مبلغی انتخاب کنید :




×
ویندوز ۱۰ موبایل در حال حاضر ۱۴ درصد از کل بازار ویندوز فون را در اختیار دارد
آيا ميدانيد؟
کاربر ویژه شوید !

شارژ موبايل تبلیغات

^ Back to Top
اطلاع رسانی های سیاره پی دی ای
دسترسی به بخش کاربری سیاره پی دی ای
مشخصات گوشی موردنظر خود را بصورت زنده ببینید!
نمایش نتایج: از 1 به 1 از 1

موضوع: ویندوز ۱۰ موبایل در حال حاضر ۱۴ درصد از کل بازار ویندوز فون را در اختیار دارد

  1. Top | #1


    تاریخ عضویت
    April 2012
    عنوان کاربر
    مدیرانجمن
    شماره عضويت
    4
    محل سکونت
    تهران/تجریش
    نوشته ها
    1,176
    می پسندم
    2,361
    سپاس از شما
    2,485 بار در 1,126 پست
    كشور
    Iran
    موبايل
    Apple-iPhone
    موبايل
    Samsung-I9300-Galaxy-S-III
    اپراتور
    Iran
    میزان اعتبار کاربر
    0 تومان
    مبلغ حمایت شده از کاربر
    0 تومان
    اطلاعات کامپیوتر
    میزان امتیاز
    235

    ویندوز ۱۰ موبایل در حال حاضر ۱۴ درصد از کل بازار ویندوز فون را در اختیار دارد

    ویندوز ۱۰ موبایل در حال حاضر ۱۴ درصد از کل بازار ویندوز فون را در اختیار دارد

    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]



    ویندوز ۱۰ موبایل در اوایل سال جاری عرضه شد. این سیستم عامل در دسترس بسیاری از دستگاه های ویندوز فونی محبوب قرار نگرفت، که همین موضوع باعث شد ویندوز ۱۰ موبایل نتواند مقدار زیادی از سهم بازار را به دست بیاورد. اگر به یاد داشته باشید این سیستم عامل ۱۱.۹ درصد از سهم بازار را در اختیار داشت که در مقایسه با سهم ویندوز فون ۸.۱ بسیار ناچیز است.

    امروز AdDuplex در گزارشی، آمار مربوط به ماه آگوست دستگاه های ویندوزی را منتشر کرده است. بر اساس این گزارش، این سیستم عامل در حال حاضر ۱۴.۰ درصد از سهم بازار را در اختیار خود گرفته است که نسبت به آمار ماه گذشته، ۲.۱ درصد رشد داشته است. از سوی دیگر، ویندوز فون ۸.۱ نیز در حال حاضر ۷۷.۳ درصد از سهم بازار را در اختیار دارد.



    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]

    این گزارش همچنین اظهار می دارد که به روز رسانی سالگرد ویندوز ۱۰ موبایل در حال حاضر، ۵۲.۴ درصد از سهم این سیستم عامل را درست دارد. جالب است که این به روز رسانی، در حال حاضر بیش از نسخه ی ۱۵۱۱ ویندوز ۱۰ موبایل، که در بازار ۴۱.۳ درصد سهم دارد، کاربر دارد. نکته ی جالب تر این است که تنها یک هفته از انتشار رسمی به روز رسانی سالگرد می گذرد!


    علاوه بر این، نسخه ی رد استون ۲ ویندوز ۱۰ موبایل (برای اعضای اینسایدر) در حال حاضر بر روی ۶.۳ درصد از دستگاه های ویندوز ۱۰ موبایل در حال اجرا می باشد – که این آمار نیز بسیار قابل توجه است، زیرا مایکروسافت در هفته ی گذشته نخستین بیلد رد استون ۲ را برای اعضای اینسایدر ویندوز ۱۰ موبایل عرضه کرد.



    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]

    به آمار سهم گوشی های مختلف بپردازیم، لومیا ۵۳۵ هنوز هم بیش ترین سهم را در میان تمام دستگاه های ویندوز فونی در اختیار دارد و سهم آن در بازار، ۱۲.۳ درصد است. پس از لومیا ۵۳۵ نیز، لومیا ۵۲۰ با ۱۰.۴ درصد، لومیا ۶۴۰ با ۹.۸درصد، لومیا ۶۳۰ با ۸.۱ درصد و لومیا ۶۳۵ با ۶.۳ درصد به ترتیب در جایگاه های بعدی قرار دارند.



    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]

    از بازار موبایل که عبور کنیم، در حال حاضر نسخه ی ۱۵۱۱ ویندوز ۱۰ دسکتاپ، ۷۷.۲ درصد از سهم بازار ویندوز ۱۰ رایانه های شخصی را در اختیار خود گرفته است. برای کسانی که با این نسخه ها نا آشنا هستند باید بگوییم که نسخه ی ۱۵۱۱، به روز رسانی نوامبر برای ویندوز ۱۰ می باشد که مایکروسافت در ماه نوامبر سال گذشته منتشر کرده بود. از سوی دیگر، نسخه ی اولیه ی ویندوز ۱۰ هنوز هم بر روی ۶.۱ درصد از تمام رایانه های شخصی مبتنی بر ویندوز ۱۰ در حال اجراست که بسیار جالب است. در نهایت، به روز رسانی سالگرد ویندوز ۱۰ نیز، ۱۶.۲ درصد از سهم تمام رایانه های شخصی ویندوز ۱۰ را در دست دارد – که البته به احتمال زیاد در ماه آینده سهم بسیار بیشتری را در بازار به دست خواهد آورد، زیرا مایکروسافت هنوز این به روز رسانی را برای تمام کاربران منتشر نکرده و عرضه ی آن ادامه دارد. اما در مورد رد استون ۲، تنها ۰.۶ درصد از کاربران در حال استفاده از نسخه ی رد استون ۲ ویندوز ۱۰ بر روی رایانه های خود هستند که در مقایسه با آمار موجود برای ویندوز ۱۰ موبایل، وضعیت بسیار متفاوت است.


    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]

    با نگاه به این گزارش، به نظر می رسد سیاست جدید این غول بزرگ، یعنی ارائه ی ویندوز به عنوان یک سرویس، به خوبی حواب داده است. بیش از ۱۶ درصد از کاربران در حال حاضر در حال استفاده از جدید ترین به روز رسانی ویندوز ۱۰ بر روی رایانه ی خود هستند و بیش از ۵۰ درصد از کاربران ویندوز ۱۰ موبایل نیز در حال اجرای آخرین به روز رسانی عرضه شده هستند که در مقایسه با به روز رسانی های قبلی، کاملا یک پیشرفت بسیار بزرگ برای این شرکت محسوب می شود.


    توجه داشته باشيد که تمامي مطالب سياره پي دي اي به صورت اختصاصي ترجمه و منتشر مي شوند و کپي برداري از آن ها مورد رضايت ما نخواهد بود..






    2 کاربر پست t.A.T.u عزیز را پسندیده اند .



  2. # ADS

کلمات کلیدی این موضوع

بوک مارک ها

بوک مارک ها

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •