مبلغی انتخاب کنید :




×
امکانات جدید اندروید ۴.۴ به روایت تصویر
آيا ميدانيد؟
کاربر ویژه شوید !

شارژ موبايل تبلیغات

^ Back to Top
اطلاع رسانی های سیاره پی دی ای
دسترسی به بخش کاربری سیاره پی دی ای
مشخصات گوشی موردنظر خود را بصورت زنده ببینید!
نمایش نتایج: از 1 به 1 از 1

موضوع: امکانات جدید اندروید ۴.۴ به روایت تصویر

  1. Top | #1


    تاریخ عضویت
    May 2012
    عنوان کاربر
    ناظر انجمن
    شماره عضويت
    9
    محل سکونت
    طهران
    نوشته ها
    5,725
    می پسندم
    6,159
    سپاس از شما
    8,363 بار در 5,159 پست
    كشور
    Iran
    موبايل
    Samsung-I9300-Galaxy-S-III
    موبايل
    BlackBerry-Bold-9700
    اپراتور
    Iran
    میزان اعتبار کاربر
    21,000 تومان
    مبلغ حمایت شده از کاربر
    21000 تومان
    اطلاعات کامپیوتر
    میزان امتیاز
    509

    امکانات جدید اندروید ۴.۴ به روایت تصویر


    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]


    پیش تر در مطلبی ویژگی های نرم افزاری نکسوس ۵، یعنی در واقع امکانات جدید اندروید ۴.۴ را برای شما تشریح کردیم. ولی شاید هیچ چیزی به اندازه معرفی تصویری به مذاق شما مخاطبین خوش نیاید.


    بنابراین می توانید در ادامه مطب با ما همراه باشید تا خیلی گذرا به قابلیت های جدید اندروید کیتکت نگاه بیندازیم. نه امکان ندارد، بعد از شما! به صرف چای و کیتکت دعوتید.




    کافی است نکسوس ۵ را بردارید و بگویید "اوکی گوگل." دیگر لازم نیست برای انجام کارها در صفحه خانگی یا داخل Google Now، نمایشگرها -یی که کم کم به مساحت ورزشگاه جوزپه مه آتزا نزدیک می شوند- را لمس کنید. برای فعال کردن جستجوی صوتی، فرستادن پیام، گرفتن مسیریابی یا حتی پخش موسیقی، گفتن "اوکی گوگل" و سپس دادن دستور کفایت می کند.


    موقع گوش کردن به موسیقی روی تلفن یا حین پخش فیلم با کمک کروم کست، بر روی قفل صفحه طرح جلد آلبوم یا پوستر فیلم را مشاهده خواهید کرد و کنترل های پخش نیز همانجا در دسترس تان هستند.


    این یکی را پیش تر برای تان شرح دادیم. کتاب، بازی، فیلم؛ با استفاده از ویژگی ایمرسیو مود فقط آن محتوایی که مشغول مصرفش هستید جلوی چشم تان نقش می بندد و دکمه های راهبری و نوار وضعیت در مواقع غیرضروری غیب شان می زند.


    مولتی تسکینگ با کیتکت سریع تر می شود. اندروید ۴.۴ با استفاده از بهینه سازی حافظه و بهبود صفحه لمسی، عملکرد سیستم را به بالاترین سطح می رساند تا پاسخگویی صفحه نمایش سریع تر و روان تر شود. این یعنی می توانید موقع وبگردی، به راحتی موسیقی گوش کنید و بدون گیر و لگ، بازی های سنگین اجرا نمایید.


    اپلیکیشن تلفن اندروید فهرست تماس شما را بر اساس افرادی که بیشتر طرف مکالمه تان هستند باز آرایی می کند. در ضمن می توانید به دنبال مکان ها، کسب و کار ها، تماس ها و افراد موجود در حساب های هر اپلیکیشن بگردید.


    وقتی از شماره ای تماس دریافت کنید که در فهرست مخاطبین تان نیست، تلفن به طور خودکار در کسب و کارهای فهرست شده در داده های محلی گوگل مپس به دنبال هویت آن تماس گیرنده می گردد. وآو!


    حالا دیگر تمام پیام های شما در یک محل جمع می شود. فرقی نمی کند دوستان چه چیزی ارسال کنند، اس ام اس، ام ام اس، یا سایر چیزها همگی در اپلیکیشن هنگس اوت جمع می شوند، درست در کنار گفتگوی های آنلاین یا تماس های ویدیویی شما. از طریق اپلیکیشن جدید به اشتراک گذاشتن موقعیت های محلی و عکس های متحرک GIF نیز آسان می شود.


    گاهی کلمات نمی توانند حس و حال شما را خوب بیان کنند. در اینجا است که شکلک ها و ایموجی ها کارساز می شوند. حالا این قابلیت در کیبورد اندروید و تمام جاهای سیستم عامل موجود است. به پای شکلک های نارنجی که نمی رسد... ^_^


    پرینت گرفتن عکس ها، اسناد و صفحات وب از روی تلفن و تبلت با وصل شدن به حساب کلود پرینت گوگل میسر است. البته باید پرینترهایی داشته باشید که در گوگل پلی دارای اپلیکیشن هستند.


    زین پس از داخل اپلیکیشن هایی نظیر کویک آفیس، قادر به انتخاب یک فایل و ذخیره سازی آن بر روی گوگل درایو یا سایر سرویس های ابری خواهید بود. ارسال فایل هایی که اخیرا روی شان کار کرده اید نیز از هر زمان دیگری آسان تر شده.


    راستی کوییک آفیس نیز بازطراحی شده و حالا خلق و ویرایش اسناد، صفحات گسترده و پرزنتیشن ها بر روی تلفن و تبلت، راحت تر است.




    منبع : Theverge - Narenji



    ویرایش توسط Corleone : Friday 01 November 13 در ساعت 11:05

    انان كه با افكاري پاك و فطرتي زيبا در قلب ديگران جاي دارند را هرگز هراسي از فراموشي نيست چرا كه جاودانند


    * * کوروش بزرگ * *



    5 کاربر پست Mojtaba عزیز را پسندیده اند .



  2. # ADS

کلمات کلیدی این موضوع

بوک مارک ها

بوک مارک ها

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •