مبلغی انتخاب کنید :




×
شنیده ها از تغییرات در گروه ویندوز مایکروسافت؛ رهبران تازه و یکپارچگی تلاش های نرم افزاری
آيا ميدانيد؟
کاربر ویژه شوید !

شارژ موبايل تبلیغات

^ Back to Top
اطلاع رسانی های سیاره پی دی ای
دسترسی به بخش کاربری سیاره پی دی ای
مشخصات گوشی موردنظر خود را بصورت زنده ببینید!
نمایش نتایج: از 1 به 1 از 1

موضوع: شنیده ها از تغییرات در گروه ویندوز مایکروسافت؛ رهبران تازه و یکپارچگی تلاش های نرم افزاری

  1. Top | #1


    تاریخ عضویت
    May 2012
    عنوان کاربر
    ناظر انجمن
    شماره عضويت
    9
    محل سکونت
    طهران
    نوشته ها
    5,725
    می پسندم
    6,159
    سپاس از شما
    8,363 بار در 5,159 پست
    كشور
    Iran
    موبايل
    Samsung-I9300-Galaxy-S-III
    موبايل
    BlackBerry-Bold-9700
    اپراتور
    Iran
    میزان اعتبار کاربر
    21,000 تومان
    مبلغ حمایت شده از کاربر
    21000 تومان
    اطلاعات کامپیوتر
    میزان امتیاز
    509

    شنیده ها از تغییرات در گروه ویندوز مایکروسافت؛ رهبران تازه و یکپارچگی تلاش های نرم افزاری

    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]





    AllThingsD را نه فقط با کنفرانس های D بلکه با خبرهای دست اولش در زمینه اداره شرکت ها می شناسیم. حالا این سایت خبرهای جدیدی درباره تغییرات مدیریتی در بخش ویندوز مایکروسافت دارد، آن هم کمتر از دو ماه بعد از از اجرای طرح سازماندهی مجدد موسوم به One Microsoft؛ قرار است به زودی گروه های بیشتری در این شرکت متوجه تغییرات مدیریتی شوند.

    در درون گروه بزرگ ویندوز، مایکروسافت تیم های ویندوز فون، ایکس باکس و پی سی را به هم نزدیک تر می کند. همچنین ساختار رهبری ویندوز با عزل تعدادی از اعضای قدیمی از سمت های خود و قرار گرفتن تعدادی دیگر از مدیران باسابقه در مناصب جدید، دستخوش تحول می شود. افراد نزدیک به ماجرا نمایی کلی از تغییرات در حال وقوع را چنین ترسیم می کنند.


    تری میرسون (Terry Myerson) که در عکس بالا لبخند بر لب دارد، همچنان رهبر بخش ویندوز فون و ویندوز در ساختار جدید خواهد بود و حداقل ۷ معاون مستقیما به او گزارش می دهند؛ یعنی مدیران توسعه، تست و مدیریت برنامه، به علاوه افرادی که هدایت بخش های تلفن/تبلت/پی سی، ایکس باکس، سرویس ها، و «پروژه های ویژه آینده» را بر عهده خواهند داشت.


    هنری ساندرز (Henry Sanders) که سابقه همکاری با میرسون بر روی ویندوز فون را دارد، وظیفه رهبری بخش توسعه سیستم عامل ها را بر عهده می گیرد. دیگر عضو گروه ویندوز فون، جو بلفیوره (Joe Belfiore)، مسئولیتی سنگین خواهد داشت و آن هدایت متمرکز تیمی است که بر روی تلفن، تبلت و پی سی فعالیت خواهد کرد. تیم ایکس باکس را مارک وایتن (Marc Whitten) رهبری می کند و مدیریت تیم سرویس ها نیز همچنان با کریس جونز (Chris Jones) خواهد بود؛ دقت داشته باشید که اینها همه تیم های نرم افزاری هستند.


    در بین افرادی که در تیم رهبری جدید جایی ندارند می توان به گرنت جورج (Grant George) مدیر تست ویندوز، آنتوان لبلوند (Antoine Leblond) مدیر بخش سرویس های ویندوز، و مرد کهنه کار مایکروسافت جان د وان (Jon DeVaan) اشاره کرد. مشخص نیست که آنها در تیم ویندوز نقشی را خواهند پذیرفت یا به جای دیگری منتقل شده و یا حتی شرکت را ترک می کنند.


    اما دین هاچاموویچ (Dean Hachamovitch) مدیر کهنه کار تیم اینترنت اکسپلورر همچنان مسئولیت خود را حفظ خواهد کرد ولی هنوز نمی دانیم در ساختار جدید به چه کسی گزارش خواهد داد.


    به نظر می رسد مایکروسافت با سپردن مدیریت یکپارچه پی سی، تبلت و تلفن به آقای جو بلفیوره در تلاش برای این است که مرزهای مفهومی بین تلفن ها، تبلت های کوچک و بزرگ، تبدیل شونده ها و لپ تاپ ها را از میان بردارد و این به شایعه یکپارچه شدن ویندوز فون و ویندوز آرتی نیز قوت می بخشد. همچنین یک تیم ویژه مسئول بررسی فرصت ها برای گجت های پوشیدنی مبتنی بر ویندوز خواهند بود.


    با وجود اینکه مایکروسافت می خواهد خودش را به عنوان شرکت دستگاه ها و خدمات معرفی کند و نه یک تولید کننده صرف نرم افزار، با این حال گروه هایی که روی سخت افزار کار می کنند را از گروه های نرم افزاری جدا نگاه داشته. یعنی در حالی که آقای میرسون کل تلاش های نرم افزاری در زمینه تلفن ها، تبلت ها، پی سی و ایکس باکس را زیر نظر خواهد داشت ولی هیچ مسئولیت مستقیمی در بحث سخت افزار ندارد و آن تلاش ها زیر نظر خانم جولی لارسون-گرین باقی می ماند.


    اما این به نظر منطقی می رسد زیرا تیم سخت افزاری مایکروسافت به زودی رشد قابل توجهی خواهد داشت؛ قرارداد خرید نوکیا در دست اجرا است و استفان الوپ (رییس قبلی بخش آفیس مایکروسافت و یکی از نامزدهای مدیرعاملی مایکروسافت بعد از استیو بالمر) به زودی با لشگر فنلاندی خودش به این بخش اضافه خواهد شد. بنابراین یکپارچه سازی تیم های سخت افزاری نوکیا و مایکروسافت نیازمند زمان است.



    گفته می شود که ساعاتی دیگر ابلاغیه این تغییرات برای کارمندان مایکروسافت ارسال خواهد شد.


    منبع : Allthingsd - Narenji



    موضوعات مشابه:
    ویرایش توسط Mojtaba : Monday 09 September 13 در ساعت 21:17

    انان كه با افكاري پاك و فطرتي زيبا در قلب ديگران جاي دارند را هرگز هراسي از فراموشي نيست چرا كه جاودانند


    * * کوروش بزرگ * *




  2. # ADS

کلمات کلیدی این موضوع

بوک مارک ها

بوک مارک ها

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •