مبلغی انتخاب کنید :




×
بررسی تخصصی و دقیق گوشی ضد آب سونی Sony Xperia acro S
آيا ميدانيد؟
کاربر ویژه شوید !

شارژ موبايل تبلیغات

^ Back to Top
اطلاع رسانی های سیاره پی دی ای
دسترسی به بخش کاربری سیاره پی دی ای
مشخصات گوشی موردنظر خود را بصورت زنده ببینید!
نمایش نتایج: از 1 به 1 از 1

موضوع: بررسی تخصصی و دقیق گوشی ضد آب سونی Sony Xperia acro S

  1. Top | #1


    تاریخ عضویت
    July 2012
    عنوان کاربر
    مدیر بازنشسته
    شماره عضويت
    261
    نوشته ها
    388
    می پسندم
    209
    سپاس از شما
    2,211 بار در 392 پست
    كشور
    Iran
    موبايل
    Apple-iPhone
    موبايل
    Nokia-E72
    اپراتور
    Iran
    میزان اعتبار کاربر
    0 تومان
    مبلغ حمایت شده از کاربر
    0 تومان
    اطلاعات کامپیوتر
    میزان امتیاز
    161

    بررسی تخصصی و دقیق گوشی ضد آب سونی Sony Xperia acro S

    بنام خدا

    بررسی تخصصی و دقیق گوشی ضد آب سونی Sony Xperia acro S


    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]

    معرفی:

    اگر یک مساله وجود داشته باشد که گوشی های هوشمند نتوانند با آن کنار بیایند، قطعا موضوع آب وخیس شدن است. اگر رطوبت به داخل گوشی شما نفوذ کند، نمی توان به سادگی آن را خشک کرد و ممکن است آسیب هایی جدی به گوشی شما وارد شود که قابل جبران نخواهد بود و متاسفانه شامل گارانتی نمی شود. اما گوشی اندرویدی قوی Xperia acro S سونی ، دستگاهی است که شما به راحتی می توانید آن را به ساحل ببرید و یا روی لبه استخر بگذارید. چرا که این گوشی دارای استاندارد IP57 است.یعنی می تواند ۳۰ دقیقه در آب تا عمق ۱ متر دوام بیاورد.

    اما دلیل برتری Xperia acro S فقط این ویژگی نیست . بلکه وجود نکاتی مانند پردازشگر دو هسته ای ۱٫۵GHz ، دوربین ۱۲ مگاپیکسلی و یک صفحه LCD 4.3 اینچی که در هر اینچ تعداد پیکسل های موجود بیشتر از صفحه نمایش Retina در آیفون می باشد، آن را تبدیل به یک گوشی خوب کرده و به طور قطع این ویژگی ها، ترکیب فوق العاده ای را به وجود آورده اند.بنابراین بهتر است به بررسی جزییات آن بپردازیم.

    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]


    طراحی:

    استیون تایلر زمانی اعلام کرد: “صورتی ، رنگ شور و اشتیاق است”و مطمئنا موقع گفتن حرف اطلاعات خوبی داشته است! چرا که این گوشی به طور خارق العاده ای جذاب به نظر می رسد- مانند یک توت فرنگی خیلی بزرگ با یک شکلات خوشمزه که منتظر بلعیده شدن است! افرادی که به رنگ های درخشان علاقه ندارند ،می توانند قاب سفید یا مشکی انتخاب کنند.حالت فلت قسمت جلوی گوشی نیز قابل تحسین است و ترکیب آن با حالت گود پایین، شما را به لمس صفحه نمایش ترغیب می کند.

    اما زمانی که تاثیر مثبت اولیه از بین می رود، متوجه معایب آن می شویم. Xperia acro S به عنوان یک گوشی ۴٫۳ اینچی، کمی سنگین بوده و در جیب شما به خوبی احساس می شود.ضخامت این گوشی ۱۲ میلی متر و وزن آن ۱۴۷ گرم است که می تواند به خاطر باتری نسبتا سنگین ۱۹۱۰mAh آن باشد.

    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]


    البته می توان از این عیب چشم پوشی کرد، چرا که Xperia acro S دارای IP57 و مقاوم در برابر گرد و غبار و آب می باشد و به همین خاطر پورت های آن دارای محافظ پلاستیکی هستند.همچنین، حتی در صورت کار با انگشتان خیس، صفحه نمایش قدرت پاسخ دهی سریع خود را حفظ می کند.

    نمایش:

    قدرت نمایش دهی صفحه ۴٫۳ اینچی Xperia acro S با رزولوشن ۷۲۰×۱۲۸۰ خیره کننده است و تصاویر بسیار دقیق می باشند .در ۳۴۲ppiپیکسل ها دیده نمی شوند و حتی کوچکترین حرف ها – بدون آن که میزان زوم اهمیت داشته باشد- خوانا دیده می شوند.ایجاد طیف رنگ ها نیز نسبتا مناسب است. البته مشکی ها کمی متمایل به خاکستری است و سفیدها نیز کمی گرم تراز چیزیست که باید باشد.کیفیت نمایش در زوایای مختلف متوسط محسوب می شود، اما حداقل وضوح آن در محیط های باز بالاتر از متوسط

    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]


    پردازشگر و حافظه:

    قلب Xperia acro S پردازشگر دو هسته ای ۱٫۵GHz،Snapdragon S3 SoC – MSM8260- و گرافیک Adreno 220می باشد. اکنون ، ما می دانیم که S4 از بعضی از گوشی های هوشمند قوی تر است. اما اگر بخواهیم صادق باشیم، S3 در acro S با رم ۱GB نیز کار خود را به خوبی انجام می دهد. گوشی هوشمند همواره سریع پاسخ می دهد، کند نیست و حتی می تواند بازی های ۳ بعدی مانند Dead Trigger را بخوبی انجام دهد. در زیر، نتایج یک بنچمارک ترکیبی را مشاهده می کنید:




    از آنجا که Xperia acro S با حافظه ۱۶GB ارائه می شود، خرید یک microSD ضروری نیست.۱٫۷۶GB برای ذخیره اپلیکیشن ها و ۱۱٫۲۵GBبرای عکس ها، ویدیو ها، موزیک ها و.. در نظر گرفته شده است.


    دوربین:

    “تقریبا یک ثانیه” این مدت زمانی است که Xperia acro S در مد quick launch عکس می گیرد.به عبارت دیگر، کافی است شما دکمه شاتر اختصاصی این گوشی را بدون باز کردن قفل نگه دارید و قبل از آن که کامل بتوانید بگویید” حاضر” عکس گرفته خواهد شد! این مساله برای موقعیت هایی که زمان در آن ها خیلی مهم اند ، بسیار کاربردی است.

    واسط کاربری هیچ تفاوتی با آن چه که ما در سایر گوشی های هوشمند می بینیم، ندارد.

    عکس هایی که در محیط باز با این گوشی گرفته می شوند، خیلی خوب به نظر می رسند.اگرچه نه در حد ۱۲ مگاپیکسل، اما در حد قابل قبولی( مثلا پرینت گرفتن و قرار دادن آن ها در آلبوم) خوب هستند.رنگ ها زنده به نظر می رسند و دکمه شاتر نیز پاسخ نسبتا سریعی دارد.

    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]
    زمانی که در محیط های بسته با این گوشی عکس می گیرید، نتیجه تا زمانیکه نور کافی وجود داشته باشد، راضی کننده است. اما در شرایط کم نور، دوربین حتی هنگامی که فلش LED آن نیز روشن است، برای فوکوس روی اشیا با مشکلاتی مواجه است.

    ویدیو های ۱۰۸۰p نیز به خوبی عکس ها هستند و کیفیت بالایی دارند . در صورت لزوم ، می توان فلش LED را موقع تصویر برداری روشن کرد.


    کیفیت صدا در مکالمه:

    Xperia acro S سونی در این زمینه خیلی خیلی خوب عمل می کند. میکروفون آن صدا را با کیفیت عالی به سمت دیگر منتقل می کند و میکروفون دوم بخش زیادی از سر و صدای پس زمینه را فیلتر می کند.صدای گوشی می توانست کمی بلند تر از این هم باشد، اما وقتی آن را در حالت max قرار دهید، کار خود را به خوبی انجام می دهد. علاوه بر این، کیفیت صدای اسپیکر بسیار خوب و بلند است و این موضوع ویدیو چت ها را بسیار لذت بخش می سازد.

    باتری:

    باتری ۱۹۱۰ mAh درون این گوشی برای ۷ ساعت مکالمه به خوبی کار می کند و اگر در مد استند-بای باشد، میتواند تا ۱۳ روز دوام بیاورد.




    نتیجه گیری:

    درست است که Xperia acro S بهترین گوشی هوشمند موجود در بازار به حساب نمی آید،اما آخرین گوشی ضد آبی است که دارای پردازنده دو هسته ایو ویرایش ۴ اندروید است البته نمی توان انکار کرد که این گوشی کمی سنگین است اما مزایای زیادی در زمینه صدا و تصویر دارد و کیفیت تصویر آن یکی از دقیق ترین های بازار است که در بالا ذکر شد.

    کسانی که احساس می کنند Xperia acro S کمی گران است، می توانند به سراغ سونی Xperia go با صفحه ۳٫۵ اینچی، پردازشگر ۲ هسته ای و بدنه مقاوم در برابر آب بروند .

    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]



    پایان


    موضوعات مشابه:

    دانلود از تمام سایت های Sharing بدون وقفه و به طور مستقیم
    حتی نیازی به ورود به سایت نیست. مرورگر لینک تبدیل شده را در اختیار شما قرار می دهد.
    با این سرویس میتوانید تورنت های مورد علاقه ی خود را به راحتی و با سرعت فوق العاده دانلود کنید.

    عضو شوید و تمام ...

    11 کاربر پست yas64co عزیز را پسندیده اند .



  2. # ADS

کلمات کلیدی این موضوع

بوک مارک ها

بوک مارک ها

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •