مبلغی انتخاب کنید :




×
مایکروسافت، در رده ی نهم بهترین شرکت ها برای اشتغال زنان!
آيا ميدانيد؟
کاربر ویژه شوید !

شارژ موبايل تبلیغات

^ Back to Top
اطلاع رسانی های سیاره پی دی ای
دسترسی به بخش کاربری سیاره پی دی ای
مشخصات گوشی موردنظر خود را بصورت زنده ببینید!
نمایش نتایج: از 1 به 1 از 1

موضوع: مایکروسافت، در رده ی نهم بهترین شرکت ها برای اشتغال زنان!

  1. Top | #1


    تاریخ عضویت
    April 2012
    عنوان کاربر
    مدیرانجمن
    شماره عضويت
    4
    محل سکونت
    تهران/تجریش
    نوشته ها
    1,176
    می پسندم
    2,361
    سپاس از شما
    2,485 بار در 1,126 پست
    كشور
    Iran
    موبايل
    Apple-iPhone
    موبايل
    Samsung-I9300-Galaxy-S-III
    اپراتور
    Iran
    میزان اعتبار کاربر
    0 تومان
    مبلغ حمایت شده از کاربر
    0 تومان
    اطلاعات کامپیوتر
    میزان امتیاز
    235

    مایکروسافت، در رده ی نهم بهترین شرکت ها برای اشتغال زنان!

    مایکروسافت، در رده ی نهم بهترین شرکت ها برای اشتغال زنان!

    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]


    جامعه ی جهانی به سمت و سوی احترام بیشتر به زنان پیش می رود تا همانند مردان، زنان نیز در جایگاه در خور شأن خود قرار گیرند و کارکنان زن نیز از این قاعده مستثنی نیستند. اما هنوز کمپانی های بسیار زیادی هستند که توانایی برابرسازی بین حقوق و میزان کار کارمندان زن و مرد خود را ندارند و در این بین کمپانی هایی که برابری را رعایت می کنند، بهترین محیط برای بانوان هستند و Fairygodboss این کمپانی ها را رتبه بندی کرده است.

    این شرکت بر اساس معیارهای خود بهترین و منصف ترین شرکت های جهان برای اشتغال زنان را امتیازدهی کرده است که متاسفانه رتبه ی برتر این شرکت ها نیز نمره ی عالی دریافت نکرده است و باید امیدوار بود که برابری کامل در آینده ای نزدیک رخ دهد.
    طبق این آمار، کمپانی اپل با کسب امتیاز ۷۸ بهترین مکان برای بانوان به حساب می آید و ۷۸% کارمندان آن کار در اپل را به زنان دیگر توصیه می کنند و از حمایت های عالی این شرکت نسبت به زنان رضایت کافی دارند و ۸% نیز اصلا اپل را پیشنهاد نمی کنند. بعد از اپل دو شرکت خدمات مشاوره و استراتژی Deloitte و Accenture با ۷۵.۷ در جایگاه دوم قرار دارند.
    از دیگر شرکت های تکنولوژی مشهور نام گوگل با ۷۵.۷ در رده ی هشتم دیده می شود و بعد از آن مایکروسافت با ۶۵.۳ قرار دارد. مایکروسافت درحالی در رده های هشت قرار دارد که Salesforce که چندیست به جد وارد جدل با آن ها شده در رده ی چهارم بهترین مکان کار برای بانوان قرار دارد.۵۷% کارکنان خانم این شرکت برابری مردان و زنان را تایید کرده اند و ۶۷% آن ها نیز مایکروسافت را به دیگران پیشنهاد می دهند و از حمایت های بسیار زیاد این شرکت از خانواده های آن ها بسیار راضی اند. همچنین از ارتقای زنان به رهبری گروه های مختلف خوشحال هستند و اعتقاد دارند ساتیا نادلا برای اقزایش سطح برابری باید به سختی کار کند. ۸% کارکنان نیز اصلا مایکروسافت را پیشنهاد نمی کنند. میزان رضایت شغل بانوان در مایکروسافت ۳.۶ از ۵ است.مایکروسافت بر اساس سیاست های ساتیا نادلا به دنبال افزایش کارکنان زنان و برابری حقوق آن ها با مردان است و طبق گفته های مدیر بخش تنوع و استخدام این شرکت در هفته ی آینده گزارشی از عملکرد این مجموعه به نادلا ارائه خواهد شد.

    توجه داشته باشيد که تمامي مطالب سياره پي دي اي به صورت اختصاصي ترجمه و منتشر مي شوند و کپي برداري از آن ها مورد رضايت ما نخواهد بود..






    2 کاربر پست t.A.T.u عزیز را پسندیده اند .



  2. # ADS

کلمات کلیدی این موضوع

بوک مارک ها

بوک مارک ها

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •