مبلغی انتخاب کنید :




×
بررسی تبلت هوشمند و زیبای Sony tabl S
آيا ميدانيد؟
کاربر ویژه شوید !

شارژ موبايل تبلیغات

^ Back to Top
اطلاع رسانی های سیاره پی دی ای
دسترسی به بخش کاربری سیاره پی دی ای
مشخصات گوشی موردنظر خود را بصورت زنده ببینید!
نمایش نتایج: از 1 به 1 از 1

موضوع: بررسی تبلت هوشمند و زیبای Sony tabl S

  1. Top | #1


    تاریخ عضویت
    July 2012
    عنوان کاربر
    مدیر بازنشسته
    شماره عضويت
    261
    نوشته ها
    388
    می پسندم
    209
    سپاس از شما
    2,211 بار در 392 پست
    كشور
    Iran
    موبايل
    Apple-iPhone
    موبايل
    Nokia-E72
    اپراتور
    Iran
    میزان اعتبار کاربر
    0 تومان
    مبلغ حمایت شده از کاربر
    0 تومان
    اطلاعات کامپیوتر
    میزان امتیاز
    161

    بررسی تبلت هوشمند و زیبای Sony tabl S

    بررسی تبلت هوشمند و زیبای Sony tab S

    اگر شما به دنبال یک تبلت هانی کام زیبا با صفحه نمایش و دوربین با کیفیت هستید و به بازیهای پلی استیشن هم علاقه دارید تبلت S سونی انتخاب شما خواهد بود.


    مزایا

    پشتیبانی از DLNA
    طراحی ارگونومیک
    اجرای بازیهای پلی استیشن
    کنتراست بالای صفحه نمایش
    دوربین با کیفیت




    معایب

    قیمت بالا
    روشنایی صفحه کمتر از حد انتظار



    از ابتدا می توانست فهمید که سونی از آن شرکتهایی نیست که وارد بازار تبلت نشود و وقتی به این بازار وارد شود از رقبای جدی خواه بود. حال تبلت سونی با سیستم عامل اندروید هانی کام نسخه ۳.۲ از رقبای جدی آیپد به حساب می آید.

    تبلت سونی با یک سال و نیم تاخیر نسبت به آیپد عرضه شد، سیستم عاملش هم همانی است که در بسیاری از تبلتهای بازار دیده می شود. قیمت تبلت سونی هم به سایر رقبا بسیار شبیه است. نسخه ۱۶ گیگابایتی ۵۰۰ دلار و نسخه ۳۲ گیگابایتی ۶۰۰ دلار. بر روی کاغذ سونی هیچ چیز خاصی ندارد که کاربران به سراغ تبلتش بروند. اما این تمام ماجرا نیست. سونی دو چیز دارد که می تواند سبب فروش بالای این تبلت شود. اولی برند معروف و خوش نام سونی است که طرفداران خاص خود را دارد و دومی طراحی زیبای تبلت است که به جرات می توان گفت در هیچ یک از تبلتهای اندرویدی دیگر یافت نمی شود.

    بسیاری از کاربران پشتیبانی از شبکه تلفن همراه برایشان از اهمیت زیادی برخوردار است. لازم است اعلام کنم تا زمان نگارش این مطلب سونی تبلتی با قابلیت اتصال به شبکه تلفن همراه عرضه نکرده است.




    طراحی

    طراحی تبلت سونی منحصر به فر است. این طراحی منحصر به فرد سبب شده است تا راحت در دست کاربر جای بگیرد و در دست نگه داشتن آن برای کاربر لذت بخش باشد. تبلت سونی به باریکی آیپد ۲ نیست اما کارکردن و در دست نگه داشتنش دوست داشتنی می باشد. وزن این تبلت هم در حدود ۵۵۰ گرم است.




    در اطراف تبلت دکمه پاور، راکر صدا، اسپیکرها، جک هدفون، پورت micro-USB برای انتقال اطلاعات و اسلات کارت SD تعبیه شده است.

    برخلاف سایر تبلتهای هانی کام اسلات کارت حافظه فقط برای انتقال مدیا کاربرد دارد و نمی توان از آن به منظور افزایش حافظه دستگاه استفاده کرد.





    سونی صفحه نمایش این مدل را ۹.۴ اینچی طراحی کرده است. این عمل در میان سایر تبلتهای هانی کام که صفحه نمایش ۱۰.۱ اینچی دارند نوعی سنت شکنی محسوب می شود. از دیگر ویژگی های صفحه نمایش تبلت S سونی، استفاده از تکنولوژی TruBlack تلویزیونهای براویا سونی است. استفاده از این تکنولوژی سبب شده است تا صفحه نمایش این تبلت از کنتراست بالایی برخوردار باشد. گفتنی است با استفاده از این تکنولوژی انعکاس نور از صفحه کمتر شده است.






    امکانات

    تبلت S سونی، تجربه ای کامل از اندروید ۳.۱ به همراه اپلیکیشنهایی چون Gmail و Google Talk (به همراه ویدیو چت) را به شما می دهد. دسترسی به سرویس Sony’s Video Unlimited هم از طریق این تبلت امکان پذیر است. البته در ایران با سرعت پایین اینترنت کارایی چندانی نخواهد داشت و من هم زیاد در موردش نمی نویسم.

    سونی برای کاربران تبلت S خود، شش ماه دسترسی رایگان به سرویس Sony’s Music Unlimited را در نظر گرفته است. علاوه بر Google Books، سونی نرم افزار ریدر مخصوص به خود را هم بر روی این تبلت نصب کرده است.





    از امکانات منحصر به فرد این تبلت قابلیت اجرای برخی بازیهای PS One و PSP است که برای علاقه مندان به بازی و به ویژه گیمرهای قدیمی که خاطرات خوشی با نسل اول پلی استیشن دارند بسیار جذاب خواهد بود. دو بازی پلی استیشن وان Pinball Heroes و Crash Bandicoot به صورت پیش فرض بر روی دستگاه نصب شده اند.

    این تبلت از DLNA پشتیبانی می کند و کاربر می تواند محتوای مورد نظرش را بر روی اسپیکر، کامپیوتر و تلویزیون خود استریم کند. گفتنی است که تلویزیونهای با مارک غیر سونی هم پشتیبانی می شوند و از این لحاظ محدودیتی وجود ندارد.

    از دیگر تکنولوژیهای سونی که در این تبلت به کار رفته است، Exmor دوربینهای سونی می باشد. استفاده از این تکنولوژی سبب افزایش کیفیت عکسهای گرفته شده با دوربین این تبلت شده است.



    کارایی

    همان طور که قبلا گفتم، سونی با استفاده از تکنولوژی TruBlack کیفیت صفحه نمایش را افزایش داده است. از دیگر بهبودهای این تبلت مرورگر وب است که با تغییراولویتها محتوای مهمتر را زودتر باز می کند اما سرعت کلی بارگذاری افزایش نداشته است.

    دوربین ۵ مگاپیکسلی پشتی دستگاه از کارایی خوبی برخوردار است به طوری که کیفیت عکسهای گرفته شده با دوربین این تبلت از همه ی تبلتها بالاتر است. نا گفته نماند که تنظیمات درخور توجهی هم برای دوربین در نظر گرفته شده است.

    باتری تبلت S سونی برای مدت ۸ ساعت دوام خواهد آورد و برای آنکه به طور کامل شارژ شود ۵ ساعت زمان لازم است.











    پایان


    موضوعات مشابه:

    دانلود از تمام سایت های Sharing بدون وقفه و به طور مستقیم
    حتی نیازی به ورود به سایت نیست. مرورگر لینک تبدیل شده را در اختیار شما قرار می دهد.
    با این سرویس میتوانید تورنت های مورد علاقه ی خود را به راحتی و با سرعت فوق العاده دانلود کنید.

    عضو شوید و تمام ...

    6 کاربر پست yas64co عزیز را پسندیده اند .



  2. # ADS

کلمات کلیدی این موضوع

بوک مارک ها

بوک مارک ها

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •