مبلغی انتخاب کنید :




×
گزارش مراسم معرفی اپتیموس جی ال جی
آيا ميدانيد؟
کاربر ویژه شوید !

شارژ موبايل تبلیغات

^ Back to Top
اطلاع رسانی های سیاره پی دی ای
دسترسی به بخش کاربری سیاره پی دی ای
مشخصات گوشی موردنظر خود را بصورت زنده ببینید!
نمایش نتایج: از 1 به 1 از 1

موضوع: گزارش مراسم معرفی اپتیموس جی ال جی

  1. Top | #1


    تاریخ عضویت
    May 2012
    عنوان کاربر
    ناظر انجمن
    شماره عضويت
    9
    محل سکونت
    طهران
    نوشته ها
    5,725
    می پسندم
    6,159
    سپاس از شما
    8,363 بار در 5,159 پست
    كشور
    Iran
    موبايل
    Samsung-I9300-Galaxy-S-III
    موبايل
    BlackBerry-Bold-9700
    اپراتور
    Iran
    میزان اعتبار کاربر
    21,000 تومان
    مبلغ حمایت شده از کاربر
    21000 تومان
    اطلاعات کامپیوتر
    میزان امتیاز
    509

    گزارش مراسم معرفی اپتیموس جی ال جی

    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]





    ال جی یکی از شرکتهایی است که شاید بیشتر اعتبارش را در زمینه تلویزیون و دیگر لوازم خانگی بدست آورده باشد. اما همکاری با گوگل و ساخت نکسوس ۴ باعث شد تا صنعت موبایل آن دست خوش تغییرات اساسی گردد و وجهه قابل قبولی را نزد کاربران پیدا کند.

    شب گذشته (۱۷ اردیبهشت ماه) مجموعه ورزشی انقلاب تهران، میزبان مراسم معرفی رسمی Optimus G بود. اشتباه نکنید، درباره Optimus G Pro صحبت نمی کنیم، بلکه همان Optimus G که حدود ۷ ماه پیش وارد بازار جهانی شد، اکنون به صورت رسمی به ایران رسیده است. در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا با ویژگی های این دستگاه بیشتر آشنا شوید و با قرار گرفتن در جریان آنچه در این مراسم گذشت، علت تاخیر ورود این محصول دوست داشتنی به بازار ایران را دریابید.


    آقای بنیامین دارمی، به عنوان مسئول فروش بخش موبایل ال جی، اجرای این مراسم را بر عهده داشتند. ایشان سخنان خود را با ذکر این نکته آغاز کردند که اپتیموس جی آمده است تا با «نه گفتن، به نه ها» مرزهای تکنولوژی را جا به جا کرده و با تکنولوژی های منحصر به فرد خود، قابلیت های جدیدی را برای کاربران به همراه آورد.

    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]

    مانور بر روی توانایی های اپتیموس جی، با ویدیویی تاثیر گذار در رابطه با قدرت باتری این دستگاه آغاز شد. در این ویدیو اپتیموس جی در کنار گلکسی اس۳ قرار گرفت و در جدالی نفس گیر، قدرت بالای باتری و مصرف کم خود را به رخ کشید. در بخشی از این ویدیو، دو دستگاه به فیلمبرداری ممتد با کیفیت 720p پرداختند. گلکسی اس۳ پس از ۲ ساعت ۵۲ دقیقه و اپتیموس جی پس از ۳ ساعت ۵۵ دقیقه، از ۱۰۰ درصد شارژ به ۵ درصد رسیدند. ویدیو بعدی که ۳۰۰۰ برابر سریع شده بود، به میزان قدرت باتری در حین تماس تلفنی اختصاص داشت. در این آزمایش اس۳ پس از ۹ ساعت و ۳۹ دقیقه خاموش شد، در حالی که اپتیموس جی در زمانی مشابه به ۴۰ درصد از شارژ خود رسیده بود و در نهایت پس از ۱۵ ساعت و ۵۱ دقیقه، خاموش شد.

    به گفته آقای دارمی چنین نتیجه بی نظیری در رابطه با قدرت باتری، به تکنولوژی های به کار رفته در صفحه نمایش و پردازنده بر می گردد. LG Display به لطف تجربه بالای خود در زمینه صفحه نمایشگر، اپتیموس جی را به یکی از برترین نمونه های موجود در بازار در زمینه صفحه نمایش تبدیل کرده است. نمایشگر این دستگاه از تکنولوژی True HD IPS برخوردار است و تصاویر را با کیفیت ۷۶۸ × ۱۲۸۰پیکسل نمایش می دهد. ویژگی Zerogap که در نکسوس ۴ هم به کار رفته، با حذف هوای موجود بین نمایشگر و شیشه محافظ Gorilla Glass 2، تصاویر را با شفافیت و وضوح بیشتری در برابر چشم خواننده به نمایش می گذارد.

    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]

    اما در رابطه با CPU نیز باید بدانید اپتیموس جی با همکاری شرکت کوالکام از یک پردازنده ۴ هسته ای استفاده کرده که بر روی فرکانس ۱.۵ گیگاهرتز تنظیم شده و از معماری Krait برخوردار است. این پردازنده در کنار واحد گرافیکی Adreno 320 مجموعه ای قدرتمند را تشکیل داده و به خوبی از پس اجرای اندروید ۴.۱.۲ بر می آید.

    اگر بخواهیم به قابلیت های نرم افزاری این دستگاه اشاره ای بکنیم، باید به ویژگی Cross-Tasking بپردازیم. به لطف پردازنده قدرتمند، اپتیموس جی مولتی تسکینگ را وارد مرحله ای جدید کرده است و این امکان را در اختیار کاربر می گذارد تا دو برنامه متفات را بر روی یکدیگر اجرا کند. برای مثال شما می توانید در حالی مشغول تماشای یک ویدیو هستید، پنجره مرورگر خود را نیز با بر روی آن باز کرده و در حالی ویدیو را مشاهده می کنید، به گشت و گذار در اینترنت نیز بپردازید. یکی دیگر از توانایی های نرم افزاری اپتیموس جی که در کمتر محصول دیگری مشاهده کرده ایم، ویژگی Live Zooming است؛ این قابلیت به کاربر اجازه می دهد یک فیلم در حال پخش را تا ۵ برابر بزرگنمایی کند.

    در انتهای مراسم نیز برنامه پرسش و پاسخ برگزار شد و ما در رابطه با علت تاخیر ورود این دستگاه به ایران سؤال پرسیدیم. مسئولین دفتر ال جی ایران، پاسخ دادند که این موضوع به سیاست های دفتر مرکزی بر می گردد و ال جی ترجیح داده ابتدا کشور هایی را به عنوان بازار هدف خود انتخاب کند که پوشش LTE دارند.

    اما حالا که این دستگاه با ۷ ماه تاخیر به ایران رسیده است، باید به آن به چشم یک High End نگاه کنیم و یا یک میان رده قدرتمند؟ دفتر ال جی به اپتیموس جی کاملا نگاهی High End دارد و قیمت یک میلیون و نهصد هزار تومانی دستگاه نیز این موضوع را تایید می کند.

    شما درباره این محصول چه نظری دارید؟ با توجه به گفته دفتر ال جی در ایران Optimus G Pro حدود ۴ ماه دیگر به ایران می رسد، آیا اپتیموس جی را تهیه می کنید و یا منتظر مدل جدید تر آن خواهید ماند؟


    منبع : [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]



    2 کاربر پست Mojtaba عزیز را پسندیده اند .



  2. # ADS

کلمات کلیدی این موضوع

بوک مارک ها

بوک مارک ها

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •