مبلغی انتخاب کنید :




×
نبرد در آینده را با بازی Path of War تجربه کنید
آيا ميدانيد؟
کاربر ویژه شوید !

شارژ موبايل تبلیغات

^ Back to Top
اطلاع رسانی های سیاره پی دی ای
دسترسی به بخش کاربری سیاره پی دی ای
مشخصات گوشی موردنظر خود را بصورت زنده ببینید!
نمایش نتایج: از 1 به 1 از 1

موضوع: نبرد در آینده را با بازی Path of War تجربه کنید

  1. Top | #1


    تاریخ عضویت
    April 2012
    عنوان کاربر
    مدیرانجمن
    شماره عضويت
    4
    محل سکونت
    تهران/تجریش
    نوشته ها
    1,176
    می پسندم
    2,361
    سپاس از شما
    2,485 بار در 1,126 پست
    كشور
    Iran
    موبايل
    Apple-iPhone
    موبايل
    Samsung-I9300-Galaxy-S-III
    اپراتور
    Iran
    میزان اعتبار کاربر
    0 تومان
    مبلغ حمایت شده از کاربر
    0 تومان
    اطلاعات کامپیوتر
    میزان امتیاز
    235

    نبرد در آینده را با بازی Path of War تجربه کنید

    نبرد در آینده را با بازی Path of War تجربه کنید

    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]


    بازی Path of War یک بازی در دنیای آینده است که در آن می توانید توانایی های خود را در حوزه های نبرد استراتژیک، مدیریت منابع و دفاع از قلعه به چالش کشیده و تقویت کنید. این بازی برای سیستم عامل ویندوز ۱۰ در دسترس می باشد و می توانید به صورت رایگان این عنوان را تهیه کنید.

    داستان این بازی در آینده ای نسبتا دور و در کشور ایالات متحده روایت می شود که تحت یک حمله ی سایبری قرار گرفته است و رژیم شیطان توانسته است بر بیشتر این کشور تسلط یابد و به غارت گری و قتل و کشتار بپردازد. وظیفه ی شما این است که از شهر کالیفرنیا به واشنگتن رفته و کشور را از دست شیاطین نجات دهید و آزاد سازید.

    سطح گرافیک بازی نسبتا خوب است و جزئیات به خوبی در آن دیده می شوند. گیم پلی بازی نیز بسیار ساده است و سختی خاصی برای یادگیری و پیشروی ندارد، تنها پس از طی چند مرحله می توانید تمامی قابلیت های بازی را یاد گرفته و به کار گیرید. در حالت کلی بازی Path of War یک عنوان خوبی است و ارزش زمان گذاشتن برای بازی کردن را دارد.


    همانطور که بین بازی های امروزی بسیار مرسوم است و تقریبا هر بازی این شیوه را اجرا می کند، بازی Path of War دارای یک آموزش بسیار مفصل و تر و تمیز است. این آموزش ها چگونگی دفاع از مرکز خود، حمله به قلعه های رژیم، آپگرید کردن نیرو ها و ساخت و ساز های مرکز فرماندهی و گسترش مرکز فرماندهی به دیگر ایالت ها همگام با پیشروی در خاک دشمن، را پوشش می دهد.

    این آموزش ها بسیار جامع و کامل هستند و کار خود را برای نشان دادن مکانیزم گیم پلی بازی به خوبی ایفا می کنند و فرصت های بسیاری را برای شما به وجود می آورند تا با فکر خودتان حمله ها را مدیریت کنید و نیورهایتان را حرکت دهید و دیگر وظایف محوله را به خوبی انجام دهید.

    گیم پلی بازی بیشتر حول کمپ فرماندهی شما می چرخد که کنترل های بازی در پایی نصفحه نمایش شما قرار گرفته اند. پروفایل بازیکن شما و لول آن در گوشه ی سمت چپ بالای صفحه نمایش ایستاده است. منابع مرکز فرماندهی در گوشه ی سمت راست، بالای صفحه نمایش قرار گرفته اند. تنظیمات و فروشگاه بازی در گوشه ی راست، پایین صفحه نمایش جای گرفته اند و در گوشه ی سمت چپ نیز نقشه ی جهانی و اچمپیونت های بازی قرار گرفته اند.

    به صورت خلاصه، در بازی Path of War شما باید با دیدن نقشه ی جهانی، به رژیم شیطان حمله کنید و پایگاه هایش را نابود سازید تا منابع خود را افزایش داده و آن ها را به بیرون از خاک ایالات متحده برانید. شما همچنین می بایست مطمئن شوید که پایگاه فرماندهی تان در برابر حملات دشمنانتان مصون بماند. به عنوان یکی از نکات مثبت بازی، تا زمانی که شما به لول ۱۰ نرسیده باشید، پایگاه فرماندهیتان از حمله ی دشمنان مصون می ماند و این به شما فرصت کافی می دهد تا اجزای دفاعی پایگاه خود را ساخته و ارتقا دهید.


    کمپ پایگاه فرماندهی بازی شامل اجزای مختلفی می شود. شما در این کمپ دارای بخش آموزش نیرو هستید که می توانید با استفاده از این بخش، نیروهای خود را آپگرید کنید. همچنین شما یک کارخانه ی تولید آهن دارید که منابع مورد نیاز شما را تولید می کند و یک ساختمان اصلی فرماندهی نیز درون این کمپ وجود دارد. شما می تونادی با ساختن آیتم های جدید که در فروشگاه داخل بازی موجود هستند، به استحکامات دفاعی خود اضافه کرده و یا مرکز خود را گسترش دهید. این آیتم ها هزینه های مختلفی را خواهند داشت که با توجه به منابعی که در اختیار دارید و از نبرد هایتان به دست آورده اید، باید خرج کنید و زمان معینی را هم برای ساخت و ساز منتظر باشید. شما می توانید مقدار معینی از منابع را در اختیار داشته باشید، که این محدودیت منابع، تعداد ساخت و ساز هایی را که شما در یک زمان واحد انجام می دهید محدود می سازد.


    ماموریت های بازی شامل حمله به کمپ های دشمنان برای به دست آوردن منابع و یا به دست آوردن اسلحه های جدید می شود. و همیشه این ماموریت ها با مبارزه همراه است و تا دشمن را شکست نداده اید، نمی توانید هیچ چیزی به دست آورید. نبرد در این بازی دو مرحله دارد. مرحله ی اول این است که شما باید ابتدا کمپ دشمن را دید زده و استراتژی نبرد خود را طراحی کنید. سپس زمانی که نقشه ی حمله را در ذهن خود کامل کردید، می توانید نیروهای خود را پیاده کرده و به حمله کردن بپردازید.



    دسته های نیرو ها در پایین صفحه نمایش شما جای گرفته اند (سربازان پیاده، نیروهای مسلسل، وسایل نقلیه ی زرهی، موشک انداز ها و غیره). با کلیک بر روی هر یک از این گروه ها، می توانید نیروی مورد نظرتان را به میدان نبرد بفرستید. نبرد ها محدودیت زمانی دارند و لازمه ی پیروز شدن در مبارزه این است که باید مرکز فرماندهی دشمن را نابود سازید. اگر زمان نبرد به پایان برسد و یا همه ی نیروهای شما در میدان مبارزه کشته شوند، شما نبرد را خواهید باخت.

    زمانی که شما اولین بار شروع بع بازی کردن این عنوان می کنید، تنها نیرویی که در اختیار دارید سرباز پیاده است. این سربازان به منبع نا محدودی از نارنجک ها دسترسی دارند که بر سر نیروها و سازه های دشمنانتان فرود آورند. همانطور که در بازی پیشرفت می کنید، انواع دیگری از نیرو ها برای شما موجود می شوند و شما این اختیار را دارید که نیروهای موجود فعلی تان را آپگرید کنید.
    نیروهای شما در میدان مبارزه به صورت مستقیم در میدان نبرد به جلو می روند و بهصورت خودکار به نیروها و ساختمان های دشمنانتان که در جلوشان وجود دارد حمله می کنند. نیروهایی که دارای محدوده ی حمله ی بیشتری هستند می توانند به دشمنان بیشتری از فاصله ی دورتر حمله کنند. به طور مثال، شما می توانید سربازان پیاده را جلوتر از واحد مسلسل پیاده کنید و سربازان دارای مسلسل به دشمنانی که جلوی سربازان پیاده وجود دارند حمله خواهند کرد. نیروهای از دست رفته می توانند با استفاده از منابع پایگاه فرماندهی شما، قبل از هر مامورتی دوباره ساخته شوند.
    زمانی که شما نبردی را بر علیه دشمنتان با موفقیت پشت سر می گذارید و پیروز می شوید، سکه، الماس و دیگر منابعی که برای آپگرید کردن نیروهایتان و معادنتان لازم است به دست می آورید. شما همچنین تجربه به دست می آورید که با کسب حد کافی تجربه می تواند لول پروفایل خود را افزایش دهید و نیروهای جدید و سازه های جدید را قفل گشایی کنید. زمانی که یک محیط از نیروهای رژیم پاک سازی شد، کمپ فرماندهی شما به منطقه ی دیگری انتقال خواهد یافت، جایی که شما با کمپ ها و قلعه های بیشتری از رژیم برخورد خواهید کرد. همانطور که شما دررون کشور به پیمایش می پردازید، نیروهای رژیم بسیار قوی تر و حان سخت تر می شوند و شکست دادنشان بسیار مشکل تر می شود. و شما نیاز دارید تا به آپگرید کردن نیروهایتان و افزایش استحکامات دفاعی تان بپردازید تا بتوانید هم گام با توانایی های دشمنانتان به پیش روید.

    بازی Path of War دارای قابلیت هم بستگی است که با استفاده از آن می توانید با دیگر بازیکنان این بازی هم پیمان شوید مچنین می توانید بر روی دستگاه های مختلفی این بازی را انجام دهید. این قابلیت بسیار مفید است و شما می توانید با استفاده از این قابلیت بدون این که لحظه ای را از دست دهید، از لپ تاپتان به تبلتتان بروید. شاید بارگذاری های این بازی کمی آزار دهنده باشند اما مشکل خاصی وجود ندارد و پس از چند بار باز کردن، این مشکل حل می شود. بستن بازی و دوباره باز کردن آن می تواند به آن اجازه دهد تا به صورت روان بارگذاری شود.


    در حالی که گیم پلی بازی حول محور ها و فاکتور های بسیاری می گردد، اما خوشبختانه بازی Path of War نسبت به دیگر بازی های هم سبک خود زیاد سردرگم کننده نیست. این بازی تعادل خوبی میان استراتژی حمله، مدیریت منابع و دفاع از مرکز فرماندهی ایجاد کرده است. آموزش ابتدایی بازی به خوبی شما را با همه ی موارد بازی آشنا می کند و کار خود را به خوبی انجام داده است و بسیار جامع است. کیفیت گرافیک بازی Path of War از بسیاری از بازی های سبک استراتژی بالاتر استو گیم پلی بازی آن قدر موارد جدید دارد که شما را از تک و پو نیندازد و شما را سرگرم خود کند. به طور کلی نتیجه می توان گرفت که بازی Path of War باز جالبی است که تچربه ی امتحان کردن را دارد.



    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]

    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]

    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]

    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]

    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]

    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]

    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]

    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]
    اطلاعات


    • حجم : 260 مگابایت
    • سازنده: Envision Entertainment GmbH
    • نسخه ی تحت اندروید: دارد
    • نسخه ی تحت iOS: دارد





    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]



    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]


    توجه داشته باشيد که تمامي مطالب سياره پي دي اي به صورت اختصاصي ترجمه و منتشر مي شوند و کپي برداري از آن ها مورد رضايت ما نخواهد بود..


    موضوعات مشابه:




    2 کاربر پست t.A.T.u عزیز را پسندیده اند .



  2. # ADS

کلمات کلیدی این موضوع

بوک مارک ها

بوک مارک ها

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •