مبلغی انتخاب کنید :




×
تفاوت بین نسخه Jelly Bean اندروید با نسخه Ice Cream Sandwich
آيا ميدانيد؟
کاربر ویژه شوید !

شارژ موبايل تبلیغات

^ Back to Top
اطلاع رسانی های سیاره پی دی ای
دسترسی به بخش کاربری سیاره پی دی ای
مشخصات گوشی موردنظر خود را بصورت زنده ببینید!
نمایش نتایج: از 1 به 1 از 1

موضوع: تفاوت بین نسخه Jelly Bean اندروید با نسخه Ice Cream Sandwich

  1. Top | #1


    تاریخ عضویت
    May 2012
    عنوان کاربر
    سوپر مدير انجمن
    شماره عضويت
    19
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    8,132
    می پسندم
    10,822
    سپاس از شما
    12,897 بار در 5,946 پست
    كشور
    Iran
    میزان اعتبار کاربر
    18,100 تومان
    مبلغ حمایت شده از کاربر
    12500 تومان
    اطلاعات کامپیوتر
    میزان امتیاز
    625

    تفاوت بین نسخه Jelly Bean اندروید با نسخه Ice Cream Sandwich

    شاید برای شما هم جالب باشد بدانید تفاوت بین نسخه های مختلف اندروید در چیست . به همین دلیل ما هم در این مطلب دو نسخه ی مختلف از آن را بررسی می کنیم.


    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]


    Jelly Bean نسخه ی ۴٫۲ ی اندروید است که در سال ۲۰۱۲ منتشر شد و Ice Cream Sandwich نسخه ی ۴٫۰ اندروید است که در سال ۲۰۱۱ به بازار آمد.

    Ice Cream Sandwich از UI بهتری برخوردار است و همچنین شما می توانید در صفحه ی اصلی گوشی تا ۵ صفحه را به صورت همزمان باز کنید .شما می توانید ویدجت ها را هر جای صفحه که خواستید قرار دهید . الگوی باز کردن قفل گوشی هم با آنچه که در نسخه ی ۴٫۰ معرفی شد که الگوی چند گانه ای بود تفاوت می کند.

    نسخه ی Jelly Bean اندروید دارای عملکرد تشخیص صورت است که برای آن یک مزیت به حساب می آید. الگوی قفل گشایی آن هم همان الگوی نسخه ی ۴٫۱ است.

    نسخه ی Ice Cream Sandwich در زمینه ی تشخیص صدا قدرتمند است و تقریبا می توان گفت عملکردی مثل SIRI در گوشی های iPhone دارد که به کاربر این امکان را می دهد تا به کمک صدا در گوشی جستجو کند و دیگر نیازی به تایپ ندارد . البته این امکان در نسخه ی ۴٫۲ هم وجود دارد .

    در نسخه ی ۴٫۰ یک ایراد کوچک وجود داشت که آن تاخیر در پاسخ به ورودی لمسی که از صفحه کلید دریافت می شد بود اما این ایراد در نسخه ی ۴٫۲ برطرف شد . در این نسخه می توان از سرعت تایپ بالاتری برخوردار شد .

    در زمینه ی مرورگر های وب اگر بخواهیم این دو را با هم مقایسه کنیم ، نسخه ی ۴٫۰ می تواند تا ۱۶ تب را باز کند و در نسخه ی ۴٫۲ می توان برنامه های متعدد به رابط های قابل تغییر را باز کرد . لانچر ۴٫۰ در مقایسه با لانچر قبلی ، به روز تر بود و همچنین از موتور جستجوی اصلی گوگل در آن استفاده شده است .

    عملکرد دوربین هم در نسخه ی ۴٫۲ نسبت به نسخه ی ۴٫۰ که معمولی تر بود ، تغییر کرده است . در ۴٫۲ چرخش لنز دوربین تا ۳۶۰ درجه و امکان عکاسی پانارومیک که برنامه ی photo sphere نام دارد ، یک تجربه ی جدید از عکاسی ۳D را در گالری عکس افراد قرار می دهد .

    تغییر اساسی که در نسخه ی ۴٫۰ به وجود آمد که در نسخه های قبلی وجود نداشت ، امکان تبادل برنامه ها از طریق NFC بود . همینطور هم در نسخه ی ۴٫۲ یک امکان جدید قرار داده شد که در نسخه های قبلی نبود و آن اضافه شدن حساب کاربری برای افراد مختلف بود که در تبلت ها قرار گرفت که به کمک آن کاربران می توانند حساب های جداگانه ای را تعریف نمایند .

    از دیگر تفاوت های این دو نسخه ی مختلف اندروید می توان پشتیبانی از چند زبان مختلف در نسخه ی ۴٫۲ را نام برد که در نسخه ی ۴٫۰ این امکان وجود نداشت . همچنین اضافه شدن ویدجت ساعت در نسخه ی ۴٫۲ و علاوه بر آن بالاتر بودن گرافیک در نسخه ی ۴٫۲ در مقایسه با ۴٫۰ . نسخه ی ۴٫۲ همچنین قابلیت پشتیبانی از HDMI معکوس را هم در مشخصات خود دارد .

    البته از نظر کارشناسان متخصص در این زمینه و در رمینه ی کد ها نوشته شده برای هر دوی این نسخه ها تفاوت های تخصصی تری هم وجود دارند که ما از مطرح کردن آنها صرف نظر کردیم . امیدواریم مطلب فوق کاربردی بوده باشد . اگر نظری در این مورد دارید با ما در میان بگذارید .

    موضوعات مشابه:





    www.PDA-Planet.com


    خاک ایرونی زبون پارسی داره ، مام پاس میداریم ، توام با مایی ؟


    رفیق مثل کفش میمونه ، رفاقت مثل جاده !

    خیلی سخته وسط جاده بفهمی پا برهنه ای...


    پروردگارا !

    كدامين ميوه ممنوعه را بچينم كه از زمين برانی ام؟!

    4 کاربر پست Corleone عزیز را پسندیده اند .



  2. # ADS

کلمات کلیدی این موضوع

بوک مارک ها

بوک مارک ها

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •