مبلغی انتخاب کنید :




×
بررسی مقدماتی گوشی HTC Desire S
آيا ميدانيد؟
کاربر ویژه شوید !

شارژ موبايل تبلیغات

^ Back to Top
اطلاع رسانی های سیاره پی دی ای
دسترسی به بخش کاربری سیاره پی دی ای
مشخصات گوشی موردنظر خود را بصورت زنده ببینید!
نمایش نتایج: از 1 به 1 از 1

موضوع: بررسی مقدماتی گوشی HTC Desire S

  1. Top | #1


    تاریخ عضویت
    May 2012
    عنوان کاربر
    ناظر انجمن
    شماره عضويت
    9
    محل سکونت
    طهران
    نوشته ها
    5,725
    می پسندم
    6,159
    سپاس از شما
    8,363 بار در 5,159 پست
    كشور
    Iran
    موبايل
    Samsung-I9300-Galaxy-S-III
    موبايل
    BlackBerry-Bold-9700
    اپراتور
    Iran
    میزان اعتبار کاربر
    21,000 تومان
    مبلغ حمایت شده از کاربر
    21000 تومان
    اطلاعات کامپیوتر
    میزان امتیاز
    509

    بررسی مقدماتی گوشی HTC Desire S

    گوشی Desire S اچ تی سی با برخورداری از امکانات مناسب در بازار تلفن همراه تهران از فروش خوبی برخوردار شده است.


    وزن اچ تی سی Desire S از مدل قبلی خود ۵ گرم کمتر یعنی ۱۳۰ گرمی است و برهمین اساس به اندازه کافی مقاوم به نظر می رسد.


    ترتیب قرارگیری کنترل ها زیر صفحه نمایش و ساختار متفاوت آن موجب می شود اچ تی سی Desire S تا حدودی مغایر از سایر گوشی های اچ تی سی بنظر می رسد.



    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]


    کلید باریک و بلند ولوم و پورت microUSB در طرف چپ گوشی قرار دارند؛ هیچ کلید و پورتی در طرف راست گوشی وجود ندارد.


    سوکت صوتی ۳٫۵ میلی متری و کلید قفل، پاور بالای گوشی مشاهده می شود. ورودی صدای گوشی در پایین Desire S وجود دارد.


    قاب آلومینیومی اچ تی سی Desire S جلوه خاصی به گوشی می دهد و کار کردن با آن نیز رضایت بخش است.
    Desire S دارای یک صفحه نمایش ۳٫۷ اینچ S-LCD است که بترین صفحه نمایش در گوشی های اچ تی سی تا به امروز می باشد. میزان خوانایی صفحه نمایش زیر نور خورشید رضایت بخش نیست. همانطور که از یک صفحه نمایش لمسی خازنی انتظار می رود صفحه نمایش اچ تی سی Desire S بخوبی واکنش می دهد.


    اچ تی سی Desire S با نسخه ۲٫۳ (Gingerbread) آندروید و جدیدترین نسخه منوی HTC Sense همراه است که دو ویژگی مهم را به همراه دارد که یکی از آنها Tab تنظیمات سریع در بخش هشدار و دیگری تغییرات منوی اصلی است.


    در بخش Widget دو نوع Widget وجود دارد که شامل Widget شخصی HTC و Widget آندروید است. کاربر می تواند Widgets جدید را از بازار آندروید یا HTC Hub دانلود کند. زمانی که یک Widget را انتخاب می کنید می توان از میان چندین نسخه آن ، یکی را انتخاب کرد.


    اچ تی سی Desire S یکی از بهترین گوشی های Droid تک هسته ای است که ویدئوهای ۷۲۰p Flash را به آسانی در مرورگر وب پخش می کند.


    این گوشی به سرعت بالا می آید اگرچه در صورت خارج کردن باتری این ویژگی کار نمی کند.


    Desire S دارای دفترچه تلفن معروف اچ تی سی است که بخوبی با شبکه های اجتماعی ادغام شده است و تمامی موارد از SMS تا آلبوم های عکس فیس بوک را بخوبی مدیریت می کند.


    با انتخاب یک مخاطب ، اطلاعات اصلی نمایش داده می شود که شامل نام و عکس ، شماره تلفن ، ایمیل و غیره است.


    آندروید و اچ تی سی Desire S از انواع پیام های متنی شامل SMS ، MMS و ایمیل پشتیبانی می کنند. شبکه اجتماعی نیز توسط چندین نرم افزار و Widget مورد پشتیبانی قرار می گیرد.


    در این گوشی دو نرم افزار ایمیل وجود دارد که شامل نرم افزار Gmail و نرم افزار کلی HTC Mail است و تمامی حساب های ایمیل را در یک صندوق پستی ادغام می کند.


    ارتقاء صوتی SRS برای افزایش تجربه کاربر فراهم شده است. در صورت وصل کردن هدفون ها می توان تنظیمات اکولایزر را نیز تغییر داد. دو میانبر در گوشه های فوقانی صفحه بعنوان سوئیچ برای انتخاب تصادفی و تکرار بکار می روند.


    اچ تی سی Desire S دارای یک دوربین ۵MP با حداکثر وضوح ۲۵۹۲ x 1952 پیکسل است و در وضوح ۷۲۰P در ۳۰fps نیز فیلمبرداری می کند. یک فلاش LED وجود دارد که از آن می توان برای نور ویدئو نیز استفاده کرد. منوی دوربین فضای کافی دارد و اکثر کنترل های آن در طرف راست نمایاب وجود دارند در حالی که کلید مجازی دیافراگم در مرکز مشاهده می شود. نوار کشویی مجازی زوم نیز در طرف چپ قرار دارد.


    اچ تی سی Desire S به کانون لمسی ، تشخیص چهره و Geotagging نیز مجهز است. کانون اتوماتیک مداوم امکان تنظیم کانون را با تنظیم مجدد فریم فراهم می کند که این ویژگی با توجه به نبود کلید دیافراگم مناسب ، بسیار سودمند است.


    این گوشی دارای یک سری گزینه های ارتباطی کامل است و از چهار باند GSM/GPRS/EDGE و دو باند ۳G با HSPA پشتیبانی می کند که حداکثر سرعت دانلود آن ۱۴٫۴Mbps و سرعت آپلود آن ۵٫۷۶Mbps است. از گزینه های محلی ارتباط بی سیم می توان به Wi-Fi b/g/n ، پشتیبانی کامل DLNA و بلوتوث ۲٫۱ اشاره کرد. با قرار دادن انگشت اطراف لنز دوربین حدود ۸۰% سیگنال Wi-Fi کاهش می یابد که این حالت معمولا زمانی که گوشی را بطور افقی در دست می گیرید ، روی می دهد.


    اچ تی سی Desire S دارای جدیدترین مرورگر وب آندروید ۲٫۳ (Gingerbread) است که دارای برتری هایی نسبت به Froyo و Flash 10.2 است و این گوشی از آنها بهره مند می شود.


    صفحه نمایش لمسی ۳٫۷ اینچ خازنی LCD با وضوح بالا، نسخه ۲٫۳ آندروید، پردازنده Adreno 205 GPU ، ۱GHZ Scorpion ، دوربین پنج مگاپیکسلی با کانون اتوماتیک ، GPS با A-GPS، محل کارت حافظه microSD تا ۳۲GB، شتاب سنج و حسگر Proximity، سوکت صوتی استاندارد ۳٫۵ میلی متری، رادیو FM استریو با RDS، پورت microUSB (شارژ) و نسخه ۲٫۱ بلوتوث استریو، شماره گیری هوشمند و شماره گیری صوتی، دوربین مکالمه تصویری در قاب جلو، پشتیبانی از ویدئوی Divx/xviD و ساختار آلومینیومی فشرده از مزایای این گوشی به شمار می آید.

    موضوعات مشابه:

    کاربر مقابل پست Mojtaba عزیز را پسندیده است:



  2. # ADS

کلمات کلیدی این موضوع

بوک مارک ها

بوک مارک ها

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •