مبلغی انتخاب کنید :




×
Samsung Navi Iran NDrive مکان یاب قدرتمند آفلاین برای تمام گوشی ها - راهنما در پست اول
آيا ميدانيد؟
کاربر ویژه شوید !

شارژ موبايل تبلیغات

^ Back to Top
اطلاع رسانی های سیاره پی دی ای
دسترسی به بخش کاربری سیاره پی دی ای
مشخصات گوشی موردنظر خود را بصورت زنده ببینید!
صفحه 1 از 2 12 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از 1 به 10 از 19

موضوع: Samsung Navi Iran NDrive مکان یاب قدرتمند آفلاین برای تمام گوشی ها - راهنما در پست اول

  1. Top | #1


    تاریخ عضویت
    July 2012
    عنوان کاربر
    مدیر بازنشسته
    شماره عضويت
    322
    محل سکونت
    اسپهان
    نوشته ها
    251
    می پسندم
    140
    سپاس از شما
    1,042 بار در 252 پست
    میزان اعتبار کاربر
    0 تومان
    مبلغ حمایت شده از کاربر
    0 تومان
    اطلاعات کامپیوتر
    میزان امتیاز
    158

    Samsung Navi Iran NDrive مکان یاب قدرتمند آفلاین برای تمام گوشی ها - راهنما در پست اول

    درود.





    Samsung Navi Iran NDrive




    اگر شما از گوشی های هوشمند سامسونگ استفاده میکند، یقینا تا به حال حداقل نام NDrive رو شنیدید. امروز با معرفی و ارائه آخرین نسخه این نرم افزار در انجمن تخصصی سیاره پی دی ای خدمت شما عزیزان هستیم.


    این نرم افزار یکی از قدرتمندترین و بهترین نرم افزارهای موجود در زمینه مسیریابی هست که سامسونگ ایران اون رو خریداری کرده و به صورت رایگان در اختیار مصرف کنندگان خودش قرار داده.

    پیشنهاد من به شما این هست که حتما حتما دانلودش کنید. نکته ای که باید بگم این هست که بعد از نصبش، نیاز به دانلود کردن حدود 130 مگابایت فایل های نقشه ها و مسیریابی پارسی و دوربین های پلیس و ... هستید و بعد از اون، برای همیشه و بدون هیچ نیازی به دسترسی به اینترنت میتونید از نقشه های ایران فوق العاده کامل و خوب این نرم افزار و قابلیت هاش استفاده کنید و همچنین فایل های دانلودیتون رو هم میتونید ازش یه کپی بگیرید و برای مواقع بعد مثل تعویض رام و ... نگه دارید و ازشون استفاده کنید.











    راهنما :

    *
    پست اول : معرفی ویژگی های برنامه
    * پست دوم : فایل اپلیکیشن مخصوص سامسونگ و فایل های SD مخصوص سامسونگ
    * پست سوم : تجربه Ndrive بر روی گوشی های آندرویدی غیر از سامسونگ و فایل های SD برای غیر از برند سامسونگ
    * پست چهارم : پاسخ گویی به برخی سوالات رایج (FAQ)
    * پست پنجم : نسخه سازگار با رام های ICS سامسونگ
    * پست ششم : توضیح و اسکرین شات از قدرت و قابلیت های برنامه
    * پست هفتم : اسکرین شات از اجرا بر روی HTC One X
    * پست هشتم : نقشه های برنامه Ndrive به زبان پارسی

    * توجه: در صورت هرگونه مشکل با فایل های SD ( که شامل فایل های صوتی و تصویری اولیه و نقشه های برنامه میشه ) قرار داده شده میبایست آنها رو با وای فای دانلود کنید ، اما این برنامه ارزش آن را دارد!

    * گذرواژه فایل های فشرده ضمیمه شده [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ] می باشد.



    *** هر گونه کپی برداری از این موضوع، تنها با ذکر نام انجمن تخصصی PDA-Planet مجاز میباشد. [ © تمامی حقوق محفوظ است © ]





    ویژگی ها :




    از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های برنامه‌های مشهور GPS، امکان مسیریابی خودکار با توجه به نیاز کاربر است. NDrive با توجه به هماهنگی با کلیه مسیرها و مکان‌های موجود در شهر و در بر داشتن پایگاه داده‌ای کامل از آدرس‌ها، می‌تواند امکان مسیریابی را به‌راحتی در اختیار شما قرار داده و شما را در یافتن آدرس‌ها کمک نماید.

    این قابلیت باعث می‌شود تا نگران عدم اطلاع خود نسبت به مسیر مقصدتان نباشید. مسیرها به‌طور کامل و با لایه‌های مختلف در NDrive ذخیره شده‌اند تا شما را برای رسیدن به مقصد راهنمایی کنند. بزرگ‌راه‌ها، خیابان‌ها، کوچه‌ها و مسیرهای مختلف که اطلاعات آن‌ها طی بازه‌های زمانی مختلف به‌روز می‌شوند، جزئیاتی را که از شهر و محل مورد نظر خود انتظار دارید در اختیارتان قرار می‌دهند.

    فقط نقطه مقصد را روی نقشه مشخص کنید؛ بقیه را به NDrive بسپارید!





    این روزها با استفاده از اینترنت موبایل، اکثر گوشی‌های هوشمند قابلیت اتصال به اینترنت را در مکان‌های مختلفی دارا هستند. بر همین اساس نیز برنامه‌های زیادی با استفاده از این ویژگی تولید و عرضه شده‌اند تا با اتصال مداوم به اینترنت، خدمات مختلفی را به شما ارائه نمایند. اما اگر در جایی قرار داشتید که امکان اتصال‌تان به اینترنت فراهم نبود چطور؟ آیا باز می‌توانید از امکانات آن برنامه استفاده کنید؟ آیا ویژگی‌های اصلی آن برنامه در چنین شرایطی کار می‌کند؟

    بله! با NDrive می‌توانید حتی بدون نیاز به اتصال به اینترنت از قابلیت‌های مختلف آن استفاده نمایید. اگر نقشه شهر مورد نظرتان را روی گوشی نصب کرده باشید، تنها از طریق اتصال به GPS می‌توانید امکاناتی نظیر مسیریابی و بسیاری ویژگی‌های دیگر NDrive را تجربه کنید.

    تنها کافی است تا پس از اولین باری که برنامه را نصب می‌کنید، نقشه مورد نظر را نیز دریافت کنید. از آن‌پس هر کجا که باشید خواهید توانست تا Ndrive را فعال کرده و از آن بهره ببرید. پس هیچ موقع نگران نبود اینترنت نباشید؛ NDrive با شماست!





    اصولا ممکن است این مورد برای همه رانندگان اتفاق بی‌افتد که در هنگام رانندگی، نسبت به انتخاب مسیر مناسب و صحیح دچار سردرگمی شوند. این‌که از چه خیابانی عبور کنید، کدام کوچه میان‌بر بهتری برای شما است و چه مسیری شما را سریع‌تر به مقصدتان می‌رساند، سوالی است که همه رانندگان با آن مواجه هستند. نگران هیچ‌چیز نباشید! اپلیکیشن NDrive این قابلیت را دارد تا شما را در حین رانندگی به‌طور کامل راهنمایی کند. پیدا کردن مسیرهای نزدیک‌تر به مقصد، کنترل سرعت رانندگی و اعلام پیام‌های مرتبط در آن زمان، از جمله ویژگی‌های بارز این برنامه است. قابلیت راهنمای صوتی NDrive باعث می‌شود تا شما بدون آن‌که نیازی به مشاهده صفحه تلفن همراه خود داشته باشید، رانندگی ایمنی را در طول مسیر تجربه نمایید.

    در واقع با نصب NDrive روی گوشی خود، یک راهنمای صوتی و با زبان فارسی خواهید داشت که در مواقع ضروری شما را در یافتن مکان‌های مورد نظر راهنمایی خواهد کرد. این ویژگی برای شهرهای داخلی ایران کاملا بهینه‌سازی شده است تا بر اساس شرایط بومی جاده‌ها و مسیرهای کلی، راهنمای مناسبی در اختیارتان قرار دهد؛ پس با خیالی آسوده به مسیرتان ادامه دهید.





    روزانه چقدر پیاده‌روی می‌کنید؟ کم‌تر از ۱ کیلومتر یا بیشتر از ۱ کیلومتر؟ آیا می‌دانید که تا کنون از چه مسیرهایی پیاده راه رفته‌اید؟ دوست دارید دقیقا بدانید که طی یک ماه گذشته به تفکیک چقدر و از چه مکان‌هایی پیاده عبور کرده‌اید؟

    بسیاری از ما ممکن است در طی روز، مسیرهای مختلفی را به شکل پیاده بپیماییم؛ مسیر خانه تا شرکت، خانه تا دانشگاه و یا برعکس! خیلی‌های دیگر نیز ممکن است برای حفظ سلامتی، روزانه مسیر خاصی را پیاده‌روی کنند. اگر برنامه‌ای وجود داشته باشد که برای این موضوع اطلاعات و آمار مفیدی را در اختیار شما قرار دهد، فکر می‌کنید چقد می‌تواند روی ادامه این کار به شما کمک کند؟

    NDrive به کمک سیستم داخلی خود می‌تواند مسیرهای شما را همراه با اطلاعاتی نظیر سرعت و موقعیت‌تان را ذخیره و در فواصل زمانی مد نظر به شما نمایش دهد. حالا دیگر از هر کجا که عبور کنید می‌توانید به برنامه دستور دهید تا اطلاعاتی را درباره پیاده‌روی‌های شما در اختیارتان قرار دهد.

    این ویژگی باعث می‌شود تا نسبت به کاری که انجام می‌دهید، اطلاعات دقیقی را به‌دست آورید.







    تابه‌حال شده به مکانی کوهستانی بروید و اطلاعات زیادی درباره مسیر پیش رو نداشته باشید؟ مکان‌هایی مانند کوه‌ها و صحراها از نظر جغرافیایی تفاوت زیادی با مسیرهای ساخته شده به دست انسان دارند و به همین دلیل هم گاهی، یافتن مسیر مناسب در چنین نقاطی سخت و طاقت‌فرسا است.

    داشتن یک راهنمای انسانی در این مواقع، موضوعی نیست که همیشه در اختیار قرار بگیرد و اگر مجبور باشید خودتان در شرایطی مسیرتان را بیابید، باید از تکنولوژی کمک بگیرید!

    با کمک NDrive و نقشه کامل آن می‌توانید در کوه و صحرا، با توجه به اطلاعاتی که برنامه در اختیار شما قرار می‌دهد مسیر مناسبی را برای خود انتخاب نمایید. نقشه‌های NDrive با جمع‌آوری اطلاعات مناسب درباره این مسیرها و مشخص کردن راه‌های عبوری در آن باعث می‌شود تا یک راهنمای دقیق دیجیتالی را همراه خود داشته باشید.

    مسیرهای مشخص شده در برنامه به راحتی قابل تشخیص هستند و برای یافتن راه خود تنها کافی است که NDrive را اجرا کنید و به GPS متصل شوید؛ برنامه راه را به شما نشان خواهد داد.





    فرض کنید به شهر دیگری سفر کرده‌اید یا در قسمتی از شهر قرار دارید که به منطقه اطراف‌تان آشنا نیستید. آن‌زمان برای یافتن مکان‌هایی نظیر رستوران، مرکز خرید، هتل، بیمارستان و غیره چه‌کار می‌کنید؟ اگر در جایی گم شدید چطور؟ از عابرانی که در حال گذر هستند می‌پرسید؟ نه!

    NDrive با داشتن پایگاه داده‌ای کامل از اطلاعات مکان‌های مختلف عمومی شهرهای بزرگ و کوچک، به شما این امکان را می‌دهد تا اماکن مختلف شهر را به راحتی روی نقشه مشاهده کنید و به آن‌جا بروید.

    رستوران‌ها، مراکز خرید، اماکن عمومی، پارک‌ها و مکان‌های تفریحی، داروخانه‌ها و بسیاری مکان‌های دیگر که در شهر شما وجود دارد را می‌توانید به تفکیک و با اطلاعات کاملی در NDrive مشاهده کنید. این اطلاعات طی دوره‌های مختلفی به‌روز رسانی می‌شوند تا موقعیت‌های جدید نیز به نقشه افزوده شوند.



    *** هر گونه کپی برداری از این موضوع، تنها با ذکر نام انجمن تخصصی PDA-Planet مجاز میباشد. [ © تمامی حقوق محفوظ است © ]



    شاد و پیروز و سربلند باشید.

    موضوعات مشابه:
    چون همسفر عشق شدی ؛ مرد سفر باش

    هم منتظر حادثه ؛ هم فکر خطر باش

    15 کاربر پست Unique Son عزیز را پسندیده اند .



  2. # ADS

  3. Top | #2


    تاریخ عضویت
    July 2012
    عنوان کاربر
    مدیر بازنشسته
    شماره عضويت
    322
    محل سکونت
    اسپهان
    نوشته ها
    251
    می پسندم
    140
    سپاس از شما
    1,042 بار در 252 پست
    میزان اعتبار کاربر
    0 تومان
    مبلغ حمایت شده از کاربر
    0 تومان
    اطلاعات کامپیوتر
    میزان امتیاز
    158

    فایل اپلیکیشن مخصوص سامسونگ و فایل های sd مخصوص سامسونگ

    درود.




    فایل اپلیکیشن مخصوص سامسونگ و فایل های SD مخصوص سامسونگ




    اگر شما از گوشی های سامسونگ استفاده میکنید، فایل اپلیکیشن زیر رو دانلود و روی گوشی خودتون نصب کنید.
    ضمنا اگر نمیتونید بعد از نصب با WIFI نقشه ها رو دانلود کنید، فایل های SD مخصوص نسخه سامسونگ که شامل " فایل های صوتی و تصویری اولیه و نقشه های برنامه " میشه رو برای دوستان گل انجمن تخصصی سیاره پی دی ای در 10 بخش (پارت) آپلود کردم که میتونید از همین پست دانلود کنید.


    شیوه نصب و اجرا :

    برنامه رو نصب کنید و سپس فایل های SD رو Extract کنید، " پوشه ی Ndrive " رو به sdcard (حافظه داخلی) منتقل کنید و گوشی رو ریبوت کنید.
    حالا برای اطمینان یکبار با وای فای روشن برنامه رو اجرا کنید تا اگر احیانا چیزی میخواد، دانلود کنه و در نهایت هم این شما و این Samsung Navi Iran





    Ndrive :

    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ][فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]
    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]






    NDrive SD files ( آپلود شده در 10 بخش ) :


    بخش 1 :
    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]

    بخش 2 :
    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]

    بخش 3 :
    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]

    بخش 4 :
    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]

    بخش 5 :
    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]

    بخش 6 :
    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]

    بخش 7 :
    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]

    بخش 8 :
    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]

    بخش 9 :
    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]

    بخش 10 :
    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]




    تذکر:
    گذرواژه فایل های فشرده ضمیمه شده [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ] می باشد.




    شاد و پیروز و سربلند باشید.

    ویرایش توسط Corleone : Saturday 06 July 13 در ساعت 07:36
    چون همسفر عشق شدی ؛ مرد سفر باش

    هم منتظر حادثه ؛ هم فکر خطر باش

    11 کاربر پست Unique Son عزیز را پسندیده اند .



  4. Top | #3


    تاریخ عضویت
    July 2012
    عنوان کاربر
    مدیر بازنشسته
    شماره عضويت
    322
    محل سکونت
    اسپهان
    نوشته ها
    251
    می پسندم
    140
    سپاس از شما
    1,042 بار در 252 پست
    میزان اعتبار کاربر
    0 تومان
    مبلغ حمایت شده از کاربر
    0 تومان
    اطلاعات کامپیوتر
    میزان امتیاز
    158

    تجربه Ndrive بر روی گوشی های آندرویدی و فایل های SD برای غیر از برند سامسونگ

    درود.



    تجربه Ndrive بر روی گوشی های آندرویدی و فایل های SD برای غیر از برند سامسونگ




    اگر گوشی شما غیر از برند سامسونگ است، نگران نباشید؛ با ما در این پست انجمن تخصصی سیاره پی دی ای همراه باشید تا این مکان یاب رو در دستگاه های آندرویدی خودتون هم تجربه کنید.



    شیوه نصب و اجرا :

    برای نصب و استفاده از این برنامه فوق العاده کامل و قدرتمند روی گوشی های غیر سامسونگی ، تنها کافیه که فایل Ndrive 1 رو از همین پست دانلود و روی گوشی خودتون نصب کنید.


    ** اگر با سوالی مبنی بر آپدیت برنامه مواجه شدید، اون رو رد کنید.

    ** اگر مشکل پریدن بیرون از برنامه رو داشتید، میتونید این مشکل رو به سادگی و با خاموش کردن اینترنت گوشیتون حل کنید.

    ** همونطور که گفتم، شما فایل Ndrive 1 رو نصب کنید اما اگر به هر دلیلی این برنامه بر روی گوشی شما کار نداد و یا نصب نشد، در اون صورت میتونید شانس خودتون رو برای داشتن این برنامه عالی و قدرتمند امتحان کنید و ( " باز هم تاکید میکنم که اگر Ndrive 1 کار نداده بود " ) بعد از پاک کردن نسخه پیشین، Ndrive 2 رو نصب کنید. البته این نکته رو مدنظر داشته باشید که در صورت نصب Ndrive2 این امکان (هر چند کم) وجود دارد که مجبور باشید فایل های SD را با وای فای دانلود کنید.


    ضمنا اگر علاقه مند به دانلود فایل های SD از طریق وایرلس نیستید ، من فایل های SD مخصوص این نسخه رو که شامل " فایل های صوتی و تصویری اولیه و نقشه های برنامه " میشه رو برای دوستان گل انجمن تخصصی سیاره پی دی ای در 9 بخش (پارت) آپلود کردم که میتونید از همین پست دانلود کنید.

    * فایل های SD رو دانلود و سپس Extract کنید، " پوشه ی Ndrive" رو به sdcard (حافظه داخلی) منتقل کنید و گوشی رو ریبوت کنید.






    Ndrive 1 :
    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]



    Ndrive 2 :

    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]





    NDrive SD files ( آپلود شده در 9 بخش ) :


    بخش 1 :
    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]

    بخش 2 :
    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]

    بخش 3 :
    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]

    بخش 4 :
    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]

    بخش 5 :
    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]

    بخش 6 :
    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]

    بخش 7 :
    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]

    بخش 8 :
    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]

    بخش 9 :
    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]




    تذکر:
    گذرواژه فایل های فشرده ضمیمه شده [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ] می باشد.





    *** هر گونه کپی برداری از این موضوع، تنها با ذکر نام انجمن تخصصی PDA-Planet مجاز میباشد. [ © تمامی حقوق محفوظ است © ]





    شاد و پیروز و سربلند باشید.

    چون همسفر عشق شدی ؛ مرد سفر باش

    هم منتظر حادثه ؛ هم فکر خطر باش

    12 کاربر پست Unique Son عزیز را پسندیده اند .



  5. Top | #4


    تاریخ عضویت
    July 2012
    عنوان کاربر
    مدیر بازنشسته
    شماره عضويت
    322
    محل سکونت
    اسپهان
    نوشته ها
    251
    می پسندم
    140
    سپاس از شما
    1,042 بار در 252 پست
    میزان اعتبار کاربر
    0 تومان
    مبلغ حمایت شده از کاربر
    0 تومان
    اطلاعات کامپیوتر
    میزان امتیاز
    158
    درود.



    - نقشه تمام شهرها رو با جزئیات مثل اسم مدارس، بیمارستان و ... رو داره؟
    - جاده های بین شهری هم داره؟
    - قابلیت اینو داره که دو نقطه روی نقشه مشخص کنیم، مسیر رو به طور آفلاین به ما نشون بده؟
    - روی اچ تی سی اجرا میشه؟

    *
    نقشه ی تمام شهر ها رو نداره ؛ فقط میدونم نقشه شهرهای بزرگ مثل تهران ، اصفهان و ... رو داره و به شخصه چیزی که در مورد اصفهانش دیدم، این هست که واقعا کامل هست؛ مثلا تمام کوچه های اطراف ما رو به خوبی پوشش میداد و وقتی مکان هایی مثل بیمارستان و ... رو انتخاب کنی، اون موقع هر کدوم که در اطرافت باشه رو نشون میده. این که انتظار باشه مثل گوگل مپ تا ایستگاه اتوبوس رو داشته باشه (که به شخصه امتحان کردم) نه اصلا تو اون حد نیست، ولی کاملا کار راه انداز و مناسب هست.

    * در مورد جاده های بین شهری هم، همین مورد صادقه؛ مثلا چیزی که من خودم امتحان کردم این هست که توی مسیر دانشگاه ( از اصفهان به خم.ینی شهر [یکی از شهر های اطراف اصفهان] ) باز هم جاده های شهری رو حالا شده کج دار و مریض داشته اما خب بازم خوب بوده واقعا.

    * شما توی این برنامه میتونید مثلا یک مکان رو به عنوان Home مشخص کنید و همونطور که توی عکس های تبلیغاتیش هم دیدید، به شما مسیریابی مکانی که جستجو کرده باشید و یا انتخابش کرده باشید رو نشون میده و ضمنا گوینده پارسی مسیریابیش به نام نسرین هست که مثلا جمله ای که برای انتخابش بر میداریش این هست که میگه " از اولین چپ گرد خارج شوید. " . مسیریابیش رو امتحان نکردم چون نیازی بهش نداشتم اما چیزی که از دوستانم میدونم این هست که واقعا راضیشون کرده بود اینهم. با دانلود فایل های SD و قراردادن اونها توی گوشی هم شما نیازی به آنلاین بودن برای هیچ کاری نخواهید داشت.

    * فایل نصبی ای که در پست سوم و به همراه فایل های SD اون قرار دادم، مخصوص نه تنها اچ تی سی، بلکه "" برای استفاده در همه ی گوشی های آندرویدی غیر از برند سامسونگ هست و تنها کافی است که برای استفاده تمام کارهایی که در پست 3 گفتم رو انجام بدید"" و به شخصه تا چندی پیش امتحان پس دادنش رو روی Xperia Arc x12 و نکسوس وان و One X خودم از نزدیک دیدم.
    اما یه نکته ای هست این وسط و اینکه سامسونگ عادت بدی پیدا کرده و چون این برنامه ها رو واسه مصرف کننده هاش خریده، مثل S Voice که این روزها سر و صدا به پا کرده، اون ها رو قطع میکنه. مثلا جدیدا گفته میشه توی بعضی از گوشی ها توی اون قسمت که گفتم : " در کل اگر هم با سوالی مبنی بر آپدیت برنامه مواجه شدید، اون رو رد کنید. " گوشی رد نمیشه و قطع میشه برنامه و واسه همین کار نمیده که چون هنوز فراگیر نشده، من نمیتونم نظری در موردش بدم و یا اینکه ممکن هست روی برخی از گوشی ها اصلا اجرا نشه.
    امتحان و ریسک دانلودش با خودتون هست.



    *** --> برای اطلاع کامل و دقیق از تمام ویژگی های برنامه، لطفا پست 1 و راهنما رو به دقت مطالعه نمایید. با افتخار میگم که این تاپیک بهترین و کامل ترین تاپیک NDrive در تمام نت هست و پست اول و راهنمای نوشته شده، واقعا کامل هست. پس برای اطلاع بیشتر، لطفا پست 1 رو به دقت مشاهده و مطالعه فرمایید.



    *** هر گونه کپی برداری از این موضوع، تنها با ذکر نام انجمن تخصصی PDA-Planet مجاز میباشد. [ © تمامی حقوق محفوظ است © ]




    شاد و پیروز و سربلند باشید.

    چون همسفر عشق شدی ؛ مرد سفر باش

    هم منتظر حادثه ؛ هم فکر خطر باش

    10 کاربر پست Unique Son عزیز را پسندیده اند .



  6. Top | #5


    تاریخ عضویت
    July 2012
    عنوان کاربر
    مدیر بازنشسته
    شماره عضويت
    322
    محل سکونت
    اسپهان
    نوشته ها
    251
    می پسندم
    140
    سپاس از شما
    1,042 بار در 252 پست
    میزان اعتبار کاربر
    0 تومان
    مبلغ حمایت شده از کاربر
    0 تومان
    اطلاعات کامپیوتر
    میزان امتیاز
    158

    نسخه سازگار با رام های ics سامسونگ

    درود.



    نسخه سازگار با رام های ICS سامسونگ


    اگر شما از "" گوشی های سامسونگ که رام های ICS دارند "" استفاده میکنید، به احتمال بسیار زیاد، نسخه پست 2 بر روی گوشی شما اجرا نخواهد شد، اما نگران نباشید، در این پست انجمن تخصصی سیاره پی دی ای راه حل اون رو برای شما بیان خواهم کرد.


    --> برای حل این مشکل تنها کافی است فایلی که در این پست قرار دادم رو دانلود کنید و سپس خودتون به دانلود نقشه ها با وای فای بپردازید.


    ضمنا اگر هم شما گوشی ای به غیر از برند سامسونگ دارید و 2 ورژن قبلی در پست 3 برای شما کار نداد و یا مدام با ارور آپدیت مواجه شدید و نتونستید برنامه رو استفاده کنید (باز هم تاکید میکنم، فقط و فقط در صورتی که برنامه های پست 3 روی گوشی شما با مشکل روبرو بود) میتونید به عنوان "" آخرین شانس "" از این ورژن استفاده کنید که خب البته هیچ گونه تضمینی باز هم برای اجرا نیست.




    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]




    ***
    هر گونه کپی برداری از این موضوع، تنها با ذکر نام انجمن تخصصی PDA-Planet مجاز میباشد. [ © تمامی حقوق محفوظ است © ]





    شاد و پیروز و سربلند باشید.

    چون همسفر عشق شدی ؛ مرد سفر باش

    هم منتظر حادثه ؛ هم فکر خطر باش

    9 کاربر پست Unique Son عزیز را پسندیده اند .



  7. Top | #6


    تاریخ عضویت
    July 2012
    عنوان کاربر
    مدیر بازنشسته
    شماره عضويت
    322
    محل سکونت
    اسپهان
    نوشته ها
    251
    می پسندم
    140
    سپاس از شما
    1,042 بار در 252 پست
    میزان اعتبار کاربر
    0 تومان
    مبلغ حمایت شده از کاربر
    0 تومان
    اطلاعات کامپیوتر
    میزان امتیاز
    158

    توضیح و اسکرین شات از قدرت و قابلیت های برنامه

    درود.




    توضیح و اسکرین شات از قدرت و قابلیت های برنامه





    خب حتما با خودتون میگید حالا آخه چرا این همه درد سر؟ مگه ارزشش رو داره ؟ ارزش داره اگه دیتای موجود در پست ها کار نداد ، اونو با وای فای دانلود کنم؟

    در این پست انجمن تخصصی سیاره پی دی ای یک سری اسکرین شات از برنامه و قابلیت هاش میذارم تا علاوه بر توضیحات پست 1 ، شما به صورت تصویری با ویژگی های برنامه آشنا بشید.

    لازم به ذکره که چون میخواستم اکثر دوستان با قابلیت هاش آشنا بشند، مکان ها مربوط به تهران هستند و نقشه هم به زبان انگلیسی هست، در حالیکه همین نقشه رو هم به زبان پارسی داره و از اون بابت هم مشکلی نیست.








    خب، در مورد این بحث شده بود که برنامه چقدر کامله و چه مراکزی رو داره، مراکز میشه گفت تقریبا کامل و تحت پوشش هست و وقتی یک کدوم رو انتخاب میکنید، قدرتش اون قدر زیاد هست واقعا که مبادا حتی یک مرکز انتخابی ساده رو هم حتی از قلم بندازه؛ حتی یک مورد! :94:

    لیست کاملش و اینکه چه قسمت هایی رو من مشخص کردم رو میتونید توی عکس های زیر ببینید:







    مثلا همونطور که میبینید من در عکس زیر، روی اون قسمت H رو لمس کردم:





    و بعد از اون هم روی داروخانه و صفحه ای که برای من باز شده به شکل زیر هست :





    خب توی عکس مشخص هست، علاوه بر اسم داروخانه و مختصات جغرافیایی اون ، وضعیت آب و هوایی و همچنین گزینه های دیگری مثل مثل به اشتراک گذاری و از همه مهمتر مسیریابی به اونجا و ... هم هست.



    و یا یکی دیگر از نقاط :





    که یا میتونید رستوران ویژه مهتاب رو لمس کنید و با صفحه ای مثل صفحه داروخانه که پیشتر گذاشتم روبرو بشید و یا با انتخاب یکی از گزینه های پایین ، مختصات جغرافیایی اون نقطه رو در قالب یک پیامک میتونید ارسال کنید و یا عملیاتی چون نشان گذاری و ... رو انجام بدید.


    ضمنا، بدیهی است که هر قدر زوم بیشتری در نقشه داشته باشید، جزئیات بیشتری مثل نام کوچه ها و ... مشخص خواهد شد.


    گفتم شاید ابهامی باز هم در آفلاین بودن مونده باشه، برای همین وای فای رو خاموش کردم و در آخر هم یه عکس دیگه گرفتم که بتونید نمای نقشه به صورت 3بعدی رو ببینید.

    همونطور که در عکس (3بعدی) زیر هم مشخصه، با Samsung Navi Iran شما حتی رستوران شاطر عباس رو هم از دست نخواهید داد! :04:










    ***
    هر گونه کپی برداری از این موضوع، تنها با ذکر نام انجمن تخصصی PDA-Planet مجاز میباشد. [ © تمامی حقوق محفوظ است © ]





    شاد و پیروز و سربلند باشید.

    چون همسفر عشق شدی ؛ مرد سفر باش

    هم منتظر حادثه ؛ هم فکر خطر باش

    10 کاربر پست Unique Son عزیز را پسندیده اند .



  8. Top | #7


    تاریخ عضویت
    July 2012
    عنوان کاربر
    مدیر بازنشسته
    شماره عضويت
    322
    محل سکونت
    اسپهان
    نوشته ها
    251
    می پسندم
    140
    سپاس از شما
    1,042 بار در 252 پست
    میزان اعتبار کاربر
    0 تومان
    مبلغ حمایت شده از کاربر
    0 تومان
    اطلاعات کامپیوتر
    میزان امتیاز
    158
    درود.




    اسکرین شات از اجرا بر روی HTC One X


    در این پست، از فایل نصبی پست 3 برای دوستان گل انجمن تخصصی سیاره پی دی ای اسکرین شات قرار میدم.
    این 2 تا اسکرین شاتی که الان میبینید مربوط به گوشی HTC One X دوستم هست که برنامه NDrive 1 و فایل های SD حاوی نقشه ها به خوبی روی گوشی ایشون کار داد.







    *** هر گونه کپی برداری از این موضوع، تنها با ذکر نام انجمن تخصصی PDA-Planet مجاز میباشد. [ © تمامی حقوق محفوظ است © ]




    شاد و پیروز و سربلند باشید.

    چون همسفر عشق شدی ؛ مرد سفر باش

    هم منتظر حادثه ؛ هم فکر خطر باش

    8 کاربر پست Unique Son عزیز را پسندیده اند .



  9. Top | #8


    تاریخ عضویت
    July 2012
    عنوان کاربر
    مدیر بازنشسته
    شماره عضويت
    322
    محل سکونت
    اسپهان
    نوشته ها
    251
    می پسندم
    140
    سپاس از شما
    1,042 بار در 252 پست
    میزان اعتبار کاربر
    0 تومان
    مبلغ حمایت شده از کاربر
    0 تومان
    اطلاعات کامپیوتر
    میزان امتیاز
    158

    نقشه های برنامه Ndrive به زبان پارسی

    درود.



    نقشه های برنامه Ndrive به زبان پارسی



    امروز در انجمن تخصصی سیاره پی دی ای یک قدم دیگه در راستای تکمیل شدن برنامه برای دوستان عزیز برداشتم.


    * * * اگر کسی از دوستان فایل های SD دیتای نقشه های مربوط به برند خودش رو دانلود کرده و کاملا مطمئن هست که در منوی برنامه، نقشه های به زبان پارسی نیست و فقط نقشه هایی که براش به نمایش در میاند به زبان انگلیسی هستند ؛ برای اینکه نقشه های به زبان شیرین پارسی رو داشته باشه ؛ تنها کافیه فایل های فشرده ضمیمه شده (در 3 بخش) رو دانلود و استخراج (Extract) کنید ، و سپس فایل بدست آمده رو به پوشه‌ی ndrive/maps انتقال بدید. در نهایت هم از داخل برنامه و گزینه‌ی « درباره » نقشه پارسی رو نشانه گذاری کنید و تمام.



    بخش 1 :
    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]

    بخش 2 :
    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]

    بخش 3 :
    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]




    تذکر:
    گذرواژه فایل های فشرده ضمیمه شده
    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ] می باشد.




    *** هر گونه کپی برداری از این موضوع، تنها با ذکر نام انجمن تخصصی PDA-Planet مجاز میباشد. [ © تمامی حقوق محفوظ است © ]






    شاد و پیروز و سربلند باشید.

    چون همسفر عشق شدی ؛ مرد سفر باش

    هم منتظر حادثه ؛ هم فکر خطر باش

    9 کاربر پست Unique Son عزیز را پسندیده اند .



  10. Top | #9


    تاریخ عضویت
    May 2013
    عنوان کاربر
    عضو انجمن
    شماره عضويت
    6154
    نوشته ها
    16
    می پسندم
    0
    سپاس از شما
    19 بار در 14 پست
    میزان اعتبار کاربر
    0 تومان
    مبلغ حمایت شده از کاربر
    0 تومان
    اطلاعات کامپیوتر
    میزان امتیاز
    0
    باسلام این برنامه روی گالکسی اس4 اجرا نمیشود راهی هست متشکرم

    کاربر مقابل پست yazdi عزیز را پسندیده است:



  11. Top | #10


    تاریخ عضویت
    May 2012
    عنوان کاربر
    سوپر مدير انجمن
    شماره عضويت
    19
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    8,132
    می پسندم
    10,822
    سپاس از شما
    12,897 بار در 5,946 پست
    كشور
    Iran
    میزان اعتبار کاربر
    18,100 تومان
    مبلغ حمایت شده از کاربر
    12500 تومان
    اطلاعات کامپیوتر
    میزان امتیاز
    624
    نقل قول نوشته اصلی توسط yazdi نمایش پست ها
    باسلام این برنامه روی گالکسی اس4 اجرا نمیشود راهی هست متشکرم
    درود

    جديدترين ورژن خود برنامه NDrive رو آپلود كردم ، اولين لينك آخرين ورژن هست اون رو تست كنين بايد نصب بشه






    www.PDA-Planet.com


    خاک ایرونی زبون پارسی داره ، مام پاس میداریم ، توام با مایی ؟


    رفیق مثل کفش میمونه ، رفاقت مثل جاده !

    خیلی سخته وسط جاده بفهمی پا برهنه ای...


    پروردگارا !

    كدامين ميوه ممنوعه را بچينم كه از زمين برانی ام؟!

    3 کاربر پست Corleone عزیز را پسندیده اند .



صفحه 1 از 2 12 آخرینآخرین

کلمات کلیدی این موضوع

بوک مارک ها

بوک مارک ها

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •