مبلغی انتخاب کنید :




×
مقایسه تبلتهای Nexus 7 با iPad 3
آيا ميدانيد؟
کاربر ویژه شوید !

شارژ موبايل تبلیغات

^ Back to Top
اطلاع رسانی های سیاره پی دی ای
دسترسی به بخش کاربری سیاره پی دی ای
مشخصات گوشی موردنظر خود را بصورت زنده ببینید!
نمایش نتایج: از 1 به 1 از 1

موضوع: مقایسه تبلتهای Nexus 7 با iPad 3

  1. Top | #1


    تاریخ عضویت
    July 2012
    عنوان کاربر
    مدیر بازنشسته
    شماره عضويت
    261
    نوشته ها
    388
    می پسندم
    209
    سپاس از شما
    2,211 بار در 392 پست
    كشور
    Iran
    موبايل
    Apple-iPhone
    موبايل
    Nokia-E72
    اپراتور
    Iran
    میزان اعتبار کاربر
    0 تومان
    مبلغ حمایت شده از کاربر
    0 تومان
    اطلاعات کامپیوتر
    میزان امتیاز
    161

    مقایسه تبلتهای Nexus 7 با iPad 3

    به نام خدا

    مقایسه تبلتهای Nexus 7 با iPad 3



    تبلت iPad ، از ابتدای ورود به بازار در صدر جدول قرار گرفته است و البته، محصولات معدودی هستند که می توانند برتری این محصول را به چالش بکشند.اما با این حال ، برخی از محصولات، فروش iPad را کمی آهسته تر کرده اند. در بین گوشی های اندرویدی می توان به Motorola XOOM، Samsung Galaxy Tabو Asus Transformer Prime اشاره کرد که برای سهم خود در بازار به رقابت پرداخته اند، اما iPad هنوز یکه تازی می کند. به نظر می رسد که تنها Google Nexus شانس رقابت با iPad را در دست دارد.


    با مبلغی معادل ۲۰۰ دلار، نمی توان از طراحی ساده و کیفیت ساخت این گوشی ایرادی گرفت. اما واضح است که به استاندارد های بسیار دقیق آی پد جدید نزدیک نشده است. همان طور که می دانید، آی پد با قیمتی بالاتر، مواد درجه یک را در ساخت به کار برده است.اما هنگامی که بحث راحتی به میان می آید، بی شک گوگل نکسوس برای استفاده طولانی مدت گزینه بهتری است. نگه داشتن iPad در مدت زمانی طولانی، خسته کننده خواهد بود، اما به لطف سایز کوچک تر و وزن سبک ترنکسوس، استفاده از آن راحت تر است.

    با توجه به تمایزعملکرد دکمه های کنترل صدا و پاور، ما طراحی آی پد را ترجیح می دهیم.متقابلا، دکمه ها روی نکسوس ۷ لمسی هستند ، اما کار با آن ها قدری مشکل تر است.

    در بقیه موارد، طراحی استاندارد صورت گرفته است، مانند پورت هدست ۳٫۵ mm، میکروفون ها ، پورت های دیتا و … . همچنین،پورت Micro USB تعبیه شده روی نکسوس ۷ بهتر از پورت ۳۰ پین آی پد است، چرا که مطابق استاندارد جهانی می باشد.


    صفحه نمایش

    در این بخش، هردو تبلت قابلیت های فراوانی نشان داده اند، اما آی پد برتری خود را از جهات مختلف ثابت کرده است. مورد اول، بحث رزولوشن است که در صفحه نمایش ۹٫۷ اینچی آی پد، در حد ۲۰۴۸ x 1536 می باشد( در نکسوس ۷ اینچی، این مقدار برابر با ۱۲۸۰ x 800 می باشد. ). البته، در نگاه اول ، تشخیص این موضوع که کدام یک جزییات را بهتر نمایش می دهند سخت خواهد بود.اما با نگاهی دقیق تر، متوجه خواهید شد که آی پد موفق تر عمل کرده است.

    هردو تبلت از صفحه نمایش های IPS استفاده می کنند و رنگ ها در هر دو به حالت طبیعی نزدیک است. کنتراست و نمایش بهتر آی پد را در تصاویر زیر مشاهده می کنید.

    واسط کاربری و عملکرد

    اگرچه ما قبلا مقایسه های فراوانی را بین iOS و اندروید انجام داده ایم، اما توجه به این نکته که نکسوس ۷ در قالب اندروید ۴٫۱ با Jelly bean ویژگی های جذابی را ارائه داده است،ضروری است. از سوی دیگر،خلاقیت، سادگی و یاد گیری آسان تر iOS نیز ستودنی است.البته ، در بخش ویجت ها و تصاویر پس زمینه، اندروید برتری خود را به رخ می کشد.


    هردو گوشی تلاش کرده اند تا با بهره گیری از حرکات مختلف، پلت فرم خود را بهبود بخشند. به عنوان مثال، در هردو برای دسترسی به notification ها، باید صفحه را به سمت پایین بکشید. البته، آی پد در این بخش کارآمد تر عمل کرده است.

    اگر امکاناتی که آی پد در اختیار ما قرار می دهد را با Google Now در اندروید ۴ مقایسه کنیم، خواهیم دید که سیستم گوگل قادر است تا با توجه به عادت های ما در کار با تبلت، امکانات مرتبطی را در اختیار ما قرار دهد که بسیار ارزشمند و تاثیر گذار می باشد.

    اگر برنامه های این دو تبلت را( نظیر تقویم،ماشین حساب و …) با هم مقایسه کنیم، تفاوت چندانی را مشاهده نخواهیم کرد.خوشبختانه، این برنامه ها برای تبلت بهینه سازی شده اند.اما هنگامی که پای کمپانی ثالث به میان می آید، آی پد حرف های بیشتری برای گفتن دارد.

    در برنامه ایمیل نیز تفاوت خاصی در طراحی ها دیده نمی شود.اما با این حال، کار با Gmail در نکسوس ۷، تجربه ای نزدیک به کار با کامپیوترمحسوب می شود.


    پردازشگر و حافظه

    حقیقتا، نیازی نیست که در این دو تبلت سریع، به طور خاص مشخص شود که چه پروسسوری استفاده شده است؛ چرا که بی شک هردو عملکرد سریعی دارند. آی پد از پردازشگر دو هسته ای Apple A5x استفاده می کند و نکسوس ۷ از پردازشگر چهار هسته ای NVIDIA Tegra 3 استفاده می کند. هر دو پردازشگر به ندرت عملکرد کندی از خود نشان می دهند.

    اگر شما حجم بالایی از اطلاعات را ذخیره می کنید، بهتر است سراغ آی پد بروید، چرا که در نسخه های ۳۲،۱۶ و ۶۴ گیگابیتی ارائه می شود.اما گوگل ۸ و ۱۶ گیگابیت حجم را در اختیار شما قرار می دهد.توجه داشته باشید که هیچ یک قابلیت گسترش ندارند.


    دوربین

    عده ای معتقدند که هرگز یک تبلت را برای گرفتن عکس به کار نخواهند برد.اما وجود یک دوربین خوب، خالی از لطف نیست. دوربین پشتی آی پد بهترین عکس را در اختیار شما قرار نمی دهد، اما وجود این گزینه برای تبلت مطلوب است.نکسوس ۷ تنها یک دوربین جلو برای بعضی برنامه های خاص دارد و هیچ برنامه ای برای عکس یا ویدیو در نظر گرفته نشده است.



    Wi-fi و باتری

    با اتصال هر دو تبلت به یک مرکز Wi-fi ، در زمان تست به مشکلی جدی در اتصال یا نوسان سیگنال بر نخوردیم.

    با توجه به تفاوت های فیزیکی زیاد بین این دو تبلت، می توان عمر باتری مورد انتظار برای هریک را تعیین کرد. هردو باتری یک روز کامل با مصرف بالا دوام دارند.اما در کل،باتری نکسوس با توجه به صفحه نمایش کوچک تر، بهینه سازی مصرف با Jelly bean و …زمان بیشتری دوام دارد.

    هردو تبلت، جزو بهترین های بازار به شمار می آیند و تصمیم آن که کدام یک بهتر است، کاملا به سلیقه شخصی افراد وابسته است. البته، تفاوت قیمت آشکاری مابین این دو وجود دارد که عامل مهمی در انتخاب محسوب می شود.

    در کل، اگر شما به دنبال تبلتی جمع و جورتر هستید، گوگل انتخاب خوبی خواهد بود، اما اگر می توانید بیشتر هزینه کنید و تبلت بزرگتری می خواهید،به سراغ آی پد بروید.در هر صورت، از خرید هیچ یک پشیمان نخواهید شد!






    پایان مقایسه تبلتهای Nexus 7 با iPad 3


    موضوعات مشابه:

    دانلود از تمام سایت های Sharing بدون وقفه و به طور مستقیم
    حتی نیازی به ورود به سایت نیست. مرورگر لینک تبدیل شده را در اختیار شما قرار می دهد.
    با این سرویس میتوانید تورنت های مورد علاقه ی خود را به راحتی و با سرعت فوق العاده دانلود کنید.

    عضو شوید و تمام ...

    8 کاربر پست yas64co عزیز را پسندیده اند .



  2. # ADS

کلمات کلیدی این موضوع

بوک مارک ها

بوک مارک ها

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •