مبلغی انتخاب کنید :




×
بررسی دقیق و تخصصی تبلت هوشمند Samsung Galaxy Tab 2 7.0
آيا ميدانيد؟
کاربر ویژه شوید !

شارژ موبايل تبلیغات

^ Back to Top
اطلاع رسانی های سیاره پی دی ای
دسترسی به بخش کاربری سیاره پی دی ای
مشخصات گوشی موردنظر خود را بصورت زنده ببینید!
نمایش نتایج: از 1 به 1 از 1

موضوع: بررسی دقیق و تخصصی تبلت هوشمند Samsung Galaxy Tab 2 7.0

  1. Top | #1


    تاریخ عضویت
    July 2012
    عنوان کاربر
    مدیر بازنشسته
    شماره عضويت
    261
    نوشته ها
    388
    می پسندم
    209
    سپاس از شما
    2,211 بار در 392 پست
    كشور
    Iran
    موبايل
    Apple-iPhone
    موبايل
    Nokia-E72
    اپراتور
    Iran
    میزان اعتبار کاربر
    0 تومان
    مبلغ حمایت شده از کاربر
    0 تومان
    اطلاعات کامپیوتر
    میزان امتیاز
    161

    بررسی دقیق و تخصصی تبلت هوشمند Samsung Galaxy Tab 2 7.0

    بررسی تخصصی تبلت Samsung Galaxy Tab 2 7.0

    بررسی

    باید از Amazon به خاطراینکه با عرضه Kindle Fire نشان داد برای موفقیت نیازی به یک تبلت اعلاء ندارید تقدیر کرد. و این دلیلی ست که سامسونگ در طول سال گذشته به رقابت بر سر تبلت های ارزان قیمت روی آورده است.البته این استراتژی از آن چه به نظر می رسد دشوارتر است.

    توجه :این بررسی توسط تست های انجام شده در CNET ارائه می شود و ممکن است تفاوت های اندکی در فرایند تست و سیستم ارزیابی وجود داشته باشد.



    طراحی :

    Galaxy Tab 2 7.0 طراحی کمی متفاوتی نسبت به Tab 7.0 Plus دارد اما توجه شما را به تفاوت هایی که با نگاه اول دیده می شوند جلب می کنیم مگر اینکه کاملا با Tab 7.0 آشنا باشید.
    شکل ظاهری و وزن دستگاه" با تغییرات جزئی در ابعاد "درست مانند Tab 7.0 Plus می باشند.پوسته پلاستیکی سطح خارجی تبلت در سمت راست و چپ فرو رفتگی هایی دارد و دکمه های پاور power/sleep و دکمه های صدا راحت تر فشرده می شوند و عملکرد مناسب تری نشان می دهند.
    بدون در نظر گرفتن این موارد تقریبا طراحی فیزیکی یکسانی دارند. Tab 2 7.0 به طور منصفانه ای باریک است البته نه به اندازه تبلت Tab 7.7. همچنین نگه داشتن تبلت در دست به دلیل لبه های صاف و بدون زاویه اش بسیار راحت است.سامسونگ رنگی که سیاهی تبلت را می پوشاند با نام تیتانیوم نقره titanium silver معرفی می کند که بسیار مناسب به نظر می رسد.








    شکاف میکرو اس دی microSD به شما امکان استفاده از 32 گیگابایت فضای اضافی را می دهد که می توانید علاوه بر 8 گیگابایت فضای داخلی تبلت مورد استفاده قرار دهید.همچنین سامسونگ به شما 50 گیگابایت فضای کلود در Dropbox به مدت یک سال هدیه می دهد.کاور محافظ شکاف میکرو اس دی به آسانی باز می شود و مانند نمونه مشابه Tab Plus با مشکل گیر کردن مواجه نمی شوید.

    دوربین جلویی 2 مگاپیکسل که در تب Plus وجود دارد با یک دوربین VGA جایگزین شده ولی دوربین عقب هنوز همان 3 مگاپیکسل است اگرچه فاقد فلاش LED می باشد.خوشبختانه دوربین هر دو دستگاه در قسمت چپ بالایی پشت تبلت واقع شده که در حالت لنداسکیپ برای جلوگیری از برخورد انگشت با لنز دوربین هنگام تصویربرداری بسیار موثر است .




    دربین بلندگوهای دوگانه تبلت و با فاصله یکسان از هم در سمت راست یک ورودی اتصال داک و در لبه سمت چپ ورودی میکروفون و هدست تعبیه شده اند.حسگر نوری تبلت با فاصله یک اینچ از دوربین جلو در فرورفتگی قرار دارد.با این وجود این حسگر نور محیط به طور اتوماتیک روشنایی صفحه تبلت را وقتی گزینه auto brightness فعال باشد تنظیم می کند و عملکرد بسیار حساسی دارد.هنگام تایپ انگشتان ما این حسگر را می پوشانند و صفحه تبلت تاریکتر می شود که این بسیار آزار دهنده است و مجبور می شویم عملکرد auto brightness را غیر فعال کنیم.

    متاسفانه برخلاف اکثز تبلت های سامسونگ در این تبلت از پورت خروجی HDMI استفاده نشده است و اگر می خواهید ویدیوهای خود را در تلوزیون ببینید مجبور به خرید یک آداپتور خواهید شد.





    ویژگی ها

    احتمالا این تبلت جزو پرفروش ترین های سامسونگ خواهد بود چون در حال حاظر اولین تبلت سامسونگ و تنها دستگاهی ست که علاوه بر قیمت مناسب از اندروید 4 (Android 4.0.3) بهره می برد.

    رابط کاربری سامسونگ TouchWiz UI در این تبلت هم به چشم می خورد که شامل نرم افزارهای سفارشی مثل Music Hub, Media Hub, and Game Hub, و نرم افزار تهیه اسکرین شات درونی می شود و با کلیک بر کشوی نرم افزارها در قسمت پایین صفحه بخش بزرگی از نرم افزارهای مختلف مثل calculator, notes, calendar, music player و clock در اختیار شما قرار می گیرند.
    به هر حال کاربردی ترین بخش هنوز هم بخش مدیریت وظایف task manager می باشد که از طریق آن می توانید به سرعت هر برنامه ای را ببندید و این مورد وقتی برنامه ای با خطا روبرو می شود یا به اصطلاح هنگ می کند بسیار کارآمد است.

    طراحی و جلوه اصلی بستنی حصیری (اندروید4) حفظ شده اند فقط پوسته تاچ ویز TouchWiz با تعداد کمی شورتکات برای دسترسی سریع به Wifi ,GPS ,چرخش صفحه و تنظیمات دیگر به آن افزوده شده است.

    تبلت Tab 2 7.0 یک پردازنده دو هسته ای با توان 1Ghz از نوع OMAP 4430 CPU را درون خود جای داده است.حافظه رم دستگاه 1 گیگابایت بوده و حافظه داخلی نیز 8 گیگابایت می باشد. مهره های لصلی تبلت ها مثل بلوتوث نسخه 3 ,GPS و شبکه بی سیم 802.11 b/g/n Wi-Fi در این تبلت نیز وجود دارند که علاوه بر آنها حسگرهای ژیروسکوپ ،شتاب سنج و قطب نمای دیجیتال هم در این تبلت تعبیه شده اند.





    عملکرد و عمر باتری

    تبلت Tab 2 7.0 درست مثل تبلت Plus از پنل های PLS-based بهره می برد که رزولوشنی برابر 1024*600 پیکسل ارائه می کند.البته باید در نظر داشت که این رزولوشنی متوسط برای یک تبلت 7 اینچی ست چون برخی تبلت ها رزولوشن 1280*800 پیکسل را نیز ارائه می کنند و تصویری واضح تر هم دارند.پس تبلت Tab 2 7.0 صفحه نمایشی با شفافیت مناسب دارد ولی به تراکم پیکسل صفخات 7 اینچ مشابه مانند صفحه Regza AT1S0 از شرکت توشیبا نمی رسد.

    هر چند هر 2 نوع تبلت Tab 2 7.0 و 7.0 Plus از یک نوع پنل PLS صفحه نمایش استفاده می کنند ولی به نظر می رسر سامسونگ زمان کافی برای کالیبره کردن رنگ ها در تبلت Tab 2 7.0 صرف نکرده است.در مقایسه با تبلت 7.0 Plus صفحه نمایش به طور قابل توجهی سبزتر دیده می شود و رنگ ها محوتر نمایش داده می شوند.

    هنگام کشیدن انگشت بین صفحات و منوها با یکی از حساس ترین صفحات نمایش انذرویدی مواجه خواهید شد .درست مثل تبلت Transformer Prime.برنامه ها و منوی تنظیمات بلافاصله بعد از تپ با انگشت ظاهر خواهند شد.

    طبق تست های صورت گرفته با روترهای 1.5 تا 6 مگابایتی در هنگام دانلود و جستجو در وب دستگاه تا حد زیادی قدرت خود را حفظ می کند.هر چند حرکت بین صفحات وب به راحتی صورت می گیرد ولی درجه قابل توجهی از حذف اطلاعات ورودی( به دلیل اینکه پردازنده سعی می کند تا وظایف رندرینگ خود را حفظ کند) رخ می دهد.هر چند این مقدار در تجربه شما از وب تاثیری ندارد اما قطعا قابل توجه است.

    در بخش ارزیابی پردازنده که به دلیل قیاس پذیری سخت افزارهای دو دستگاه از Riptide GP به عنوان ملاک ارزیابی استفاده شد عملکرد پردازنده تبلت Tab 2 7.0 بر خلاف تبلت 7.0 Plus که عملکرد 60 فریم بر ثانیه را ثبت نمود به این درجه نرسید.هر چند عملکرد پردازنده بسیار متغیرنبود و بسیار هم ثابت ارزیابی شد ولی باز هم به اندازه ای که باید و نسبت به همتایانش روان نیست.
    در یک بازی 2 بعدی مثل Angry Birds Space ما تفاوت اجرایی چندانی مشاهده نشد هر چند سرعت بارگذاری در Tab 2 7.0 اندکی کمتر ثبت شد.

    پخش ویدیوهای 720p در این تبلت بدون تردید بسیار روان صورت می گیرد هر چند ویدیوهای 1080p طبق بررسی های ما قابل پخش نبودند،اگرچه سامسونگ ادعا می کند که با این فرمت سازگاری دارد.

    باطری تبلت Tab 2 7.0' ما در طول بررسی و با استفاده عادی چندین بار و تقریبا به سرعت تمام می شد .





    پایان


    موضوعات مشابه:

    دانلود از تمام سایت های Sharing بدون وقفه و به طور مستقیم
    حتی نیازی به ورود به سایت نیست. مرورگر لینک تبدیل شده را در اختیار شما قرار می دهد.
    با این سرویس میتوانید تورنت های مورد علاقه ی خود را به راحتی و با سرعت فوق العاده دانلود کنید.

    عضو شوید و تمام ...

    5 کاربر پست yas64co عزیز را پسندیده اند .



  2. # ADS

کلمات کلیدی این موضوع

بوک مارک ها

بوک مارک ها

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •