مبلغی انتخاب کنید :




×
مقایسه آیفون 11 پرو مکس و پیکسل 4 XL
آيا ميدانيد؟
کاربر ویژه شوید !

شارژ موبايل تبلیغات

^ Back to Top
اطلاع رسانی های سیاره پی دی ای
دسترسی به بخش کاربری سیاره پی دی ای
مشخصات گوشی موردنظر خود را بصورت زنده ببینید!
نمایش نتایج: از 1 به 1 از 1

موضوع: مقایسه آیفون 11 پرو مکس و پیکسل 4 XL

  1. Top | #1


    تاریخ عضویت
    December 2019
    عنوان کاربر
    عضو انجمن
    شماره عضويت
    172058
    محل سکونت
    کرج
    نوشته ها
    1
    می پسندم
    0
    سپاس از شما
    0 بار در 0 پست
    موبايل
    Apple-iPhone
    اطلاعات کامپیوتر
    میزان امتیاز
    0

    مقایسه آیفون 11 پرو مکس و پیکسل 4 XL

    گوشی پیکسل 4 xl اسمارت فون فوق پشرفته گوگل آمده تا با آیفون 11 پرومکس اپل به رقابت بپردازد. در این مطلب به معرفی و [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ] می پردازیم. با من همراه باشید.

    گوگل اخیرا در مراسم Made by Google از دو پرچمدار جدید خود رونمایی کرد. تولید کننده‌ی گوشی های گوگل پیکسل 4 و پیکسل 4 XL در تلاش است که توجه علاقه‌مندان به حوزه‌ی فناوری را به خود جلب کند. وجود این رقابت را زمانی بیشتر درک می‌کنید که شباهت‌هایی نظیر شکل دوربین‌ها یا اندازه و جنس بدنه یکسان را در این دو گوشی مشاهده کنید. وجود دوربین‌های پرقدرت 12 و 16 مگاپیکسلی، باتری بادوام و پردازنده‌های سریع از ویژگی‌های پرچمداران جدید گوگل هستند.
    اما اپل، ابر قدرت دنیای گوشی‌های هوشمند نیز از قافله عقب نمانده است. در سپتامبر 2019 شرکت اپل آیفون 11 پرو مکس خود را روانه‌ی بازار کرد. اپل در این سری از تولیدات خود با قدرت عقب‌ماندگی‌های خودرا در زمینه‎‌ی دوربین و عکاسی جبران کرده است. قدرت عکاسی فوق‌العاده در تاریکی و یا سلفی گرفتن با سرعت آهسته توجه همگان‌ را به خود جلب کرده است. ویژگی‌های جذاب ظاهری، قدرت مقاومت بالا در مقابل آب، شارژ سریع و … از دیگر نکات برجسته‌ی آیفون 11 پرو مکس هستند.در ادامه‌ی این مطلب ما به مقایسه آیفون 11 پرو مکس و پیکسل 4 XL این دو گوشی پرطرفدار این روزهای دنیای فناوری می‌پردازیم
    آنچه در این مقاله می‌خوانید:
    • مقایسه آیفون 11 پرو مکس و پیکسل 4 XL
      • مشحصات فنی
      • طراحی
      • نمایشگر
      • دوربین
      • عملکرد
      • تشخیص چهره
      • عمر باطری
      • قیمت


    مقایسه آیفون 11 پرو مکس و پیکسل 4 XL


    مقایسه آیفون 11 پرو مکس و پیکسل 4 XL از لحاظ مشخصات فنی

    iPhone 11 Pro Max Pixel 4 XL گوشی
    1.099 دلار 899 دلار قیمت شروع و مبنا
    (6.5inch Super Retina XDR Display (2688 x 1242 (6.3inch AMOLED Smooth Display(3040 x 1440 رزلوشن
    A13 Bionic Snapdragon 855 CPU
    4GB 6GB RAM
    256GB ،64GB و 512GB 128 و 64 GB حافظه
    ندارد ندارد درگاه میکرو SD
    12.2 مگاپیکسل اصلی، 12 مگاپیکسل تله‌فتو، 12 مگاپیکسل اولترا واید 12.2 مگاپیکسل اصلی، 16 مگاپیکسل تله‌فتو دوربین پشتی
    12 مگاپیکسل 8 مگاپیکسل دوربین سلفی
    3.966mAh 3.700mAh باطری
    11:54 9:42 عمر باjری
    مقاومت در عمق 4 متر برای نیم ساعت مقاومت در عمق 1.5 متر برای نیم ساعت مقاومت در برابر آب
    6.22x 3.06 x 0.32 inches 6.3x 2.9 x 0.3 inches اندازه
    7.97 اونس 6.8 اونس وزن
    طلایی ، خاکستری ، نقره‌ای، سبز تیره مشکی ، سفید ، نارنجی رنگ بندی

    مقایسه آیفون 11 پرو مکس و پیکسل 4 XL از لحاظ طراحی


    طراحی پنل پشتی این محصولات تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند و با حذف لوگوی اپل و گوگل از این بخش، به شباهت بیشتر آن‌ها پی می‌برید. این دو گوشی هوشمند به یک المان مربعی شکل در بالای سمت چپ خود مجهز شده‌اند که سنسورهای دوربین اصلی را میزبانی می‌کنند. ابعاد کلی این دستگاه‌ها تفاوت چندانی با یکدیگر ندارد، البته گوگل پیکسل 4 ایکس ال نسبت به رقیب خود قد بلندتر است و آیفون 11 پرو مکس نیز عرض بیشتری دارد. وزن آیفون 11 پرو مکس بسیار بیشتر از نماینده گوگل (226 گرم در برابر 193 گرم) در این مقایسه است. اپل برای پنل پشتی پرچمدار خود از شیشه مات استفاده کرده که دارای چندین مزیت است که برای مثال می‌توان به عدم جذب اثر انگشت توسط آن اشاره کرد.گوگل پیکسل 4 XL در نسخه‌های مات و براق وارد بازار می‌شود که رنگ مشکی آن، براق است. دو رنگ سفید و نارنجی مات هستند. در حالی که پرچمدار گوگل را می‌توان در سه رنگ مختلف سفارش داد، آیفون 11 پرو مکس در 4 رنگ شامل طلایی، خاکستری فضایی، نقره‌ای و سبز نیمه شب به فروش می‌رسد. این محصولات از استاندارد IP68 پشتیبانی می‌کنند که به معنای مقاومت آن‌ها در برابر نفوذ آب و گرد و غبار است. در حالی که گوگل به مقاومت پرچمدار خود در عمق 1.5 متری آب تا مدت زمان 30 دقیقه اشاره کرده است، آیفون 11 پرو مکس تا عمق 4 متری آب سالم می‌ماند.به حاشیه اطراف نمایشگر و یا بریدگی صفحه نمایش علاقه دارید؟ پاسخ این سوال، برنده طراحی پنل جلویی این مقایسه را برای شما مشخص می‌کند. گوگل تصمیم به حذف بریدگی نمایشگر پیکسل 3 ایکس ال از نسل جدید آن گرفته است. بخش بالایی صفحه نمایش گوگل پیکسل 4 XL دارای حاشیه تقریبا ضخیمی بوده که دوربین سلفی، اسپیکر مکالمه و چندین سنسور را میزبانی می‌کند. آیفون 11 پرو مکس دارای طراحی مشابه با نسل‌های گذشته خود است و همچنان از بریدگی صفحه نمایش برای دوربین سلفی، اسپیکر مکالمه و سیستم فیس آیدی بهره می‌برد.
    مقایسه آیفون 11 پرو مکس و پیکسل 4 XL از لحاظ نمایشگر


    یک تفاوت اساسی بین دو صفحه نمایش AMOLED به کار رفته در این موبایل‌ها وجود دارد؛ Pixel 4 XL دارای سرعت تازه سازی 90 هرتز است که در مقایسه با نرخ استاندارد 60 هرتز آیفون 11 پرو مکس بالاتر است. این امر یعنی شما هنگام پیمایش صفحات وب و بازی‌کردن از طریق گوشی Google، یک تجربه روان‌تری را خواهید داشت. البته گوگل این پیش‌بینی را نیز کرده تا با کاهش سرعت نرخ رفرش در مواقعی که از گوشی استفاده نمی‌شود، مصرف باتری را بهینه کند. بالا بودن نرخ تازه‌سازی صفحات در هنگام گشت‌وگذار در شبکه‌های اجتماعی بیشتر به چشمتان خواهد آمد؛ البته به هنگام تماشای فیلم و کلیپ این تفاوت در نرخ تازه‌سازی زیاد معلوم نمی‌شود.صفحه‌ی نمایش پیکسل دقیق‌تر و پر رنگ‌تر از آیفون است. رنج Delta-E گوگل پیکسل 0.26 است در حالی این رنج در آیفون 0.28 است.(هرچه اعداد به صفر نزدیک‌تر باشند، رنگ‌ها دقیق‌تر می‌شوند). آزمایش‌ها و تجربیات ثابت می‌کنند که نور صفحه‌ی گوگل پیکسل بسیار کمتر از آیفون است. به‌طوری که اغلب هنگام بیرون رفتن از محیط سایه و کم نور به محیط بیرون و زیر آب، باید نور صفحه را به حداکثر ممکن برسانید. کاری که آیفون 11 پرو مکس به آن نیاز ندارد.
    مقایسه دوربین آیفون 11 پرو مکس و پیکسل 4 XL


    در گوشی گوگل پیکسل شما دوربین 12.2 مگاپیکسلی با یک لنز تله‌فتو 16 مگاپیکسلی را در اختیار دارید. این ادغام به شما امکان زوم دو برابری را می‌دهد. همچنین باعث کنترل بهتر نور و کنتراست و ترکیب متعادل‌تر رنگ‌های عکس می‌شود. از دیگر ویژگی‌های خاص دوربین گوگل پیکسل می‌توان به امکان عکاسی واضح در تاریکی شب اشاره کرد. کیفیت و قدرت جذب نور در این دوربین به حدی است که شما می‌توانید تصویری با نور خوب را در تاریکی نسبتا مطلق ثبت کنید.اما در این سو اپل با اضافه کردن یک لنز 12 مگاپیکسلی فوق عریض به لنز اصلی و تله‌فوتو تفاوت عمده‌ای را با رقیب خود ایجاد کرده است. اپل آیفون جدید خود را از لحاظ نرم‌افزاری بهینه‌تر کرده و با اضافه کردن امکان عکاسی در شب گوگل را به چالش کشیده است. در ادامه چند نمونه ار عکس‌های گرفته با این دو دوربین را مشاهده و تفاوت‌هارا بررسی کنید.


    مقایسه آیفون 11 پرو مکس و پیکسل 4 XL از لحاظ عملکرد


    مقایسه آیفون 11 پرو مکس و پیکسل 4 XL در حوزه‌ی عملکرد و کارایی کمی راحت‌تر است. واقعا اگر گوشی اندرویدی پیدا کردید که از لحاظ عملکرد و کیفیت بهتر از اپل باشد حتما آن را به ما معرفی کنید. پردازنده‌ی اپل قوی‌ترین و سریع‌ترین پردازنده‌ی دنیا است که با نام A13 Bionic شناخته می‌شود. البته گوگل نیز از پردازنده‌ی قدرتمند Snapdragon 855 استفاده می‌کند. استفاده از این پردازنده باعث شده است، گوشی گوگل پیکسل از دیگر گوشی‌های اندرویدی یک سر و گردن بالاتر باشد. اما با این حال از پردازنده‌ی قدرتمند گوشی اپل بسیار عقب‌تر است.اما در زمینه‌ی حافطه و ذخیره سازی، گوگل با ارائه‌ی رم 6 گیگابایت گوی سبقت را از اپل ربوده است. شرکت اپل معمولا میزان حافطه‎‌ی رم گوشی‌های خود را اعلام نمی‌کند اما بر طبق تجربیات و آزمایش‌ها، آیفون 11 پرو مکس تنها 4 گیگابایت رم دارد. در زمینه‌ی خافظه‌ی ذخیره‌سازی نیز گوگل و اپل هر دو گوشی‌های پایه خود را با حافطه‌ی 64 گیگابایت ارائه می‌کنند. البته با پرداخت مبالغی بیشتر می‌توانید گوشی‌های با حافطه‌‌ی 128، 256 و 512 GB را خریداری کنید.


  2. # ADS

کلمات کلیدی این موضوع

بوک مارک ها

بوک مارک ها

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •