مبلغی انتخاب کنید :




×
مدیر عامل hp: نیاز به خلاقیت در طراحی محصولات، و تلاش دوباره برای ارائه تلفن هوشمند
آيا ميدانيد؟
کاربر ویژه شوید !

شارژ موبايل تبلیغات

^ Back to Top
اطلاع رسانی های سیاره پی دی ای
دسترسی به بخش کاربری سیاره پی دی ای
مشخصات گوشی موردنظر خود را بصورت زنده ببینید!
نمایش نتایج: از 1 به 1 از 1

موضوع: مدیر عامل hp: نیاز به خلاقیت در طراحی محصولات، و تلاش دوباره برای ارائه تلفن هوشمند

  1. Top | #1


    تاریخ عضویت
    June 2012
    عنوان کاربر
    كاربر نيمه فعال
    شماره عضويت
    177
    نوشته ها
    977
    می پسندم
    466
    سپاس از شما
    1,171 بار در 603 پست
    میزان اعتبار کاربر
    0 تومان
    مبلغ حمایت شده از کاربر
    0 تومان
    اطلاعات کامپیوتر
    میزان امتیاز
    202

    مدیر عامل hp: نیاز به خلاقیت در طراحی محصولات، و تلاش دوباره برای ارائه تلفن هوشمند


    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]

    مدیر عامل کمپانی HP خانم «مگ وایتمن» در این چند روز، دو مصاحبه جالب داشته است. او در گفتگویی با وال‌استریت ژورنال گفت که کمپانی‌اش در حال یادگیری از اپل و بازطراحی لشگر کامپیوترهای شخصی خود است: «اپل به ما آموخت که طراحی واقعاً اهمیت دارد و من فکر می‌کنم ما پیشرفت خیلی خوبی (در این زمینه) داشته‌ایم.»

    او به یاد می‌آورد که وقتی مدیرعامل HP شد چطور یکی از لپ‌تاپ‌های کمپانی خود را "آجر" نامید زیرا بسیار سنگین و حجیم بود. بنابراین، به عنوان بخشی از نقشه راه برای دگرگون کردن HP و باز گرداندن آن به به جایگاه بلند گذشته، خانم وایتمن حساب ویژه‌ای روی کامپیوترهای شخصی زیباتر و سبک‌تر باز کرده است تا به این طریق جایگاه اپل به عنوان کمپانی معروف به طراحی برتر را تصاحب کند: «من فکر نمی‌کنم که ما در قدیم چندان به خلاقیت خود افزوده باشیم. کل صنعت ما به سمت کامپیوترهایی رفته که خیلی زیباتر هستند... اپل به ما یاد داد که طراحی اهمیت دارد.»
    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]

    در پس پرده تغییرات جدید در طراحی محصولات HP آقای «استیسی ولف» (عکس بالا) قرار دارد که می‌گوید از رنگ‌های استاندارد، اندازه لوگوی مناسب و قطعات کوچکتر استفاده کرده: «به عنوان مثال بدنه کامپیوتر که در گذشته یک قطعه پلاستیکی یا فلزی یکپارچه بود را از قطعات مرکب درست کردیم.» او نه تنها باعث شده محصولات جدید HP ظاهر زیباتری داشته باشند بلکه به قول خودش: «روی یک طراحی تمیزتر و مینیمال‌تر کار کرده‌ایم.»
    شاید برای شما جالب باشد که بدانید رئیس اجرایی هیئت مدیره HP آقای «رِی لِین» نیز یکی از کاربران مک است و با اطمینان چندانی درباره محصولات کمپانی خود صحبت نمی‌کند. عکس زیر مربوط به او است.

    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]

    اما از عزم جدی HP برای تغییر ظاهر محصولاتش که بگذریم، می‌رسیم به مصاحبه دیگر خانم وایتمن که در آن به شبکه FOX گفته کمپانی‌اش در صدد بازگشت به بازار تلفن‌های هوشمند است: «ما یک انحراف بد در صنعت تلفن‌های هوشمند داشتیم ولی این بار باید کار را درست انجام دهیم. جمله قصاری که به تیم مسئول گفتم این بود که "بهتر است از راه درست به جایی که می‌خواهیم برسیم، و نه فقط سریع." بنابراین داریم کار می‌کنیم تا مطمئن شویم که ماحصل تلاشمان چیز درستی برای HP باشد و به موفقیت بیانجامد.»

    خانم وایتمن در ادامه مصاحبه خود گفت: «دیدگاه من این است که باید دیر یا زود یک تلفن هوشمند ارائه کنیم زیرا در بسیاری از کشورها، این وسیله اول مورد استفاده توسط مردم است. می‌دانیم که در بسیاری از جاهای دنیا خیلی از مردم هرگز یک تبلت یا لپ‌تاپ یا دستکتاپ نمی‌خرند، بلکه همه کارها را با تلفن هوشمند انجام می‌دهند. ما هم یک کمپانی کامپیوتری هستیم و باید در این زمینه محصول ارائه کنیم.»

    تا این لحظه اطلاعات خیلی محدودی از محصول آینده HP در بازار تلفن‌های هوشمند که اسم رمز آن Bender است در دست داریم؛ تلفنی برخوردار از پردازنده دو هسته‌ای Snapdragon با فرکانس کاری 1.5 گیگاهرتز، نمایشگر HD با رزولوشن 1366 در 720 و برخوردار از سیستم عامل اندروید 4.0.4 (بستنی حصیری). باید صبر کرد و دید که بازگشت HP به این بخش چگونه خواهد بود.

    نظر شما درباره صحبت‌های مدیران HP، تحول در طراحی محصولات، و سعی دوباره برای ارائه تلفن هوشمند چیست؟

    منبع : narenji








  2. # ADS

کلمات کلیدی این موضوع

بوک مارک ها

بوک مارک ها

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •