مبلغی انتخاب کنید :




×
کمپانی سامسونگ بیشتر بشناسیم ...
آيا ميدانيد؟
کاربر ویژه شوید !

شارژ موبايل تبلیغات

^ Back to Top
اطلاع رسانی های سیاره پی دی ای
دسترسی به بخش کاربری سیاره پی دی ای
مشخصات گوشی موردنظر خود را بصورت زنده ببینید!
نمایش نتایج: از 1 به 1 از 1

موضوع: کمپانی سامسونگ بیشتر بشناسیم ...

  1. Top | #1


    تاریخ عضویت
    October 2013
    عنوان کاربر
    مدیر بازنشسته
    شماره عضويت
    12462
    محل سکونت
    تهران - راستش تو انجمن پلاسم
    نوشته ها
    667
    می پسندم
    374
    سپاس از شما
    817 بار در 445 پست
    كشور
    Iran
    موبايل
    Asus-Tab-EEE-Pad-Transformer
    موبايل
    Asus-Tab-EEE-Pad-Transformer
    اپراتور
    Iran
    میزان اعتبار کاربر
    2,200 تومان
    مبلغ حمایت شده از کاربر
    3000 تومان
    اطلاعات کامپیوتر
    میزان امتیاز
    169

    کمپانی سامسونگ بیشتر بشناسیم ...

    سامسونگ در سال ۱۹۳۸ در شهر تائگو (کره جنوبی) توسط بیونگ-چول لی تأسیس شد. کار این شرکت به عنوان صادر کننده غذا آغاز شد و در ابتدا به صادرات ماهیخشک و آرد به چین می‌پرداخت. در دهه‌های ۱۹۵۰ و ۱۹۶۰ سامسونگ وارد کسب و کارها دیگر شد، از جمله بیمه عمر و تولید منسوجات. شاخه سامسونگ الکترونیکز (Samsung Electronics) در سال ۱۹۶۹ تأسیس شد. شاخه‌ای که بیش از هر محصولی به تولید تلویزیون می‌پرداخت. فروش اولین[تلویزیون سیاه و سفید[]] سامسونگ همدر سال ۱۹۷۰ آغاز شد. در دهه ۱۹۷۰ سامسونگ دامنه کار خود را باز هم گسترش داد و به بخش پتروشیمیوارد شد. همچنین تولید انواع ماشین ظرفشویی، یخچال و مایکرو ویو را آغاز کرد. در دهه ۱۹۸۰ سامسونگ تمرکز بیشتری را بر روی صنایع الکترونیک قرار داد و تولید تلویزیون‌های رنگی، کامپیوترهای شخصی، ضبط صوت ودوربین فیلمبرداری را شروع کرد. این دهه، در عین حال برهه‌ای بود که سامسونگ شروع به صادرات بیشتر محصولات تولیدی خود به امریکای شمالی کرد. در سال ۱۹۸۹ سامسونگ با بریتیش پترولیوم مشارکتی را ترتیب داد تا شرکت Samsung BP Chemicals تأسیس شود. این شرکت هم اکنون محصولات شیمیایی خود را در کره جنوبی به فروش می‌رساند. در ابتدا و میانه دهه ۱۹۹۰ سامسونگ تولید حافظه و هارد دیسک را برای استفاده در کامپیوترهای شخصی شروع کرد که امروزه همچنان بخش بزرگی از تجارت سامسونگ را تشکیل می‌دهد. در تاریخچه سامسونگ هست که وقتی یکی از اولین تلفن‌های همراه این شرکت در سال ۱۹۹۵ بیرون آمد، به درستی کار نمی‌کرد. هنگامی که رئیس هیئت مدیره وقت آقای کان-هی لی متوجه این قضیه شد، به کارخانه محل ساخت آن محصول رفت و کل موجودی انبار آن تلفن را سوزاند. بعد از اشتباهات اولیه، سامسونگ در اواخر دهه ۱۹۹۰ شروع کرد به جدی گرفتن صنعت موبایل. سپس در سال ۱۹۹۹ یکی از تلفن‌های همراه خود را با قابلیت اتصال به اینترنت عرضه کرد و سر انجام صنعت موبایل تبدیل شد به سودآورترین کسب و کار سامسونگ. در اواخر دهه ۹۰، سامسونگ پیشرفت‌های بیشتری را در صنعت تلویزیون رقم زد و در سال ۱۹۹۸ موفق به ساخت اولین تلویزیون دیجیتال تولید انبوه شد. تا سال ۱۹۹۹، لشکرتلویزیون‌های دیجیتال سامسونگ کامل شده بود. در اوایل قرن حاضر، سامسونگ شروع به ساخت تلویزیون‌های HDکرد. تولید پخش کننده‌های Blu-Ray و سایر تجهیزات سینمای خانگی نیز در دستور کار قرار گرفت. امروزه سامسونگ برخی از بهترین تلویزیون‌های HD بازار را تولید می‌کند. در کنگره موبایل بارسلون به سال ۲۰۱۰، سامسونگ اولین پرچمدار اندرویدی خود را معرفی کرد: خانواده گلکسی S که حالا نسل پنجم آن نیز بیرون آمده و منتظر نسل ششم آن هستیم، یکی از بهترین تلفن در پاییز ۲۰۱۰ سامسونگ تبلت Galaxy Tabرا معرفی کرد. این دستگاه ۷ اینچی آغاز کننده روند رو به رشد تبلت‌های اندرویدی شد. در نمایشگاه محصولات مصرفی ۲۰۱۳ یا همان 2013CES سامسونگ آینده تلویزیون‌ها را به نمایشگاه گذاشت. تلویزیون هوشمند این شرکت اطلاعات را از طریق کابل یا ماهواره دریافت می‌کند و انواع محتواهای تصویری را برای بیننده به نمایش می‌گذارد.

    دیگر...


    حوزه های فعالیت
    پنج حوزه اصلی کسب و کار شرکت سامسونگ الکترونیک عبارت است از: لوازم خانگی دیجیتال، رسانه دیجیتال، Lcd ، نیمه هادی‌ها و ارتباطات راه دور
    در سال ۲۰۰۴، سامسونگ الکترونیک ازسوی مجله فورچون به عنوان چهارمین شرکت تحسین‌برانگیز جهان در حوزه الکترونیک انتخاب شد. هم اکنون تعداد شرکتهای گروه سامسونگ به ۱۴ رسیده که با ۳۳۷ دفتر در ۵۸ کشور جهان پراکنده است. جایگاه سامسونگ در فروش گوشی تلفن همراه در جهان با ۱۰۳ میلیون عدد در سال ۲۰۰۵، بعداز نوکیا و موتورولا قرار دارد که حدود ۱۳ درصد فروش جهانی را شامل می شود.
    چشم انداز
    چشم انداز ترسیم شده از سوی شرکت عبارت است از: تبدیل شدن به **** انقلاب دیجیتال. شعار سامسونگ برای تحقق این چشم انداز، «شرکت دیجیتال» بودن است.
    ارزشها و فرهنگ سازمانی
    شعارهای سامسونگ از ابتدای تأسیس، توجه به منابع انسانی، کمک اقتصادی به جامعه و خردورزی بوده است. مدیرعامل شرکت معتقد است، موقعیت سامسونگ متکی به پنج ارزش است: کیفیت، خلاقیت، رقابت، فرهنگ و وحدت. در سال ۱۹۹۳، مدیرعامل شرکت برنامه هویت بخشی جدید را در پنجاه و پنجمین سالگرد تأسیس شرکت معرفی کرد. او اعلام نمود که شرکت نیازمند آن است که بازتابهای اخلاقی خود را ببیند. شرکتهایی که پایبند اصول اخلاقی نیستند، قادر به تولید محصولات با کیفیت نخواهندبود زیرا از مشتریان و خواسته های آنان درک روشنی ندارند. در سامسونگ هر تغییر به عنوان یک فرصت دیده می شود و به افراد امکان و اجازه اشتباه کردن داده می شود به شرط آنکه آن اشتباه مستند و مکتوب شده و دیگر تکرار نشود. اصول جدید مدیریت سامسونگ مبتنی است بر اخلاق و قانون، احترام به ذی‌نفعان و مشتریان و پذیرش مسئولیت اجتماعی.
    منابع انسانی
    تعداد کارکنان شرکت سامسونگ الکتریک بیش از ۸۰ هزار نفر است که در سراسر جهان گسترده هستند. این درحالی است که کل کارکنان گروه سامسونگ به ۲۲۹ هزار نفر می رسد. منابع انسانی از همان ابتدای تأسیس، در اولویت شرکت بوده اند. مدیرعامل شرکت معتقد است بدون وجود انسان کیفی، دستیابی به محصول کیفی میسر نیست و ریشه نامرغوب بودن محصولات و بروز خطا در آنها را باید در نرسیدن نیروی انسانی به جایگاه مطلوب کیفی جستجو کرد. سامسونگ پیشرفت خود را تاکنون و در آینده نیز مدیون قابلیتها و شور و اشتیاق کارکنان خود و فناوری می داند. سامسونگ منابع انسانی و فناوری خود را وقف خلق محصولات و ارائه خدمات برتر کرده است تا سهم خود را در ایجاد جامعه جهانی بهتر ادا کرده باشد.
    فروش
    در سال ۲۰۰۵، سامسونگ الکتریک به تنهایی با فروش ۵/۷۱ میلیارد دلار در صدر شرکتهای برتر کره قرار گرفت و بیش از ۱۰ درصد صادرات این کشور را به خود اختصاص داد. این درحالی است که درآمد کل گروه سامسونگ در این سال حدود ۱۴۱ میلیارد دلار بوده که منجر به کسب حدود ۱۰ میلیارد دلار سود خالص شده است.
    مدیرعامل
    مدیرعامل فعلی سامسونگ الکتریک، لی کان هی، سومین فرزند پسر مؤسس گروه، لی بیونگ چول بود.
    او که مدرک دکترای خود را از دانشگاه سئول در سال ۲۰۰۰ اخذ کرده است، در سال ۱۹۷۸ نایب رئیس سامسونگ بود و بعداز مرگ پدرش در سال ۱۹۸۷ ****ی سامسونگ را بدست گرفت و به خوبی شرکت را در عصر دیجیتال به پیش برد.
    او بیش از هر مدیر ارشد دیگری به فناوری و کسب دانش فنی دست اول تاکید دارد. ****ی موثر لی در ۲۰ سال گذشته توانسته است سامسونگ را که به عنوان یک فروشگاه بازرگانی تأسیس شده بود به رقیب جدی معتبرترین و مطرح ترین پیشتازان فناوری دیجیتال و تولیدکنندگان وسایل صوتی و تصویری الکترونیک نظیر سونی و پاناسونیک تبدیل کند. او در سال ۱۹۹۳ در شهر فرانکفورت، بیانیه معروف سامسونگ را صادر کرد و همه کارکنان را به یک انقلاب فرهنگی فراخواند. او گفت که تغییر را از خود آغاز خواهدکرد زیرا تنها حرف زدن کافی نیست. لی معتقد است در هزاره جدید قدرت آتش یک کشور به وسیله سطح فناوری آن مشخص می شود.
    آینده
    اهداف لی کان هی **** سامسونگ، برای دهه آینده بسیار جامع و متنوع است. او اعلام کرده که هدف او دستیابی به جایگاه یکی از بزرگترین سازندگان خودرو جهان تا سال ۲۰۱۰ میلادی خواهدبود. او برای این کار، سرمایه گذاری ۱۳ میلیارد دلاری را درنظر گرفته است. او معتقد است سامسونگ برای بقا راهی ندارد جز آنکه به یک شرکت درجه اول تبدیل شود. او سامسونگ را متعهد کرده است که برای توسعه نسل جدید فناوری مانند سخت‌افزارها و نرم افزارهای چندرسانه ای و مهندسی زیستی، ۷۵ میلیارد دلار سرمایه گذاری کند.
    لی براین باور است که تغییرات در ۵ تا ۱۰ سال آینده بی تردید بیش از تغییرات ۱۰۰ سال گذشته خواهدبود، همانگونه که تغییرات ۱۰۰ سال گذشته بیش از تغییرات ۵۰۰ سال پیش تاکنون بوده است.او معتقد است در قرن بیست ویکم هیچکس به تنهایی نمی تواند رشد یابد، سرعت تغییرات بیشتر خواهدشد و تلاطم انتقال و حرکت ادامه خواهد داشت. لی دوران آینده را دوران فرا نیمه هادی می نامد و روند تغییرات باورنکردنی را برای دنیا پیش بینی می کند

    1979
    شروع تولید انبوه اجاق های مایکرویو
    ۱۹۷۸
    ثبت رکورد تولید ۴ میلیون تلویزیون سیاه و سفید (بیشترین در جهان)
    ۱۹۷۷
    تاسیس شرکت Samsung Precision Co (اینک با عنوان Samsung Techwin شناخته می شود)
    شروع صادرات تلویزیون های رنگی
    تاسیس شرکت Samsung Fine Chemicals
    تاسیس شرکت Samsung Construction
    1976
    ثبت رکورد تولید ۱ میلیون تلویزیون سیاه و سفید
    ۱۹۷۴
    تاسیس شرکت Samsung Heavy Industries
    تاسیس شرکت Samsung Petrochemical
    شروع تولید ماشین های لباسشویی و یخچال
    ۱۹۷۲
    شروع تولید تلویزیون های سیاه و سفید برای بازار داخل
    در ماه مارس سال ۱۹۸۳ شرکت کوچکی در شهر تائگو کره تاسیس شد که سال ها بعد به عنوان غول تولید کننده لوازم الکترونیکی در دنیا شناخته می شد.
    در ماه دسامبر ۱۹۶۹،‌ این شرکت سرمایه ای بالغ بر ۳۰۰ هزار وون، را جمع آوری کرد و با آغاز فعالیت با نام سامسونگ- سانیو قدم در راهی گذاشت که به فعالیت های امروزش نزدیک تر بود،‌ چند سال طول کشید تا خط و مش اصلی شرکت از سرمایه گذاری در صنایع سنگین،‌ پتروشیمی و صنایع شیمیایی به سمت صنایع ظریف و ساخت وسایلی چون تلویزیون های رنگی تغییر کرد.
    در اواخر دهه هفتاد،‌ این شرکت با کسب درآمدی ۱۰۰ میلیون دلاری در هر سال به عرصه های جدیدی چون هوافضا هم وارد شد.
    هدف اصلی: فن آوری اطلاعات
    در دهه ۸۰ سامسونگ با تاسیس مرکزی به نام SDS که وظیفه رهبری و مدیریت سیاست های کلان این شرکت را در مسایل فن آوری اطلاعات داشت بر روی سیستم های مدیریت و مشاوره و خدمات شبکه متمرکز شد و همزمان کارخانه تولید ساعت اش را نیز افتتاح کرد.
    در اواسط دهه و همزمان با رویکرد نوینی که بنگاه های تجاری دنیا پیش گرفته بودند سامسونگ انستیتوهای فن آوری و تحقیقات اقتصادی اش را نیز تاسیس نمود تا از قافله غول های تجاری عقب نماند.
    این دو موسسه با پژوهش و تحقیق در زمینه صنایع الکترونیک،‌ نیمه هادی ها و صنایع پلیمری،‌ ارتباطات نوری و طراحی پیشرفته شبکه،‌ خوراک مناسبی برای خط های ولید سامسونگ فراهم کرده و راه آنها را در دستیابی به سهم بیشتری از بازار مصرف کنندگان سراسر دنیا هموار می نمودند.
    تحول دوم
    در نوامبر سال ۱۹۸۷، سامسونگ الکترونیکس دوباره متولد شد. این شرکت موفق شده بود جزو ۵ شرکت برتر الکترونیکی دنیا قرار بگیرد و همین راه را برای ورود به عرصه هایی چون فن آوری دیجیتال و کامپیوتر هموار ساخت. در آگوست ۱۹۹۴،‌ سامسونگ با تغییر هوشمندانه ای در چیپ حافظه های کامپیوترتوانست به رکورد ۲۵۶ مگابایت برسد و خود را به عنوان یک مارک معتبر تجاری به جهان معرفی کند.
    همزمان با این موفقیت سامسونگ به توسعه مراکز مختلف خود پرداخت؛‌ در ژاپن نمایندگی بزرگی افتتاح کرد،‌ مرکز پزشکی مجهز به وجود آورد و یکی از بزرگ ترین کارخانه های ساخت و تولید تلویزیون رنگی را در چین راه اندازی کرد. در انتهای سال ۹۴ دیگر سامسونگ شرکتی بود که برای اولین بار در کره ۱۰ میلیارد دلار درآمد از محل صادرات داشت.
    عصر و دوران دیجیتال تغییرات – و فرصت های – انقلابی برای کسب و کار در سطح جهانی ایجاد کرده است، و Samsung با فن آوری های پیشرفته، محصولات رقابتی، و نوآوری های مستمر خود به آن پاسخ داده است.
    ما در Samsung هر چالش را فرصتی می دانیم و باور داریم جایگاه ما بعنوان یکی از شناخته شده ترین پیشگامان صنعت فن آوری های دیجیتال بخوبی تثبیت شده است.
    تعهد ما برای بهترین بودن در جهان باعث شده تا در بازار ۱۳ محصول مختلف، از جمله نیمه هادی ها، TFT-LCDها، نمایشگرها و تلفن های همراه CDMA شماره ۱ بازار باشیم. و حالا با دیدی به آینده، پیشرفت های شگفت آوری در تحقیقات و توسعه خط کلی تولید نیمه هادی های خود، شامل حافظه های فلش و نیمه هادی های اختصاصی غیر حافظه ای، DRAM و SDRAM بدست آورده ایم، و بهترین LCD ها، تلفن های همراه، تجهیزات دیجیتال و بسیاری محصولات دیگر را تولید می کنیم.
    به نمایش گذاشتن باریک ترین تلویزیون جهان (۶٫۵ میلیمتر) در CES
    آغاز عملیات گسترده تجدیدساختار زمینه های مختلف فعالیت
    همکاری با زیلینکس در آمریکا برای تاسیس یک کارخانه ذوب فلزات
    تولید اولین DRAM 40 نانومتری جهان
    معرفی تلفن خورشیدی “بلو ارت”
    ارائه تلویزیون ال سی دی وی-لاین کریستال رز
    معرفی سامسونگ بعنوان رتبه ۱ وفاداری مشتریان برای ۸ سال پیاپی از سوی برند کیز آمریکا
    شرکت سامسونگ دیجیتال ایمجینگ یک دوربین دیجیتال دوکاره (هیبرید) انقلابی تولید کرد
    ساخت بزرگترین تلفن موبایل جهان که رکورد آن در کتاب رکوردهای گینس نیز ثبت شد
    دریافت “جایزه مدیریت کیفی” در مالزی
    اعضای SADI، مدرسه طراحی سامسونگ جایزه بهترین طراحی های مفهومی را به خود اختصاص دادند
    افتتاح “samsungmobile.com” برای مشتریان داخل کشور
    دریافت جایزه تعالی از انرژی استار آمریکا
    ساخت باریک ترین پخش کننده Blu-ray جهان
    معرفی سرویس وایمکس موبایل در مالزی
    تولید اولین دوربین ویدیویی فول HD جهان با ۶۴ گیگابایت حافظه SSD
    فروش بیش از ۲۰ میلیون تلفن با صفحه تمام لمسی در کوتاه ترین زمان ممکن
    سامسونگ به بالاترین سهم از بازار نمایشگرهای ال سی دی دست یافت
    معرفی اولین تلفن موبایل خورشیدی در هند
    معرفی “JET” تلفن جدید صفحه لمسی با طراحی ویژه
    معرفی نمایشگر ۳ بعدی ۱۲۰ هرتزی
    سامسونگ برای اولین بار شماره ۱ بازار جهانی امضاهای دیجیتال شد
    فروش ۵۰۰,۰۰۰ تلویزیون ال ای دی ظرف ۱۰۰ روز بعد از ارائه آنها به بازار
    شروع عصر “موبایل های ویژوال” با AMOLED نسل سوم تمام لمسی
    عرضه اولین تلفن ویدیویی مادون قرمز جهان
    اولین شرکت جهان که موفق به دریافت گواهینامه TCO 3.0 برای کامپیوترهای نوت بوک خود شده است
    اعلام راهکار “مدیریت سبز” شرکت
    آغاز تولید انبوه اولین DDR3 DRAM 40 نانومتری جهان
    عرضه باریک ترین تلفن ساعتی جهان
    تولید کم مصرف ترین CPU 1 گیگاهرتز موبایل
    افتتاح سایت فروشگاه برنامه های کاربردی سامسونگ
    دریافت بیشترین جوایز از IDEA 2009
    عرضه تلفن هوشمند استراتژیک شرکت یعنی OmniaⅡ
    ۵۰۰,۰۰۰ تلفن لمسی Yuna سامسونگ در مدت کوتاهی بفروش رفت که یک رکورد محسوب می شود
    اولین شرکت جهان که بیش از ۱۰ میلیون تلویزیون ال سی دی را در نیمه اول سال بفروش رسانده است
    سامسونگ دبیر انجمن بین المللی استانداردسازی ۳GPP شد
    فروش بیش از ۵ میلیون تلفن تمام لمسی STAR در ۴ ماه
    افتتاح رسمی فروشگاه برنامه های کاربردی سامسونگ
    عرضه تلفن تمام لمسی “Corby” ساخته شده برای اقشار جوان
    حمایت از رقابت ورلدسکیلز کالگاری ۲۰۰۹
    نصب بزرگترین دیوار ویدیویی جهان در آمریکا
    عرضه اولین ماشین لباس شویی خودکار ظرفیت بالای ۱۶ کیلوگرم در بازار داخل کشور
    ترمینال وایمکس “Mondi” سامسونگ عنوان “بهترین محصول” جوایز ۴G را به خود اختصاص داد
    ورود نام شرکت در فهرست ۱۰ مارک برتر از مجموعه ۱۰۰ مارک برتر جهان
    سامسونگ بعنوان یکی از ۱۰ شرکت مطرح جهان در واکنش نشان دادن به تغییرات آب و هوای کره زمین شناخته شد
    تلویزیون های سامسونگ ۵۰% بازار کشور ایران را به خود اختصاص دادند
    معرفی سیستم پیشرفته تحقیقات و توسعه
    عرضه تلفن هوشمند “جیورجیو آرمانی”
    برای اولین بار در جهان فروش بیش از ۵ میلیون پنل ال سی دی برای نوت بوک در ماه
    تولید پنل ال سی دی ۳ بعدی ۲۴۰ هرتزی
    دریافت جایزه پیشگامی بازار تلویزیون های ال سی دی ۲۰۰۹
    گسترش فعالیت های بخش تولید کارت های حافظه اختصاصی شرکت
    دست یافتن به اولین تفاهم نامه تامین ترمینال های LTE در جهان
    تولید باریک ترین پنل تلویزیون ال ای دی جهان به عرض ۳ میلیمتر
    سامسونگ با موفقیت رومینگ جهانی وایمکس خود را آزمایش کرد
    تلویزیون ال ای دی سامسونگ برنده “تلویزیون سال” بریتانیا شد
    انتشار استراتژی “شرکت خلاق” برای ۱۰۰ سال آینده
    عبور از مرز ۴ تریلیون وون سود عملیاتی در ۴۰امین سال تاسیس
    معرفی سیستم استخدام “کارمندان جدید خلاق”
    تولید اولین بسته ۸ تراشه ۰٫۶ میلیمتری جهان
    فروش ۱۰ میلیون تلفن STAR ظرف مدت شش ماه از تاریخ عرضه
    معرفی بستر باز موبایل “bada”
    اولین شرکت جهان که بیش از ۴ میلیون پنل ال سی دی برای تلویزیون در ماه بفروش رسانده است
    حمایت از میزبانی فینال WCG
    شروع بکار برنامه عضویت VIP
    فروش ۵۰ میلیون تلفن تمام لمسی در ۲ سال
    چاپگرهای سامسونگ برنده عنوان بهترین محصول سال در آمریکا شدند
    معرفی “bada” بستر اختصاصی تلفن های هوشمند شرکت
    سامسونگ تولید تجاری ترمینال های LTE نسل ۴ام خود را آغاز کرد
    اجرای تجدیدساختار سازمانی و انتصاب Gee-Sung Choi بعنوان مدیر عامل جدید
    فروش تلفن های لمسی Yuna سامسونگ از مرز ۱ میلیون گذشت
    کسب عنوان شماره ۱ بازار تلویزیون های دیجیتال آمریکا برای ۴امین سال پیاپی
    ۲۰۰۸
    Samsung رتبه ۱ را در بازار تلفن های همراه آمریکا بدست آورد
    شماره ۱ جهان در بازار تلویزیون برای نهمین فصل متوالی
    ۵٫ ۲۰٫ ۰۸ Yoon-Woo Leeبعنوان معاون و مدیر ارشد Samsung Electronics انتخاب شد
    ۶٫ ۱۰٫ ۰۸ تلفن OMNIA رونمایی شد
    ۹٫ ۵٫ ۰۸ کارخانه تولید تلویزیون در کالوگای روسیه افتتاح شد
    ۹٫ ۲۷٫ ۰۸ شرکت بعنوان اسپانسر بازیهای آسیایی گوانگجو انتخاب شد
    ۰۹ تولید اولین ۲Gb 50 NANO جهان
    ۱۱٫ ۷٫ ۰۸ Samsung رتبه ۱ را در بازار تلفن های همراه آمریکا بدست آورد
    ۱۲٫ ۳٫ ۰۸ مرکز روابط عمومی جهانی ‘Samsung D’light’ افتتاح شد
    ۱۲٫ ۳۱٫ ۰۸ شماره ۱ جهان در بازار تلویزیون برای نهمین فصل متوالی

    مرجع روت گوشی و تبلت های اندرویدی (درحال تکمیل)

    http://www.pda-planet.com/forum/foru...read16562.html


    در صورت درخواست برای قرار دادن رام میتوانید به پروفایل من مراجعه کنید

    http://www.pda-planet.com/forum/members/12462.html



    رام های کمیاب در اینجا قرار میگیرند (مخصوص اعضای ویژه)

    http://www.pda-planet.com/forum/forum1356/

    2 کاربر پست iraneslam عزیز را پسندیده اند .



  2. # ADS

کلمات کلیدی این موضوع

بوک مارک ها

بوک مارک ها

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •