مبلغی انتخاب کنید :




×
Fora Dictionary | با این دیکشنری زبان خود را تقویت کنید
آيا ميدانيد؟
کاربر ویژه شوید !

شارژ موبايل تبلیغات

^ Back to Top
اطلاع رسانی های سیاره پی دی ای
دسترسی به بخش کاربری سیاره پی دی ای
مشخصات گوشی موردنظر خود را بصورت زنده ببینید!
نمایش نتایج: از 1 به 1 از 1

موضوع: Fora Dictionary | با این دیکشنری زبان خود را تقویت کنید

  1. Top | #1


    تاریخ عضویت
    May 2012
    عنوان کاربر
    ناظر انجمن
    شماره عضويت
    9
    محل سکونت
    طهران
    نوشته ها
    5,725
    می پسندم
    6,159
    سپاس از شما
    8,363 بار در 5,159 پست
    كشور
    Iran
    موبايل
    Samsung-I9300-Galaxy-S-III
    موبايل
    BlackBerry-Bold-9700
    اپراتور
    Iran
    میزان اعتبار کاربر
    21,000 تومان
    مبلغ حمایت شده از کاربر
    21000 تومان
    اطلاعات کامپیوتر
    میزان امتیاز
    508

    Fora Dictionary | با این دیکشنری زبان خود را تقویت کنید

    Fora Dictionary


    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ] [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]


    يکي از پر کاربردترين برنامه‌ها که در گوشي‌هاي همراه توسط کاربران استفاده مي‌شود نرم‌ افزارهاي ديکشنري است. اگر شما از آن دسته از کاربران هستيد که به هر نوعي با جهان فناوري در ارتباط هستيد حتما به اين برنامه‌ها احتياج پيدا مي‌کنيد.


    همين طور کساني که به طور خاص با زبان‌هاي خارجي در ارتباط‌اند حتما به يک ديکشنري ديجيتال همراه نياز پيدا مي‌کنند، از اين رو قبل از پيشرفت امکانات گوشي‌هاي همراه اين نياز را دستگاه‌هاي مخصوص اين کار انجام مي‌دادند که امکانات فراواني را در اختيار کاربر مي‌گذاشتند.


    با آمدن گوشي‌هاي هوشمند و گسترش نرم‌افزارها با کيفيت‌هاي بالا، حالا ديگر گوشي‌هاي موبايل جاي مترجم‌هاي جيبي را گرفته‌اند. اين بار قصد داريم تا يکي از بهترين ديکشنري‌هاي موبايل را براي سيستم‌عامل آندرويد معرفي کنيم.


    fora dictionary نام اين برنامه است که توسط شرکت ng-comp تا نسخه ۹ آن منتشر شده است. ديکشنري fora امکانات و ويژگي‌هاي کاملي دارد که اين امکانات آن را از بسياري از برنامه‌هاي فرهنگ لغت، متمايز مي‌کند. مشکلي که در بسياري از ديکشنري‌ها ديده مي‌شود اين است که در تبديل کلمات قوي عمل نمي‌کنند و ممکن است کلمات را در مواقعي که نتيجه طولاني شود، نمايش ندهند اما در fora اين مشکل و بسياري از مشکلات ديگر نيز رفع شده و در عوض امکانات زيادي به آن افزوده شده است.


    در اين برنامه شما قادر هستيد تا چندين کلمه را با کپي متن به ديکشنري به طور همزمان ترجمه کنيد و تلفظ آن‌ها را نيز با استفاده از امکان Text-to-Speech بشنويد. به گزارش بایت، در زمان تايپ کلمه مورد نظرتان براي ترجمه، نرم‌افزار به طور هوشمند لغت شما را حدس مي‌زند و اگر آن را اشتباه تايپ کرده باشيد آن را تصحيح مي‌کند. شايد شما بخواهيد تا معني چند کلمه را در روز به خاطر بسپاريد. براي اين کار مي‌توانيد کلمه جست‌وجو شده را همراه با معني آن ذخيره کنيد و علاوه بر آن هميشه کلمات جست‌وجو شده، ذخيره مي‌شوند.


    از امکانات ديگر اين برنامه مي‌توان به توانايي سفارشي سازي از طريـق تغييـر در رنگ‌بنـدي‌هاي برنامه و متـون ديکشنري و امـکان ترجمـه مستقيم کلمات کپي شده و موجـود در کليـپ‌بـورد و همچنيـن توانايي فشرده‌سازي فايل‌هاي ديکشنري اشاره کرد.


    يکي از ويژگي‌هاي مهم اين برنامه اين است که از فرمت‌هاي ديکشنري‌هاي زيادي پشتيباني مي‌کند که مي‌توان از بين آن‌ها به فرمت‌هاي StarDict XDXF، DSL و TSV اشاره کرد.


    علاوه بر اين‌ها برنامه از امکانات Voice-Search نيز بهره برده و از آن استفاده مي‌کند. توجه داشته باشيد که براي نصب اين برنامه گوشي شما بايد روت شده باشد.





    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]



    موضوعات مشابه:

    3 کاربر پست Mojtaba عزیز را پسندیده اند .



  2. # ADS

کلمات کلیدی این موضوع

بوک مارک ها

بوک مارک ها

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •