مبلغی انتخاب کنید :




×
معرفی گوشی Gratia از شرکت HTC
آيا ميدانيد؟
کاربر ویژه شوید !

شارژ موبايل تبلیغات

^ Back to Top
اطلاع رسانی های سیاره پی دی ای
دسترسی به بخش کاربری سیاره پی دی ای
مشخصات گوشی موردنظر خود را بصورت زنده ببینید!
نمایش نتایج: از 1 به 1 از 1

موضوع: معرفی گوشی Gratia از شرکت HTC

  1. Top | #1


    تاریخ عضویت
    July 2012
    عنوان کاربر
    مدیر بازنشسته
    شماره عضويت
    519
    محل سکونت
    Tehran
    نوشته ها
    317
    می پسندم
    946
    سپاس از شما
    1,098 بار در 308 پست
    كشور
    Iran
    موبايل
    Samsung-SGH-I9000-Galaxy-S
    موبايل
    Nokia-1280
    اپراتور
    Iran
    میزان اعتبار کاربر
    0 تومان
    مبلغ حمایت شده از کاربر
    0 تومان
    اطلاعات کامپیوتر
    میزان امتیاز
    163

    معرفی گوشی Gratia از شرکت HTC

    طراحی

    این گوشی به نسخه Froyo آندروید مجهز است و نسخه اروپایی اچ تی سی Aria محسوب می شود.
    Gratia درست مانند گوشی های Aria و HD mini دارای ابعاد 103.8 x 57.7 x 11.7 میلی متر است و وزن آن 115 گرم می باشد.
    Gratia در میان گوشی های هوشمند جمع و جور قرار دارد که به راحتی در جیب جا می گیرند و این گوشی اچ تی سی ساختار مقاومی دارد.
    خروجی صدای گوشی بالای صفحه نمایش قرار دارد که LED وضعیت در طرف چپ آن مشاهده می شود. زمانی که گوشی در حال شارژ است LED به رنگ قرمز روشن می شود و در صورت داشتن یک رویداد نامؤفق به رنگ سبز چشمک می زند. حسگر نور محیط و حسگر Proximity در طرف راست آن قرار دارند.

    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]


    با برداشتن قاب پشت گوشی متوجه می شوید که داخل آن به رنگ زرد و از پلاستیک مات است. حتی باتری نیز به رنگ زرد می باشد. Gratia پس از مدل های Aria و HD mini سومین گوشی با این طراحی می باشد.


    کارت حافظه

    محفظه سیمکارت ، محل کارت حافظه MicroSD و باتری با توان 1200mAh زیر قاب پشت قرار دارد.با اینحال امکان جابجایی کارت حافظه در زمان روشن بودن گوشی فراهم شده است.
    اندازه کوچک اچ تی سی Gratia و لبه های گرد آن موجب می شود که در دست گرفتن گوشی و کار کردن با آن آسان شود. اثر انگشت روی سطح پلاستیکی مات قاب پشت گوشی باقی نمی ماند.


    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]


    اندازه

    گوشی آندروید Gratia بر سهولت قرارگیری در جیب و اندازه جمع و جور تاکید دارد درحالی که اکثر مدل های دیگر بدنبال صفحه نمایش های بزرگ و بزرگتر می باشند. اندازه صفحه نمایش با توجه به اندازه جمع و جور گوشی ، مناسب است. سایر گوشی های Droid با صفحه نمایش های 3.2 اینچ معمولا یک سانتی متر بلندتر از Gratia می باشند. وضوح HVGA نیز برای اندازه 3.2 اینچ کافی است. صفحه نمایش روشنایی کافی و زاویه دید خوبی دارد با اینحال میزان خوانایی آن زیر نور خورشید رضایت بخش نیست.


    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]


    منوی sense

    گوشی اچ تی سی Gratia دارای آندروید 2.2 (Froyo ) است و با وجود منوی Sense تجربه خوبی را برای کاربران فراهم می شود که می توان گفت تجربه کار با یک droid بالاتر از حد متوسط است.


    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]


    دفترچه تلفن

    دفترچه تلفن Gratia مانند سایر گوشی های اچ تی سی کارایی لازم را دارد و بخوبی با شبکه های اجتماعی ادغام شده است. دفترچه تلفن ، مخاطبین را بخوبی مرتب می کند که شامل SMS و آلبوم های عکس فیس بوک نیز می شود. با انتخاب یک مخاطب اطلاعات اصلی مانند نام و شماره تلفن ، عکس ، ایمیل و ... نشان داده می شود.


    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]


    پیام رسانی

    گوشی اچ تی سی Gratia از انواع پیام های متنی و تمامی پیام های استاندارد SMS ، MMS و ایمیل پشتیبانی می کند. به موجب چندین نرم افزار و Widget از شبکه های اجتماعی پشتیبانی می شود.
    در اچ تی سی Gratia دو نرم افزار ایمیل وجود دارد که یکی نرم افزار Gmail و دیگری نرم افزار کلی HTC Mail می باشد که تمامی حساب های ایمیل را در یک صندوق پستی ادغام می کند.
    نرم افزار Gmail دارای حالت مشاهده به سبک مکالمه است و با چندین حساب (Gmail) کار می کند.


    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]


    دوربین

    اچ تی سی Gratia دارای یک دوربین 5 مگاپیکسل است که ماکسیمم وضوح آن 2592 در 1952 پیکسل است.
    دوربین فاقد فلاش است و حتی کلید اختصاصی دیافراگم نیز ندارد. pad لمسی زیر صفحه نمایش کار کلید دیافراگم را انجام می دهد. کار با منوی دوربین خیلی راحت نیست و اکثر گزینه های آن در یک فهرست کشویی در طرف چپ نمایاب مشاهده می شوند.

    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]

    منوی فیلمبرداری


    دوربین در وضوح VGA در 20fps فیلمبرداری می کند. ویدئوهای حاصل دارای سرعت بیت پایین می باشند و در فرمت 3GP ذخیره می شوند. منوی دوربین فیلمبرداری مانند دوربین عکاسی گزینه های قابل تنظیم بسیاری دارد. کاربر می تواند وضوح ویدئو و مدت زمان فیلمبرداری را تنظیم کند و جلوه های ویژه را اضافه نماید.



    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]

    GPS

    اچ تی سی Gratia دارای گیرنده داخلی GPS است که در صورت غیر فعال بودن A-GPS در کمتر از دو دقیقه به قفل ماهواره می رسد. Google Maps بخش استاندارد بسته آندروید است که در بعضی کشورها ، مسیریابی با راهنمای صوتی را ارائه می دهد و در جاهای دیگر لیستی از دستورالعمل ها را فراهم می کند.


    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]

    این گوشی دارای گزینه های ارتباطی کامل است و از چهار باند GSM / GPRS / EDGE و دو باند 3G با HSPA (سرعت دانلود 7.2Mbps و سرعت آپلود 2Mbps ) پشتیبانی می کند. گزینه های ارتباط محلی شامل Wi-Fi b/g/n و بلوتوث 2.1 است.
    با وصل کردن کابل microUSB لیستی طولانی از گزینه ها نشان داده می شود که شامل Charge only ، Disk Drive (کارت microSD را بعنوان درایو Mass Storage وصل می کند) و HTC Sync برای وصل کردن به PC Suite اچ تی سی است.
    دو گزینه دیگر نیز وجود دارد ، USB Tethering که ارتباط داده گوشی را به اشتراک می گذارد و HSPA با سرعت بالا آن را به یک مودم عالی برای لپ تاپ تبدیل می کند در حالی که گزینه Internet Pass-through قابلیت عکس USB Tethering را انجام می دهد.
    آخرین گزینه ، HTC Portable Hotspot است زیرا آندروید 2.2 Froyo دارای Wi-Fi Tethering داخلی است که بخوبی کار می کند و می تواند 1 تا 8 دستگاه را مرتبط کند.
    برای ویرایش مستندات باید نسخه کامل نرم افزار را خریداری کنید. مرورگر PDF نیز وجود دارد که با فایل های PDF کار می کند.
    مرورگر مستندات با نرم افزار Gmail ادغام شده است که به موجب آن به راحتی می توان مستندات را مشاهده کرد. کاربر نمی تواند آنها را به حافظه داخلی گوشی دانلود کند. پیوست کردن فایل های ذخیره شده امکانپذیر است.



    نتیجه گیری کلی

    صفحه نمایش لمسی خازنی 3.2 اینچ با وضوح 256K ، HVGA رنگ و پشتیبانی multi-touch، طراحی صنعتی مقاوم و جمع و جور، آندروید 2.2 Froyo با منوی Sense، پردازنده Qualcomm MSM7227 600MHZ و 384MB RAM، ارتباط Wi-Fi b/g، گیرنده داخلی A-GPS، دوربین عکاسی و فیلمبرداری پنج مگاپیکسلی با کانون اتوماتیک ، کانون لمسی geotagging ، تشخیص چهره و قابلیت فیلمبرداری ، محل کارت حافظه MicroSD تا 32GB ، مرورگر مستندات Office و PDF، Trackpad اپتیکال، پورت استاندارد microUSB و بلوتوث 2.1 با A2DP، سوکت صوتی استاندارد 3.5 میلی متری،
    پشتیبانی Flash در مرورگر وب، ادغام YouTube Client ، فیس بوک و تویتر، کیفیت صوتی بسیار خوب و کارایی عالی بلندگو از امکانات کلیدی این گوشی به شمار می آید.

    منبع:خبر گذاری موبنا



    3 کاربر پست Milad-t.A.T.u عزیز را پسندیده اند .



  2. # ADS

کلمات کلیدی این موضوع

بوک مارک ها

بوک مارک ها

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •