مبلغی انتخاب کنید :




×
بهترین تبلت‌های مخصوص بازی کدامند؟
آيا ميدانيد؟
کاربر ویژه شوید !

شارژ موبايل تبلیغات

^ Back to Top
اطلاع رسانی های سیاره پی دی ای
دسترسی به بخش کاربری سیاره پی دی ای
مشخصات گوشی موردنظر خود را بصورت زنده ببینید!
نمایش نتایج: از 1 به 1 از 1

موضوع: بهترین تبلت‌های مخصوص بازی کدامند؟

  1. Top | #1


    تاریخ عضویت
    May 2012
    عنوان کاربر
    ناظر انجمن
    شماره عضويت
    9
    محل سکونت
    طهران
    نوشته ها
    5,725
    می پسندم
    6,159
    سپاس از شما
    8,363 بار در 5,159 پست
    كشور
    Iran
    موبايل
    Samsung-I9300-Galaxy-S-III
    موبايل
    BlackBerry-Bold-9700
    اپراتور
    Iran
    میزان اعتبار کاربر
    21,000 تومان
    مبلغ حمایت شده از کاربر
    21000 تومان
    اطلاعات کامپیوتر
    میزان امتیاز
    509

    بهترین تبلت‌های مخصوص بازی کدامند؟

    تبلت ها دیگر برای خود یَلی شده اند. این دستگاه ها تا چند سال پیش مقوله تقریبا جدیدی بودند که با آمدن آی ‌پد جان تازه گرفتند و به تدریج بازار را قبضه کردند. شاید به نظر برسد که پردازنده و قدرت این کامپیوترهای کوچک آنقدر نیست که پاسخ‌گوی گرافیک و قدرت مورد نیاز بازی ها باشد اما باید بدانید که همه آنها این‌گونه نیستند.


    تبلت ها از گوشی های موبایل بزرگ تر و کوچک تر از پانل تلویزیون ‌ها هستند. شاید همین ویژگی آنها را در زمینه بازی تا حدی منحصر به فرد کرده است.


    برای آگاهی بیشتر از اینکه کدام تبلت ها برای بازی مناسب هستند با ما همراه باشید.



    سامسونگ گلکسی Tab 7.7


    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]

    اگر تاکنون بازی هایی همچون Dead Space یا Riptide GP را در نمایشگرهای بسیار باکیفیت AMOLED بازی نکرده اید، کلاه سرتان رفته است. البته منظورمان این نیست که بازی کردن را در فهرست کارهای مهم خود قرار بدهید، اما به احتمال زیاد جزو افرادی هستید که بازی با وسایل قابل حمل را دوست دارند که این مقاله را می خوانید. تبلت گلکسی Tab 7.7 سامسونگ جزو یکی از همان وسایل قابل حملی است که می تواند نیازهای یک دوستدار بازی یا گیمر را برآورده کند. این تبلت باریک، سبک و قدرتمند است. کنتراست صفحه نمایش AMOLED آن نیز از دیگر تبلت های موجود در بازار جهانی بالاتر است. این تبلت هم‌زمان با تبلت آی‌پد جدید عرضه شد. تبلت گلکسی Tab 7.7، سیستم‌عامل ۳٫۲ Honeycomb، یک گیگابایت رم، جایگاه کاره حافظه microSD، دوربین دو مگاپیکسل در جلو و سه مگاپیکسل با فلاش LED در عقب و جایگاه سیم کارت دارد. اندازه این دستگاه ۱۹۷×۷٫۷۸×۱۳۳ میلی‌متر است و ۳۴۰٫۱ گرم وزن دازد.



    سامسونگ گلکسی Note 10.1


    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]

    درست است که شاید بیشتر افراد جذب قلم نوری این تبلت می شوند و آن را می خرند. اما همه ماجرا به اینجا ختم نمی شود. گلکسی Note 10.1، پردازنده چهارهسته ای Exynos 4412 دارد که برای انجام بازی بسیار مناسب است. وزن سبک ۵۴۵ گرمش باعث برتری از آی‌پد ۲ می‌شود. این محصول بسیار خوش‌قیافه و خوش‌دست و کار و بازی کردن با آن بسیار لذت‌بخش است. تبلت Galaxy Tab 10.1 سامسونگ صفحه‌نمایش ۱۰٫۱ اینچ با کیفیت ۷۲۰p، شتاب‌سنج، حسگر ژیروسکوپ و دوربین های ۳ مگاپیکسل درعقب و ۲ مگاپیکسل در جلو دارد. سیستم‌عامل این تبلت نسخه ۴٫۰٫۴ اندروید و رابط کاربری آن TouchWiz است. این رابط کاربری لمسی بسیار روان و پاسخگو است که به سرعت می‌ توانید کار کردن در محیط آن را بدون سردرگمی در میان منوها تجربه کنید.



    نکسوس ۷


    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]

    ارزان ترین راه دسترسی به پردازنده چهارهسته ای در یک تبلت، خریداری نکسوس ۷ گوگل است. این دستگاه پردازنده تگرا ۳ و کیفیت تصویر عالی دارد. نمایشگر ۷ اینچ نکسوس ۷ از نوع IPS است و تصاویر را با کیفیت ۸۰۰×۱۲۸۰ پیکسل نمایش می دهد. نکسوس ۷ یک گیگابایت رم دارد و پردازنده گرافیکی آن نیز از نوع NVIDIA GeForce است. ایسوس، تبلت نکسوس ۷ گوگل را از پلاستیک بسیار بادوام و مستحکم ساخته است. بدنه این تبلت مستطیلی بافت‌دار است به همین دلیل احتمال لیز خوردن آن در دست کم است. این تبلت حدود ۳۴۰ گرم وزن دارد. نکسوس ۷ گوگل نخستین تبلتی است که به صورت پیش فرض نسخه ۴٫۱ Jelly Bean اندروید را در خود دارد. این تبلت فقط ۲۰۰ دلار قیمت دارد.



    ایسوس ترانسفورمر Pad Infinity TF700


    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]

    این تبلت یکی از قدرتمندترین تبلت های اندرویدی موجود در بازار و تنها تبلتی است که پردازنده ۱٫۷ گیگاهرتز تگرا ۳ را به جای پردازنده های رایج ۱٫۳ گیگاهرتز موجود در تبلت ها در خود جای داده است. این تبلت از دسته های کنسول های ایکس‌باکس ۳۶۰ و پلی استیشن ۳ پشتیبانی می کند. از دیگر مشخصات آن نیز باید به صفحه نمایش بسیار با کیفیت ۱۰٫۱ اینچ، پورت های Micro-HDMI، میکرو SD، سوکت ۳٫۵ میلی‌متری هدفون، دو دوربین ۲ مگاپیکسل در جلو و ۸ مگاپیکسل در عقب با فلاش LED و سیستم‌عامل نسخه ۴٫۰٫۳ اندروید باید اشاره کرد.



    آی‌پد جدید


    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]

    آی‌پد یکی از بهترین تبلت های بازی به شمار می رود. پردازنده آی‌پد سه، چهارهسته ای و A5X نام دارد و با سرعت بسیار خوبش می تواند همه رقیبان را از رده خارج کند. با این پردازنده قدرتمند، علاوه بر بالا رفتن قدرت گرافیکی آی‌پد، صفحه نمایش لمسی آن نیز کارایی بهتری پیدا کرده است. A5X، در واقع ترکیبی از یک پردازنده دو هسته‌ای برای انجام محاسبات غیرگرافیکی و یک واحد پردازش گرافیک چهار هسته ای است. تراشه این پردازنده، تگرا ۳ است و حدود چهار برابر سریع‌تر از نسخه های پیشین عمل می کند. جالب است بدانید بسیاری از بازی ها ابتدا برای سیستم‌عامل iOS طراحی و عرضه می شوند و سپس وارد دنیای اندروید و دیگر سیستم‌ها می شوند. نمایشگر رتینا ۹٫۷ اینچ چند‌لمسی نسخه سوم آی‌پد واقعا عالی و وضوح آن ۱۵۳۶×۲۰۴۸ پیکسل است. تصاویر و رنگ‌ها در آن بسیار زنده و شفاف هستند. این نمایشگر ۳٫۱ میلیون پیکسل را در خود جای داده است که در نوع خود بی نظیر است. این تعداد پیکسل یعنی کیفیت آن یک و نیم برابر بیشتر از تلویزیون های فول اچ‌دی است.


    منبع : Barsam




  2. # ADS

کلمات کلیدی این موضوع

بوک مارک ها

بوک مارک ها

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •