مبلغی انتخاب کنید :




×
سیستم عامل ذخیره سازی Open-E چیست؟
آيا ميدانيد؟
کاربر ویژه شوید !

شارژ موبايل تبلیغات

^ Back to Top
اطلاع رسانی های سیاره پی دی ای
دسترسی به بخش کاربری سیاره پی دی ای
مشخصات گوشی موردنظر خود را بصورت زنده ببینید!
نمایش نتایج: از 1 به 1 از 1

موضوع: سیستم عامل ذخیره سازی Open-E چیست؟

  1. Top | #1


    تاریخ عضویت
    May 2012
    عنوان کاربر
    ناظر انجمن
    شماره عضويت
    9
    محل سکونت
    طهران
    نوشته ها
    5,725
    می پسندم
    6,159
    سپاس از شما
    8,363 بار در 5,159 پست
    كشور
    Iran
    موبايل
    Samsung-I9300-Galaxy-S-III
    موبايل
    BlackBerry-Bold-9700
    اپراتور
    Iran
    میزان اعتبار کاربر
    21,000 تومان
    مبلغ حمایت شده از کاربر
    21000 تومان
    اطلاعات کامپیوتر
    میزان امتیاز
    508

    سیستم عامل ذخیره سازی Open-E چیست؟





    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ][فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]یک سیستم عامل مبتنی بر پلتفرم لینوکس است. این سیستم عامل با در اختیار گرفتن Server آن را به SAN Storage با قابلیت های یک SAN پیشرفته همچون Mirroring و Replication تبدیل می کند. کمپانی Open-E، پیشتاز در عرضه و گسترش نرم افزار های مدیریت Storage می باشد و دفتر مرکزی آن در کشور آلمان واقع است. این کمپانی در سال 1998 تاسیس شد و شروع به ارئه محصولات و نرم افزارهای مدیریت Storage از طریق شبکه فروش جهانی و فروشندگان در سراسر دنیا کرد.

    این کمپانی آلمانی با ساخت سیستم عامل های ذخیره سازی با استفاده از سخت افزار موجود سازمان ها، زیرساخت ذخیره سازی مورد نیاز آن را تامین می کند. محصولات این شرکت دربیش از 100 کشور دنیا و بیش از 500 کمپانی مختلف درحال حاضر استفاده می شود. [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]در حال حاضر نمایندگی انحصاری این محصول در ایران را بر عهده دارد.

    Open-E نیاز چه سازمان هایی را برآورده می کند؟
    سازمان هایی که با توجه به داشتن سخت افزار های عملیاتی مانند HP، Fujitsu، Dell و ... در تهیه و تامین SAN Storage با مشکل بودجه مواجهند و یا سازمان هایی که مشکل تامین بودجه را ندارند و یا در حال حاضر از وجود یک SAN در سازمان بهره می برند اما بدنبال راهکار های بسیار مطمئنی مانند SAN Mirroring یا SAN Replication می باشند، از مشتریان حال حاضر Open-E هستند.

    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]

    جایگاه این کمپانی در بازار فناوری اطلاعات کجاست؟
    این محصول درحال حاضر جایگاه بسیار مناسبی را در دنیای فناوری اطلاعات به خود اختصاص داده است و سازمانها و مراکز دولتی بزرگی در ایران از این محصول استفاده می کنند. سازمانهای مختلفی از بخش تولید نیرو(آب و نیرو)، نفت(پالایشگاه ها، پتروشیمی ها) و مراکز مالی(بانکها، بورس) از مشتریان حال حاضر این محصول در ایران هستند. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با نماینده رسمی و انحصاری این محصول در ایران شرکت داده رایانش ابری پردیس تماس گرفته و اطلاعات بیشتری کسب نمایید.

    سخت افزار مورد نیاز
    همانطور که گفته شد این سیستم عامل با در اختیار گرفتن Server آن را به SAN Storage تبدیل می کند. محصولاتOpen-E از زیرساخت های شبکه مانند 1GbE، 10GbEو Fiber Channelو سخت افزارهای مختلفی مثل انواع درایوهای SAS، RAID Controllerها، HBA و ... پشتیبانی کرده و همچنین منابع ذخیره سازی مختلفی مانندNAS ، iSCSI و Fiber Channelرا ارائه می دهد.

    راهکارها
    می توان گفت که محصولات این کمپانی تقریبا تمامی نیازهای سازمان های مختلف را برآورده می کنند، آزمون ها نشانگر آن هستند که Open-E DSS V7، بالاترین توان عملیاتی را در زمینه نرخ انتقال داده در میان راهکار های ترکیبی موجود ارائه کرده است. این نرخ انتقال داده موجب می شود تا Open-Eدر محیط های تحت شبکه با کلاینت های بسیار زیاد یا برنامه های ذخیره سازی که نیازمند توان عملیاتی بالا و I/O هستند، مانند مجازی سازی، رایانش ابری، ویرایش فایلهای ویدئویی، IPTV و ... کارایی بالاتری داشته باشد.


    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ] [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ] [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ] [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]

    ادامه در منبع : [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]

    موضوعات مشابه:

    انان كه با افكاري پاك و فطرتي زيبا در قلب ديگران جاي دارند را هرگز هراسي از فراموشي نيست چرا كه جاودانند


    * * کوروش بزرگ * *




  2. # ADS

کلمات کلیدی این موضوع

بوک مارک ها

بوک مارک ها

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •