مبلغی انتخاب کنید :




×
خرید و فروش روی دیوار
آيا ميدانيد؟
کاربر ویژه شوید !

شارژ موبايل تبلیغات

^ Back to Top
اطلاع رسانی های سیاره پی دی ای
دسترسی به بخش کاربری سیاره پی دی ای
مشخصات گوشی موردنظر خود را بصورت زنده ببینید!
نمایش نتایج: از 1 به 1 از 1

موضوع: خرید و فروش روی دیوار

  1. Top | #1


    تاریخ عضویت
    June 2012
    عنوان کاربر
    كاربر نيمه فعال
    شماره عضويت
    177
    نوشته ها
    977
    می پسندم
    466
    سپاس از شما
    1,171 بار در 603 پست
    میزان اعتبار کاربر
    0 تومان
    مبلغ حمایت شده از کاربر
    0 تومان
    اطلاعات کامپیوتر
    میزان امتیاز
    202

    خرید و فروش روی دیوار

    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]

    با خرت و پرت هایتان چکار می کنید ؟ معمولا همه ما وسایلی داریم که هرگز از آن ها استفاده نمیکنیم و فقط فضای اتاق خود را به آن ها اختصاص داده ایم. اکنون شرایطی مهیا شده است که شما می توانید اقدام به فروش چنین وسایلی بکنید.


    اپلیکیشن «دیوار» نام برنامه ای است که یک جمعه بازار را به تلفن هوشمند شما می آورد. روش کار این برنامه بدین صورت است که شما می توانید آگهی فروش اجناس خود را به رایگان در آن قرار دهید. شما همچنین این امکان را دارید تا در بین جنس های سایر کاربران نیز به گشت و گذار بپردازید و اگر چیزی نظرتان را جلب کرد، جهت خرید آن اقدام نمایید. وقتی برای اولین بار این برنامه را اجرا می کنید، باید شهری که در آن قرار دارید را انتخاب کنید تا آگهی های مربوط به آن شهر برای شما نمایش داده شود. در مرحله بعدی مشاهده می کنید که آگهی ها طبقه بندی شده اند و شما به کمک این دسته بندی ها می توانید جنس مورد نظر خود را سریع تر پیدا کنید. وسایل مربوط به خانه، وسایل شخصی، لوازم الکترونیکی و... از جمله دسته بندی های این اپلیکیشن هستند.


    آگهی ها در دیوار همراه با تصویر قرار می گیرند، لذا از این طریق شما می توانید تصور نسبتا درستی نسبت به جنس مورد نظر داشته باشید. هنگامی که وارد پروفایل یک محصول شوید، مشخصات آن، قیمتش و راه های ارتباطی با فروشنده را می توانید مشاهده کنید. البته «دیوار» هیچگونه مسئولیتی در قبال خرید و فروش های انجام شده بر عهده نمی گیرد و این شما هستید که باید با فروشنده قرار بگذارید، از سلامت محصول اطمینان حاصل کنید و تراکنش مالی خود را انجام دهید. اگر قصد دارید خودتان یک آگهی را بر روی دیوار نصب کنید، باید علامت « + » را در بالای صفحه لمس کنید و سپس عکس و مشخصات محصول خود را وارد کنید، خریداران از طریق راه ارتباطی که در آگهی خود درج نموده اید، با شما تماس خواهند گرفت.


    اپلیکیشن دیوار برای اندروید طراحی شده و به تازگی، وب سایت این برنامه نیز راه اندازی شده است؛ اگر دستگاه اندرویدی ندارید، می توانید با مراجعه به سایت این برنامه ، آگهی های درج شده در دیوار را مشاهده نمایید. فعلا امکان ثبت آگهی از طریق سایت وجود ندارد و این کار تنها از طریق اپلیکیشن دیوار صورت می پذیرد. شما می توانید دیوار را از کافه بازار ، به رایگان دانلود نمایید. فراموش نکنید که نظر و تجربه تان را در مورد این گونه اپلیکیشن ها و روش های خرید و فروش، با دیگران در بخش نظرات به اشتراک بگذارید. فکر می کنید کاربران ایرانی از این روش خرید و فروش استقبال می کنند؟



    منبع : narenji



    .

    کاربر مقابل پست C0D3R عزیز را پسندیده است:



  2. # ADS

کلمات کلیدی این موضوع

بوک مارک ها

بوک مارک ها

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •