا سرانجام نقشه‌های معروف خود را به صورت اپلیکیشن برای iOS عرضه کرده است. اگر در سال‌های گذشته از کاربران گوشی‌های نوکیا و سیستم‌عامل سیمبین بوده باشید، قطعا با نقشه‌های نوکیا آشنایی دارید. این نقشه‌ها که در سال‌های دور یکی از بهترین گزینه‌ها برای کاربران ایرانی محسوب می‌شدند، اکنون بر روی دستگاه‌های اپل در دسترس هستند.

    در اپلیکیشن Here ، امکاناتی از قبیل مسیریابی، نمایش ترافیک راه‌ها، نمایش مسیر وسایل حمل و نقل عمومی، نقشه‌های ماهواره‌ای و ... گنجانده شده است. برای دسترسی به نقشه‌ها باید به شبکه اینترنت دسترسی داشته باشید، با این حال می‌توانید با استفاده از قابلیت Save a map area ، محله مورد نظر خود را در نقشه دانلود نمایید تا بعدا بتوانید به صورت آفلاین از آن استفاده کنید.

    خوشبختانه نقشه ایران در این اپلیکیشن به خوبی و با جزییات بسیار بالایی کار شده است. جستجو اماکن در برنامه به خوبی صورت می‌پذیرد، با این حال هنگام بررسی‌های خود متوجه شدیم که سیستم مسیریابی بین دو نقطه به شدت ضعف دارد و تقریبا نمی‌توان از آن استفاده نمود. زمانی بیشتر از ضعف این قسمت حسرت خواهید خورد که بدانید نوکیا راهنمای صوتی خود را نیز در قسمت مسیریابی اپلیکیشن Here تعبیه کرده است.

    یکی دیگر از ویژگی‌های جالب نقشه نوکیا، پوشش مکان‌های مختلف در هر محله است. برای مثال هنگامی که شما یک میدان را در برنامه جستجو کنید، می‌توانید رستوران‌ها، مراکز خرید، مکان‌های تفریحی و جاذبه‌های توریستی نزدیک به محل مورد نظر خود را مشاهده نمایید. جالب اینکه این قابلیت برای ایران نیز به خوبی کار می‌کند و مکان‌های بسیاری را در خود جای داده است. شما همچنین می‌توانید با ایجاد حساب کاربری نوکیا، داخل شبکه Collection شوید و مکان‌های مورد علاقه خود را به ثبت رسانید تا برای دفعه‌های بعدی به راحتی آن‌ها را پیدا کنید.

    اپلیکیشن Here به رایگان در [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ] عرضه شده است که شما می‌توانید آن را برای آیفون و آیپد خود با حجم ۴ مگابایت دانلود کنید. شایان ذکر است که نسخه اندرویدی این برنامه نیز به زودی عرضه خواهد شد.


    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]

    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]

    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]

    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]


    3 کاربر پست C0D3R عزیز را پسندیده اند .



  2. # ADS

کلمات کلیدی این موضوع

بوک مارک ها

بوک مارک ها

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •