مبلغی انتخاب کنید :




×
معرفی گلکسی اس 5 سامسونگ رونمایی شد: صفحه‌نمایش 5.1 اینچ 1080p، پردازنده 4 هسته‌ای اسنپدراگون 800، 2 گیگابایت رم، اسکنر اثر انگشت و حسگر ضربان قلب
آيا ميدانيد؟
کاربر ویژه شوید !

شارژ موبايل تبلیغات

^ Back to Top
اطلاع رسانی های سیاره پی دی ای
دسترسی به بخش کاربری سیاره پی دی ای
مشخصات گوشی موردنظر خود را بصورت زنده ببینید!
نمایش نتایج: از 1 به 2 از 2

موضوع: گلکسی اس 5 سامسونگ رونمایی شد: صفحه‌نمایش 5.1 اینچ 1080p، پردازنده 4 هسته‌ای اسنپدراگون 800، 2 گیگابایت رم، اسکنر اثر انگشت و حسگر ضربان قلب

  1. Top | #1


    تاریخ عضویت
    May 2012
    عنوان کاربر
    ناظر انجمن
    شماره عضويت
    9
    محل سکونت
    طهران
    نوشته ها
    5,725
    می پسندم
    6,159
    سپاس از شما
    8,363 بار در 5,159 پست
    كشور
    Iran
    موبايل
    Samsung-I9300-Galaxy-S-III
    موبايل
    BlackBerry-Bold-9700
    اپراتور
    Iran
    میزان اعتبار کاربر
    21,000 تومان
    مبلغ حمایت شده از کاربر
    21000 تومان
    اطلاعات کامپیوتر
    میزان امتیاز
    509

    گلکسی اس 5 سامسونگ رونمایی شد: صفحه‌نمایش 5.1 اینچ 1080p، پردازنده 4 هسته‌ای اسنپدراگون 800، 2 گیگابایت رم، اسکنر اثر انگشت و حسگر ضربان قلب

    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]

    سرانجام انتظارها و شایعات گوناگون به آخر رسید و سامسونگ در مراسم Unpack خود، نسل بعدی پرچمدار گلکسی را بصورت رسمی رونمایی کرد. گلکسی اس 5 سامسونگ برای مدت طولانی مرکز حدس و گمان‌ها و شایعات مختلف بود و باعث شد، برخی از ویژگی‌های آن نظیر اسکنر اثر انگشت شناخته شده باشد.

    گلکسی اس 5 سرانجام اینجاست و اکنون همه چیز را در خصوص پرچمدار سال 2014 تولیدکننده مطرح کره‌ای می‌دانیم. گلکسی اس 5 به قلمرو فبلت‌ها بیش از پیش نزدیک شده و از یک صفحه‌نمایش 5.1 اینچی Super AMOLED با رزولوشن 1920 در 1080 بهره می‌برد؛ اسکنر اثر انگشت تعبیه شده در دکمه خانگی و نیز حسگر ضربان قلب قرار گرفته در پشت دستگاه در کنار بخش فلش LED این دستگاه را همراهی می‌کنند. گلکسی اس 5 سامسونگ کاملا در مقابل آب و گرد و غبار مقاوم است که می‌توان آن را یکی از اساسی‌ترین ویژگی‌های پرچمدار جدید سامسونگ دانست.


    پرچمدار مبتنی بر اندروید 4.4 سامسونگ، از زبان طراحی نسل قبلی خود چندان فاصله نگرفته است. این دستگاه از صفحه‌نمایشی بزرگتر در شاسی بزرگ‌تر بهره می‌برد که البته باز هم کلیه این قسمت بعلاوه پوشش پشتی، حاشیه‌ها و دکمه بیضی شکل خانگی از جنس پلاستیک ساخته شده‌اند، اما اسکنر اثر انگشت و کنترلگر ضربان قلب ویژگی‌های سخت‌افزاری بسیار جالب توجه در این تلفن هستند. با توجه به این موضوع به نظر می‌رسد گلکسی اس 5 تمرکز ویژه‌ای بر روی بخش سلامت و تناسب اندام داشته که می‌تواند نوعی مقابله پیشاپیش با تحرکات اپل برای سخت‌افزار و نرم‌افزارهای بعدی باشد.


    گلکسی اس 5 سامسونگ از یک پردازنده چهار هسته‌ای Snapdragon 800 با فرکانس کاری 2.5 گیگاهرتز، دو گیگابایت رم، NFC، پشتیبانی از شبکه مخابراتی LTE، بلوتوث 4.0، حافظه داخلی 16 یا 32 گیگابایت که از طریق کارت حافظه قابل ارتقا تا 128 گیگابایت است بهره می‌برد. دوربین این دستگاه 16 مگاپیکسلی بوده و از فیلمبرداری با کیفیت 4K پشتیبانی می‌کند.


    براي بزرگنمايي بر روي تصاوير كليك نمائيد

    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ] [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ] [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]

    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ] [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ] [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]

    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ] [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ] [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]

    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ] [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]


    مشاهده ضربان قلب
    در گوشی هوشمند جدید سامسونگ، حسگر ضربان تعبیه شده، تپش قلب شما را اندازه‌گیری کرده و داده‌های مربوطه را به برنامه S Health 3.0 که اپلیکیشن کنترل سلامت سامسونگ است ارسال می‌کند. این اپلیکیشن در حال حاضر توانایی محاسبه قدم‌های برداشته شده و نیز میزان کالری سوزانده شده را نیز دارا است. یک مانیتور از وضعیت بصری ضربان قلب که توسط انگشتان دست قابل تعامل است نیز بر روی صفحه‌نمایش ساعت‌های هوشمند Gear نمایان خواهد شد. این ویژگی در مجموع بعد دیگری را به داده‌های بدست آمده اضافه می‌نماید که می‌تواند منجر به ارائه تصویر کلی واضح‌تری از وضعیت سلامت کلی شخص شود.


    انجام پرداخت با کشیدن انگشت
    ویژگی مهم دیگر گلکسی اس 5، استفاده از سنسور شناسایی اثر انگشت در این دستگاه است. بدون شک بسیاری از افراد، بار دیگر سامسونگ را به کپی‌برداری از اپل متهم خواهند نمود اما سامسونگ معتقد است که سنسور به کار رفته در گلکسی اس 5 کاملا متفاوت از نمونه به کار رفته در آیفون 5s است. این سنسور توانایی ثبت سه اثر انگشت گوناگون را دارد و فرآیند ثبت از طریق انجام هشت بار کشیدن انگشت انجام می‌پذیرد (سنسور گلکسی اس 5 برخلاف آیفون که از طریق نگاه داشتن انگشت صورت می‌گیرد بر مبنای کشیدن انگشت بر روی سنسور عمل می‌نماید). در گلکسی اس 5 می‌توان از سنسور اثر انگشت به منظور شناسایی و باز نمودن دستگاه بهره برد اما در عین حال کاربرد مهم دیگری نیز برای آن تعبیه شده است؛ با استفاده از این اسکنر کاربر می‌تواند تاییدیه لازم را به PayPal داده و به انجام پرداخت‌های اینترنتی خود در هر کجا بپردازد. ظاهرا این موضوع گستره‌ی بسیار وسیع‌تری را نسبت به کاربرد Apple ID در آیفون شامل می‌شود و تنها به شناسایی مالک دستگاه و اجرای پرداخت‌های iTunes محدود نیست.


    از آنجا که در این سیستم از PayPal بهره گرفته شده است، می‌توان از این ویژگی برای خرید اجناس فیزیکی نیز در خرده فروشی‌ها بهره برد. این موضوع بطور بالقوه گزینه‌های پرداخت با موبایل بسیاری را برای سامسونگ و کاربران این شرکت فراهم خواهد آورد. تمام موارد ذکر شده بستگی به این خواهد داشت که سیستم مذکور در عمل به چه نحوی ظاهر شود و چه میزان تلاش برای شکستن صد امنیتی آن نیاز خواهد بود.


    ویدئو با کیفیت 4K و فوکوس قابل تنظیم
    ویژگی دیگر گلکسی اس 5 در دوربین جدید این دستگاه نهفته است که اکنون از رزولوشن 16 مگاپیکسل بهره برده و توانایی ضبط ویدئو با کیفیت 4K را دارا است. البته باید در نظر داشت که صفحه نمایش قرار گرفته بر روی دستگاه 1080p بوده و توانایی نمایش تمام جزییات ویدئوهای ضبط شده را نخواهد داشت. گلکسی اس 5 سامسونگ اولین گوشی معرفی شده با قابلیت ضبط ویدئو 4K نیست اما مسلما در گروه اولین‌ها قرار می‌گیرد. این موضوع با توجه به همه‌گیر شدن روزافزون تلویزیون‌های 4K با قیمت‌های قابل دست‌یابی، برای بسیاری کاربران یک مساله اغوا کننده خواهد بود. بنابراین شاید بتوان گفت که ویدئوهای خانگی تهیه شده توسط کاربران می‌تواند در حال حاضر بر بسیاری از محتوای رسمی از نظر کیفیت غلبه کند.


    دوربین جدید این دستگاه همچنین از عملکرد جدید تصویر آهسته بهره می‌برد که نمونه آن را در آیفون 5s نیز دیده‌ایم. همچنین دوربین گلکسی اس 5، قابلیت‌ تغییر و تنظیم فوکوس پس از ثبت تصویر، نظیر آنچه در دوربین‌های گران قیمت سری Lytro می‌بینیم را در خود جای داده است. این هم یکی دیگر از ویژگی‌هایی است که باید راه خود را هر چه سریع‌تر به دستگاه‌های موبایل باز نماید اما در حال حاضر استفاده از این عملکرد، بطور قطع به سامسونگ کمک خواهد کرد تا کاربران بسیاری را متقاعد به خرید پرچمدار جدید خود کند.



    منبع : Engadget



    موضوعات مشابه:

    انان كه با افكاري پاك و فطرتي زيبا در قلب ديگران جاي دارند را هرگز هراسي از فراموشي نيست چرا كه جاودانند


    * * کوروش بزرگ * *



    5 کاربر پست Mojtaba عزیز را پسندیده اند .



  2. # ADS

  3. Top | #2


    تاریخ عضویت
    May 2012
    عنوان کاربر
    مدیر ارشد انجمن
    شماره عضويت
    6
    محل سکونت
    بوشهر
    نوشته ها
    2,374
    می پسندم
    1,573
    سپاس از شما
    8,720 بار در 2,214 پست
    اپراتور
    Iran
    مدال ها

    مدال اول مدال دوم مدال سوم مدال چهارم مدال پنجم
    اطلاعات کامپیوتر
    میزان امتیاز
    365
    ویژگی های دیگر:


    برخورداری از تکنولوژی usb3.0
    دوربین جلو 2.1 مگاپیکسل با قابلیت فیلمبرداری HD 1080
    طراحی جلوی گوشی بسیار به اس 4 شبیه هست ولی از نظر طراحی پشت یک طراحی مدرن را میبینیم
    ضد آب به مدت 30 دقیقه در عمق یک متری
    ضد گرد و غبار با استاندارد IP67
    دارای درپوش برای جلوگیری از ورود آب به پورت USB ولی پورت هدفون آزاد هست.
    سنسور فینگر پرینت زیر دکمه ی هوم قرار داده شده است که امکان مخفی سازی اطلاعات ، پرداخت های انلاین، رمز گداری و خیلی قابلیت های دیگر را فراهم میسازد.
    محیط Magazine UX در لانچر فراهم شده، بصورتی که با کشیدن دست از چپ به راست در لانچر به ان دسترسی پیدا میکنید
    قابلیتی جدید به نام Kids Mode فراهم شده که به هنگام بازی کردن کودک شما با گوشی میسر شده است.
    ساسمونگ در این گوشی به فکر سلامتی کاربران خود نیز بوده و نرم افزارهای خود را بازنویسی کرده و شما میتوانید فغالبت های ورزشی خود را به دقت زیر نظر بگیرید.


    نقطه های ناامید کننده این ماجرا رم 2 گیگ و همچنین فیرمورهای با حجم حدود 8 گیگا بایتی که نشان از تداوم برنامه های بدون کاربرد سامسونگ در گوشی هایش هست که معلوم نیبست چرا سامسونگ دست از این برنامه های غیر ضروری بر نمیدارد. یک اتفاق ناامید کننده ی دیگر ، سیستم امنیتی ناکس 2 هست که بصورت پیشفرض بر روی گوشی اس 5 نصب شده، سمسونگ به این قضیه امیدوار است که شرایط امنیت بیشتری برای کاربرانش فراهم میکند و بیان میکند که کاربرانش از رضایت از آن استفاده میکنند، ولی آیا واقعا کاربران از این اتفاق خوشحال هستند؟

    جدا از قضیه ی بوت لودر ناکس که اتفاقا برای ما ایرانی ها خیلی خوب هست ( جلوگیری از فروش گوشی های تعمیر شده، چیزی که جدیدا در فروشگاهای ایران مد شده است) ، این قابلیت به شما تحمیل شده است و به نظر من باید بصورت انتخابی قابل سفارش باشد و این موضوع میتواند خریداران را به سوی برندهای دیگر در بازار بکشاند،، این محدودیت های اعمالی میتواند خریداران رو به سوی شرکت سونی بکشاند.


    به هر حال منتظر خواهیم ماند تا از جزییات بیشتر این گوشی با خبر شویم.

    ویرایش توسط M_Javad_Nazari : Thursday 27 February 14 در ساعت 12:38

    کاربران عزیز، لطفا سئوالات را در تاپیک مربوط به خودشون بپرسید ، از طریق پیام خصوصی هیچ گونه جوابی داده نخواهد شد.

    با حمایت مالی از انجمن ، شما هم با ما در بهبود و پیشرفت سایت سهیم باشید.


    لظفا برای فرستادن فایل های متنی از قبیل log و پیغام های خطای طولانی ،از HasteBin یا PasteBin استفاده کنید.

    6 کاربر پست M_Javad_Nazari عزیز را پسندیده اند .



کلمات کلیدی این موضوع

بوک مارک ها

بوک مارک ها

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •