مبلغی انتخاب کنید :




×
خبرهایی از مایکروسافت: ویندوز بلو، تبلت های کوچک، فروش ویندوز 8، و تعداد کاربران اسکای درایو و اوت لوک
آيا ميدانيد؟
کاربر ویژه شوید !

شارژ موبايل تبلیغات

^ Back to Top
اطلاع رسانی های سیاره پی دی ای
دسترسی به بخش کاربری سیاره پی دی ای
مشخصات گوشی موردنظر خود را بصورت زنده ببینید!
نمایش نتایج: از 1 به 1 از 1

موضوع: خبرهایی از مایکروسافت: ویندوز بلو، تبلت های کوچک، فروش ویندوز 8، و تعداد کاربران اسکای درایو و اوت لوک

  1. Top | #1


    تاریخ عضویت
    May 2012
    عنوان کاربر
    ناظر انجمن
    شماره عضويت
    9
    محل سکونت
    طهران
    نوشته ها
    5,725
    می پسندم
    6,159
    سپاس از شما
    8,363 بار در 5,159 پست
    كشور
    Iran
    موبايل
    Samsung-I9300-Galaxy-S-III
    موبايل
    BlackBerry-Bold-9700
    اپراتور
    Iran
    میزان اعتبار کاربر
    21,000 تومان
    مبلغ حمایت شده از کاربر
    21000 تومان
    اطلاعات کامپیوتر
    میزان امتیاز
    508

    خبرهایی از مایکروسافت: ویندوز بلو، تبلت های کوچک، فروش ویندوز 8، و تعداد کاربران اسکای درایو و اوت لوک

    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]





    مدیر ارشد مالی بخش ویندوز، خانم تامی رلر، در گفتگویی که در مقر مایکروسافت واقع در نیویورک انجام گرفته، اطلاعات جدیدی درباره برنامه های این شرکت پیرامون نسخه بعدی ویندوز با نام موقت Blue را اعلام کرده. هر چند جزئیات در پایان این ماه میلادی اعلام خواهد شد، ولی کلیات را در اینجا مورد اشاره قرار می دهیم:

    • در حالی که نام ویندوز 8.1 در برخی از خبرهای غیررسمی چند وقت اخیر مشاهده شده، رلر می گوید که Blue تنها یک نام داخلی است و شرکتش هنوز مایل نیست درباره نامگذاری، قیمتگذاری و جزئیات این بسته نرم افزاری صحبت کند. تمام این جزئیات در پایان این ماه میلادی اعلام خواهد شد. یعنی قبل از کنفرانس توسعه دهندگان مایکروسافت در 3 تیر. خانم رلر می گوید: «بلو یک به روز رسانی است، این بهترین راه برای توصیف و فکر کردن درباره آن است.» قرار است ویندوز بلو با تمرکز بر روی سه چیز عرضه شود: بهبود رویکرد لمسی، در نظر گرفتن بازخوردهای کاربران، و دستگاه های جدید.

    • یکی از بزرگترین مسائلی که ویندوز 8 را به بوته نقد کشید و مربوط به استفاده از آن بر روی کامپیوترهای سنتی و غیر لمسی بود، یعنی فقدان دکمه استارت و منوی استارت. آیا اینها به ویندوز برخواهند گشت؟ خانم رلر می گوید: «ما این فرصت را داریم که در بلو برخی از بازخوردهایی را که از مشتریان و بازار دیده ایم، مورد توجه قرار دهیم.» با وجود اینکه فهرستی از این بازخوردها در دست نیست ولی خانم رلر می گوید که فریاد ها برای بازپس گیری دکمه استارت، شنیده شده: «این را شنیده ایم، قطعاً شنیده ایم و آن را در محاسبات خودمان جا خواهیم داد. ضمنا خیلی جدی در پی فهم این بوده ایم که وقتی مردم آن (دکمه استارت) را می خواهند، در اصل چه نیازی را می خواهند با آن رفع کنند.»

    • خانم رلر از بیان اینکه دست آخر دکمه استارت به ویندوز برخواهد گشت یا خیر طفره می رود ولی منابع نزدیک به پروژه می گویند که در نسخه نهایی، دکمه استارت را خواهیم داشت. رویکرد باز مایکروسافت در ترتیب اثر دادن به بازخوردها درست نقطه عکس رفتار مدیر اسبق بخش ویندوز، استیو سینوفسکی است. علاوه بر بازخوردهای کاربران، بازخوردها از بخش های شرکتی و تجاری هم مورد توجه قرار گرفته. برای همین انتظار می رود مایکروسافت امکان بوت در محیط دسکتاپ را هم با ویندوز بلو عرضه کند. رلر می گوید: «می توانم بگویم که انتخاب های گسترده ای را در نظر گرفته و بر این اساس که کدام یک محصول را به پیشرفت بهتری می رساند، تصمیم گرفته ایم.»

    • دستگاه های جدیدی که می توان ویندوز بلو را بر روی آنها نصب کرد، تبلت های 7 تا 8 اینچی هستند. هر چند هم اکنون نیز محصولاتی در این اندازه آماده عرضه به بازار است و مایکروسافت اطمینان حاصل کرده که ویندوز آر تی و ویندوز 8 نصب شده بر روی آنها عملکرد خوبی داشته باشد، ولی ویندوز بلو قرار است یک بهینه سازی خیلی خوب برای چنین تبلت های کوچکی باشد. مایکروسافت معتقد است تقاضای خوبی برای این دستگاه ها وجود دارد.

    • همچنان مشخص نیست که ویندوز بلو تنها یک به روز رسانی برای ویندوز 8 خواهد بود یا آغاز گر به روز رسانی های سالانه از طرف مایکروسافت. افراد نزدیک به مایکروسافت سناریو دوم را ذکر می کنند ولی هنوز برای تایید آن زود است. قرار است ویندوز بلو برای فصل تعطیلات کریسمس عرضه شود ولی اینکه آیا در تیرماه نسخه جدید ویندوز فون (بلو) هم به همراه آن معرفی خواهد شد یا خیر، مشخص نیست.

    • تعداد لیسانس های فروخته شده ویندوز 8 به 100 میلیون رسیده که هر چند این عدد در بر دارنده فروش لیسانس به سازندگان سخت افزار نیز هست ولی رقم قابل توجهی به شمار می رود. تعداد دانلودها از فروشگاه ویندوز نیز در 6 ماه اول 250 میلیون بوده.

    • همزمان تعداد کاربران اسکای درایو (سرویس ابری مایکروسافت) نیز به 250 میلیون نفر رسیده که 50 میلیون نفر از آنها در 7 ماه اخیر و از زمان عرضه ویندوز 8 به این سرویس پیوسته اند. با توجه به توسعه روز افزون امکانات این سرویس، می توان آن را رقیبی بسیار قدر برای دراپباکس، گوگل درایو و باکس دانست. تعداد حساب های فعال در Outlook نیز به 400 میلیون رسیده.


    منبع : Theverge - Cnet - Narenji - Engadget - Windows



    موضوعات مشابه:
    ویرایش توسط Mojtaba : Tuesday 07 May 13 در ساعت 20:54

  2. # ADS

کلمات کلیدی این موضوع

بوک مارک ها

بوک مارک ها

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •