مبلغی انتخاب کنید :




×
بدقواره‌ خوش تیپ - نیم نگاهی به بازیهای Slender Man
آيا ميدانيد؟
کاربر ویژه شوید !

شارژ موبايل تبلیغات

^ Back to Top
اطلاع رسانی های سیاره پی دی ای
دسترسی به بخش کاربری سیاره پی دی ای
مشخصات گوشی موردنظر خود را بصورت زنده ببینید!
نمایش نتایج: از 1 به 1 از 1

موضوع: بدقواره‌ خوش تیپ - نیم نگاهی به بازیهای Slender Man

  1. Top | #1


    تاریخ عضویت
    May 2012
    عنوان کاربر
    ناظر انجمن
    شماره عضويت
    9
    محل سکونت
    طهران
    نوشته ها
    5,725
    می پسندم
    6,159
    سپاس از شما
    8,363 بار در 5,159 پست
    كشور
    Iran
    موبايل
    Samsung-I9300-Galaxy-S-III
    موبايل
    BlackBerry-Bold-9700
    اپراتور
    Iran
    میزان اعتبار کاربر
    21,000 تومان
    مبلغ حمایت شده از کاربر
    21000 تومان
    اطلاعات کامپیوتر
    میزان امتیاز
    508

    بدقواره‌ خوش تیپ - نیم نگاهی به بازیهای Slender Man

    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]





    از غول‌های بی شاخ و دم اعماق دریا گرفته تا موجودات نامرئی که شب‌ها خودشان را نشان می‌دهند، همگی به نوعی فوبیای موجودات ماوراء الطبیعه را در انسان‌ها تقویت می‌کنند. شاید در گذشته، گسترش یک شایعه ترسناک در دهکده‌ای به مراتب خوفناکتر چندان کار سختی نبوده، اما امروزه هم می‌توان به این راحتی موجودی بی هویت اما هراسناک خلق کرد؟

    جواب سوال بالا را تنها می‌توان با اشاره به ستاره‌ی این روزهای ژانر وحشت در بازی‌های ویدئویی و فیلم‌های کوتاه پاسخ داد. اسلندر من، موجودی خیالی است که ریشه در تفکر عوام دوانده و در حالی که بیش از ۴ سال ندارد، چندان مورد استقبال وحشت عمومی قرار گرفته که چندین بازی بر مبنای آن ساخته شده و به یکی از سوژه‌های داغ عکاسان امروزی تبدیل شده است.

    اگر می خواهید درباره این هیولای افسانه ای بیشتر بدانید، در ادامه مطلب با ما همراه شوید.



    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]


    ژوئن سال ۲۰۰۹، مسابقه‌ای برای خلق کاراکتری غیرطبیعی در فروم Something Awful برگزار شد که شرکت کنندگان به واسطه‌ی تصاویر مختلف، دنیای پیچیده‌ی تاریک ذهنی خود را به یکدیگر نشان می‌دادند. در این بین تصویری که کاربری با نام Victor Surge منتشر کرد (تصویر بالا) به واسطه داستان جنایی و دراماتیکی که برای آن نوشته بود، بسیار مورد توجه قرار گرفت و در کمتر از یک ماه شهرتی جهانی پیدا کرد.

    و مردی با دستانی بسیار بلند، کت و شلواری مشکی و صورتی کاملا صاف و بدون کوچکترین جزئیات به سوژه‌ای جذاب برای طراحان و عکاسان تبدیل شد. بلافاصله فیلم‌های کوتاه مختلف، گاها با سرمایه‌های اندک اما قابل توجه، بر مبنای این شخصیت ساخته شد و حالا نوبت به طراحان بازی‌های رایانه‌ای رسیده بود تا با طراحی فضایی وهم آلود و گیم‌پلی مناسب و درخور یک بازی در ژانر وحشت اسلندر‌من را به گیمرها معرفی کنند.

    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]

    اولین حضور این شخصیت در دنیای بازی‌های ویدئویی متعلق به آگوست سال گذشته بود. یک بازی مستقل و کاملا رایگان قابل دانلود با نام Slender: The Eight Pages که البته بسیار کوتاه و ترسناک ظاهر شد. در این بازی شما در نقش یک کاراکتر در دل شب وارد محیطی جنگلی می‌شوید، که اسلندر‌من در آنجا ساکن است. و تنها وسیله‌ای که همراه خود دارید یک چراغ قوه با باتری رو به اتمام است.


    شما باید تلاش کنید پیش از اینکه باتریتان تمام شود هشت برگه پنهان در محیط بزرگ بازی را پیدا کنید. پیدا کردن این ۸ برگه در ظاهر کار سختی به نظر نمی‌رسد و تقریبا در ابتدای بازی به جز تاریکی و تنهایی، هیچ موضوع دیگری خاطرتان را مخدوش نمی‌کند، اما بلافاصله بعد از پیدا کردن اولین برگه، حضور سرد و وحشت انگیز موجودی را در اطراف خود احساس می‌کنید.

    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]

    به محض پیدا کردن ششمین برگه، دیگر آرامش نخواهید داشت. اسلندر سایه به سایه‌ی شما دنبالتان می‌آید و گاها با نیروی تلپورت خود، جایگاهش را تغییر می‌دهد و تنها کاری که از شما بر می‌آید فرار کردن و تغییر مسیر برای یافتن دو برگه باقی مانده است.


    موسیقی و ضرباهنگ دلهره آور بازی پس از پیدا کردن برگه اول شروع می‌شود. و در کنار صداگذاری عصبی کننده و مملو از نویز بازی، به عنوان دومین عامل وحشت خود را نمایان می‌کند. اما بدترین قسمت بازی کجا است؟ مسلما صحنه‌ی ابتدایی رویارویی شما با Slender Man. همین بازی با اندکی تغییر برای دو پلتفرم iOS و اندروید منتشر شده که تجربه‌ای دیگر در قالب اسمارت‌فون به مخاطب ارائه می‌دهد.

    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]

    اگر توانستید از Slender: The Eight Pages جان سالم بدر ببرید، به شما Slender: The Arrival را پیشنهاد می‌کنیم. The Arrival توسط همان گروه کوچکی که روی فیلم کوتاه Marble Hornets قبلی کار کرده‌اند ساخته و با خط داستانی بلندتر، گرافیک بهتر و کیفیتی استاندارد با قیمت ۱۰ دلار عرضه شد.

    با گشت و گذار در گوگل پلی چندین نسخه متفاوت با اشکال مختلف منتشر شده که می‌توانید با دانلود کردن آن‌ها هر کدام را به صورت جدا تجربه کنید. نسخه‌ی نزدیک‌تر به The Eight Pages که توسط تیم سازنده‌ی The Arrival هم ساخته شده را می‌توانید روی سیستم عامل iOS بیابید. اما تجربه‌های متفاوت روی اندروید هم بسیار شیرین و دلچسب خواهد بود. اگر به هیچکدام دسترسی ندارید روی ضعیف‌ترین کامپیوترها هم می‌توانید نسخه اصلی SlenderMan: The Eight Pages را اجرا کنید.

    توصیه‌ی آخر اینکه ویدئو‌های مربوط به واکنش مردم هنگام بازی را تماشا کنید و کمتر از آن را از خودتان انتظار نداشته باشید. اولین ملاقاتتان را با اسلندرمن فراموش نخواهید کرد.



    سیستم عامل: iOS و اندروید
    سازندگان: Ammonite Design و Scotty Animation
    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ][فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]





    انان كه با افكاري پاك و فطرتي زيبا در قلب ديگران جاي دارند را هرگز هراسي از فراموشي نيست چرا كه جاودانند


    * * کوروش بزرگ * *



    کاربر مقابل پست Mojtaba عزیز را پسندیده است:



  2. # ADS

کلمات کلیدی این موضوع

بوک مارک ها

بوک مارک ها

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •