مبلغی انتخاب کنید :




×
تولد مبارک: اندروید ۴ ساله شد
آيا ميدانيد؟
کاربر ویژه شوید !

شارژ موبايل تبلیغات

^ Back to Top
اطلاع رسانی های سیاره پی دی ای
دسترسی به بخش کاربری سیاره پی دی ای
مشخصات گوشی موردنظر خود را بصورت زنده ببینید!
نمایش نتایج: از 1 به 1 از 1

موضوع: تولد مبارک: اندروید ۴ ساله شد

  1. Top | #1


    تاریخ عضویت
    June 2012
    عنوان کاربر
    كاربر نيمه فعال
    شماره عضويت
    177
    نوشته ها
    977
    می پسندم
    466
    سپاس از شما
    1,171 بار در 603 پست
    میزان اعتبار کاربر
    0 تومان
    مبلغ حمایت شده از کاربر
    0 تومان
    اطلاعات کامپیوتر
    میزان امتیاز
    201

    تولد مبارک: اندروید ۴ ساله شد


    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]


    چهار سال پیش در چنین روزی، یک سیستم عامل جدید متولد شد. سیستم عاملی که پله های ترقی را یکی پس از دیگری پشت سر گذاشت. سیستم عاملی که قلب‌های بسیاری را به تسخیر خود درآورد. سیستم عاملی که استیو جابز آن را به جنگ اتمی فراخواند. بله امروز تولد ۴ سالگی اندروید است.


    شاید باورش سخت باشد، اما اندروید اکنون ۴ ساله شده است. این سیستم عامل برای اولین بار در ۲۳ سپتامبر ۲۰۰۸ توسط گوگل عرضه شد، حدود یک سال پس از عرضه اولین آیفون و چند ماه پس از معرفی اپ استور توسط اپل. اولین موبایلی که اندروید را به صورت جدی به جهانیان معرفی کرد Motorola Droid بود . گوگل در واقع قسمتی از موفقیت اندروید را مدیون این گوشی است که در زمان خود با امکاناتی فوق‌العاده، نماینده ای شایسته برای این سیستم عامل بود و توانست امکانات اندروید را به خوبی به همگان نشان دهد.


    گوگل در سال ۲۰۱۰ با همکاری کمپانی HTC اولین گوشی مورد تایید خود را با برند Nexus عرضه کرد. گوگل پس از موففیت HTC Nexus One، با همکاری سامسونگ گوشی های Nexus S و Galaxy Nexus را نیز به بازار معرفی کرد که آن ها نیز با استقبال بالای کاربران مواجه شدند. گوگل البته بازار تبلت ها را نیز فراموش نکرد و مجددا با همکاری Motorola نخستین تبلت اندروید ملقب به Motorola Xoom را به بازار عرضه کرد. از آن زمان به بعد گوگل سعی و خطاهای بسیاری را در زمینه تبلت ها انجام داد تا اینکه سر انجام تبلت خود با نام نکسوس 7 را به عنوان یکی از بهترین تبلت های بازار، در اختیار طرفدارانش قرار داد.


    احتمالا می دانید که گوگل هر نسخه از سیستم عامل اندروید را با نام یک خوراکی (معمولا دسر) به بازار ارایه می کند این شرکت در این ۴ سال خوراکی های خوشمزه ای را به تلفن های ما آورده است که لیست آن ها را مشاهده می کنید:


    نسخه ۱.۵ - ۳۰ آوریل ۲۰۰۹ - کیک فنجانی
    نسخه ۱.۶ - ۱۵ سپتامبر ۲۰۰۹ - دونات
    نسخه ۲.۰ و ۲.۱ - ۲۶ سپتامبر ۲۰۰۹ - نان خامه ای
    نسخه ۲.۲ - ۲۰ می ۲۰۱۰ - ماست یخ زده
    نسخه ۲.۳ - ۶ دسامبر ۲۰۱۰ - نان زنجبیلی
    نسخه ۳.۰ ، ۳.۱ و ۳.۲ - ۲۲ فوریه ۲۰۱۱ - کندوی عسل
    نسخه ۴.۰ - نوابر ۲۰۱۱ - بستنی حصیری
    نسخه ۴.۱ - جولای ۲۰۱۲ - جیلی بیلی


    جالب است بدانید که در حال حاضر ۵۷.۵٪ از کاربران اندروید از نسخه نان زنجبیلی استفاده می‌کنند و تنها ۱.۲٪ از کاربران توانسته اند دستگاه خود را به جیلی بیلی آپدیت نمایند.


    اندروید در حال حاضر ۵۹٪ از بازار تلفن های هوشمند را در اختیار خود دارد و طبق اعلام گوگل تا ۹ ماهه آخر سال ۲۰۱۲ بیش از ۵۰۰ میلیون دستگاه توسط سیستم عامل اندروید فعال گشته اند که این آمار در حال حاضر برابر ۱.۳ میلیون دستگاه در هر روز است. بازار اپلیکیشن های اندروید نیز که معروف به گوگل پلی است در حال حاضر بیش از ۶۰۰ هزار اپلیکیشن را در خود جای داده است و روزانه شاهد ۲۰ میلیون دانلود است.


    شما آینده اندروید را در سال های پیش رو چگونه پیش بینی می‌کنید؟ آیا فکر می‌کنید این سیستم عامل بر روی تلفن های هوشمند موفق تر خواهد بود یا بر روی تبلت ها؟


    منبع : narenji



    .

    کاربر مقابل پست C0D3R عزیز را پسندیده است:



  2. # ADS

کلمات کلیدی این موضوع

بوک مارک ها

بوک مارک ها

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •