مبلغی انتخاب کنید :




×
قابلیت های پنهان ios 7
آيا ميدانيد؟
کاربر ویژه شوید !

شارژ موبايل تبلیغات

^ Back to Top
اطلاع رسانی های سیاره پی دی ای
دسترسی به بخش کاربری سیاره پی دی ای
مشخصات گوشی موردنظر خود را بصورت زنده ببینید!
نمایش نتایج: از 1 به 1 از 1

موضوع: قابلیت های پنهان ios 7

  1. Top | #1


    تاریخ عضویت
    May 2012
    عنوان کاربر
    ناظر انجمن
    شماره عضويت
    9
    محل سکونت
    طهران
    نوشته ها
    5,725
    می پسندم
    6,159
    سپاس از شما
    8,363 بار در 5,159 پست
    كشور
    Iran
    موبايل
    Samsung-I9300-Galaxy-S-III
    موبايل
    BlackBerry-Bold-9700
    اپراتور
    Iran
    میزان اعتبار کاربر
    21,000 تومان
    مبلغ حمایت شده از کاربر
    21000 تومان
    اطلاعات کامپیوتر
    میزان امتیاز
    509

    قابلیت های پنهان ios 7

    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]





    اپل ماه ها قبل برای اولین بار از iOS 7 پرده برداری کرد. آخرین نسخه از سیستم عاملی که کم کم داشت به مرز تکراری شدن می رسید، اما با نبوغ جانی آیو، بار دیگر جان گرفت و برای رقابتی نفس گیر با رقبای خود آماده شد.

    از حدود ۱۰۰ روز پیش تا کنون نسخه بتای iOS 7 در اختیار توسعه دهندگان قرار داشته و باگ های آن در این فاصله برطرف شد. اپل ادعا می کند که در آخرین نسخه از سیستم عامل خود بیش از ۲۰۰ قابلیت جدید را گنجانده. طی مطالب قبلی شما را در جریان اصلی ترین ویژگی های iOS 7 قرار دادیم، اما این ویژگی ها قطعا تعداد محدودی از ۲۰۰ عنوان مد نظر اپل را پوشش می دهند.


    بعضی از تغییرات شاید بسیار کوچک باشند، اما آنچنان کاربردی هستند که مجموعه آن ها لذت کار با یک سیستم عامل را تشکیل می دهد. در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا نگاهی داشته باشیم به تغییراتی از این دست. تغییراتی که زندگی با محصولات اپل را ساده تر از هر زمان دیگر می کند.



    زمان دقیق ارسال پیامک ها


    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]


    یکی از آزار دهنده ترین جزییاتی که در بخش Messages وجود داشت، عدم نمایش ساعت هر پیغام بود. در نسخه های قبلی تنها زمان شروع و پایان مجموعه ای از پیام ها ثبت می شد، اما اکنون در iOS 7 این امکان وجود دارد تا زمان مربوط به هر یک از پیام ها نمایان شود. برای این منظور تنها کافی است انگشت خود را بر روی پیام ارسالی یا دریافتی قرار دهید و آن را به سمت چپ بکشید.


    جستجوی در SIRI


    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]

    در گذشته همواره این امکان وجود داشت تا کاربر از سیری جهت جستجو در اینترنت کمک بگیرد. اما اکنون نمایش نتایج در جستجوگر صوتی اپل هوشمندانه تر شده و بهبود بسیاری یافته. شما می توانید از سیری بخواهید که تصویری را جستجو کند و سپس مشاهده خواهید کرد که اولین نتیجه در موتور جستجوی Bing بر روی صفحه و داخل محیط سیری برای شما نمایش داده می شود.


    آموزش دادن SIRI


    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]


    اگر شما دارای اسمی با تلفظ عجیب هستید و یا در دفترچه تلفن خود دوستانی دارید که سیری هر بار در بیان نام آن ها ناکام می ماند و تلفظ اشتباهی را به کار می برد، در iOS 7 این شانس را دارید تا سیری را تربیت کنید و به او نحوه صحیح تلفظ را آموزش دهید. برای اینکار تنها کافی ست به سیری بگویید: That's not how you pronounce that و سپس متنی بر روی صفحه نقش می بندد که شما را جهت اصلاح تلفظ راهنمایی می کند.


    با سافاری هیچ لینکی را از دست ندهید

    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]

    اینکه چرا اپل چنین قابلیتی را در داخل منوی بوکمارک سافاری پنهان کرده است، برای ما مشخص نیست. اما به هر ترتیب شما می توانید با لمس گزینه @ در داخل بخش بوک مارک، لیستی از توییت های دوستان خود را مشاهده کنید که داخلشان لینک وجود دارد. از این طریق می توانید به راحتی تمام سایت های جذابی که دوستانتان به اشتراک می گذارند را در یک صفحه پیدا کنید به آن ها دسترسی داشته باشید.


    اندازه گیری صافی سطوح



    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]

    این قابلیت در دل اپلیکیشن قطب نمای iOS 7 گنجانده شده. در این برنامه انگشت خود را بر روی صفحه بکشید تا به صفحه دوم بروید. در آنجا دایره هایی را مشاهده می کنید که جهت اندازه گیری صافی سطوح مورد استفاده قرار می گیرند. اضافه کردن این ویژگی به iOS احتمالا هزاران اپلیکیشن با کاربردی مشابه را در اپ استور از رده خارج خواهد کرد، البته به شرطی که کاربران بتوانند آن را پیدا کنند و از وجودش در سیستم عامل خود آگاه باشند.


    کنترل اپلیکیشن ها در پس زمینه


    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]

    در iOS 7 اپلیکیشن ها این امکان را دارند تا در پس زمینه به تبادل Data از طریق اینترنت بپردازند و از این طریق همواره محتوای خود را به روز نگه دارند. این ویژگی بسیار مفید است، اما می تواند باعث مصرف پهنای باند بسیاری شود و هزینه های بسیاری را بر روی دست کاربر بگذارد. در همین راستا برای غیر فعال کردن این ویژگی می توانید در قسمت تنظیمات و داخل بخش General، به منوی Background App Refresh رفته و تبادل اطلاعات را برای هر اپلکیشینی که می خواهید غیر فعال کنید.


    Spotlight در همه جا


    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]


    قسمت Spotlight در iOS های تنها در یک صفحه به خصوص قابل دسترسی بود، اما اکنون این گزینه در تمام بخش ها با یک سوایپ رو به پایین در دسترس است. از این طریق شما به راحتی و به سرعت می توانید اپلیکیشن ها، شماره تلفن ها و یا ایمیل های خود را در هر صفحه ای از iOS که باشید، پیدا کنید. البته اپل در iOS 7 امکان جستجو در اینترنت و ویکیپدیا را از Spotlight حذف کرده تا شما را وادار کند این خواسته ها را در نزد سیری مطرح کنید.


    بی نهایت برنامه، تنها یک فولدر



    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]


    ایجاد فولدر و قرار دادن تعدادی اپلیکیشن در آن، یکی از ویژگی هایی است که به مرتب شدن Home Screen بسیار کمک می کند. در نسخه های قبلی، تنها تعداد محدودی از برنامه ها را می توانستید داخل یک پوشه قرار دهید، اما در iOS 7 این محدودیت برداشته شده و می توانید بی نهایت اپلیکیشن را به داخل یک فولدر منتقل کنید.


    برجسته سازی


    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]


    اپل ظاهر iOS 7 را بسیار تغییر داده و سعی کرده تا حد امکان آن را زیبا نماید. در این راه فونت های سیستم عامل نیز تغییر کرده اند که این موضوع شاید به چشم بعضی از کاربران مناسب نیاید. اگر شما هم از آن دسته هستید، می توانید با مراجعه به منوی Accessibility در بخش تنظیمات، گزینه Bold Text را فعال کنید. پس از ری استارت کردن دستگاه مشاهده می کنید که نوشته ها برجسته تر شده اند و به شکل قبلی خود در iOS 6 برگشته اند.


    مسطح تر از همیشه


    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]

    به صورت پیش فرض، تصویر پس زمینه، آیکون ها و نام آن ها، به خاطر افکت Parallax همواره شناور هستند و هنگامی که شما دستگاه تان را جا به جا می کنید، اندکی تکان می خورند. این افکت بسیار جالب است، اما ممکن است برای بعضی چندان جالب نباشد. برای غیر فعال سازی Parallex تنها کافی است به منوی Accessibility رفته و در بخش Reduce Motion، عمق را از سیستم عامل خود حذف نمایید.


    مرکز کنترل پرنده
    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]


    تقریبا تمام کاربران iOS موافق هستند که مرکز کنترل، یکی از ضروری ترین بخش هایی است که به نسخه جدید سیستم عامل اپل اضافه شده و دسترسی به تنظیمات از طریق آن بسیار آسان گشته. این مرکز کنترل که از پایین صفحه به بالا کشیده می شود، هنوز نتوانسته صلح خود را با بسیاری از اپلیکیشن ها برقرار کند. اگر مشغول انجام یک بازی باشید و تنها چند یک پرش از روی مانع با شکستن HighScore فاصله داشته باشید، آنگاه است که به جای پریدن، ناگهان مرکز کنترل باز می شود و تمام زحمات شما را به باد می دهد. خوشبختانه اپل در بخش تنظیمات گزینه ای را گذاشته که مرکز کنترل را در داخل اپلیکیشن ها غیر فعال می کند. همچنین اگر از لحاظ امنیتی نگران دستگاه خود هستید، در همین بخش گزینه دیگری نیز وجود دارد که دسترسی به این مرکز را از Lock Screen متوقف می کند.

    همیشه به روز باشید


    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]

    دوران به روز رسانی دستی اپلیکیشن ها در iOS 7 به پایان رسیده. در داخل منوی تنظیمات اپ استور، می توانید گزینه ای را پیدا کنید که به اپلیکیشن های مختلف این اجازه را می دهد تا خود را به صورت خودکار آپدیت نمایند. در این بخش همچنین گزینه ای وجود دارد که تعیین می کند در صورت استفاده از اینترنت موبایل، به روز رسانی انجام نشود.

    تولدت مبارک



    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]

    اگر کمی اطلاعات از خودتان به iOS 7 بدهید، با خدمات جالبی روبرو خواهید شد. برای مثال اگر آدرس منزلتان را وارد کنید، سیری می تواند به محض اینکه وارد خانه شدید، انجام برخی کارها را به شما یاد آوری کند. و یا اگر تاریخ تولد خود را وارد کنید، سیری در روز موعود، شما را به طرز جالبی شگفت زده خواهد کرد.


    منبع : Theverge - Narenji





    انان كه با افكاري پاك و فطرتي زيبا در قلب ديگران جاي دارند را هرگز هراسي از فراموشي نيست چرا كه جاودانند


    * * کوروش بزرگ * *



    2 کاربر پست Mojtaba عزیز را پسندیده اند .



  2. # ADS

کلمات کلیدی این موضوع

بوک مارک ها

بوک مارک ها

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •