مبلغی انتخاب کنید :




×
راه حلی برای کلاس درس؛ مروری بر Plants vs. Zombies 2 به مناسبت عرضه برای اندروید
آيا ميدانيد؟
کاربر ویژه شوید !

شارژ موبايل تبلیغات

^ Back to Top
اطلاع رسانی های سیاره پی دی ای
دسترسی به بخش کاربری سیاره پی دی ای
مشخصات گوشی موردنظر خود را بصورت زنده ببینید!
نمایش نتایج: از 1 به 1 از 1

موضوع: راه حلی برای کلاس درس؛ مروری بر Plants vs. Zombies 2 به مناسبت عرضه برای اندروید

  1. Top | #1


    تاریخ عضویت
    May 2012
    عنوان کاربر
    ناظر انجمن
    شماره عضويت
    9
    محل سکونت
    طهران
    نوشته ها
    5,725
    می پسندم
    6,159
    سپاس از شما
    8,363 بار در 5,159 پست
    كشور
    Iran
    موبايل
    Samsung-I9300-Galaxy-S-III
    موبايل
    BlackBerry-Bold-9700
    اپراتور
    Iran
    میزان اعتبار کاربر
    21,000 تومان
    مبلغ حمایت شده از کاربر
    21000 تومان
    اطلاعات کامپیوتر
    میزان امتیاز
    509

    راه حلی برای کلاس درس؛ مروری بر Plants vs. Zombies 2 به مناسبت عرضه برای اندروید


    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]


    دو ماه پیش شما را از انتشار بازی Plants vs. Zombies 2 برای پلتفرم iOS مطلع کردیم و از ویژگی‌های اصلی این بازی نوشتیم، اما این بار به مناسبت عرضه این بازی برای سیستم عامل اندروید، قصد داریم اندکی بیشتر به آن بپردازیم و یک بار دیگر یادآوری کنیم که اندوریدی ها هم نباید این بازی بزرگ را به هیچ وجه از دست دهند.





    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]

    بعد از ماه ها انتظار بالاخره Plants vs. Zombies 2: It's All About Time برای اندروید و iOS منتشر شد. PvZ2 قابلیت آن را دارد که بیش از ۶-۷ ساعت شما را سرگرم خود کند، به شکلی که از دنیای اطراف تان غافل شوید.


    اما اگر تا به امروز که این مطلب را می خوانید این بازی را کامل انجام داده اید، در زمره افرادی قرار می‌گیرید که می‌خواهند در دنیایی جدیدتر، ۳ بعدی و فانتزی به ملاقات گیاهان و زامبی‌ها بروند. تا بهار سال آینده منتظر بمانید تا بازی Garden Warfare (اشاره‌ای تمسخر آمیز به نام Modern Warfare) برای پی سی، ایکس باکس وان و ایکس باکس ۳۶۰ منتشر شود تا بار دیگر در کنار هم به تماشای حیاط رنگارنگ خانه مجازی مان بنشینیم که این بار خطری جدی تر از گذشته آن را تهدید کرده است.


    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]

    بازی از همان حیاط قدیمی شروع می‌شود و دفاع همچنان ادامه دارد تا اینکه Crazy Dave که علاوه بر دیوانه بودن یک احمق به تمام عیار است، از مزه ساندویچ خود چنان لذتی می‌برد که حاضر است با ماشین زمان اندکی به عقب بازگردد تا دوباره بتواند طعم این ساندویچ را بچشد اما ماشین زمان درخواست دیو را نه چندان دقیق برآورد می‌کند و وی (و طبیعتا شما را) به ۴۵۰۰ سال قبل و به مصر باستان می‌برد.

    تا به امروز ۳ نقشه برای این بازی منتشر شده. اولی که پیش تر راجع به آن نوشتیم مرتبط است با مصر باستان، دومی به زمان دزدان دریایی و سومی در غرب وحشی خواهد بود. تنوع محیط به عوض شدن پس زمینه ها و یا طراحی ها ختم نمی شود، بلکه در هر تم بازی با نوع متفاوتی از زامبی ها و گیاهان رو به رو می شوید.


    تقریبا ۱۰ گیاه و بیش از ۴۰ زامبی جدید در این بازی با ظاهر و ویژگی ها متفاوت حضور دارند. اعداد و ارقام برای ادامه ای بر یک بازی که حتی نامزد بهترین بازی سال هم شد، به نظر راضی کننده هستند. البته نگران زامبی های مورد علاقه خودتان در نسخه قبلی نباشید. تقریبا اکثر آنها در این بازی هم حضور دارند و نقشی فعال در نابود سازی حیاط خانه شما که این بار تبدیل به جایگاه های متفاوتی شده دارند.

    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]

    هر چند بسته ویژه پیشنهادی نگارنده به شما، انجام بازی بر سر کلاس های درس و دانشگاه است -چون لذتی که در بازی کردن PvZ2 هست، در درک کلام استاد نیست!- اما اوقات بیکاری کوتاه مدت شما هم بهترین فرصت برای انجام این بازی هستند.



    برخلاف دیگر بازی‌های موبایلی که به معرفی آنها پرداخته ایم، این بازی خوراک مدت زمان های کوتاه در حد ۵ الی ۱۰ دقیقه است که شاید فقط در آنها می شود به آسمان خیره شد. با پیشروی در بازی و دشوار شدن مراحل، این مدت زمان به ازای هر مرحله ۲ الی ۳ دقیقه افزایش پیدا می‌کند. تعداد موج زامبی هایی که حمله می کنند بیشتر می شود و مقابله با آنها سختتر.


    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]

    اگر یک ایراد اعصاب خوردکن به این بازی وارد باشد، قسمت خرید طلا با دلار است. از آنجایی که این بازی به صورت رایگان منتشر شده و بابت خود بازی، مبلغی از کاربر دریافت نمی‌شود، راه‌های تجارت برای PopCap و Electronic Arts (به ترتیب، سازنده و ناشر بازی) اندکی تغییر می‌کند. مشکل اصلی نگارنده محل قرار گیری تب خرید طلا است و نه اصل ماجرا. می پرسید چطور؟



    یکی از قوانین تجارت بازی‌های Free to Play موبایلی داشتن In App Purchase های معقول است که پیش تر در معرفی AngryBirds: Star Wars II مفصل به آن پرداختیم؛ اما اینکه این دکمه در جایگاهی قرار دارد که عملا مزاحم بازیکن می‌شود جای شکایت دارد. هر بار که ناخواسته این دکمه را لمس می‌کنید، از تب و تاب و جریان بازی اندکی فاصله می‌گیرید. موزیک قطع می‌شود و مثل همیشه می فهمید که باز هم جای اشتباهی را لمس کرده‌اید!



    PvZ2 دو ماه پیش برای سیستم عامل iOS و چند روز پیش به صورت رسمی و با زبان انگلیسی برای سیستم عامل اندروید منتشر شد. همانطور که بالاتر به آن اشاره کردیم، برای انجام این بازی تنها به یک اسمارت فون نیاز دارید و می توانید به صورت کاملا رایگان آن را از فروشگاه گوگل پلی یا اپ استور دریافت کنید و در ادامه، منتظر آپدیت های بعدی بمانید که احتمالا چهارمین نقشه (Map) با تم فضا خواهد بود و Crazy Dave و ماشین زمان احمقش این بار شما را به جا و مکانی بسیار دورتر از ۴۵۰۰ سال قبل و مصر باستان خواهند برد.

    • سیستم عامل: اندروید و iOS (به زودی PC)• سازنده: PopCap

    • ناشر: Electronic Arts

    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]
    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]

    موضوعات مشابه:
    ویرایش توسط Corleone : Thursday 17 October 13 در ساعت 00:35

    انان كه با افكاري پاك و فطرتي زيبا در قلب ديگران جاي دارند را هرگز هراسي از فراموشي نيست چرا كه جاودانند


    * * کوروش بزرگ * *



    کاربر مقابل پست Mojtaba عزیز را پسندیده است:



  2. # ADS

کلمات کلیدی این موضوع

بوک مارک ها

بوک مارک ها

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •