مبلغی انتخاب کنید :




×
مروری بر Little Inferno – پازل بازی زمستانی
آيا ميدانيد؟
کاربر ویژه شوید !

شارژ موبايل تبلیغات

^ Back to Top
اطلاع رسانی های سیاره پی دی ای
دسترسی به بخش کاربری سیاره پی دی ای
مشخصات گوشی موردنظر خود را بصورت زنده ببینید!
نمایش نتایج: از 1 به 1 از 1

موضوع: مروری بر Little Inferno – پازل بازی زمستانی

  1. Top | #1


    تاریخ عضویت
    May 2012
    عنوان کاربر
    ناظر انجمن
    شماره عضويت
    9
    محل سکونت
    طهران
    نوشته ها
    5,725
    می پسندم
    6,159
    سپاس از شما
    8,363 بار در 5,159 پست
    كشور
    Iran
    موبايل
    Samsung-I9300-Galaxy-S-III
    موبايل
    BlackBerry-Bold-9700
    اپراتور
    Iran
    میزان اعتبار کاربر
    21,000 تومان
    مبلغ حمایت شده از کاربر
    21000 تومان
    اطلاعات کامپیوتر
    میزان امتیاز
    509

    مروری بر Little Inferno – پازل بازی زمستانی

    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]





    زمستانی سخت از راه رسیده و سرمای فراوان به قدری آزار دهنده است که ماندن در خانه و کنار شومینه‌ گرم خانه را به هر کار دیگری ترجیح می‌دهید. در دنیای سرد و خشک خیالی شما، یک کمپانی بزرگ وجود دارد که با اختراعش به داخل هر خانه‌ای نفوذ کرده است. هر اختراعی نکات منفی خاصی هم به همراه دارد که توجه به آن‌ها الزامی است. اما در تکنولوژی Little Infreno Entertainment Fireplace چه نکته‌ای وجود دارد که سرگرمتان کند؟ غیر از آتش زدن و لذت بردن از ترکیب‌های متفاوت انفجاری و پودر شدن؟ بله.



    با ما همراه باشید تا شما را با جادوی [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ] آشنا کنیم.


    همانطور که بالاتر گفتیم، گیم‌پلی بازی خلاصه می‌شود در آتش زدن ترکیب‌های متفاوتی از هر آنچه که فکرش را بکنید. با کسب امتیاز اجسام و موارد بیشتری برای آتش زدن پیدا می‌کنید. اما در دل این گیم‌پلی ساده، رنگین کمانی از احساسات نهفته است. این بازی توسط یک تیم کوچک، بهتر است بگوییم ۳ نابغه، ساخته شده، همان‌هایی که روزگاری [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ] را خلق کردند.

    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]


    داستان بازی از نگاه پسرک بی نام و نشانی پیگیری می‌شود که یک Little Inferno Entertainment Fireplace در خانه‌اش دارد و با آن خود را مشغول نگه داشته. کاراکتر شوگر پلامبز نیز شخصیتی است که به جز نامه‌های اش هیچگاه او را نمی‌بینید. اما یکی از نقاط عطف جلوبرنده‌ی بازی برای گیمر است.

    بستگی به مدت زمانی که پای Fireplace می‌گذارید، می‌توانید گیم‌پلی اولیه را طولانی کنید اما سرعت داستان زمانی بیشتر می‌شود که پسرک، به اجبار از خانه بیرون می‌آید و به سراغ شرکت سازنده‌ی LIEF می‌رود: کمپانی Tomorrow Corporation. متوجه شباهت نام این کمپانی با نام استودیو سازندگان این بازی شدید؟ حالا می‌توانیم به شما تنها پیشنهاد کنیم که پس از اتمام این بازی اندکی به این شباهت نام فکر کنید.


    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]


    معمولا هنگام انجام بازی‌های مستقل که عموما توسط تیم‌های بسیار کوچک ساخته می‌شوند، توقع اتفاقات خارق العاده با انیمیشن‌های بی نظیر و درجه یک را نداریم و اصلا نباید هم داشته باشیم. بازی‌های ایندی، یا مستقل، به خودی خود دنیای چنان بزرگ و گسترده درون خود دارند که شاید یک بازی Triple A هم نتواند این حس را به شما منتقل کند.

    Little Inferno در عین سادگی، یک پازل دوست داشتنی است که ماه‌ها پس از تجربه‌ی اول، نه برای سوزاندن تعداد بیشتری از لوازم، بلکه به دلیل موسیقی گیرا، سبک روایی احساسی و داستان دلنشینش، حتما به سراغ آن خواهید رفت.


    این دسته بازی‌ها شاید گیم‌پلی قوی و پر محتوایی نداشته باشند اما در عین ترکیب گیم‌پلی با دیگر عناصر حائز اهمیت، بازی را یکتا می‌کنند. اگر از این دست بازی‌های احساسی لذت می‌برید، هیچگاه و باز هم تکرار می‌کنم هیچگاه [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ] را از دست ندهید (در صورت فراهم آمدن شرایط در آینده به شکل مفصل در رابطه با این بازی نیز سخن خواهیم گفت).


    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]

    Little Inferno در مورد آتش زدن لوازم خانه نیست، دست از برداشت‌های سطحی بردارید و به عمق این بازی بنگرید. حقیقتا این بازی منبع الهام بوده و هست. همانطور که کایل گابلر، سازنده موسیقی‌های بازی هم خودش، کار‌های بی‌نظیر جان ویلیامز بزرگ و البته ونجلیس و دنی الفمن را در ساخت موسیقی‌های این عنوان الگوی کار خود قرار داده است.

    در رابطه با انیمیشن‌های این بازی بهتر است سخن نگوییم و تماشای نیم ساعت پایانی بازی را به خودتان بسپاریم. اما کار تیم سازنده‌ این بازی در ساخت فضای زمینه یا تم اصلی کار، کمتر از عالی نبوده. از همان ابتدای بازی گرفته که نامه‌هایی از Plumbs Sugar، خانم نانسی و هواشناس عجیب و غریب بازی دریافت می‌کنید، تا زمانی که همسایه‌ کوچولو و دوست داشتنی شما دچار مشکلی می‌شود؛ پس از آن و فضای وهم آلود شهری که در طراحی آن کوچکترین ایرادی دیده نمی‌شود و به قدری گیرا است که شاید فراموش کنید به سمت جلو حرکت کنید.


    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]

    اگر مایل به انجام بازی Little Inferno در گوشی موبایل یا تبلت هستید باید به فکر سیستم عامل iOS باشید (iPhone 4 به بالا). اما اگر می‌خواهید در نمایی بزرگ‌تر از این بازی لذت ببرید، به سراغ PC و لینوکس بروید و این بازی را برای این پلتفرم‌ها تهیه کنید. اگر هم کنسول Wii U را طی ۹ ماهی که از عرضه آن می‌گذرد تهیه کرده‌اید، مطمئن باشید بهترین پلتفرم برای انجام این بازی، Wii U خواهد بود.

    سیستم عامل: iOS، ویندوز، OS X، لینوکس و Wii U
    سازنده: Tomorrow Corporation
    تاریخ عرضه: 31 ژانویه 2013 (برای iOS)
    حجم: ۱۱۹ مگابایت
    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ] [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]

    ویرایش توسط Corleone : Friday 13 September 13 در ساعت 00:14

    انان كه با افكاري پاك و فطرتي زيبا در قلب ديگران جاي دارند را هرگز هراسي از فراموشي نيست چرا كه جاودانند


    * * کوروش بزرگ * *



    کاربر مقابل پست Mojtaba عزیز را پسندیده است:



  2. # ADS

کلمات کلیدی این موضوع

بوک مارک ها

بوک مارک ها

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •