مبلغی انتخاب کنید :




×
آشنایی با سایت های دارای کتاب های علمی آنلاین
آيا ميدانيد؟
کاربر ویژه شوید !

شارژ موبايل تبلیغات

^ Back to Top
اطلاع رسانی های سیاره پی دی ای
دسترسی به بخش کاربری سیاره پی دی ای
مشخصات گوشی موردنظر خود را بصورت زنده ببینید!
نمایش نتایج: از 1 به 1 از 1

موضوع: آشنایی با سایت های دارای کتاب های علمی آنلاین

  1. Top | #1


    تاریخ عضویت
    May 2012
    عنوان کاربر
    ناظر انجمن
    شماره عضويت
    9
    محل سکونت
    طهران
    نوشته ها
    5,725
    می پسندم
    6,159
    سپاس از شما
    8,363 بار در 5,159 پست
    كشور
    Iran
    موبايل
    Samsung-I9300-Galaxy-S-III
    موبايل
    BlackBerry-Bold-9700
    اپراتور
    Iran
    میزان اعتبار کاربر
    21,000 تومان
    مبلغ حمایت شده از کاربر
    21000 تومان
    اطلاعات کامپیوتر
    میزان امتیاز
    509

    آشنایی با سایت های دارای کتاب های علمی آنلاین

    کتاب الکترونیک یک منابع علمی خوب برای اساتید، محققان، دانشجویان، دست‌اندرکاران فرهنگی و دوست‌داران کتاب است.
    لیست دوم همشهری آنلاین برای معرفی منابع و سایت‌های دانلود کتاب‌های علمی، هنری و فرهنگی به زبان اصلی برای کاربران کتاب ارائه می‌شود. این سایت‌ها کتاب‌های مورد نظر اساتید، دانشجویان و دست‌اندرکاران فرهنگی را رایگان و با فرمت "پی‌دی‌اف" و "ورد" ارائه می‌دهند.

    شاید این مسئله دغدغه‌ شما دانشجوی تحصیلات عالی هم باشد . چرا که برای دسترسی به کتاب‌های علمی روز به زبان اصلی و مرتبط با رشته تحصیلی‌تان به مشکل کمبود یا نبود، قیمت گزاف، کیفیت و... برخورد کرده‌اید. همشهری آنلاین در اینجا لیست دوم خود را از سایت‌هایی که به نوعی این مشکل شما را حل می‌کنند، جمع‌‌آوری ومعرفی کرده‌ است.

    سایت صفحه‌های کتاب‌های آنلاین online books library

    این سایت هم به نظر یک کتابخانه آنلاین است. در معرفی سایت آمده است، بیش از یک میلیون کتاب تحت وب به صورت رایگان در اختیار شما است. هر هفته یک بار سایت بروز می‌شود. شما می‌توانید از کتاب‌های الکترونیک ما در هر زمینه‌ای که می‌خواهید، دانلود کرده مطالعه کنید. علاوه بر آن، این سایت دارای خبر‌های روز در باره آخرین کتاب‌های منتشر شده یا در دست انتشار، خبر‌هایی در باره نویسنده‌گان به نام و....است.
    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]
    سایت کتابخانه دیجیتالی اسکرایبد Scribd

    این سایت واقعا یک کتابخانه دیجیتال بزرگ است. این سایت به شما اجازه خواندن آنلاین، پرینت گرفتن کتاب و به اشتراک گذاشتن کتاب و سایر اطلاعات را می‌دهد. این سایت صفحه اصلی خود را تنها با جلد کتاب‌های مختلف در زمینه‌های ادبی، علمی، هنری، آشپزی و... تزیین و پر کرده است. شما تنها با یک اشاره به درون کتاب مورد نظر وارد خواهید شد. این سایت برای به اشتراک گذاشتن فایل‌ها با فرمت‌های مختلف چون؛ وورد، اکسل، پاورپوینت و پی دی اف بسیار مناسب است.
    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]
    سایت رایگان کتابهای الکترونیک آنلاین online free ebooks

    در معرفی سایت آمده است؛ این سایت شامل مجموعه‌ای بی‌نظیر از اطلاعات عمومی و کتاب‌های موجود در اینترنت است. ما نه با نویسندگان و نه با ناشران وابسته به آنها ارتباط داریم و نه مسئول محتوای کتابها و تغییرات آنها هستیم. ما تنها یک سایت دانلود رایگان کتاب‌های الکترونیکی هستیم . مجموعه بزرگی از کتاب‌ها در زمینه‌های بازرگانی، مهندسی، سخت افزار، برنامه نویسی و ... در قالب‌‌های مختلف به علاقمندان ارائه می‌دهیم.
    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]
    سایت رایگان کتاب‌های الکترونیک Get free ebooks

    این سایت ادعا دارد تمامی کتاب‌های که شما نیاز دارید را دارد. این سایت نام ونمایی از جلد کتاب و خلاصه‌ای از کتاب را قبل از ارائه کامل کتاب در دسترس کاربران قرار داده است. این سایت در زمینه‌های مختلفی از قبیل؛ ادبی، داستانی، کامپیوتر، برنامه نویسی، علمی، هنری و...کتاب و مطلب دارد. دسته بندی مطالب و موضوعات این سایت بسیار جالب است. این سایت برای گروه‌های سنی، شغلی و جنسیتی مانند؛ کودکان، نوجوانان، سالمندان، زنان، نظامیان و...کتاب و مطالب را دسته بندی کرده است.
    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]
    سایت دانش رایگان Know Free

    این سایت یک وب پورتال با شعار "دانش رایگان است"، برای کاربرانش امکان دریافت کتاب‌های الکترونیکی را ازاد و رایگان قرار داده است. این سایت آموزش تصویری دانلود کتاب و استفاده از سایت را در اختیار کاربران خود قرار داده است. بنا به گفته مسئولان این سایت اوایل سال 2006 آغاز به کار کرده است. و تا کنون سالهای بسیاری را در راه توسعه این کارصرف است. شما می‌توانید از این سایت، همه چیز رایگان دانلود کنید. هدف فروش یا استفاده برای اهداف تجاری از این سایت را از خود دور کنید.

    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]
    سایت کتاب‌های الکترونیکی Zapret

    زاپرت یک سایت کتاب روسی است. یکی از معروف ترین سایت‌های رایگان دانلود کتاب ... این سایت دارای سیستم واحد اطلاعات خودکار" است . این سایت کتاب‌های الکترونیکی را در فرمت‌های PDF و DOC ارائه می‌دهد. اطلاعات و کتاب‌های این سایت بعد از بررسی و با محدودیت‌های خاص برای استفاده کاربران قرار می‌گیرد. این سایت در زمینه ارتباطات، اینترنت، دیجیتال و...کتاب‌های رایگان و با قالب فرمت بالا ارائه می‌دهد.

    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]
    سایت ای بوک لابی EBook Lobby

    این سایت یکی از سایت‌های نه چندان کامل و قوی است. با این وجود، این سایت دارای نظمی منسجم برای کاربران در خصوص جستجوی کتاب مورد نیاز است. دسته‌بندی موضوعی و زیر شاخه‌های آن کمک شایانی در جستجوی شما خواهد بود. این سایت کتاب‌های الکترونیکی رایگان را در یک دسته بندی مناسب چون؛ کسب و کار، هنر، ادبیات، علمی، محاسبات، آموزش و پرورش و... قرار داده است.
    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]
    سایت رایگان کتاب‌های کامپیوتری آنلاین Online Programming Books

    این سایت میزبانی فهرستی از کتاب‌های آنلاین و کتابها که توسط ناشران و نویسندگان در وب سایت خود ارائه داده‌اند، است که بصورت کاملا قانونی و رایگان در اختیار کاربران قرارداده شده است. انتشار جزوه‌ها و کتاب های رایگان آنلاین و کتابهای مربوط به فناوری اطلاعات، علوم کامپیوتر، اینترنت، کسب و کار، بازاریابی، ریاضی، فیزیک، فنی و مهندسی، الکترونیک و علوم و.. همه در اختیار کاربران است.
    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]
    سایت کتاب‌های الکترونیکی Memo ware

    این سایت دارای هزاران کتاب الکترونیکی در زمینه‌های مختلف علمی، ادبی، هنری و ... است. این سایت دارای دسته بندی منظم بر اساس موضوعات مورد نیاز دانشجویان و متخصصان تهیه کرده است. این سایت همچنین دارای خبرنامه در زمینه آخرین کتاب و ویرایش آن است. سایت برای سهولت کار از کاربران خواسته است، متن ارائه شده برای راهنمایی را به دقت مطالعه کنند. قالب ارائه شده در این سایت پی دی اف است. کاربران به این نکته توجه کنند.
    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]
    سایت کتابخانه‌ای Baen

    این سایت بر اساس "تاریخ" کتاب‌های الکترونیک خود را دسته‌بندی کرده است. یعنی اگر تنها تاریخ انتشار کتاب مورد نظر خود را بدانید می توانید به راحتی این کتاب را در این سایت جستجو کنید. در این سایت هم کتاب‌های قدیمی و چاپی و هم کتاب‌های الکترونیک و آنلاین هر دو ارائه می‌شود. کافی است با عضویت کتاب مورد نظر خود را سفارش دهید. کتاب‌های خطی را باید از سایت خریداری کنید. ولی کتاب‌های الکترونیک را می‌توانید، به راحتی جستجو کرده و به صورت رایگان مطالعه کنید.
    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]


    موضوعات مشابه:
    ویرایش توسط Mojtaba : Thursday 25 April 13 در ساعت 12:35

  2. # ADS

کلمات کلیدی این موضوع

بوک مارک ها

بوک مارک ها

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •