مبلغی انتخاب کنید :




×
برخی منابع: تلاش فراوان اپل برای استخدام کارکنان سابق پروژه گوگل مپز
آيا ميدانيد؟
کاربر ویژه شوید !

شارژ موبايل تبلیغات

^ Back to Top
اطلاع رسانی های سیاره پی دی ای
دسترسی به بخش کاربری سیاره پی دی ای
مشخصات گوشی موردنظر خود را بصورت زنده ببینید!
نمایش نتایج: از 1 به 1 از 1

موضوع: برخی منابع: تلاش فراوان اپل برای استخدام کارکنان سابق پروژه گوگل مپز

  1. Top | #1


    تاریخ عضویت
    June 2012
    عنوان کاربر
    كاربر نيمه فعال
    شماره عضويت
    177
    نوشته ها
    977
    می پسندم
    466
    سپاس از شما
    1,171 بار در 603 پست
    میزان اعتبار کاربر
    0 تومان
    مبلغ حمایت شده از کاربر
    0 تومان
    اطلاعات کامپیوتر
    میزان امتیاز
    202

    برخی منابع: تلاش فراوان اپل برای استخدام کارکنان سابق پروژه گوگل مپز

    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]

    اپل با پشتکار ویژه ای به دنبال افرادی است که تجربه کار در پروژه گوگل مپز را داشته اند، تا از آنها در توسعه محصول جدید خود بهره ببرد. این موضوع به تازگی توسط یک منبع مطلع که با هر دو تیم در ارتباط است، فاش شده. با استفاده از دلالان استخدام نیرو، اپل استراتژی جدیدی را در پیش گرفته تا کارکنان پروژه گوگل مپز را با پیشنهادات دندان‌گیر فریفته و از آنها برای توسعه نقشه های سیستم عامل iOS بهره ببرد. جالب اینجا است که این منابع از اشتیاق بعضی کارکنان گوگل برای پذیرش پیشنهادات وسوسه کننده اپل خبر می دهند. زیرا آنها علاقه دارند که فرصت تولید یک محصول جدید را غنیمت شمرده و خود را از به روز رسانی های ملال آور یک پلتفرم بسیار بزرگ (گوگل مپز)‌ برهانند.


    یکی از افراد طرف قرارداد گوگل که اکنون مشغول یکپارچه سازی بخش عظیمی از اطلاعات Street View کوگل با داده های خریداری شده از شرکت های ثالث (جهت بهبود پوشش اروپایی گوگل مپز) است، می گوید با چرخش اذهان به سوی نقشه برداری داخل ساختمان در گوگل مپز، کارهای پیش رو، روز به روز جذابیت خود را از دست می دهند و تعداد بیشتری از کارکنان به دنبال فرصت های شغلی وسوسه کننده تر می گردند. و این تغییر جهت فعالیت های گوگل مپز، فرصتی مغتنمی برای کوپرتینو نشین های اپل است.


    با توجه به لیست مشاغل مورد نیاز جدیدی که اپل منتشر کرده، این شرکت بیش از پیش به دنبال اضافه کردن استعدادهای جدید به تیم Maps خود است. از سوی دیگر گوگلی های قدیمی (ex-Googlers) هم علاقه زیادی به حضور در کوپرتینو از خود نشان داده اند. یک منبع مطلع می گوید:
    اپل جذابیت های فراوانی برای جذب نیرو دارد و در صورتی که بخواهد، می تواند یک پلتفرم نقشه تنومند ایجاد کرده و به رقابت با گوگل مپز بپردازد. پس برای من جای تعجب نیست که اپل روال عادی خود را کنار گذاشته و به دنبال تطمیع گوگلرهای قدیمی و فعلی باشد که در پروژه گوگل مپز فعال بوده یا هستند. در گوگل مپز ما می دانیم که هر بخش اطلاعات چه اهمیتی دارند، تقدم و تاخر پردازش ها و رندر چگونه باید باشد، کلیدواژه های جستجو چه هستند و اینکه کاربر انتظار چه تجربه کاربری را دارد. اپل لازم است راه و روش مناسبی پیدا کند تا داده های ۸ میلیون کیلومتری خیابان هایی را که دارد، در اختیار گروه مناسبی قرار دهد و همچنین برخی از ثروت خود را برای خرید مجوز استفاده اطلاعات لازم هزینه کند. و این کاری است که گوگلرهای پروژه گوگل مپز به خوبی آن را بلدند.



    منبع : narenji



    .


  2. # ADS

کلمات کلیدی این موضوع

بوک مارک ها

بوک مارک ها

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •