مبلغی انتخاب کنید :




×
کمک راننده شخصی شما: معرفی نرم‌افزار iOnRoad
آيا ميدانيد؟
کاربر ویژه شوید !

شارژ موبايل تبلیغات

^ Back to Top
اطلاع رسانی های سیاره پی دی ای
دسترسی به بخش کاربری سیاره پی دی ای
مشخصات گوشی موردنظر خود را بصورت زنده ببینید!
نمایش نتایج: از 1 به 1 از 1

موضوع: کمک راننده شخصی شما: معرفی نرم‌افزار iOnRoad

  1. Top | #1


    تاریخ عضویت
    May 2012
    عنوان کاربر
    ناظر انجمن
    شماره عضويت
    9
    محل سکونت
    طهران
    نوشته ها
    5,725
    می پسندم
    6,159
    سپاس از شما
    8,363 بار در 5,159 پست
    كشور
    Iran
    موبايل
    Samsung-I9300-Galaxy-S-III
    موبايل
    BlackBerry-Bold-9700
    اپراتور
    Iran
    میزان اعتبار کاربر
    21,000 تومان
    مبلغ حمایت شده از کاربر
    21000 تومان
    اطلاعات کامپیوتر
    میزان امتیاز
    509

    کمک راننده شخصی شما: معرفی نرم‌افزار iOnRoad

    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]





    در حال حاضر اپلیکیشن‌های زیادی برای تلفن‌های هوشمند نوشته شده‌ که می‌توانند در شرایط مختلف به صاحبان خود کمک کنند. در کلاس درس، هنگام برگزاری جلسات، در اوقات فراغت یا در کوه و جنگل این اپلیکیشن‌ها هستند که زندگی ما را متفاوت کرده و کیفیت آن را ارتقا بخشیده‌اند.


    به هر حال به شما پیشنهاد می‌شود حتی اگر بر روی تلفن همراه خود اپلیکیشن‌های فراوانی را برای زمان‌های مختلف نصب نموده‌اید، باز هم کمربند خود را محکم ببندید! چرا که در این پست می‌خواهیم اپلیکیشنی را به شما معرفی کنیم که می‌تواند دستیار شما در رانندگی باشد.





    نرم‌افزار iOnRoad یک اپلیکیشن واقعیت افزوده است که با هدف ارتقای ایمنی در رانندگی طراحی شده است. این نرم‌افزار از اطلاعات حاصل از سامانه موقعیت‌یاب جغرافیایی (GPS)، ژیروسکوپ داخلی و دوربین تلفن هوشمند شما برای موقعیت‌یابی و نظارت بر وضعیت وسیله نقلیه تان در مسیر استفاده می‌کند و اطلاعات حاصله را به صورت صوتی و یا تصویری نمایش می‌دهد.

    این نرم‌افزار در سال 2012 توانست جوایز مختلفی را کسب نماید که مهم‌ترین آنها جایزه بهترین نرم‌افزار طراحی و مهندسی در نمایشگاه CES بوده است. شکل کلی نرم‌افزار در محیط ios و اندروید کمی متفاوت است. در زیر نمونه‌ای از صفحه اصلی نرم‌افزار در هر دو سیستم عامل را مشاهده می کنید:


    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]
    اسکرین شات نرم‌افزار در محیط ios


    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]
    اسکرین شات نرم‌افزار در محیط اندروید


    همان طور که در تصاویر مشخص است، در محیط نرم‌افزار خط ترافیکی شما بررسی می‌شود و در صورت وجود خودرویی در جلوی اتومبیل شما، سرفاصله زمانی بین شما و آن خودرو گزارش می‌شود. بر اساس مقدار سرفاصله بدست آمده، اطلاعات مربوطه به رنگ سبز، زرد و یا نارنجی به نمایش در خواهد آمد. به علاوه، سرعت شما در طول مسیر رصد می‌شود و ضمن مقایسه آن با سرعت مجاز در راه، در صورتی که مشغول رانندگی با سرعت غیرمجاز هستید، نرم‌افزار به شما هشدار خواهد داد.


    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]
    سیستم هشدار دهنده سرفاصله در سناریوی تعقیب خودروی جلویی


    یکی از کارکرد‌های دیگر نرم‌افزار در سیستم هشدار تصادفات آن است که به کمک سنسورهای مختلف تلفن همراه نظیر GPS و دوربین و الگوریتم‌های پردازش تصویر، سرفاصله خودروی شما را با خودروی جلویی کنترل کرده و در مواقع اضطراری به شما هشدار می‌دهد.


    همچنین این نرم‌افزار می‌تواند سطح راه را کنترل کرده و زمانی که خودروی شما از خط‌کشی ممتد عبور کند، به شما هشدار دهد. این مسئله به خصوص در جلوگیری از تصادفات خروج از مسیر شبانه از اهمیت زیادی برخوردار است. از دیگر مزایای این نرم‌افزار آن است که می‌تواند در پس‌زمینه اجرا شود و با سایر نرم‌افزار‌ها، برای مثال مسیریاب شما تداخل نداشته باشد.

    صفحه وب نرم‌افزار محیطی است که در آن شما می‌توانید اطلاعات مربوط به هشدارها، سرفاصله‌ها و سایر داده‌های رانندگی خود را دریافت نمایید. برای مثال می‌توانید متوجه شوید که کجاها خطرناک رانندگی کردید و سرفاصله شما با خودروی جلویی کمتر از حد قابل قبول بوده است. جالب آن است که با داشتن حساب کاربری گوگل می‌توانید این اطلاعات را با سایرین به اشتراک بگذارید.

    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]


    یکی دیگر از قابلیت‌های جالب نرم‌افزار، امکان ضبط ویدئو در حین رانندگی است. با فشردن دکمه "ضبط ویدئو" این امکان به شما داده می‌شود تا از یک منظره زیبا، یک اتفاق عجیب یا خودرویی که خطرناک رانندگی می‌کند تصویر برداری کنید.


    از آنجایی که خواندن پیامک در حین رانندگی مانند آن است که شما به طور میانگین ۶.۴ ثانیه در سرعت ۹۰ کیلومتر بر ساعت چشم بسته رانندگی کنید. قابلیت خواندن صوتی پیامک‌ها و نوتیفیکیشن‌های iOnRoad کمک شایانی به ایمنی رانندگی شما خواهد کرد.


    به علاوه، اگر شما از جمله کسانی هستید که نگران گم کردن خودروی خود لابه‌لای انبوهی از خودروها در یک پارکینگ بزرگ هستید، یا نمی‌دانید وسیله خود را در کدام خیابان پارک کرده‌اید؛ قابلیت موقعیت‌یاب خودروی این نرم‌افزار قطعاً به کارتان خواهد آمد. این قابلیت به دیگران نیز اجازه خواهد داد که خودروی پارک شده را به راحتی پیدا کنند. امکان ذخیره تصویری از موقعیت پارک وسیله نقلیه نیز وجود دارد.


    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]


    در نهایت باید به این نکته جالب اشاره کرد که در صورتی از این نرم‌افزار به صورت دائمی استفاده می‌کنید، قابلیت تشخیص اتوماتیک زمانی که شما در حال رانندگی هستید وجود دارد. بنابراین حتی نیاز نیست که نرم‌افزار را اجرا کنید و خود نرم‌افزار زمانی که احساس کند شما در حال رانندگی هستید، شروع به جمع‌آوری اطلاعات می‌کند.


    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ] در گوگل پلی امتیاز 4.1 از 5 را کسب نموده و بیش از 500 هزار بار دانلود شده است.


    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]
    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]











    موضوعات مشابه:

    2 کاربر پست Mojtaba عزیز را پسندیده اند .



  2. # ADS

کلمات کلیدی این موضوع

بوک مارک ها

بوک مارک ها

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •