مبلغی انتخاب کنید :




×
کدام سيستم عامل موفق تر است: Android 4.1 يا ioS 6 يا Windows Phone 8؟
آيا ميدانيد؟
کاربر ویژه شوید !

شارژ موبايل تبلیغات

^ Back to Top
اطلاع رسانی های سیاره پی دی ای
دسترسی به بخش کاربری سیاره پی دی ای
مشخصات گوشی موردنظر خود را بصورت زنده ببینید!
نمایش نتایج: از 1 به 1 از 1

موضوع: کدام سيستم عامل موفق تر است: Android 4.1 يا ioS 6 يا Windows Phone 8؟

  1. Top | #1


    تاریخ عضویت
    August 2012
    عنوان کاربر
    عضو انجمن
    شماره عضويت
    770
    نوشته ها
    1
    می پسندم
    384
    سپاس از شما :
    7 بار در 1 پست
    میزان اعتبار کاربر
    0 تومان
    مبلغ حمایت شده از کاربر
    0 تومان
    اطلاعات کامپیوتر
    میزان امتیاز
    0

    کدام سيستم عامل موفق تر است: Android 4.1 يا ioS 6 يا Windows Phone 8؟

    بنام خدا


    کدام سيستم عامل موفق تر است: Android 4.1 يا ioS 6 يا Windows Phone 8؟

    نوشته اصلی توسط yas64co و فقط بنده درون سایت قرار دادم


    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]

    تا به الان، ما ديد نسبتا درستي نسبت به اين که ? پلت فرم اول تلفن هاي هوشمند در جدول امسال و اوايل سال ???? کدام خواهند بود، پيدا کرده ايم. هر ? سيستم عامل، ويژگي ها و قابليت هاي جديدي را ارائه داده اند که به رضايت کاربران کمک مي کنند. با وجود آن که کمپاني هاي سازنده اهميت فراواني براي افزايش سهم خود از بازار و کسب درآمد قائل اند، اما در نهايت اين کاربر است که مشخص مي کند کدام سيستم موفق است يا شکست مي خورد. بنابراين، بايد ديد کدام يک قادر خواهند بود محبوبيت لازم را کسب کنند و بازار را به تسخير خود در آورند.

    بياييد نگاهي دقيق تر به اين ? آپديت داشته باشيم:


    Windows Phone 8

    مهمترين ويژگي اين سيستم، همانند Windows Phone 7/7.5 ، متفاوت بودن آن است . اما برخلاف آن دو، به کاربر امکان اعمال کنترل روي Live Tile ها را اعطا مي کند.بنابراين، در حقيقت همين tileها هستند که وجه تمايز Windows Phone 8 با ساير ويندوز ها به شمار مي آيند. با گسترش اين قابليت ،مايکروسافت، ويژگي منحصر به فرد خود را در اين پلت فرم بيشتر به نمايش گذاشته است. همچنين، مايکروسافت همچنان ضد ios و اندرويد کار مي کند.

    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]


    ويژگي هاي مفيد بيشتري نظير جستجوگر بهتر، يکپارچه شدن با اسکايپ ، پشتيباني از CPU هاي چند هسته اي و کيفيت بالاي صفحه نمايش، پلت فرم را بهبود بخشيده اند، اما لزوما روند افزايش سهم بازار را سريع نکرده اند.اکثر ويژگي هاي جديد اين آپديت ، تکراري هستند .

    مشکل Windows Phone 8 آنست که تعداد زيادي از کاربران از وجود آن مطلع نيستند. با وجود بالاترين حد رضايت مندي مشتريان از تمامي پلت فرم هاي تلفن هاي هوشمند اين کمپاني، منطق حکم مي کند که مايکروسافت آپديت جديد را در مقابل ديد کاربران بيشتري قرار دهد( و سعي در بهبود ويژگي هاي اين پلت فرم حتي از راه هاي تکراري داشته باشد) تا مشتريان بيشتري ويندوز را انتخاب کنند.اگر مايکروسافت ، اين تبليغ را با همراهي توليد کنندگان سخت افزار ( مانند گوشي Nokia Lumia با تکنولوژي Pureview که به زودي به بازارعرضه خواهد شد) انجام دهد، بي شک موفق تر خواهد بود.

    نکته اي که وجود دارد، حرکت اخير مايکروسافت به سمت جدا سازي سخت افزار از Windows Phone 8 مي باشد که ضربه اي جدي به پلت فرم وارد خواهد آورد.چرا که به عنوان مثال ، اگر يک گوشي lumia تهيه کنيم، هيچ ضمانتي وجود نخواهد داشت که آپديت Windows Phone 9 را دريافت کنيم. در حالي که در اندرويد يا آيفون چنين مساله اي وجود ندارد.


    Android 4.1

    قبل از ارائه اين نسخه، اندرويد با مشکلي بزرگ مواجه بود: تاخير در پاسخ به تغييرات . ممکن است عده کثيري از کاربران اندرويد متوجه اين مشکل نشده باشند، ولي حتي با اين وجود، اين مشکل مي تواند مسبب نارضايتي و گلايه شود.

    Project Butter يکي از مهمترين ويژگي هايي است که در مدتي طولاني در اندرويد عرضه مي شود و نه تنها تمامي تجربه هاي مربوط به استفاده از تلفن هاي اندرويدي ( چه قديمي و چه جديد) تغيير خواهد داد، بلکه قول اندرويد را مبني بر بهبود عملکرد سيستم ، عملي خواهد کرد. اين ويژگي، شگفتي هايي را- حتي در نسخه هاي اوليه- به همراه داشته است( براي مثال در گوشي هاي HTC One X ، Samsung Galaxy S III، Galaxy Note Galaxy Nexus, and Galaxy S II)

    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]


    با Jelly Bean، اندرويد به سيستمي سازش ناپذير تبديل مي شود.اکنون شما مي توانيد ويجت ها و گرافيک هاي مختلف را به صفحه اصلي خود بيافزاييد و بدون ترس از کند شدن OS، هر تعداد برنامه اي که مايل هستيد را دانلود کنيد.با اين قابليت، واسط نرم افزاري شما، در نرخ فريم بالاتري کار خواهد کرد. هنگامي که شما صفحه را لمس مي کنيد، CPU براي چند لحظه سريع تر کار مي کند. Jelly Bean براي بهبود سيستم عامل طراحي شده است و کاربر با اجراي نرم افزارهاي زياد، نمي تواند آن را کند کند.بنابراين، تاخير در پاسخ به پايان خواهد رسيد!


    iOS 6

    براي کاربر، iOS 6 ، آپگريد حاشيه اي ديگري از اپل است که سرسختانه واسط کاربري را مانند قبل نگه داشته است.حتي متعصب ترين کاربران اپل نيز از چيدمان رديف به رديفي آيکون ها خسته شده اند. ويژگي هاي جديد iOS( به جز چند مورد مانند Passbook) تکراري و قابل پيش بيني است.

    جذابيت iOS در سخت افزار آن است. با عرضه iphone5 به بازار ( که به زودي انجام خواهد شد) و شايعه توليد آي پد ميني، اپل اين شانس را دارد که خلاقيت خود را در طراحي به نمايش گذارد.


    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]


    متاسفانه، نبايد فراموش کنيم که اپل ويژگي هاي اصلي را تا زمان معرفي سخت افزار ، عرضه نمي کند. به عنوان مثال ، سال گذشته Siri در iOS 5 Beta گنجانده نشده بودو بعدا در زمان معرفي iPhone 4S ، عرضه شد.بنابراين، ممکن است در زمان معرفي آيفون ?، ويژگي هايي معرفي شوند که الان در iOS 6 نميبينيم.

    اگر نگاهي دقيق به اين ? نرم افزار داشته باشيم، بايد گفت که ويندوز ? و البته اندرويد در مسيري درست حرکت کرده اند.در موارد پيشين، مايکروسافت موارد خوب را حتي “بهتر” کرده است. آن ها ويژگي هاي اصلي و متمايز خود را بهبود داده اند.

    در اندرويد نيز ، تغييراتي اساسي در زمينه پاسخ دهي سريع سيستم توسط Jelly bean صورت گرفته است و متاسفانه بايد گفت که تنها iOS 6 به درستي عمل نکرده است. iOS 6 سيستم عاملي کامل است، همانطور که سيستم هاي قبلي چنين بودند. اما در واقع اين سيستم عامل مورد جديدي را براي جلب نظر کاربران ارائه نداده است.( شايد تنها در زمينه سخت افزار اين اتفاق رخ دهد)


    پايان


    موضوعات مشابه:
    ویرایش توسط sgnote : Monday 27 August 12 در ساعت 16:20

    7 کاربر پست sgnote عزیز را پسندیده اند .



  2. # ADS

کلمات کلیدی این موضوع

بوک مارک ها

بوک مارک ها

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •