مبلغی انتخاب کنید :




×
بررسی دقیق و تخصصی تلفن هوشمند Apple iPhone 4S - صفحه 2
آيا ميدانيد؟
کاربر ویژه شوید !

شارژ موبايل تبلیغات

^ Back to Top
اطلاع رسانی های سیاره پی دی ای
دسترسی به بخش کاربری سیاره پی دی ای
مشخصات گوشی موردنظر خود را بصورت زنده ببینید!
صفحه 2 از 2 نخستنخست 12
نمایش نتایج: از 11 به 18 از 18

موضوع: بررسی دقیق و تخصصی تلفن هوشمند Apple iPhone 4S

  1. Top | #11


    تاریخ عضویت
    July 2012
    عنوان کاربر
    مدیر بازنشسته
    شماره عضويت
    261
    نوشته ها
    388
    می پسندم
    209
    سپاس از شما
    2,211 بار در 392 پست
    كشور
    Iran
    موبايل
    Apple-iPhone
    موبايل
    Nokia-E72
    اپراتور
    Iran
    میزان اعتبار کاربر
    0 تومان
    مبلغ حمایت شده از کاربر
    0 تومان
    اطلاعات کامپیوتر
    میزان امتیاز
    160
    بررسی تخصصی Apple iPhone 4S


    به نقل از سایت GSM

    امکانات ارتباطی

    iPhone 4S از استاندارد کم مصرف بلوتوث 4.0 بهره می برد.این استاندارد از تاخیر کمتر و برد بالاتری برخوردار بوده اما پهنای باند کافی برای انتقال گروهی فایل ها را ندارد.

    بنابراین محصولاتی چون Nike+ میتوانند واقعا از وجود بلوتوث 4.0 سود ببرند.در مواقعی که داده های کمی برای انتقال وجود دارد ، این استاندارد بهبود قابل توجهی در انرژی مصرفی صورت می دهد.BT 4.0 را به عنوان قفل الکترونیکی و یا سنسورهای ضربان قلب و موارد مشابه نیز می توان به کار گرفت.چیزهایی چون صفحه کلیدهای بی سیم نیز با وجود این فناوری قطعا نقش پررنگ تری به خود خواهند گرفت.

    ازسوی دیگر ، مک بوک های ایر جدید و همین طور مینی ها نیز از بلوتوث 4.0 پشتیبانی کرده و بنابراین احتمال اینکه عده کثیری از کاربران آیفون جدید از ابزارهای مجهز به این فناوری بهره ببرند کم نیست.

    با اینحال ، در حال حاضر ابزارهای سازگار زیادی با بلوتوث 4.0 وجودندارد.NFC نیز پیشرفت سریعی نداشته است اما نوکیا میخواهد در تمامی محصولات جدیدش آن را تعبیه کند و با ارائه این فناوری در بسیاری از محصولات سامسونگ ، پشتیبانی اپراتورها و همین طور شرکت های عرضه کننده کارت های اعتباری به نظر می رسد آینده روشن پیش روی آن است.

    مطمئنا اپل در افزایش اقبال عمومی به سوی این فناوری نوپا تاثیر به سزایی خواهد داشت اما خود اپل باید سنگ بنای آن را بنیان گذارد.تصور می کنم بلوتوث 4.0 امکان عرضه ابزارهای جانبی بسیار را فراهم سازد اما با اینحال پا به عرضه NFC نگذارد.

    انتقال فایل ها از طریق بلوتوث در این گوشی هم در دسترس نیست. اتصال Peer To peer گوشی ها از طریق Wi-Fi یا بلوتوث راه حلی برای این مشکل است اما این راه حل تنها برای اتصال گوشی های آیفون به یکدیگر مفید است.

    آخرین آیفون از Wi-Fi 802.11 b/g/n پشتیبانی می کند و می توانید از آن به عنوان یک Hot Spot هم بهره بگیرید. امکان مرور وب از طریق به اشتراک گذاری اتصال اینترنتی بوسیله USB یا بلوتوث نیز وجود دارد. تنها کافیست بر روی سوییچ مربوطه کلیک کرده و نوع اتصال را انتخاب نمایید.امکان مرور وب از طریق USB و بلوتوث هم وجود دارد. تنها کافیست بر روی سوییچ در نظر گرفته شده کلیک کرده و نوع اتصال را انتخاب کنید.





    iPhone 4s به پشتیبانی چهاربانده از GSM و HSPA با سرعت دانلود 14.4 مگابیت بر ثانیه و سرعت آپلود 5.8 مگابیت بر ثانیه مجهز است .با وجود آنتن های دوگانه که قابلیت پشتیبانی همزمان از GSM و CDMA را دارند ، گوشی در سرتاسر دنیا قابل استفاده است.اما از پشتیبانی از LTE خبری نیست.واقعیت این است که اگر آیفونتان را با استفاده از یک اپراتور GSM فعال نمایید قابلیت استفاده از آن در شبکه های CDMA را نخواهید داشت.اما آیفون هایی که در شبکه های CDMA فعال می شوند امکان کار در شبکه های GSM را نیز دارند.

    گوشی از سوکت صوتی 3.5 میلی متری استاندارد و همین طور پورت اختصاصی 30 پینی اپل نیز برخوردار است.

    اما خبری از تبدیل microUSB به همراه گوشی نیست.




    Safari سریعتر از همیشه ،این بار با Safari Reader

    اپل مرورگر Safari را نیز به روز رسانی کرده است. البته تمامی قابلیت های این مرورگر در iOS 3.0 چون امکان تکمیل خودکار فرم ها و مدیریت کلمات عبور، کپی کردن لینک ها و گزینه باز کردن یک لینک در صفحه جدید به همراه قابلیت هایی چون Bookmark Suggestion در iOS4.0 نیز در آن به ارث رسیده اند.




    مرورگر قسمت دیگری است که در آن آیفون می تواند قدرت خود را به رخ رقبا بکشد.در هر دو ازمون SunSpider و BrowserMark گوشی در بهترین شکل ممکن ظاهر شده و برترین گوشی های دو هسته ای آندرویدی را پشت سر نهاد.البته این عمل را به جز سخت افزار قوی باید به نبوغ نرم افزاری اپل نیز مرتبط دانست.





    چند قابلیت جدید و مفید دیگر از جمله مرور چندلبه ای صفحات وب ؛ گزینه ای برای مرور محرمانه صفحات وب و حالت نمایش موسوم به Reader هم در این مرورگر تعبیه شده اند.

    تمامی محصولات i اپل اکنون از قابلیت مرور محرمانه صفحات وب یا Private Browsing در تنظیمات Safari برخوردار شده اند . اگر این گزینه را به حالت فعال باقی گذارید ، هیچ ردی از شما از جمله در تاریخچه مرورگر ، تاریخچه جستجو و یا نام های کاربری و کلمه عبور باقی نخواهد ماند.تنها چیزی که می توانست به بهبود این قابلیت در مرورگر Safari کمک کند این بود که کلیدی در مرورگر وب برای دسترسی سریع به آن تعبیه می شد.روش قعلی نسبتا طولانی است.





    در منوی تنظیمات پیشرفته می توانید وبگردی تان را با جزئیات فراوان مشاهده کرده و به حذق محتویات خاص مربوط به یک سایت بپردازید.

    اجازه دهید کمی هم راجع به بهترین بخش مرورگر ، یعنی قابلیت Reader صحبت کنیم.اگر صفحه ای با آن سازگار باشد ، به محض بار شدن صفحه یک کلید reader در کنار آدرس آن صفحه دیده خواهد شد. اگر این قابلیت را فعال کرده باشید می توانید به نمایی دست یابید که تنها متن مقاله و صفحات مرتبط به آن را به شما نمایش خواهد داد.از تبلیغات ؛ کنترل های صفحه و خلاصه هر چیز غیرمرتبط دیگری هیچ اثری دیده نمی شود.و از همه بهتر اینکه ، با رسیدن به آخر یک صفحه به صورت خودکار به صفحه دیگر منتقل می شوید.





    می توانید اندازه متن را با استفاده از دو کنترل که در بالای صفحه تعبیه شده اند ، تغییر دهید.همینطور می توانید کلمه ای را انتخاب و بر روی گزینه Define کلیک نمایید ،دیکشنری تعبیه شده در ios 5 باز شده و معنی آن را برای شما به نمایش خواهد گذاشت.





    اگر مقاله ای چند صفحه ای را باز کنید ، reader این نکته را تشخیص داده و هنگامی که به پایین یک صفحه برسید ، به صورت خودکار به صفحه بعد هدایت خواهید شد.

    همچنین می توانید به ایجاد Bookmark از صفحات Reader بپردازید ، این صفحات به Reader List اضافه می شود تا بعدا بتوانید آن ها را مطالعه کنید.توجه کنید که صفحه برای دسترسی آفلاین ذخیره نمی شود و تنها آدرس آن به لیست علاقمندی های تان افزوده می شود.





    مرورگر وب Safari در iPhone 4S واقعا سریع است و از بزرگنمایی و پیمایش روانی بهره می برد.گرچه مثل همیشه خبری از پشتیبانی از فلش نیست.





    پایان قسمت یازدهم


    ویرایش توسط yas64co : Saturday 14 July 12 در ساعت 13:57

    دانلود از تمام سایت های Sharing بدون وقفه و به طور مستقیم
    حتی نیازی به ورود به سایت نیست. مرورگر لینک تبدیل شده را در اختیار شما قرار می دهد.
    با این سرویس میتوانید تورنت های مورد علاقه ی خود را به راحتی و با سرعت فوق العاده دانلود کنید.

    عضو شوید و تمام ...

    3 کاربر پست yas64co عزیز را پسندیده اند .



  2. # ADS

  3. Top | #12


    تاریخ عضویت
    July 2012
    عنوان کاربر
    مدیر بازنشسته
    شماره عضويت
    261
    نوشته ها
    388
    می پسندم
    209
    سپاس از شما
    2,211 بار در 392 پست
    كشور
    Iran
    موبايل
    Apple-iPhone
    موبايل
    Nokia-E72
    اپراتور
    Iran
    میزان اعتبار کاربر
    0 تومان
    مبلغ حمایت شده از کاربر
    0 تومان
    اطلاعات کامپیوتر
    میزان امتیاز
    160
    بررسی تخصصی Apple iPhone 4S

    به نقل از سایت GSM

    یکپارچگی با Twitter

    از مدت ها پیش کاربران انتظار عرضه قابلیت یکپارچگی با سرویس های شبکه های اجتماعی را در iOS داشتند اما حالا پس از عرضه ، این قابلیت تنها به twitter محدود می شود.به هر حال این روش اپل است.





    یک لبه جداگانه Twitter در بخش تنظیمات وجود دارد. می توانید مخاطبین Twitter تان را با دفترچه تلفن همگام سازی نموده و یا مخاطبین تان را برای تطبیق دادن شناسه Twitter شان جستجو نمایید.گزینه افزوده شده دیگر ، گزینه Tweet در میان منوهای به اشتراک گذاری در سرتاسر رابط کاربری است.

    نمی دانم تنها ما هستیم که فکر می کنیم اندازه این منو بیش از اندازه بزرگ است یا شما هم با ما هم عقیده اید!




    امکان مدیریت چندین حساب کاربری Twitter را نیز به همراه هم دارید.




    نرم افزار My Friends

    با اینکه زمان زیادی از معرفی نرم افزار Find My friends نمی گذرد اما حالا می توانید آن را در App Store هم بیابید. این نرم افزار رایگان است و بر روی ios هم در iPhone و هم در Ipad و iPod قابل نصب است.

    این نرم افزار به شما اجازه می دهد تا مکان تان را با دوستان مورد اطمینان تان یا هر کسی که بخواهید به اشتراک بگذارید.این نرم افزار دو طرفه کار می کند و بنابراین شما می توانید مکان دوستان تان را هم مشاهده کنید.





    این نرم افزار قابلیت های جدیدی چون مشاهده مکان دوست تان بر روی نقشه و همین طور راهنمای مسیریابی تا نقطه ای که وی در آنجاست را نیز در اختیار تان می گذارد.رابط این نرم افزار فاصله شما تا دوست تان را نیز به شما نمایش می دهد.گزینه ای هم برای مخفی کردن محل تان در مواقعی که در آن هستید تعبیه شده است.






    پایان قسمت دوازدهم



    دانلود از تمام سایت های Sharing بدون وقفه و به طور مستقیم
    حتی نیازی به ورود به سایت نیست. مرورگر لینک تبدیل شده را در اختیار شما قرار می دهد.
    با این سرویس میتوانید تورنت های مورد علاقه ی خود را به راحتی و با سرعت فوق العاده دانلود کنید.

    عضو شوید و تمام ...

    2 کاربر پست yas64co عزیز را پسندیده اند .



  4. Top | #13


    تاریخ عضویت
    July 2012
    عنوان کاربر
    مدیر بازنشسته
    شماره عضويت
    261
    نوشته ها
    388
    می پسندم
    209
    سپاس از شما
    2,211 بار در 392 پست
    كشور
    Iran
    موبايل
    Apple-iPhone
    موبايل
    Nokia-E72
    اپراتور
    Iran
    میزان اعتبار کاربر
    0 تومان
    مبلغ حمایت شده از کاربر
    0 تومان
    اطلاعات کامپیوتر
    میزان امتیاز
    160
    بررسی تخصصی Apple iPhone 4S


    به نقل از سایت GSM


    یادآوری کننده ها


    اپل نرم افزار جدیدی به نام Reminders را هم به نسخه جدید سیستم عامل اختصاصی اش عرضه کرده است. این نرم افزار به همان سادگیست که از نام آن پیداست.

    نرم افزار Reminders رابط بسیار ساده ای برای انجام کار خود دارد اما کار مهمی بر عهده آن نهاده شده است.دو حالت نمایش در آن در نظر گرفته شده است که رویدادها را به صورت فهرست وار و یا به ترتیب تاریخ به نمایش در می آورند.




    در حالت نمایش فهرست وار ،امکان افزودن لیست های متفاوت را دارید ، لیست پیش فرض رویدادهای موجود در گوشی تان را به نمایش می گذارد.اما امکان افزودن یادآوری کننده های iCloud یا Gamil را هم دارید. تمامی لیست ها به عنوان بخش هایی متفاوت ظاهر می شوند.





    اگر حالت نمایش فهرست وار یا List View را انتخاب کنید، تنها باید دو بخش در اختیار شما خواهند بود.

    در حالت نمایش بر حسب تاریخ پس از لیست Completed ، بخشی در اختیار شما قرار می گیرد که برای هر روز در آن قسمت متفاوتی در نظر گرفته شده است.

    هنگامی که ایجاد یادآوری کننده جدیدی را انتخاب می نمایید ، ابتدا باید نامی را برای آن انتخاب نمایید و سپس بر روی کلید Done کلیک کنید.پس از این کار می توانید به ویرایش آن پرداخته و نوع آن ولیستی را که به آن تعلق دارید را انتخاب نمایید.





    اگر می خواهید در همان روز اتفاق افتادن رویداد از آن مطلع شوید ، تنها انتخاب تاریخ و ساعت کفایت می کند. قابلیت نوآورانه ای در این بخش تعبیه شده است که بر حسب مکان کار می کند. می توانید محلی را از دفترچه تلفن تان یا محل فعلی تان را انتخاب کرده و سپس مشخص کنید که در هنگام رسیدن به آن نقطه و یا عزیمت از آن محل، یادآوری کننده برای شما به نمایش درآید.

    هنگامی که یادآوری کننده ای فعال می شود ، شما آن را به صورت یادآوری استاندارد در صفحه قفل، مرکز یادآورها و صفحه اصلی تان مشاهده خواهید کرد.








    پایان قسمت سینزدهم


    ویرایش توسط yas64co : Saturday 14 July 12 در ساعت 12:55

    دانلود از تمام سایت های Sharing بدون وقفه و به طور مستقیم
    حتی نیازی به ورود به سایت نیست. مرورگر لینک تبدیل شده را در اختیار شما قرار می دهد.
    با این سرویس میتوانید تورنت های مورد علاقه ی خود را به راحتی و با سرعت فوق العاده دانلود کنید.

    عضو شوید و تمام ...

    3 کاربر پست yas64co عزیز را پسندیده اند .



  5. Top | #14


    تاریخ عضویت
    July 2012
    عنوان کاربر
    مدیر بازنشسته
    شماره عضويت
    261
    نوشته ها
    388
    می پسندم
    209
    سپاس از شما
    2,211 بار در 392 پست
    كشور
    Iran
    موبايل
    Apple-iPhone
    موبايل
    Nokia-E72
    اپراتور
    Iran
    میزان اعتبار کاربر
    0 تومان
    مبلغ حمایت شده از کاربر
    0 تومان
    اطلاعات کامپیوتر
    میزان امتیاز
    160
    بررسی تخصصی Apple iPhone 4S

    به نقل از سایت GSM


    سازمان دهنده

    تعداد محدود نرم افزارهای پیش فرض عرضه شده سبب می شوند که iPhone 4 به یک سازمان دهنده خوب تبدیل نشود اما این نرم افزارها برای آغاز کافی خواهند بود. AppStore می تواند شما را در ادامه این راه همراهی کند.

    تقویم iOS همانند رقبای متوسط است ، می توانید تقویم های متفاوتی ایجاد و آن ها را همگام سازی کنید(برای مثال Google و outlook). بعد از انجام این کار می توانید رویدادهای متفاوتی تعریف و به آن ها نامی تخصیص دهید.




    و بالاخره پس از مدت ها انتظار نمای هفتگی هم به تقویم iOS اضافه شد ؛ برای دسترسی به آن تنها کافیست آیفون را به صورت افقی در دست بگیرید.




    نرم افزار های همیشگی Notes ، Calculator ، Voice Recorder ، Stock و Weather هم در دسترس هستند.آیکون ماشین حساب هم تغییر کرده است.




    در نرم افزار Weather، پیش بینی های ساعتی نیز اضافه شده است و به محض باز کردن نرم افزار به آن ها دست خواهید یافت.




    در نرم افزار Clock ، به نرم افزارهای دیگری چون World Clock ، Alarm ، Stopwatch و Timer هم دست خواهید یافت.





    نرم افزار رایگان Apple iBook به طور پیش فرض نصب نشده است اما می توانید به رایگان آن را از AppStore تهیه نمایید. این نرم افزار به همراه کتاب« وینی خرسه » عرضه می شود.

    iBook تنظیمات مختلفی برای نوع فونت و رنگ آن دارد اما در صفحه نمایشی با این اندازه ، بهترین تجربه از خواندن کتاب های الکترونیکی را به کاربران عرضه نمی کند. صفحات به طرفین قابل پیمایش هستند که در یک گوشی تلفن همراه خیلی هم جالب به نظر نمی آید.iBook یک مرورگر فایل های PDF هم هست.



    و در آخر اینکه نرم افزار یوتیوب تا حدی نبود قابلیت پشتیبانی از فایل های فلش را جبران می کند.







    پایان قسمت چهاردهم



    دانلود از تمام سایت های Sharing بدون وقفه و به طور مستقیم
    حتی نیازی به ورود به سایت نیست. مرورگر لینک تبدیل شده را در اختیار شما قرار می دهد.
    با این سرویس میتوانید تورنت های مورد علاقه ی خود را به راحتی و با سرعت فوق العاده دانلود کنید.

    عضو شوید و تمام ...

    3 کاربر پست yas64co عزیز را پسندیده اند .



  6. Top | #15


    تاریخ عضویت
    July 2012
    عنوان کاربر
    مدیر بازنشسته
    شماره عضويت
    261
    نوشته ها
    388
    می پسندم
    209
    سپاس از شما
    2,211 بار در 392 پست
    كشور
    Iran
    موبايل
    Apple-iPhone
    موبايل
    Nokia-E72
    اپراتور
    Iran
    میزان اعتبار کاربر
    0 تومان
    مبلغ حمایت شده از کاربر
    0 تومان
    اطلاعات کامپیوتر
    میزان امتیاز
    160
    بررسی تخصصی Apple iPhone 4S



    به نقل از سایت GSM

    مدیریت فضای ذخیره سازی و لیست خرید App Store

    دو قابلیت بعدی یعنی امکان مدیریت فضای ذخیره سازی و لیست خرید App Store مورد علاقه کسانی خواهد بود که از آیفون های با حافظه هشت یا شانزده گیگابایتی استفاده می کنند.





    می توانید لیست Purchased را در قسمت Updates نرم افزار App Store مشاهده کنید.این قابلیت دو لبه All و Not in This iPhone را به App Store می افزاید. این امکان آسان ترین روش برای دانلود مجدد نرم افزارهایی است که آن ها را خریداری کرده و سپس حذف نموده اید.توجه کنید که این لیست در ios 4 نیز در دسترس است.

    و حالا نوبت به مدیریت فضای ذخیره سازی در ios می رسد.می توانید از طریق منوی Setting و زیر منوی general>Usage به آن دست پیدا کنید.در اینجا اطلاعات مربوط به فضای ذخیره سازی نیز در کنار اطلاعات باتری و دیگر آمار در اختیار شما قرار می گیرد.

    این بخش با اطلاعات مربوط به فضای استفاده شده و آزاد شروع شده و سپس لیست از حجیم ترین نرم افزارهایی که بیشترین فضا را اشغال کرده اند،که معمولا شامل Music و بازی هایی چون Infinity Blade هستند، پس از آن ها به نمایش در می آید.می توانید با استفاده از کلیدی که در انتهای این لیست ده تایی در نظر گرفته شده است به تمامی نرم افزارهای نصب شده تان دست یابید.





    گر بر روی یکی از نرم افزارهای موجود در لیست کلیک کنید ، جزئیات چون اینکه به عنوان نرم افزار پیش فرض تنظیم شده است یا خیر و نیز جزئیاتی از ذخیره سازی داده های آن را مشاهده خواهید نمود.از همین قسمت می توانید این نرم افزار را کاملا حذف کنید.

    برای آنهایی که همیشه با مشکل کمبود حافظه روبرو می شوند ، این گزینه ها حتما به کار خواهد آمد.




    فعالسازی بی سیم

    احتمالا این بخش ، قسمتی است که اپل عمده ترین تلاش خود را برای بهبود آن به کار گرفته است.احتمالا بسیاری از شما از میزان وابستگی محصولات اپل به iTunes اطلاع دارید، اپل بالاخره تصمیم گرفت راه جدیدی را نیز پیش روی کاربرانش قرار دهد.

    برای فعالسازی آیفون یا ابزار دیگری که در اختیارتان است ، دیگر نیازی به کامپیوتر نخواهید داشت.برای نخستین باری که iPhone/iPad یا iPod تان را روشن می کنید ، می توانید عملیات فعالسازی را به صورت مستقیم از خود گوشی به انجام برسانید.پس از چند گام ساده ، که شباهت بسیاری به گام های آغازین سیستم عامل آندروید دارد ، به آسانی این کار به انجام خواهد رسید.





    به روز رسانی های OTA

    برای نصب به روز رسانی های جدید نیز دیگر نیازی به iTunes و کامپیوتر نخواهید داشت.اکنون این کار نیز از طریق شبکه های بی سیم قابل انجام است.از طریق مسیر Setting>General>Software Update می توانید به این گزینه دست پیدا کنید.البته در صورتی که شبکه بی سیم تان کند است هنوز هم می توانید از iTunes برای انجام این کار بهره بگیرید.

    و به لطف رمزگذاری Delta ، به روز رسانی ها با حجم بسیار کمتری نسبت به پیش در دسترس هستند.بر خلاف بسته های به روز رسانی پیشین ، فایل های به روز رسانی جدید تنها بیت هایی که نیاز به تغییر دارند را حمل می کنند.








    پایان قسمت پانزدهم



    دانلود از تمام سایت های Sharing بدون وقفه و به طور مستقیم
    حتی نیازی به ورود به سایت نیست. مرورگر لینک تبدیل شده را در اختیار شما قرار می دهد.
    با این سرویس میتوانید تورنت های مورد علاقه ی خود را به راحتی و با سرعت فوق العاده دانلود کنید.

    عضو شوید و تمام ...

    3 کاربر پست yas64co عزیز را پسندیده اند .



  7. Top | #16


    تاریخ عضویت
    July 2012
    عنوان کاربر
    مدیر بازنشسته
    شماره عضويت
    261
    نوشته ها
    388
    می پسندم
    209
    سپاس از شما
    2,211 بار در 392 پست
    كشور
    Iran
    موبايل
    Apple-iPhone
    موبايل
    Nokia-E72
    اپراتور
    Iran
    میزان اعتبار کاربر
    0 تومان
    مبلغ حمایت شده از کاربر
    0 تومان
    اطلاعات کامپیوتر
    میزان امتیاز
    160
    بررسی تخصصی Apple iPhone 4S

    به نقل از سایت GSM

    همگام سازی iTUnes از طریق Wi-Fi

    در صورتی که به روش قدیمی همگام سازی از طریق کامپیوتر و نرم افزار iTunes اتکا کنید ، باز هم از اینکه اپل راهی را برای همگام سازی بی سیم در اختیار شما قرار داده است ، خشنود خواهید شد.تنها پیش شرط های مورد نیاز متصل بودن کامپیوتر و موبایل یا تبلت شما به یک شبکه Wi-Fi و فعال بودن گزینه Wi-Fi Sync در iTunes و متصل کردن گوشی تان به شارژر است.






    به محض اتصال گوشی به شارژر و باز کردن iTunes در کامپیوتر تان کار همگام سازی بی سیم آغاز خواهد شد.

    نکته جدید دیگر در مورد همگام سازی با iTunes ، این است که در طی انجام این فرآیند دیگر گوشی شما قفل نخواهد شد.می توانید در حین فرآیند همگام سازی به کار با iPhone/iPad/iPod تان ادامه دهید.





    بنابراین امکانات ارتباطی گوشی با بهبود عظیمی روبرو شده اند.اگر از کاربران iCloud باشید ، دیگر نیازی به استفاده از گوشی در حالت Mass Storage هم پیدا نخواهید کرد.




    سهولت استفاده بالاتر

    اپل گزینه هایی هم برای کسانی که دچار ضعف های جسمانی هستند به سیتستم عاملش افزوده است.اکنون آیفون از فلاش LED برای هشدارها استفاده کرده و امکان ایجاد الگوهای اختصاصی ویبره برای هر یک از کاربران را نیز مهیا می سازد.



    Assistive Touch نیز از دیگر قابلیت های جالب و مفید برای این دسته از کاربران است.با فعال کردن این قابلیت یک کلید جدید در صفحه ظاهر می شود که در سرتاسر رابط کاربری و حتی در صفحه قفل و بازی ها در دسترس است . این آیکون به شکل آیکون صفحه اصلی طراحی شده است و چندین منو با گزینه های مختلف در اختیار شما قرار می دهد.





    به آسانی و در هر زمانی می توانید این کلید را در هر یک از چهار گوشه صفحه که می خواهید قرار دهید.با ضربه زدن بر روی آن چهار میانبر دیگر با نام های Gestures ، Home ، Device و Favorites ظاهر می شوند.هر میانبر به غیر از کلید Home ، منوی جدیدی را پیش روی شما قرار می دهد.

    میانبر gestures به شما اجازه چرخاندن صفحه ، قفل کردن آن ، دستکاری کنترل های صدا و حتی شبیه سازی لرزش ها و ویبره های گوشی را می دهد.




    در منوی بخش Favorites ، امکان استفاده از حرکت Pinch Zooming را داشته و می توانید شش کنترل حرکتی دیگر نیز بدان بیافزایید.تنها کافیست یکبار آن ها را انجام دهید تا ios آن ها را ذخیره نماید.




    کلید مجازی Home همان قابلیت های کلید سخت افزاری Home را در اختیار تان می گذارد و می توانید از کلیک،ضربات دوگانه و یا سه گانه بر روی آن برای انجام کارهای مختلف استفاده کنید.





    پایان قسمت شانزدهم



    دانلود از تمام سایت های Sharing بدون وقفه و به طور مستقیم
    حتی نیازی به ورود به سایت نیست. مرورگر لینک تبدیل شده را در اختیار شما قرار می دهد.
    با این سرویس میتوانید تورنت های مورد علاقه ی خود را به راحتی و با سرعت فوق العاده دانلود کنید.

    عضو شوید و تمام ...

    2 کاربر پست yas64co عزیز را پسندیده اند .



  8. Top | #17


    تاریخ عضویت
    July 2012
    عنوان کاربر
    مدیر بازنشسته
    شماره عضويت
    261
    نوشته ها
    388
    می پسندم
    209
    سپاس از شما
    2,211 بار در 392 پست
    كشور
    Iran
    موبايل
    Apple-iPhone
    موبايل
    Nokia-E72
    اپراتور
    Iran
    میزان اعتبار کاربر
    0 تومان
    مبلغ حمایت شده از کاربر
    0 تومان
    اطلاعات کامپیوتر
    میزان امتیاز
    160
    بررسی تخصصی Apple iPhone 4S

    به نقل از سایت GSM

    iCloud Backup و iCloud Restore

    می توانید با استفاده از iCloud به پشتیبانی گیری از iPhone ، ipad و یا iPod تان بپردازید.با این کار تمامی تنظیمات و دیگر محتویات مهم شما ذخیره شده و اگر بخواهید به اسانی و به صورت بی سیم می توانید آن ها را بازگردانید.پشتیبان گیری به صورت خودکار و در هنگامی که گوشی شما در حال شارژ، قفل و یا به یک شبکه بی سیم متصل باشد ، انجام می پذیرد.




    می توانید با استفاده از iCloud فایل های تان را باز گردانید اما برای این کار باید ابتدا آن را از طریق iTunes به کامپیوتر متصل کرده تا اعمال اولیه این کار انجام گرفته و سپس گزینه iCloud Restore را انتخاب کنید.

    5 گیگابایت فضای ذخیره سازی رایگان ، 55 گیگابایت فضای ذخیره سازی در صورت اشتراک




    اپل پنج گیگابایت فضای ذخیره سازی رایگان برای همگام سازی iCloud در اختیار شما قرار می دهد.شاید فکر کنید این مقدار برای شما کافی نیست اما باید بدانید 5 گیگابایت بیش از چیزی است که اغلب به آن نیاز پیدا خواهید کرد.آهنگ های خریداری شده ، نرم افزار ها و کتاب ها جزو این فضا محسوب نمی شوند و تنها داده های شخصی چون تنظیمات و فایل های ذخیره شده را باید جزو آنچه این فضا را اشغال می کند به شمار آورید.بنابراین آنچه به اشغال فضا می پردازد داده های نرم افزارها ، مخاطبین ، ایمیل ها ، عکس ها ، رویدادهای تقویم ، فایل های پشتیبانی و اسناد شخصی شما هستند. البته گزینه ای هم برای خرید فضای بیشتر در iCloud در اختیار شماست، با پرداخت 16 یورو در سال 10 گیگابایت ، با پرداخت 32 یورو 20 گیگابایت و با پرداخت 80 یورو در سال 50 گیگابایت علاوه بر فضای اختصاصی اولیه در اختیار شما قرار داده خواهد شد.




    GPS :Google Maps و یک قطب نما

    باز هم Google Maps و این به آن معناست که iPhone 4S هم فاقد نرم افزار مناسبی برای مسیریابی ماهواره ای است. می دانید که می خواهم باز هم در چه موردی صحبت کنم، AppStore . خوشبختانه Google Maps حداقل این ویژگی را دارد که بخوبی با قطب نمای دیجیتال یکپارچه شده است.






    سال پیش نرم افزارهای مسیریابی بسیاری در AppStore عرضه شده اند که از آن میان می توان به iGo ، TomTom ، navigon و ... اشاره کرد. هر کدام از آن ها می تواند بسیاری از کاربران را راضی کند.

    Phone به همراه یک نرم افزار مناسب مسیریابی می تواند جایگزین خوبی برای دستگاه های اختصاصی مسیریابی باشد.




    AppStore هنوز هم شماره یک

    AppStore مکانی برای مرور ، خرید و دانلود تمامی نرم افزار های ساخته شده برای پلت فــرم iPhone است. در این فروشگاه هم نرم افزارهای رایگان و هم غیررایگان وجود دارد که با جزئیات شرح داده شده و تصاویر از محیط نرم افزار هم در کنار آن ها دیده می شود.

    رتبه بندی کاربران می تواند به شما کمک کند که کدام یک از نرم افزارها باارزش تر از دیگری هستند. همین طور وب سایت های زیادی وجود دارند که به مرور نرم افزارها پرداخته و ویدیوهایی از طرز کار آن ها تهیه کرده و در معرض نمایش می گذارند. پس به آسانی می توانید به اطلاعات جامعی در مورد انواع نرم افزارهای در دسترس دست یابید.







    می توانید با استفاده از iTunes هم به دانلود نرم افزارها بپردازید تا در مرتبه بعدی همگام سازی آیفون با آن ، همه نرم افزار ها بر روی آیفـون نصب شوند.از نسخه 9 نرم افزار iTunes به بعد می توانید با استفاده از نرم افزار رومیزی صفحات اصلی تان را هم مرتب نمایید.

    اگر به دلیلی به ریـست کردن آیـفون نیاز پیدا کردید ، لایــسنس های نرم افزار های غیر رایگان از بین نمی روند و می توانید به رایگان مجددا آن ها را دانلود و نصب کنید.




    AppStore از سیستم به روز رسانی موثری برخوردار است و شما را از آخرین به روز رسانی های در دسترس برای نرم افزارهای نصب شده بر روی گوشی تان آگاه می کند.اگر چنین بسته ای در دسترس باشد ، نشان قرمز رنگی بر روی آیکون AppStore پدیدار خواهد شد.

    فروشگاه نرم افزاری AppStore شرکت اپــل در حال حاضر بزرگترین منبع نرم افزاری موجود برای گوشی های تلفن همراست و بیش از 500000 عنوان نرم افزار در آن وجود دارد.





    پایان قسمت هفدهم



    دانلود از تمام سایت های Sharing بدون وقفه و به طور مستقیم
    حتی نیازی به ورود به سایت نیست. مرورگر لینک تبدیل شده را در اختیار شما قرار می دهد.
    با این سرویس میتوانید تورنت های مورد علاقه ی خود را به راحتی و با سرعت فوق العاده دانلود کنید.

    عضو شوید و تمام ...

    3 کاربر پست yas64co عزیز را پسندیده اند .



  9. Top | #18


    تاریخ عضویت
    July 2012
    عنوان کاربر
    مدیر بازنشسته
    شماره عضويت
    261
    نوشته ها
    388
    می پسندم
    209
    سپاس از شما
    2,211 بار در 392 پست
    كشور
    Iran
    موبايل
    Apple-iPhone
    موبايل
    Nokia-E72
    اپراتور
    Iran
    میزان اعتبار کاربر
    0 تومان
    مبلغ حمایت شده از کاربر
    0 تومان
    اطلاعات کامپیوتر
    میزان امتیاز
    160
    بررسی تخصصی Apple iPhone 4S


    به نقل از سایت GSM


    سخن پایانی


    امروز تصمیم گرفتیم میان شما و علاقه تان برای ارتقای گوشی تان به iPhone 4S مانع نشویم. گرچه این کار را چندان درست نمی دانیم.برای برخی استفاده از آخرین فناوری اپل اصلا جای تردید ندارد.آن ها تنها به ارتقا فکر نمی کنند بلکه دسترسی به سطحی بالاتر از سهولت و آسایش نیز برای آن ها مهم است.

    احتمالا بعضی های فکر میکنند بزرگترین مشکل iPhone 4S ، iPhone 5 نبودن آن است.اما نمی توان این موضوع را در مورد گوشی تلفن همراهی که رکورد فروش را شکست و ارزش سهام شرکت داغدیده اپل را باز هم افزایش داد ، کاملا درست دانست.

    اما این دقیقا موضوعی نیست که کاربران در مورد آن نگران هستند و جای اصلی اما و اگرها نیست.حقیقت این است که بهتر است اپل در عرضه iPhone 5 بیش از پیش عجله به خرج دهد.این کار چالش بزرگی است ، برای انجام آن زمان و ذهنی بدون مشغله نیاز است.

    البته نگاه کردن به iPhone 4S به صورت یک آیتم کوتاه مدت در بازار هم اصلا درست نیست و از نظر ما در عرضه iPhone 4S زمان به درستی رعایت شده است.

    iPhone 4S با وجود پردازنده دو هسته ای و تراشه اختصاصی گرافیکی فوق العاده سریع است.نرم افزار ها و سرویس های همیشگی هم به ارزش iPhone 4S می افزایند.بالاخره آیفون به یکی از بهترین دوربین های موجود در سرتاسر دنیای تلفن های همراه مجهز شد.در واقع احتمالا این گوشی بهترین دوربین هشت مگاپیکسلی و بهترین ضبط ویدیویی Full HD ممکن در دنیای گوشی های تلفن همراه است . iOS 5 با وجود iCloud ، iMessage ، به روز رسانی های OTA ، یادآورهای جدید و قابلیت های تشخیص صدا گام به مرحله جدیدی می نهد.علاوه بر این ها بهترین فروشگاه نرم افزاری به همراه ظاهر بسیار زیبای iPhone 4 هم در اختیار شما قرار می گیرد.





    در کل ؛ هوشمند اپل می تواند با همتاهای بی نظیری چون Galaxy S II ، Galaxy Nexus و یا Nokia N9 برابری کرده و حتی آن ها را پشت سر گذارد.در آمریکا ، رقبای آیفون جدید ، گوشی هایی چون HTC Amaze 4G و Verizon Droid RAZR هستند.





    گرچه برای میلیون ها نفر انتخاب تنها میان iPhone 4 و iPhone 4S صورت می گیرد.گرچه جواب را ما می دانیم اما برای این منظور هم نرم افزاری هست:

    کاربر:آیا گوشی بهتری از iPhone 4S هم وجود داره؟

    سیری: صبر کنید...مگه گوشی دیگه ای هم هست؟


    موفق باشید.




    پایان برسی تخصصی Apple iphone 4S



    دانلود از تمام سایت های Sharing بدون وقفه و به طور مستقیم
    حتی نیازی به ورود به سایت نیست. مرورگر لینک تبدیل شده را در اختیار شما قرار می دهد.
    با این سرویس میتوانید تورنت های مورد علاقه ی خود را به راحتی و با سرعت فوق العاده دانلود کنید.

    عضو شوید و تمام ...

    3 کاربر پست yas64co عزیز را پسندیده اند .



صفحه 2 از 2 نخستنخست 12

کلمات کلیدی این موضوع

بوک مارک ها

بوک مارک ها

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •