مبلغی انتخاب کنید :




×
مدیرعامل لینکدین: همکاری با مایکروسافت فوق العاده است
آيا ميدانيد؟
کاربر ویژه شوید !

شارژ موبايل تبلیغات

^ Back to Top
اطلاع رسانی های سیاره پی دی ای
دسترسی به بخش کاربری سیاره پی دی ای
مشخصات گوشی موردنظر خود را بصورت زنده ببینید!
نمایش نتایج: از 1 به 1 از 1

موضوع: مدیرعامل لینکدین: همکاری با مایکروسافت فوق العاده است

  1. Top | #1


    تاریخ عضویت
    April 2012
    عنوان کاربر
    مدیرانجمن
    شماره عضويت
    4
    محل سکونت
    تهران/تجریش
    نوشته ها
    1,176
    می پسندم
    2,361
    سپاس از شما
    2,485 بار در 1,126 پست
    كشور
    Iran
    موبايل
    Apple-iPhone
    موبايل
    Samsung-I9300-Galaxy-S-III
    اپراتور
    Iran
    میزان اعتبار کاربر
    0 تومان
    مبلغ حمایت شده از کاربر
    0 تومان
    اطلاعات کامپیوتر
    میزان امتیاز
    235

    مدیرعامل لینکدین: همکاری با مایکروسافت فوق العاده است

    مدیرعامل لینکدین: همکاری با مایکروسافت فوق العاده است

    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]


    مایکروسافت با خرید لینکدین بزرگترین خرید تاریخ خود را انجام داد تا از آلام خرید شرکتی مثل نوکیا کم کند و به خریدهای ناموفق خود پایان دهد. این شرکت تحت هدایت ساتیا نادلا به خوبی توانسته تمرکز خود را به دست بیاورد و به نظر می رسد مدیران لینکدین هم از نحوه ی هدایت ساتیا نادلا راضی هستند. Jeff Weiner در گفتگوی اخیر خود، در این باره صحبت کرده است.

    قبل از انجام معامله ی بین آن ها، ساتیا نادلا به خوبی توانسته بوده است تا مدیرعامل لینکدین جل وینر را متقاعد کند که مایکروسافت به دنبال پیچیده سازی قضایا نیست و در نهایت نادلا به او از دو کلید اصلی کمپانی ها برای همسو بودن گفته است: حس هدفمندی و ساختار.
    Jeff Weinerدرمصاحبه با انجمن EY Strategi Growth از جسارت به وجود آمده در خودش به خاطر امکانات فوق العاده ی امروز و آینده ی این دوشرکت گفته است.رئیس لینکدین، از حس بسیار ساده ی هدفمندی برای مایکروسافت و لینکدین گفته و اینکه مایکروسافت ماموریت خود را در توانمندکردن هر فرد و سازمانی برای دستاورهای بیشتر قرار داده است و این دقیقا همان چیزیست که لینکدین برای آن تلاش می کند و این باعث همسویی این دو شرکت می شود.

    وینر درباره چگونگی همکاری با مایکروسافت اینگونه گفته است:

    ” طبق تاریخچه ی مایکروسافت، آن ها از طریق توسعه و ارائه ی نرم افزار ارتقا پیدا کرده اند و اکنون در زمینه ی ابر به دنبال افزایش جایگاه خود هستند. و ما نیز به دنبال توسعه ی شبکه ی حرفه ای خود هستیم تا نمودار اقتصادی خود را بالاتر ببریم. ترکیب ما، یک موقعیت منحصر به فرد را ایجاد کرده است که ایجاد ارزشی خاص می کند و قفل ها را برای تمام اعضا و مشتریان باز می کند.”

    او درباره صحبت های نادلا و چگونگی متقاعد شدنش نیز گفته است:

    او درباره راه بسیار متفاوتش نسبت به خریدهای قبلی مایکروسافت گفت و اینکه لینکدین می تواند بر رشد خود تمرکز کند. او واقعا جملات صادقانه ای در اولین دیدارمان به زبان آورد و نشان داد چیزی به جز صداقت و اعتبار با خود ندارد. هر چیزی که او در این گفتگو به من گفت، به طور گسترده تری بین افراد تیممان بار ها و بارها تکرار شده بود”


    وینر تصاحب لینکدین توسط مایکروسافت را لحظه ی تاسیس دوباره لینکدین خوانده بود و اکنون نشان داده که واقعا مسیر ترسیم شده توسط تیم او همسو با ردموندی ها بوده است.

    او روند قرارداد فی مابین دو شرکت را فوق العاده خوانده است و اظهار کرده به تاثیرپذیری اش از چشم انداز و شور و شوق ساتیا ادامه می دهد:

    ” همکاری با مایکروسافت در چند ماه اخیر فوق العاده بوده است، اگر چه هنوز به یکدیگر خیلی نزدیک نشده ایم، اما آستین های خود را برای آنچه در ذهنمان می گذرد بالا زده ایم و نسبت به آینده بسیار هیجان زده ایم.”موسس لینکدین همچنین از نگرانی های خود درباره آینده ی مردم با پیشرفت های تکنولوژی و جایگزینی ربات ها نیز گفته است و اینکه هر روز در این باره صحبت می کنند که چگونه این افراد که از کار فعلیشان محروم می شوند بازآموزشی می شوند و آیا شغل های دیگری برای مردم در دسترس قرار خواهد گرفت.

    توجه داشته باشيد که تمامي مطالب سياره پي دي اي به صورت اختصاصي ترجمه و منتشر مي شوند و کپي برداري از آن ها مورد رضايت ما نخواهد بود..










    2 کاربر پست t.A.T.u عزیز را پسندیده اند .



  2. # ADS

کلمات کلیدی این موضوع

بوک مارک ها

بوک مارک ها

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •