مبلغی انتخاب کنید :




×
معرفی بهترين تبلت هاي موجود در بازار
آيا ميدانيد؟
کاربر ویژه شوید !

شارژ موبايل تبلیغات

^ Back to Top
اطلاع رسانی های سیاره پی دی ای
دسترسی به بخش کاربری سیاره پی دی ای
مشخصات گوشی موردنظر خود را بصورت زنده ببینید!
نمایش نتایج: از 1 به 1 از 1

موضوع: معرفی بهترين تبلت هاي موجود در بازار

  1. Top | #1


    تاریخ عضویت
    May 2012
    عنوان کاربر
    ناظر انجمن
    شماره عضويت
    9
    محل سکونت
    طهران
    نوشته ها
    5,725
    می پسندم
    6,159
    سپاس از شما
    8,363 بار در 5,159 پست
    كشور
    Iran
    موبايل
    Samsung-I9300-Galaxy-S-III
    موبايل
    BlackBerry-Bold-9700
    اپراتور
    Iran
    میزان اعتبار کاربر
    21,000 تومان
    مبلغ حمایت شده از کاربر
    21000 تومان
    اطلاعات کامپیوتر
    میزان امتیاز
    509

    معرفی بهترين تبلت هاي موجود در بازار

    با عرضه محصولاتی چون نکسوس ۷ سلولار، سرفیس مایکروسافت یا آیپد مینی داستان جذاب تر هم شده است. زیرا همیشه رقابت شدیدتر به معنی حق انتخاب بیشتر است. و البته احتمال سردرگمی بیشتر را هم نباید از یاد برد.

    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]


    در ادامه مطلب همراه باشید تا به معرفی بهترین های بازار پاییزه بپردازیم. پیشاپیش خریدی لذت بخش و همراه با رضایتمندی را برای تان آرزو می کنیم.



    قلمرو ده اینچی ها


    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]


    اشتباه نکنید، این همان آیپد نیو ۳ نیست. این جدیدترین آیپد است. و برای اینکه گیج نشوید، اجازه دهید نام آن را آیپد نسل چهارم بگذاریم. نام آن را هرچه که بگذارید، با یک غافلگیری خوش آیند و غیرمنتظره روبرو هستیم. تبلت رتینای جوان (تقریبا ۶ ماهه) دوباره نوسازی شده است. مهمترین تغییرات را می توان استفاده از پردازنده A6X دانست که سرعت بسیار خوبی را به ارمغان می آورد. البته بهبود دوربین جلو و استفاده از پورت کوچک لایتنینگ را هم نباید از یاد برد. عمر باتری هم بیشتر شده و مهم تر از همه اینکه قیمت با نسل قبلی تفاوتی نکرده است. هنگامی که مایکروسافت تبلت سرفیس ویژه ویندوز RT را معرفی کرد، طرفداران این شرکت با شور و هیجان دسته جمعی به تعریف و تمجید از آن پرداختند.


    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]

    در این ابزار علاوه بر استفاده از نسخه ای از ویندوز ویژه پردازنده های ARM، شما ۳۲ گیگابایت فضای ذخیره سازی در اختیار دارید. صفحه نمایش ۱۰٫۶ اینچی با رزولوشن ۱۳۶۶ در ۷۶۸ پیکسل و ورودی-خروجی های فراوان (یو اس بی، کارت خوان SD، خروجی ویدیو HD) از دیگر امکانات این تبلت زیبا هستند. اگر چه میزان اپلیکیشن های این دستگاه هنوز فاصله زیادی با دیگر رقبا دارد، اما وجود برنامه هایی مانند ورد، اکسل، اسکای درایو و اینترنت اکسپلورر کفه ترازو را تاحدی به سمت سرفیس سنگین تر می کند. از طرفی هم هر روزه تعدادی از عناوین مهم اپلیکیشن و بازی ها به لیست فروشگاه اپلیکیشن ویندوز افزوده می شوند و این مشکل به زودی رفع می گردد.



    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]

    در واقع اگر از هواخواهان سرفیس ویندوزی باشید، چندان در این مورد نگران نخواهید بود و تنها مشکل باقی مانده، انتخاب رنگ تاچ کاور تبلت ویندوزی تان است. و سومین نام بزرگ دنیای تبلت که در هفته های اخیر محصول جدیدی را از آستین بیرون آورده است؟ یکی دیگر از دوستان ساکن مانتین ویو. گوگل سازنده نکسوس ۷ پرهیاهو اکنون با یک مدل ۱۰ اینچی خارق العاده به میدان آمده است. محصولی مجهز به سیستم عامل جدید اندروید ۴٫۲ جیلی بیلی، پردازنده قدرتمند ۱٫۷ گیگاهرتزی و صفحه نمایش شگفت انگیز ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسلی هم اکنون در دسترس شما قرار دارد.


    به نظر می رسد که ایسوس با سری Transformer Pad خود به یک فرمول جادوویی دست یافته که تبلت دارای داک خود را تقریبا درون تمام راهنماهای خرید تبلت جای داده است. TF700 با ایستادن بر شانه اجداد خود، توانسته بسیاری از خصوصیات ویژه و بهبود یافته را عرضه کند. چیپ ۴ هسته ای تگرا ۳ با توان ۱٫۶ گیگاهرتز و روزلوشنی که از ۱۲۸۰ در ۸۰۰ پیکسل مدل های قبل به ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ پیکسل افزایش یافته، به همراه کمی تغییر در طراحی و حل مشکل آنتن دهی را می توان از برگ های برنده این تبلت دانست. و همه این موارد دست به دست هم داده اند تا این گل سرسبد ۱۰ اینچی های ایسوس به یکی از اندرویدی های پرفروش بازار تبدیل شود.



    داستان هفت اینچی ها


    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]

    هنگامی که گوگل وارد شهر تبلت ها شد، تمام ساکنان این شهر لحظه ای نفس شان را در سینه حبس کردند. نکسوس ۷ که با سروصدای فراوان در کنفرانس I/O گوگل رونمایی شد، قلب همه دوست داران تبلت ها را به طپش وا داشت. نکسوس ۷ یک پیروزی عظیم و شگرف برای گوگل است و رشد خانواده همچنان ادامه دارد. اکنون با از هم پاشیدن شیرازه ۸ گیگابایتی های نکسوس ۷، می توانید مدل ۳۲ گیگابایتی را با همان قیمت ۱۶ گیگابایتی قدیم خریداری کنید. از خصوصیات درونی آن هم می توان به پردازنده ۱٫۲ گیگاهرتزی چهار هسته ای تگرا ۳، یک گیگابایت رم و تا ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد. قابلیت هایی که چندان پایین تر از رقبای بزرگتر و گرانترش نیستند. به همه اینها می توانید استفاده از آخرین نسخه اندروید جیلی بیلی، به همراه بهبود کارایی باتری و جذابیت های Google Now را بیافزایید.

    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]

    اپل هم پس از مدت ها کش مکش و شک و تردید، بالاخره در جشن ۷ اینچی ها حضور یافت. و البته محصولی را ارائه کرد که در همان قد و قواره و طرح بی رقیب خودش است. تبلتی با اندازه صفحه ۷٫۹ اینچ با دوربین جلو و عقب در ظرفیت های ۱۶، ۳۲ و ۶۴ گیگابایت می تواند در این بازار حسابی دلبری کند. البته صفحه نمایش ۱۰۲۴ در ۷۶۸ پیکسلی آن از دیگر رقبا عقب مانده و به جای پردازنده ای چهار هسته ای همچون نکسوس ۷، از پردازنده دو هسته ای A5 SoC استفاده شده است. هرچند که هنوز کارایی و بهره وری نرم و روانی دارد. و اندازه جدید به معنی قیمت های جدید هم هست. اگرچه خلاف انتظار عموم، این تبلت بالاترین قیمت را در میان رقبای ریز چثه و چالاکش دارد، اما در محله آیپدها، ارزان ترین است.

    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]

    درست است که تبلت های بارنِز اند نوبل با ورود بازیگران بزرگی چون گوگل، جایگاه خود را در این بازار از دست داده است، اما همواره عرضه سخت افزار جدیدتر می تواند به معنی کسب موقعیت تازه برای سهم خواهی باشد. Nook HD محصولی جدید و کاملا قابل اعتنا است. با نگاهی گذرا به لیست خصوصیات آن، مواردی مانند صفحه نمایش ۱۴۴۰ در ۹۰۰ پیکسلی، پردازنده سریع ۱٫۳ گیگاهرتزی دو هسته ای TI OMAP و سیستم عامل به روز شده بر پایه اندروید ۴٫۰ حسابی چشمگیر هستند. و وقتی پای قیمت ها به میان می آید، داستان جالب تر می شود: ۱۹۹ دلار برای مدل هشت گیگابایتی و ۲۲۹ دلار برای مدل ۱۶ گیگابایتی. اگر به دنبال محصولی با رابط کاربری کاملا متفاوت از اندروید های بازار یا آی او اس هستید، نوک گزینه اول شما است.

    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]


    کیندل فایر آمازون همیشه یکی از پایه های ثابت راهنماهای خرید تبلت بوده است. و اکنون این غول هفت اینچی های اندرویدی با مدل بهبود یافته و قدرتمندتری از سوی آمازون جایگزین شده است. کیندل فایر اچ دی ۷ اینچی جذابیت های فراوانی پیدا کرده که از آنها می توان به صفحه نمایش ۱۲۸۰ در ۸۰۰ پیکسلی، طراحی نازک تر، خروجی HDMI و حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی اشاره کرد. و البته همچنان یکی از نقاط قوت اصلی آن استفاده از نسخه بازطراحی شده ای از اندروید و همچنین دسترسی به گنجینه عظیم آمازون است.


    تبلت های ۳G و ۴G


    اگر شما هم جزو آن گروه از خوره های اینترنت هستید که حتی لحظه ای نمی توانید بدون آن نفس بکشید، یک تبلت با قابلیت پشتیبانی از شبکه سلولار ۳G یا ۴G می تواند انتخابی کاملا عاقلانه باشد. اما در این میان چه انتخابی صحیح تر است؟


    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]

    یکی از جذابیت های محصولات اپل این است که آنها دائما به دنبال به روز رسانی و ارتقاء گجت های شان هستند و هر ساله مدل های تازه تری را در بازار می بینید. اکنون هم آیپد نسل چهارم علاوه بر امکان ۳G ، به قابلیت ارتباطی ۴G هم مجهز شده است. البته تغییرات آنقدر نبوده که شما را گیج کنند. همان نمایشگر عالی رتینا، پردازنده جدیدتر و قوی تر، دوربین جلو بهتر و پورت ارتباطی کوچکتر و کم جاتر لایتنینگ.



    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]

    رزومه تبلت های اپل روز به روز کامل تر می شود. اکنون به لیست تبلت های مجهز به وای فای و سلولار این شرکت، گزینه دیگری هم اضافه شده است. کمی جمع و جور تر و ارزانتر از آیپد نسل چهارم و دقیقا همان امکانات ارتباطی. اگر چه شاید قدرت پردازش و نمایشگرش همچون برادر بزرگترش نباشد، شما تقریبا تمام امکانات یک تبلت اپلی را در اندازه جدید ۷٫۹ اینچی در اختیار دارید.


    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]


    شاید اگر گوگل با نکسوس ۷ در دنیای تبلت های کوچک خوش ندرخشیده بود، هنوز شاهد آیپد مینی در این بازار نبودیم. اما گوگل هم دوست ندارد که میدان مسابقه را به این راحتی خالی کرده و گوی سبقت را به اپل ببازد. به همین منظور با تبلت هفت اینچی زیبای خود وارد دنیای تبلت های وای فای – سلولار شده است. نکسوس ۷ جدید که به امکان ارتباطی HSPA+ مجهز شده، با ظرفیت ۳۲ گیگبایت و قیمت ۲۹۹ دلار عرضه می گردد. شما همان جادوی همیشگی نکسوس را در اختیار دارید که اکنون همیشه و همه جا برای تان ارتباط اینترنتی را هم فراهم می کند.


    تبلت های خوش قیمت


    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]

    نکسوس ۷ وای فای چنان خوش درخشیده که جای تعجبی نیست جای خود را به این خوبی در لیست راهنمای خرید تبلت ها باز کرده و حتی در لیست ما ۲ بار ظاهر شده است. مدل ۱۶ گیگابایتی این گجت زیبا و ساده با قیمتی زیر ۲۰۰ دلار به انتخابی خارق العاده برای طرفداران ابزارهای الکترونیک ارزان قیمت و با کیفیت تبدیل شده است. درست است که کیندل فایر ۲۰۱۲ آمازون ارزان تر از این مدل نکسوس گوگل است. اما با مشاهده مشخصات این دو تبلت می بینیم که به هیچ وجه قابل مقایسه و رقابت با هم نیستند و جایگاه اول لیست خوش قیمت ها تنها برازنده نکسوس ۷ است.


    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]

    آن زمان که کیندل فایر برای اولین بار چشم به جهان گشود، داستان ها و زندگی بسیار ساده تر بود. تنها یک مدل و بدون گیج کردن مشتری. اما در پاییز ۲۰۱۲ داستان کاملا فرق می کند. اکنون رقبا با اندازه های مختلف و مشخصات بسیار متفاوت شاخ و شانه می کشند و به نظر می رسد که وقت گردگیری نسخه های اولیه کیندل فرا رسیده. پردازنده این تبلت از یک به ۱٫۲ گیگاهرتز ارتقا یافته و میزان رم آن هم دو برابر شده است. در این میان باتری هم قدرت بیشتری پیدا کرده و البته کارایی هم افزایش چشمگیری داشته است. و بهترین بخش داستان، قیمت ۱۵۹ دلاری این گجت کوچک و خوش دست است.


    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]


    گلکسی تب ۲ هفت اینچی می تواند یکی از بهترین تجربه های کار با اندروید بستنی حصیری با قیمتی کاملا منصفانه باشد. پردازنده دو هسته ای یک گیگاهرتزی آن به خوبی از پس آخرین نسخه اندروید هم بر می آید. صفحه نمایش ۱۰۲۴ در ۶۰۰ پیکسلی آن هم مانند مدل گرانقیمت Galaxy tab 7.0 Plus شما را شگفت زده می کند. درست است که اینجا خبری از یکپارچگی اکوسیستم کیندل یا سادگی ذاتی نکسوس ۷ نیست، اما شما با پرداخت ۲۵۰ دلار، تجربه ای عالی از یک تبلت اندرویدی را از سر خواهید گذراند.


    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]

    نظرتان درباره یک محصول ۹ اینچی که صفحه نمایش ۱۹۲۰ در ۱۲۸۰ پیکسلی با پردازنده دو هسته ای ۱٫۵ گیگاهرتزی را تنها با ۲۷۰ دلار به شما پیشنهاد می کند چیست؟ Nook HD+ بارنز اند نوبل پس از تجربه خوش آیند نوک های هفت اینچی، این بار با مدل بزرگتری وارد میدان رقابت شده است. باتری ۶۰۰۰ میلی آمپری این تبلت هم شما را تا ۱۰ ساعت کار مداوم همراهی می کند. در حالی که ورودی microSD و خروجی ویدیویی HDMI نشان از امکانات ذخیره سازی و دیداری تقریبا عالی در این تبلت دارند.



    کاربر مقابل پست Mojtaba عزیز را پسندیده است:



  2. # ADS

کلمات کلیدی این موضوع

بوک مارک ها

بوک مارک ها

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •