مبلغی انتخاب کنید :




×
معرفی مشخصات کامل Sony Xperia Z1
آيا ميدانيد؟
کاربر ویژه شوید !

شارژ موبايل تبلیغات

^ Back to Top
اطلاع رسانی های سیاره پی دی ای
دسترسی به بخش کاربری سیاره پی دی ای
مشخصات گوشی موردنظر خود را بصورت زنده ببینید!
نمایش نتایج: از 1 به 1 از 1

موضوع: مشخصات کامل Sony Xperia Z1

  1. Top | #1


    تاریخ عضویت
    May 2012
    عنوان کاربر
    ناظر انجمن
    شماره عضويت
    9
    محل سکونت
    طهران
    نوشته ها
    5,725
    می پسندم
    6,159
    سپاس از شما
    8,363 بار در 5,159 پست
    كشور
    Iran
    موبايل
    Samsung-I9300-Galaxy-S-III
    موبايل
    BlackBerry-Bold-9700
    اپراتور
    Iran
    میزان اعتبار کاربر
    21,000 تومان
    مبلغ حمایت شده از کاربر
    21000 تومان
    اطلاعات کامپیوتر
    میزان امتیاز
    508

    مشخصات کامل Sony Xperia Z1

    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]





    به نقل از نارنجی,
    امروز ۱۳ شهریور (۴ سپتامبر) در برلین شاهد رونمایی از Xperia Z1 هستیم ولی هم اکنون می توانید بیانیه مطبوعاتی را که سونی در اختیار ما قرار داده مطالعه کرده و با ویژگی های کامل این تلفن آشنا شوید.

    اکوسیستمی بی‌رقیب از لوازم جانبی و محصولات مکمل


    تلفن هوشمندی ممتاز و ضد آب که بهترین های فناوری، سرگرمی و طیفی از محصولات مکمل سونی را به همراه تجربه ای یکتا و پیشگامانه از دوربین با خود دارد. Xperia Z1 از سپتامبر ۲۰۱۳ در بازارهای جهان عرضه می‌شود.




    کونیماسا سوزوکی، رئیس و مدیر ارشد اجرایی Sony Mobile Communications، درباره این محصول می گوید:


    «Xperia Z1 نشانگر نقطۀ عطفی با اهمیت برای سونی در راستای تلاش های مستمرمان برای ارائۀ تجربه هایی فراموش نشدنی به مصرف‌کنندگان مان است. دلیل این امر تنها به خاطر به کار گرفتن توان سونی در این تلفن هوشمند یا همکاری نزدیک با شرکای مان نبوده. دلیل اصلی این است که ما با این محصول استاندارد جدیدی برای تلفن‌های هوشمند ممتاز وضع می‌کنیم.»

    دوربینی پیشگام در جهان برای تلفن هوشمند

    Xperia Z1 با نمایشگر ۵ اینچی تازه ترین عضو اضافه شده به سری محصولات ممتاز Z است و فناوری های جاافتاده سونی در کلاس جهانی را در خود دارد. از جمله بهترین تخصص های سونی در دوربین است که به گونه ای بی سابقه به کمک دوربین این تلفن هوشمند آمده.


    Xperia Z1 مجهز به لنز برندۀ جایزۀ «G» متعلق به سونی با زاویۀ گسترده و روشن ۲۷ میلی‌متری و گشادگی دهانۀ دیافراگم F2.0، حسگر عکس CMOS سفارشی بزرگ از نوع 1/2.3 و Exmor RS برای موبایل با ۲۰٫۷ مگاپیکسل و موتور پردازش عکس BIONZ برای موبایل، است.



    تلفیق این فناوری ها همان سطح کیفیت و عملکرد دوربین های دیجیتال کامپکت معمولی را به یک تلفن هوشمند باریک و ضد آب می آورد. در واقع آزمایش‌ های مستقل تأیید کرده اند که Xperia Z1 در کل بهترین کیفیت عکس را در بین تمامی تلفن‌های هوشمند پیشرو ارائه می کند.


    این بدان معنا است که Xperia Z1 می تواند عکس‌هایی زیبا، واضح و روشن را حتی در شرایط کم‌ نور بگیرد. سرعت بالای شاتر و زوم واضح ۳ برابری در عین اینکه امکان عکس‌برداری از راه دور را فراهم می‌آورد، از تار شدن عکس‌ها جلوگیری می کند.

    مجموعه‌ای نوآورانه از برنامه های کاربردی دوربین Xperia

    Xperia Z1 با در بر داشتن مجموعه ای از برنامه های کاربردی Xperia که تجربه‌هایی جدید را ارائه می‌ کنند،‌ تجربۀ عادی دوربین را به سطحی کاملاً جدید ارتقا می دهد. این برنامه ها در زمان عرضۀ محصول عبارتند از:



    • Social live: لحظه های ارزشمند را به صورت زنده از Xperia Z1 بر روی Facebook پخش می کند و نظرات دوستان تان را درست بر روی صفحۀ نمایش نشان می دهد.

    • Info-eye™: عملکرد نوآورانۀ جستجوی تصویری که اطلاعات مرتبط با جاهای دیدنی و مواردی مانند کتاب را تنها با ثبت عکس آنها از طریق دوربین ارائه می کند.

    • Timeshift burst: هر بار بهترین عکس را می گیرد. Xperia Z1 در مدت ۲ ثانیه ۶۱ عکس می‌گیرد؛ یک ثانیه پیش از و یک ثانیه پس از فشردن دکمه شاتر؛ بنابراین می‌توانید در بین عکس‌های قبلی و بعدی برای پیدا کردن عکس بی نقص پیمایش کنید.

    • AR effect: با استفاده از فناوری واقعیت افزودۀ SmartARTM از سونی، از منتخبی از تصاویر جالب و انیمیشن های سفارشی برای خلق تصویر کمک می گیرد.
    این تجربه با اکوسیستمی قدرتمند حاصل از مشارکت های گذشته، حال حاضر و آینده با برنامه نویسانی که برای تولید برنامه های کاربردی دوربین Xperia کار می کنند، تقویت می شود. برنامه های بسیار زیاد دیگری نیز پس از عرضۀ این گوشی از طریق فروشگاه پیشنهادات Sony Select در دسترس خواهد بود.

    طراحی زیبا با قدرت و عملکرد بالا

    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]

    Xperia Z1 همچنین تمامی ویژگی هایی را که مصرف کنندگان از یک تلفن هوشمند سونی می توانند انتظار داشته باشند، دارد. شکل ظاهری خیره کنندۀ آن، طراحی تحسین شدۀ OmniBalance متعلق به سونی را با مواد ممتاز و مهندسی دقیق در تلفن هوشمندی باریک، ضد آب و مقاوم در برابر گرد و غبار (IP55 و IP58) تلفیق می کند. قاب آلومینیومی یک تکه پیوسته به همراه شیشۀ آبدیده در پشت و جلوی دستگاه زیبایی و دوام را تضمین کرده و همچنین تجربۀ مشاهده ای همسان را در تمامی زوایا ارائه می نماید.

    Xperia Z1 مجهز به پردازشگر اسنپدرگون ۸۰۰ با فرکانس ۲.۲ گیگاهرتز است که CPU چهار هسته‌ای با 4G LTE یکپارچه شده دارد و تجربه ای یکپارچه از سرگرمی های متصل را با عملکرد باتری پیشرو در صنعت، و سرعتی شگفت‌آور، رقم می زند. پردازشگر اسنپدرگون ۸۰۰ ساخت کوالکام دارای جدیدترین پردازشگر گرافیکی (GPU) و ISP دوگانه برای گرافیک های حیرت‌انگیز، بازی‌های سه بعدی و فیلم‌ها است.


    Xperia Z1 همچنین برای داشتن عملکرد بالای باتری به یک باتری ۳۰۰۰ میلی آمپری مجهز شده است. حالت Battery STAMINA از سونی به منظور صرفه جویی در انرژی در زمانی که به عملکردها نیازی ندارید، به طور خودکار آنها را خاموش می کند و وقتی به آنها نیاز داشتید دوباره آنها را روشن می نماید.

    سرگرمی‌های حیرت‌انگیز آماده برای استفاده با برنامه‌های رسانه‌ای و فناوری‌های سونی

    Xperia Z1 سرویس عکس و فیلم مبتنی بر رایانش ابری، PlayMemories Online، را در برنامۀ Album یکپارچه می کند. ویژگی جدید «All Sync» به کاربران امکان آپلود خودکار و فوری تمامی عکس های آنها را بدون محدودیت فضای ذخیره‌سازی، می دهد.



    Xperia Z1 با بهره‌گیری از فناوری تلویزیون‌های BRAVIA به صفحۀ نمایش بی‌همتای TRILUMINOS برای موبایل مجهز شده که با ایجاد پالت رنگی گسترده تری از رنگ های غنی طبیعی، تجربۀ تماشایی و فراگیر را ارائه می کند. این تلفن هوشمند همچنین به X-Reality برای موبایل، فناوری هوشمند وضوح فوق العادۀ سونی، مجهز است. این فناوری هر تصویر را تحلیل کرده و به منظور ارائۀ فیلم هایی فوق واضح کیفیت آنها را بهبود می دهد. علاوه بر این Xperia Z1 تخصص صدای سونی را با +ClearAudio که به طور خودکار تجربۀ صدا را بدون نیاز به تنظیم کردن جداگانه بهبود می دهد، به کار گرفته.

    Xperia Z1 همچنین دارای برنامۀ کاربردی جدیدی با نام TrackIDTM TV۵ است که تجربۀ تماشای تلویزیون شما را ارتقا می دهد. این برنامه به کاربران اجازه خواهد داد اطلاعات برنامه های تلویزیونی پخش شده شامل بازیگران و عوامل، بیوگرافی، فیلموگرافی یا توییت های مرتبط با آن برنامه را جستجو، مشاهده و اشتراک گذاری کنند.

    اکوسیستمی بی‌رقیب از محصولات مکمل و لوازم جانبی هوشمند

    Xperia Z1 اکوسیستمی از محصولات مکمل و لوازم جانبی نوآورانه را که همۀ آنها با عملکردهای تک لمسی مبتنی بر فناوری NFC از طرف سونی پشتیبانی می شوند، در کنار خود دارد. تعداد محصولات این اکوسیستم شامل تلویزیون ها، هدفون ها، بلندگوها، تبلت ها و دیگر موارد، تا پایان سال جاری به ۱۰۰ دستگاه بالغ می شود. محصولات کلیدی این اکو سیستم بدین شرح است:



    محصولات مکمل برای ارتقای تجربۀ دوربین

    • QX10 و QX100: دوربین‌هایی به سبک لنز با عملکرد بالا که برای نصب بر روی تلفن هوشمند و بهره‌ گیری از طریق صفحه نمایش تلفن هوشمند طراحی شده و همراهانی فوق‌العاده برای Z1 هستند.



    • پایۀ تصویربرداری هوشمند IPT-DS10M: یک وسیلۀ جانبی هوشمند که به Xperia Z1 کمک می کند تا لبخندها را تشخیص داده و لحظه های ویژه را بدون نیاز به نگه داشتن تلفن ثبت کند.

    • سه پایۀ تلفن هوشمند SPA-MK20M: یک سه پایۀ همه کاره و بی‌نقص برای ثبات بیشتر در هنگام عکس گرفتن یا فیلمبرداری.

    شمار زیادی از دیگر محصولات مکمل و لوازم جانبی هوشمند که تجربۀ تلفن هوشمند شما را تقویت می کنند.

    • SmartWatch 2: به عنوان صفحۀ نمایش دوم برای Xperia Z1 به کار گرفته می شود. پیام‌ها را بخوانید، تماس ها را مدیریت کنید و به آسانی به اعلان ها دسترسی داشته باشید. همه از روی مچ دستتان. شاتر دوربین Xperia Z1 را فعال کنید. برنامه‌های دیگر دوربین را برای ارتقای تجربۀ Xperia Z1 خود دانلود کنید. سونی برای تولید برنامه‌هایی حتی بهینه‌شده تر از قبل، از نزدیک با برنامه نویسان کار می‌کند.



    • هدست Bluetooth هوشمند مدل SBH52 وسیلۀ جانبی صوتی بی‌سیم ضد پاشش آب که به شما اجازه می‌دهد بدون نیاز به بیرون آوردن تلفن هوشمندتان به موسیقی گوش کنید یا صحبت کنید.


    • بلندگوی بی‌سیم SRS-BTS50- هدفون و بلندگوی بی‌سیم جدید دارای NFC با کیفیت بالا.



    • SmartTags NT3: تجربه‌ای یکتا از برچسب خود ایجاد کنید و آن را از طریق NFC با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

    • به روز رسانی پیوستۀ تجربه در طول زمان با گیرندۀ موسیقی Bluetooth مدل BM10: موسیقی و صدا را از Xperia Z1 بر روی سیستم صوتی Hi-Fi خانگی تان پخش کنید.

    • نمایشگر بی سیم Miracast مدل IM10: صفحۀ نمایش تلفن هوشمندتان را بر روی تلویزیون HD یا پروژکتور همسان‌سازی کنید.

    ویژگی‌های کلیدی Xperia Z1

    لنز «G» از Sony: لنزی با زاویۀ دید گستردۀ ۲۷ میلی‌متری و F2.0 به علاوۀ زوم واضح سه برابری.



    BIONZ برای موبایل: موتور پردازش عکس با الگوریتمی از دوربین های پیشروی دیجیتال کامپکت سونی که پارازیت کمتر عکس ها، فوکوس خودکار سریع و همچنین تصاویری با ثبات تر برای فیلمبرداری و جلوگیری از تار شدن تصاویر را تضمین می کند.

    حسگر عکس CMOS نوع 1/2.3، Exmor RS برای موبایل با کیفیت ۲۰٫۷ مگاپیکسلی: این حسگر با حساسیت بالا جزئیات بسیار زیادی را برای ایجاد تصاویری واضح و روشن حتی در شرایط کم‌نور، ثبت می‌کند.

    مقاومت در برابر گردو غبار و آب (IP55 و IP58) ، با طراحی تحسین شدۀ OmniBalance که شیشۀ آبدیدۀ با دوام و قاب یک تکۀ پیوسته در آن به کار گرفته شده.

    پردازشگر ۲٫۲ گیگاهرتزی اسنپدرگون ۸۰۰، باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی، 4G LTE.

    برنامه‌های دوربین Xperia مانند Social live که به طور زنده بر روی Facebook فیلم پخش می‌کند. برنامه‌های بیشتر از طریق Sony Select برای دانلود در دسترس قرار خواهد گرفت.

    حافظه: ۲ گیگابایت رم، حافظۀ فلش تا ۱۶ گیگابایت، شکاف افزایش کارت microSD™ تا ۶۴ گیگابایت.

    در رنگ‌های مشکی، سفید و ارغوانی

    رودیگر اودینباخ، مدیرعامل خاورمیانه و آفریقای جنوبی سونی موبایل اعلام داشته: «تمامی تلفن های این کمپانی از جمله تلفن جدید اکسپریا Z1 در ایران فقط از طریق شرکت آرمان همراه آرین گارانتی و به بازار عرضه می شود و در حال حاضر هیچ شرکت دیگری به عنوان نماینده قانونی تلفن های همراه سونی در ایران وجود ندارد.»






    موضوعات مشابه:
    ویرایش توسط Corleone : Wednesday 04 September 13 در ساعت 23:43

    انان كه با افكاري پاك و فطرتي زيبا در قلب ديگران جاي دارند را هرگز هراسي از فراموشي نيست چرا كه جاودانند


    * * کوروش بزرگ * *



    2 کاربر پست Mojtaba عزیز را پسندیده اند .



  2. # ADS

کلمات کلیدی این موضوع

بوک مارک ها

بوک مارک ها

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •