مبلغی انتخاب کنید :




×
ایران به کشور های پشتیبانی شده در قابلیت Find My Phone اضافه شد!
آيا ميدانيد؟
کاربر ویژه شوید !

شارژ موبايل تبلیغات

^ Back to Top
اطلاع رسانی های سیاره پی دی ای
دسترسی به بخش کاربری سیاره پی دی ای
مشخصات گوشی موردنظر خود را بصورت زنده ببینید!
نمایش نتایج: از 1 به 1 از 1

موضوع: ایران به کشور های پشتیبانی شده در قابلیت Find My Phone اضافه شد!

  1. Top | #1


    تاریخ عضویت
    April 2012
    عنوان کاربر
    مدیرانجمن
    شماره عضويت
    4
    محل سکونت
    تهران/تجریش
    نوشته ها
    1,176
    می پسندم
    2,361
    سپاس از شما
    2,485 بار در 1,126 پست
    كشور
    Iran
    موبايل
    Apple-iPhone
    موبايل
    Samsung-I9300-Galaxy-S-III
    اپراتور
    Iran
    میزان اعتبار کاربر
    0 تومان
    مبلغ حمایت شده از کاربر
    0 تومان
    اطلاعات کامپیوتر
    میزان امتیاز
    235

    ایران به کشور های پشتیبانی شده در قابلیت Find My Phone اضافه شد!

    ایران به کشور های پشتیبانی شده در قابلیت Find My Phone اضافه شد!

    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]


    یکی از پرکاربرد ترین و جالب ترین امکانات گوشی های ویندوز فونی، امکان کنترل و پیدا کردن گوشی دزدیده شده، یا گم شده ی شما است. با استفاده از قابلیت Find My Phone می توان موقعیت گوشی را بر روی نقشه پیدا کرد، آن را وادار به زنگ خوردن و حتی پاک کردن اطلاعات کرد. اما اخیرا این قابلیت رسما ایران را به کشور های پشتیبانی شده اضافه کرده است. با وینفون همراه باشید.


    با استفاده از قابلیت Find My Phone، شما چهار ویژگی جالب را در اختیار خواهید داشت. اول) امکان پیدا کردن گوشی خود بر روی نقشه، دوم) امکان زنگ خوردن گوشی با صدای بلند، حتی در صورتی که گوشی بر روی حالت بی صدا (سایلنت) باشد، سوم) امکان قفل صفحه نمایش و نمایش دادن پیغام دلخواه شما بر روی آن، و چهارم) امکان حذف اطلاعات و داده های شخصی بر روی گوشی.

    برای استفاده از این قابلیت، شما باید کشور خود را انتخاب کنید و سپس شماره تلفن خود را وارد کنید تا بتوانید از این امکانات استفاده کنید. اما متاسفانه این قابلیت در گذشته از کشور ایران پشتیبانی نمی کرده است، و برای وارد کردن شماره تلفن، باید از ترفند های دیگری، همچون انتخاب کشور هایی که پیش شماره مشابه با پیش شماره ی ایران (۹۸+) داشتند استفاده می کردیم.

    اما اکنون مایکروسافت ایران را رسما به لیست کشور هایی که می توانیم انتخاب کنیم اضافه کرده است و شما می توانید تنها با وارد کردن شماره تلفن خود از این امکانات بهره مند شوید.

    اما با توجه به تغییرات در سایت مایکروسافت و عوض شدن برخی از بخش های آن، این آموزش را برای شما با تصاویر جدید قرار می دهیم:


    • ابتدا به تنظیمات گوشی خود بروید، Find My Phone را پیدا کردن و در صفحه ی باز شده، دو تیک موجود را بزنید.


    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]


    • حال به آدرس [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ] بروید و اگر قبلا در اکانت مایکروسافت خود وارد نشده اید، ایمیل و رمز عبور خود را وارد کرده و Sign In را بزنید. پس از وارد شدن دنبال گزینه ی Find My Phone بگردید و بر روی آن کلیک کنید.



    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]


    • حال در صفحه ی باز شده شما می توانید اقدام به کنترل گوشی خود بکنید. در سمت راست صفحه، می توانید نقشه و آخرین مکانی که گوشی در آن جا بوده است (و موقعیت مکانی آن ارسال شده است) را مشاهده کنید. همچنین در بالای نقشه می توانید با فشردن دکمه ی Refresh اقدام به تازه سازی اطلاعات و نمایش جدید ترین موقعیت گوشی کنید.



    • در سمت چپ صفحه نیز سه گزینه ی Ring، Lock و Erase وجود دارد که به ترتیب می توانید برای زنگ خوردن گوشی، قفل کردن صفحه نمایش و نمایش متن دلخواه، و پاک کردن اطلاعات شخصی استفاده کنید.


    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]


    • حال برای مثال ما گزینه ی Lock را فشار می دهیم تا صفحه نمایش گوشی را قفل کنیم.



    • در اینجا ابتدا باید کشور ایران که به تازگی به جمع دیگر کشور ها اضافه شده است را انتخاب کنیم، شماره تلفن خود را بنویسیم و بر روی Okay کلیک کنیم:




    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]




    • در صفحه ی بعدی می توانید پیام دلخواه خود را بنویسید و گزینه ی Lock را بفشارید تا صفحه نمایش گوشی قفل شده و این پیام نمایش داده شود. می توانید از این قابلیت برای نوشتن آدرس خود یا هر چیز دیگری استفاده کنید.


    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]


    • پس از چند ثانیه گوشی شما قفل می شود و پیغامتان بر روی آن به نمایش در می آید. به یاد داشته باشید هنگامی که صفحه نمایش قفل می شود، برای باز کردن آن کافیست رمز معمولی گوشی خود را وارد کنید. متن به نمایش در آمده به این شکل خواهد بود:



    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]

    در صورتی که برای امتحان کردن این قابلیت از گزینه ی Ring استفاده کردید و گوشی شما شروع به زنگ خوردن کرد، می توانید از طریق فشردن دکمه های افزایش یا کاهش صدا، زنگ خوردن آن را قطع کنید. همچنین در استفاده از قابلیت Erase احتیاط کنید، چراکه با زدن این دکمه تمامی اطلاعات شخصی شما بر روی گوشی پاک می شود.

    به یاد داشته باشید با فعال کردن قابلیت Find My Phone، گوشی به طور مرتب و هر چند ساعت یک بار، موقعیت شما را به اکانتت مایکروسافتتان ارسال می کند. روش ارسال نیز از طریق اینترنت سیم کارت است، بنابراین مطمئن شوید که تنظیمات اینترنت سیم کارت را به درستی انجام داده اید و گوشی می تواند به اینترنت متصل شود، تا در هنگام دزدیده شدن بتوانید گوشی خود را پیدا کنید یا اطلاعات خود را پاک کنید.

    توجه داشته باشيد که تمامي مطالب سياره پي دي اي به صورت اختصاصي ترجمه و منتشر مي شوند و کپي برداري از آن ها مورد رضايت ما نخواهد بود..








    موضوعات مشابه:




    4 کاربر پست t.A.T.u عزیز را پسندیده اند .



  2. # ADS

کلمات کلیدی این موضوع

بوک مارک ها

بوک مارک ها

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •