مبلغی انتخاب کنید :




×
مایکروسافت قیمت آفیس 2013 و آفیس 365 را اعلام کرد
آيا ميدانيد؟
کاربر ویژه شوید !

شارژ موبايل تبلیغات

^ Back to Top
اطلاع رسانی های سیاره پی دی ای
دسترسی به بخش کاربری سیاره پی دی ای
مشخصات گوشی موردنظر خود را بصورت زنده ببینید!
نمایش نتایج: از 1 به 1 از 1

موضوع: مایکروسافت قیمت آفیس 2013 و آفیس 365 را اعلام کرد

  1. Top | #1


    تاریخ عضویت
    June 2012
    عنوان کاربر
    كاربر نيمه فعال
    شماره عضويت
    177
    نوشته ها
    977
    می پسندم
    466
    سپاس از شما
    1,171 بار در 603 پست
    میزان اعتبار کاربر
    0 تومان
    مبلغ حمایت شده از کاربر
    0 تومان
    اطلاعات کامپیوتر
    میزان امتیاز
    202

    مایکروسافت قیمت آفیس 2013 و آفیس 365 را اعلام کرد

    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]


    گرچه نمی‌دانیم که مایکروسافت دقیقاً چه زمانی آفیس 2013 و آفیس 365 را عرضه خواهد کرد، ولی حالا قیمت آنها را می‌دانیم. با وجود نسخه‌هایی که برای استفاده بر روی کامپیوترها عرضه خواهند شد، ولی استراتژی جدید مایکروسافت در قیمت‌گذاری خدمات ابری آفیس 365، باعث خواهد شد که عده بیشتری از کاربران خانگی و صاحبان مشاغل به سمت استفاده از آن بروند.

    آفیس 2013 نسخه خانگی و دانش‌آموزی (با ارائه نرم‌افزارهای وُرد، اِکسل، پاور پوینت و وان‌نوت) 139 دلار قیمت دارد، در حالی که نسخه خانگی و کاری آن با اضافه کردن اوت‌لوک 219 دلار خرج روی دست می‌گذارد، و در بالاترین رده پکیج حرفه‌ای را داریم که تمام آن برنامه‌ها را در کنار اکسس و پابلیشر به قیمت 399 دلار ارائه می‌کند.

    حالا بیایید اینها را مقایسه کنیم با بسته‌های پیشنهادی خدمات ابری آفیس 365 که قابلیت‌های زیادی برای شخصی‌سازی، فضای ابری فراوان، دسترسی به انواع اپلیکیشن‌ها و دریافت اتوماتیک آپدیت‌ها را دارند.

    آفیس 365 نسخه خانگی، 99 دلار در سال هزینه از جیب کاربران بر می‌دارد و در عین حال 20 گیگابایت فضای ذخیره در اسکای‌درایو، 60 دقیقه مکالمه مجانی با اسکایپ، و دسترسی بر روی 5 کامپیوتر را فراهم می‌کند، ضمن اینکه می‌توان در هر زمانی کامپیوترهای برخوردار از دسترسی را تغییر داد و در صورت نیاز اپلیکیشن‌های دارای امکانات کامل را "به طور موقت" بر روی هر کامپیوتری در اختیار داشت. امکان اینکه 30 روز به طور مجانی و برای تست خدمات، از این بسته استفاده کنید نیز وجود دارد.

    اما بسته آفیس 365 برای صاحبان مشاغل در سوی دیگر قرار دارد که تا 10 نفر می‌توانند از آن استفاده کنند و هر یک روی 1 تا 5 کامپیوتر به آن دسترسی داشته باشند. همراه با آن 25 گیگابایت فضای ایمیل اوت لوک، 10 گیگابایت فضای ذخیره ابری با امکان اختصاص 500 مگابایت به هر کاربر، امکان برگزاری جلسات آنلاین و حتی میزبانی وب‌سایت نیز وجود دارد. هزینه سالانه این خدمات "به ازای هر کاربر" 149 دلار است.

    البته مایکروسافت نیز دارد هویت خود را تغییر می‌دهد. گرچه مایکروسافت کمی دیر نگاه جدی خود به حوزه خدمات ابری را به دنیا نشان داد (درست مثل دیر آمدن به حوزه پُست‌پی‌سی‌های مدرن) ولی به نظر می‌رسد که بتواند تأخیر خود را با یک ارائه قدرتمند از اذهان پاک کند. حالا این شیوه قیمت‌گذاری، مهر تأییدی است بر اینکه تمرکز این کمپانی بر ارائه خدمات ابری کاملاً پیشرفته قرار گرفته. و از یاد نبرید که هیچ‌یک از رقبای مایکروسافت، اندوخته‌ای به غنای زرادخانهٔ این کمپانی را در اختیار ندارند. شما در این باره چه فکر می‌کنید؟

    منبع : narenji




    موضوعات مشابه:

  2. # ADS

کلمات کلیدی این موضوع

بوک مارک ها

بوک مارک ها

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •