مبلغی انتخاب کنید :




×
شاید سرفیس ارزان نباشد
آيا ميدانيد؟
کاربر ویژه شوید !

شارژ موبايل تبلیغات

^ Back to Top
اطلاع رسانی های سیاره پی دی ای
دسترسی به بخش کاربری سیاره پی دی ای
مشخصات گوشی موردنظر خود را بصورت زنده ببینید!
نمایش نتایج: از 1 به 1 از 1

موضوع: شاید سرفیس ارزان نباشد

  1. Top | #1


    تاریخ عضویت
    June 2012
    عنوان کاربر
    كاربر نيمه فعال
    شماره عضويت
    177
    نوشته ها
    977
    می پسندم
    466
    سپاس از شما
    1,171 بار در 603 پست
    میزان اعتبار کاربر
    0 تومان
    مبلغ حمایت شده از کاربر
    0 تومان
    اطلاعات کامپیوتر
    میزان امتیاز
    202

    شاید سرفیس ارزان نباشد

    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]

    گفته می‌شود که بازاری برای تبلت-پی‌سی‌های هیبریدی وجود دارد که در آن مزیت رقابتی محصولات ارزان بودن آنها نیست، بلکه امکانات متمایز است. آیا سرفیس می‌تواند ثابت کند که این دسته واقعاً وجود دارد؟


    شاید آنهایی که فکر می‌کنند تبلت-پی‌سی جذاب مایکروسافت یعنی سرفیس در صورت عدم تعیین قیمت رقابتی با آیپد شکست خواهد خورد، در اشتباه باشند. اگر قرار است سرفیس حقیقتاً یک تبلت کارا با قابلیت‌های تولید محتوای زیاد باشد، چرا باید قیمت آن در حد تبلت‌هایی تعیین شود که درصد بالایی از ویژگی‌های آنها محدود به مصرف محتوا است؟


    ما هنوز نمی‌دانیم که مایکروسافت دقیقاً چه سیاستی را در قیمت‌گذاری سرفیس پیش خواهد گرفت ولی استیو بالمر در مصاحبه با سیاتل تایمز گفت که قیمت مناسب برای کامپیوترها (به طور کلی) بین 300 تا 800 دلار است. دیگر مدیران مایکروسافت هم مدام اصرار می‌کنند که تبلت‌ها در حقیقت کامپیوتر شخصی هستند. پس تبلت-پی‌سی‌های مایکروسافت هم حتماً باید در همین محدوده قیمتی قرار بگیرند. البته احتمالاً هزینه کیبورد جدا است.


    بالمر در مصاحبه با سیاتل تایمز این را هم به روشنی گفت که نمی‌خواهد با سرفیس رهبری مبارزات قیمتی در بازار تبلت‌ها را به دست بگیرد. به نظر می‌رسد برخی از تولیدکنندگان پی‌سی و تبلت نیز چندان به رقابت بر سر قیمت پایین‌تر فکر نمی‌کنند. نمونه‌اش ایسوس که اطلاعات لو رفته از قیمت‌گذاری تبلت‌ها و لپ‌تاپ‌های جدید آن، نشان می‌دهد برای داشتن یک تبلت هیبریدی برخوردار از ویندوز RT بایستی 599 دلار به اضافه 199 برای کیبورد پرداخت کنید. برای نسخه ویندوز 8 هم 799 به اضافه 199 دلار باید بپردازید. اگر فکر می‌کنید ایسوس بی‌انصاف است نگاهی به قیمت تبلت‌های ویندوز 8 ایسر بیاندازید که می‌خواهد تبلت‌های ویندوز 8 (نسخه Pro) خود را از قیمت پایه 999 دلار عرضه کند.


    بعید است در مراسم پنج‌شنبه (6 مهر) که اینتل میزبان آن است خبری از اعلام قیمت تبلت‌های کمپانی‌های دل، اچ پی، لنوو و سامسونگ باشد چون حدوداً یک ماه با عرضه سرفیس فاصله داریم و آنها ترجیح می‌دهند بدون ریسک کردن، منتظر اعلام قیمت از سوی مایکروسافت و سپس بررسی آن و ارائه قیمت محصولات خود بنشینند.


    نکته بد این است که هنوز هیچ یک از بررسی کنندگان سایت‌های مختلف از نزدیک با سرفیس کار نکرده‌اند. پس با سیستم عامل، کیبورد، تاچ پد و سایر ویژگی‌های آن آشنایی عملی نداشته و در این بی‌خبری به سر می‌بریم که آیا این تبلت در عمل آنقدر عالی و کاربردی خواهد بود تا حاضر باشیم پول اضافه‌ای (نسبت به رقبا) برای آن پرداخت کنیم یا خیر؟


    اگر از بُعد تولید محتوا سرفیس RT یک سر و گردن از رقبا بالاتر بایستد، خیلی‌ها حاضر به پرداخت اضافه بابت خرید آن خواهند بود. در این صورت قیمت‌گذاری پایین برای آن منطقی نخواهد بود زیرا مایکروسافت میدان دیگری را برای رقابت انتخاب کرده و آن ارائه امکانات قوی در زمینه تولید محتوا است. این مورد ما را نسبت به چشم‌انداز ارائه سرفیس ارزان، بدبین می‌کند.


    در این باره چه نظری دارید؟ آیا هزینه بیشتر در قبال امکانات بهتر، شما را از خرید سرفیس دور خواهد کرد؟


    منبع : cnet-narenji




  2. # ADS

کلمات کلیدی این موضوع

بوک مارک ها

بوک مارک ها

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •