مبلغی انتخاب کنید :




×
تصاویر دیده نشده از استیو جابز پس از اخراج از اپل و تاسیس کمپانی نِکست
آيا ميدانيد؟
کاربر ویژه شوید !

شارژ موبايل تبلیغات

^ Back to Top
اطلاع رسانی های سیاره پی دی ای
دسترسی به بخش کاربری سیاره پی دی ای
مشخصات گوشی موردنظر خود را بصورت زنده ببینید!
نمایش نتایج: از 1 به 1 از 1

موضوع: تصاویر دیده نشده از استیو جابز پس از اخراج از اپل و تاسیس کمپانی نِکست

  1. Top | #1


    تاریخ عضویت
    October 2013
    عنوان کاربر
    مدیر بازنشسته
    شماره عضويت
    12462
    محل سکونت
    تهران - راستش تو انجمن پلاسم
    نوشته ها
    667
    می پسندم
    374
    سپاس از شما
    817 بار در 445 پست
    كشور
    Iran
    موبايل
    Asus-Tab-EEE-Pad-Transformer
    موبايل
    Asus-Tab-EEE-Pad-Transformer
    اپراتور
    Iran
    میزان اعتبار کاربر
    2,200 تومان
    مبلغ حمایت شده از کاربر
    3000 تومان
    اطلاعات کامپیوتر
    میزان امتیاز
    169

    تصاویر دیده نشده از استیو جابز پس از اخراج از اپل و تاسیس کمپانی نِکست

    داگ مِنوئِز عکاس و مستندسازی است که در سال ۱۹۸۵ پس از اخراج جابز از اپل و تاسیس کمپانی NeXT، تصاویری را از وی و تیم کاری نِکست، ثبت کرده و در کتابی به قلم خود منتشر کرده است.داگ منوئز با اطلاع از موضوع اخراج استیو جابز از کمپانی اپل و تاسیس کمپانی نِکست، از وی درخواست کرد تا تصاویر فعالیت‌های وی و تیم کاری نکست را به تصویر بکشد. جابز با در خواست منوئز موافقت کرد. داگ منوئز موفق شده بود تا موقعیت بسیار خوبی را به دست آورد. وی در طول سه سال، تصاویری را از فعالیت‌های جابز و تیم کاری نکست به تصویر کشید که امروز و پس از سی‌سال این تصاویر در کتابی به قلم منوئز و با عنوان «نابغه‌ی با شهامت: انقلاب دیجیتال در دره‌ی سیلیکون» منتشر شده است.
    منوئز هفته‌ی جاری گزیده‌ای از تصاویر کتاب خود را به اشتراک گذارده است. وب‌سایت BusinessInsider با کسب اجازه از این نویسنده شماری از تصاویر را منتشر کرده که در ادامه به‌همراه توضیحاتی در مورد وقایع پیرامون، عکس تقدیم شما کاربران زومیت می‌کنیم.
    استیو جابز در حال تشریح نحوه‌ی توسعه‌ی فناوری در ده سال اخیر

    مکان: سونوما، کالیفرنیا، ۱۹۸۶

    استیو جابز و کارمندان کمپانی نکست، هر از چندگاهی به‌همراه خانواده‌های خود راهی سفری کوتاه به مناطق نزدیک می‌شدند تا در این فاصله به مباحثه و حل مشکلات موجود در کمپانی بپردازند. استیو جابز در این سفرها زمانی را برای سخنرانی و تشریح افق‌های دید خود برای سرمایه‌گذاران و کارکنان اختصاص می‌داد تا آن‌ها را نیز با حس القا شده در تصور آینده‌ی کمپانی با نگرش خود، سهیم کند. استیو سعی داشت تا با قراردادن قدرت یک کامپیوتر عظیم الجثه‌ی مین‌فریم در یک مکعب به ضلع ۳۰ سانتی‌متر و قیمت بسیار ارزان، تحول بعدی جهان را با عنوان «تحول آموزش» ایجاد کند.
    منوئز با مراجعه به استیوجابز معنای سخنان وی را پرسیده و استیو جابز در پاسخ وی چنین گفته است:
    هدف از اینکار قدرت بخشیدن به دانشجویی در استنفورد است تا قادر به حل مشکل سرطان در اتاق خود باشد.
    چون استیو جابز به این موضوع اعتقاد داشت و تحقق آن را ممکن می‌دانست، تیم وی نیز به این موضوع ایمان پیدا کرده بودند.
    اما در ورای این حس انسان دوستی و هدف بسیار مقدس، استیو جابز در پی انتقام از افرادی بود که وی را در جریان یک کودتا در هیئت مدیره از اپل اخراج کرده بودند. بسیاری از کارشناسان همچون جابز معتقد بودند که نکست یک کمپانی موفق با رشد پرشتاب خواهد بود. در حالی که این کمپانی دهه‌ای پرتنش و سختی را برای استیو جابز رقم زد.
    روزی که راس پِروت، ۲۰ میلیون دلار در نِکست سرمایه‌گذاری کرد

    فریمونت، کالیفرنیا، ۱۹۸۶

    استیو جابز بک شومن تمام عیار بود که به مختصات متقاعد کردن افراد نیز آشنایی کاملی داشت.
    استیو جابز با دعوت از راس پِروت‌ (یکی از شناخته‌شده‌ترین سرمایه‌گذاران آمریکایی که در سال ۱۹۹۲ و ۱۹۹۶ بصورت مستقل در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا شرکت کرد) به صرف نهار، هنر خود در متقاعد کردن افراد را به رخ کشید. وی از راس‌پروت در میان انبار مخروبه‌ای پذیرایی کرد که در نظر داشت تا آن را به کارخانه‌ی تولید نِکست تبدیل کند. وی از برنامه‌های خود برای ساخت مجهزترین و مدرن‌ترین خط تولید سخن گفت که در آن هیچ نیروی انسانی به کار گرفته نشده و روبات‌ها به ساخت سخت‌افزار مورد نیاز مشغول خواهند بود. همچنین وی پیش‌بینی کرد که در انتهای سال، نکست ارزشی برابر یک میلیارد دلار خواهد داشت که قادر است هر ماه چندین هزار کامپیوتر به بازار عرضه کند.
    راس پروت که در آن سال‌های به یکی از چهره‌های شناخته شده در تغییر قوانین تحصیلی در ایالات متحده تبدیل شده بود، با شنیدن نظرات و ایده‌های جابز به وجد آمده و سرمایه‌ای ۲۰ میلیون دلاری را در اختیار وی قرار داد. وی همچنین یکی از اعضای هیئت مدیره‌ی نکست شد.
    جابز پس از بازگشت از بازدید کارخانه‌ی جدید نکست

    فریمونت، کالیفرنیا، ۱۹۸۷

    اگرچه استیو جابز شخصیتی تندخو، منتقد و حتی به بیان برخی کینه‌جو داشت، اما در مقابل با لبخندی بر لب و انرژی مهار نشدنی بسیار دوست‌داشتنی بود.
    در اولین روزهای تاسیس کمپانی نکست، وی همیشه تشنه‌ی کار، وارد کمپانی می‌شد و بسیار سخت می‌شد جابز را در چنین شمایلی (با خنده) دید. در تصویر فوق جابز به‌همراه کارکنان کمپانی در حال بازگشت از محل کارخانه‌ای تازه تاسیس در فریمونت با یک دستگاه اتوبوس نارنجی رنگ مخصوص مدارس است.
    شادی گیکی

    مانتین ویو، کالیفرنیا، ۱۹۹۱

    معمولا گیک‌ها یا افرادی که در رشته‌های مرتبط با فناوری مشغول به کار هستند، به‌واسطه‌ی ترافیک کاری و استفاده‌ی بیش از حد طبیعی از کامپیوتر، کمتر در گردهمایی‌های اجتماعی حضور پیدا می‌کنند و دارای شخصیتی خجالتی هستند، از این‌رو این افراد از کوچک‌ترین فرصت‌های پیش آمده برای شادی به بهترین نحو ممکن بهره می‌برند.
    دیوید هاکنی، نقاش نام آشنا در گردهمایی نمایش قابلیت‌های اولین نسخه‌ی فوتوشاپ

    مانتین ویو، کالیفرنیا، ۱۹۹۰

    با رشد روزافزون صنعت فناوری، شاهد ردپای عمیق‌تر دره‌ی سیلیکون در ابعاد مختلف زندگی و فرهنگ هستیم. امروزه بسیاری از هنرمندان در کنار عشاق فناوری در کنفرانس‌هایی چون TED حضور پیدا می‌کنند تا از آخرین دستاوردهای فناوری بهره‌مند شوند. بستر فعالیت در حوزه‌ی هنر در حال تغییر است و وابستگی به تکنولوژی بسیار افزایش یافته است.
    تصویر فوق، نقاش نام آشنا، دیوید هاکنی را نشان می‌دهد که سگ خود را در آغوش گرفته و در حال استراحت است. وی در اولین گردهمایی مربوط به نمایش قابلیت‌های نرم‌افزار فوتوشاپ اَدوبی حاضر شده تا نحوه‌ی کار با نخستین نسخه از این نرم‌افزار را فرا بگیرد.




    منبع : زومیت



    مرجع روت گوشی و تبلت های اندرویدی (درحال تکمیل)

    http://www.pda-planet.com/forum/foru...read16562.html


    در صورت درخواست برای قرار دادن رام میتوانید به پروفایل من مراجعه کنید

    http://www.pda-planet.com/forum/members/12462.html



    رام های کمیاب در اینجا قرار میگیرند (مخصوص اعضای ویژه)

    http://www.pda-planet.com/forum/forum1356/


  2. # ADS

کلمات کلیدی این موضوع

بوک مارک ها

بوک مارک ها

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •