مبلغی انتخاب کنید :




×
بررسی مقدماتی گوشی نوکیا آشا311 (Nokia Asha 311)
آيا ميدانيد؟
کاربر ویژه شوید !

شارژ موبايل تبلیغات

^ Back to Top
اطلاع رسانی های سیاره پی دی ای
دسترسی به بخش کاربری سیاره پی دی ای
مشخصات گوشی موردنظر خود را بصورت زنده ببینید!
نمایش نتایج: از 1 به 1 از 1

موضوع: بررسی مقدماتی گوشی نوکیا آشا311 (Nokia Asha 311)

  1. Top | #1


    تاریخ عضویت
    May 2012
    عنوان کاربر
    ناظر انجمن
    شماره عضويت
    9
    محل سکونت
    طهران
    نوشته ها
    5,725
    می پسندم
    6,159
    سپاس از شما
    8,363 بار در 5,159 پست
    كشور
    Iran
    موبايل
    Samsung-I9300-Galaxy-S-III
    موبايل
    BlackBerry-Bold-9700
    اپراتور
    Iran
    میزان اعتبار کاربر
    21,000 تومان
    مبلغ حمایت شده از کاربر
    21000 تومان
    اطلاعات کامپیوتر
    میزان امتیاز
    509

    بررسی مقدماتی گوشی نوکیا آشا311 (Nokia Asha 311)

    گوشی ۳۱۱ از جمله مدل های Asha به شمار می آید که با امکانات مناسب تولید و روانه بازار شده است.


    ابعاد گوشی ۱۰۶ x 52 x 12.9 میلیمتر است که کمی کوچک تر از مدل Asha 305 است.


    نوکیا Asha 311 ساختار مقاوم و مرغوبی دارد با اینحال اثر انگشت روی سطح براق گوشی باقی می ماند. بدلیل جمع وجور بودن آنها به راحتی قابل استفاده می باشند و با یک دست نیز می توان با آنها کار کرد.


    این مدل نوکیا دارای یک باتری ۱۱۱۰mAh L-Ion است که در حالت آماده به کار در یک شبکه ۲G تا ۶۹۶ ساعت و در مکالمه مداوم ۱۴ ساعت شارژ را حفظ می کند. این زمان ها در یک شبکه ۳G به ترتیب به ۷۶۸ ساعت و ۶ ساعت می رسد.


    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]

    نوکیا Asha 311دارای یک صفحه نمایش ۳ اینچ WQVGA است که استاندارد سری Asha می باشد. صفحه نمایش این گوشی در مقایسه با Asha 305 تا حد زیادی ارتقاء یافته است. فیلتر پلاریزه نیز وجود دارد که میزان خوانایی زیر نور خورشید را تا حد زیادی افزایش می دهد.


    صفحه اصلی به صورت یک توالی از سه صفحه اصلی با قابلیت مرور در کنار صفحه است که به سبک MeeGo می باشد. صفحه اصلی پیش فرض همان راه انداز نرم افزار است.


    Asha 311 دارای دفترچه تلفن بسیار زیبایی است که در گوشی های سری ۴۰ وجود دارد و از کارایی لازم برخوردار می باشد. منوی لمسی جدید Asha ، با Log تماس و شماره گیر ادغام شده است که سهولت استفاده را به همراه دارد. مخاطبین با یک عکس و شماره نشان داده می شوند و در بالای لیست مخاطبین ، منوی پیشرفته و میانبر اضافه کردن مخاطب جدید وجود دارد. کادر جستجو نیز در این قسمت مشاهده می شود.


    برای وارد کردن متن می توان صفحه کلید چند ضربه ای (Multi tap) عمودی و یا صفحه کلید QWERTY افقی را انتخاب نمایید. در هر دو مورد یک کاراکتر و یک شمارشگر پیام وجود دارد. امکان انتخاب متن یا کپی وجود ندارد.


    در صفحه کلید افقی QWERTY ، کلیدهای مجازی از یکدیگر تفکیک نشده اند که ممکن است بعضی کاربران با آن راحت نباشند.


    رادیو FM در این گوشی دارای منوی ساده ای است که کاربر با کمک کنترل های اختصاصی در پایین صفحه می تواند ایستگاهها را تغییر دهد. یک Tab با تمامی گزینه های موجود نیز وجود دارد. رادیو به RDS و اسکن اتوماتیک مجهز است.


    نوکیا Asha 311 دارای یک دوربین ۳ مگاپیکسل با کانون ثابت است که حداکثر وضوح آن ۲۰۴۸ x 1536 پیکسل می باشد. منوی دوربین به روزرسانی شده است با اینحال گزینه های کمی برای تنظیمات دارد.


    منوی اصلی دوربین دارای چهار میانبر در هر گوشه نمایاب است که مطابق با جهت صفحه تغییر می کنند. یکی از این میانبرها که دکمه Back می باشد همواره در پایین گوشه راست صفحه قرار می گیرد. چرخش اتوماتیک سرعت بالایی ندارد با اینحال در این دوربین یک ویژگی پیشرفته محسوب می شود.


    این گوشی در بخش سازمانگر از نرم افزارهای خوبی برخوردار است که دارای قابلیت لمسی می باشند. تقویم با حالت مشاهده براساس ماه اجرا می شود. حالت مشاهده روز نیز وجود دارد اما حالت مشاهده هفته فراهم نشده است.


    از سایر ویژگی های سازمانگر می توان به ضبط صوت بدون محدودیت زمانی ، ماشین حساب و تایمر شمارش معکوس اشاره کرد. نرم افزار هواشناسی و Clients از پیش نصب شده فیسبوک و توییتر نیز وجود دارد.


    نوکیا Asha 311 گیرنده GPS ندارد اگرچه Nokia Maps برای تعیین محل کاربر می تواند از Cell-ID استفاده کند. این نرم افزار به مسیریابی با راهنمای صوتی مجهز نیست و فقط می توان مسیرهای پیاده روی را با آن برنامه ریزی کرد. بنابراین درصورت وصل کردن یک گیرنده GPS بلوتوث به گوشی نیز مانند SatNav ماشین کار نمی کند.


    منوی لمسی سری Asha 40، صفحه نمایش لمسی خازنی ۳ اینچ WQVGA، شیشه Corning Gorilla ، فیلتر پلاریزه، مرورگر ۲٫۰ نوکیا، Nokia Store و بازی های رایگان ۴۰ EA، دوربین ۳٫۱۵ مگاپیکسل و فیلمبرداری در وضوح VGA، ۱۴۰MB حافظه داخلی ، محل کارت حافظه MicroSD تا ۳۲GB، کارت دو گیگابایتی در جعبه گوشی، حسگر Proximity و نور محیط، شتاب سنج ، چرخش اتوماتیک صفحه، بلوتوث ۲٫۱، پورت استاندارد MicroUSB ، شارژ، باتری Li-Ion 1110mAh، کارایی عالی بلندگو و پشتیبانی فرمت های مختلف از جمله مزایای این گوشی به شمار می آید.

    موضوعات مشابه:

    2 کاربر پست Mojtaba عزیز را پسندیده اند .



  2. # ADS

کلمات کلیدی این موضوع

بوک مارک ها

بوک مارک ها

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •