مبلغی انتخاب کنید :




×
تسلا مدل S: بیشترین امتیاز در مجله «گزارش مصرف کنندگان»
آيا ميدانيد؟
کاربر ویژه شوید !

شارژ موبايل تبلیغات

^ Back to Top
اطلاع رسانی های سیاره پی دی ای
دسترسی به بخش کاربری سیاره پی دی ای
مشخصات گوشی موردنظر خود را بصورت زنده ببینید!
نمایش نتایج: از 1 به 1 از 1

موضوع: تسلا مدل S: بیشترین امتیاز در مجله «گزارش مصرف کنندگان»

  1. Top | #1


    تاریخ عضویت
    May 2012
    عنوان کاربر
    ناظر انجمن
    شماره عضويت
    9
    محل سکونت
    طهران
    نوشته ها
    5,725
    می پسندم
    6,159
    سپاس از شما
    8,363 بار در 5,159 پست
    كشور
    Iran
    موبايل
    Samsung-I9300-Galaxy-S-III
    موبايل
    BlackBerry-Bold-9700
    اپراتور
    Iran
    میزان اعتبار کاربر
    21,000 تومان
    مبلغ حمایت شده از کاربر
    21000 تومان
    اطلاعات کامپیوتر
    میزان امتیاز
    509

    تسلا مدل S: بیشترین امتیاز در مجله «گزارش مصرف کنندگان»

    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]





    شاید باور این مطلب برای همگی ما کمی سخت باشد، اما در لیست مجله "گزارش مصرف‌کنندگان" که از سال 1936 توسط اتحادیه مصرف‌کنندگان منتشر می‌شود، خودروی تسلا مدل S، که خودرویی تمام الکتریک است، توانست بیشترین امتیاز ممکن را کسب کند. در این گزارش ذکر شده که این اتومبیل بهترین خودرویی بوده که آنها آزمایش کرده‌اند.

    خودروی تسلا مدل S توانست در گزارش این مجله به نمره 99 از 100 دست پیدا کند. تا به حال هیچ خودرویی نمره‌ای بیش از این کسب نکرده‌ است. تنها نیاز به شارژ مجدد در سفرهای بسیار طولانی سبب شده که این خودرو نمره کامل را کسب نکند. جیک فیشر، رییس بخش آزمایش خودرو در نشریه گزارش مصرف‌کنندگان می‌گوید: «اگر این خودرو می‌توانست در هر جایگاه سوختی شارژ مجدد را ظرف 3 دقیقه انجام دهد، نمره آن حدود 110 بود.» به گفته وی عملکرد این خودرو، فراتر از رتبه‌بندی‌های معولی است.

    شما هم به داستان این خودرو علاقه مند شده اید؟




    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]

    بسته به مدل انتخابی، تسلا S می‌تواند با یک بار شارژ مسافتی بین ۳۳۵ تا ۴۲۵ کیلومتر را طی کند. اما شارژ مجدد آن با خروجی ۲۴۰ ولت، حدود ۶ ساعت به طول می‌انجامد. اگر چه مدل S تاکنون جوایز دیگری را نیز از مجلاتی نظیر Motor Trend و Automobile برده است، اما نتایج مندرج در نشریه گزارش مصرف‌کنندگان به عنوان یکی از تاثیرگذارترین مجلات در انتخاب خریداران به شمار می‌رود.

    امتیاز کسب شده به این معنی است که تاکنون هیچ خودرویی از این اتومبیل بهتر نبوده ‌است. پیش تر در سال 2009 خودروی لکسوس LS460 نیز توانسته بود به این امتیاز دست یابد. اما هیچ خودرویی با هر قیمتی تاکنون نتوانسته به نمره‌ای بیش از این دست یابد. قیمت این خودروی پنج نفره از ۷۰ هزار دلار شروع می‌شود. اما دولت آمریکا برنامه‌های تشویقی قابل توجهی را برای مالیات فدرال و ایالتی این خودرو و سایر خودرو‌های الکتریکی وضع نموده است. خریداران این خودرو از امتیاز تخفیف مالیاتی به میزان ۷۵۰۰ دلار در کل آمریکا برخوردار می‌شوند. در هر ایالت نیز تخفیف‌هایی در مالیات ایالتی در نظر گرفته شده است. به عنوان نمونه این رقم برای ایالت کالیفرنیا ۲۵۰۰ دلار است.

    به علاوه، همه خودرو‌های الکتریکی، از جمله این خودرو می‌توانند تا سال ۲۰۱۵ از خطوط ویژه وسایل نقلیه پرسرنشین (که تراکم ترافیکی پایین‌تری دارند) برای تردد استفاده کنند. «گزارش مصرف‌کنندگان» از این خودرو به عنوان کم‌ صداترین خودرو و بهینه‌ترین خودرو در مصرف انرژی نام می‌برد و در زمینه توان شتاب‌گیری، ترمز و کیفیت رانندگی به آن نمره عالی داده است.


    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]

    با این وجود، لازم به ذکر است تسلا به تازگی اعلام کرد که بعد از ده سال‌ فعالیت، توانسته برای اولین فصل به سود‌دهی برسد و درآمد ۵۶۲ میلیون دلاری این شرکت سودی برابر ۱۵ میلیون دلار در پی داشته است. تسلا قبلاً هدف خود را تولید ۲۰ هزار دستگاه مدل S در سال جاری اعلام کرده بود، اما اکنون این رقم را افزایش داده است. این در حالی است که رقیبان این شرکت مانند "فیسکر کارما" در حال دست و پنجه نرم کردن با مشکلات شدید مالی هستند.

    با وجود تمامی مطالب ذكر شده، «گزارش مصرف‌کنندگان» هنوز این خودرو را برای خرید توصیه نمی‌کند، چون اطلاعات عملکرد دراز مدت خودرو، عملکرد باتری در طی زمان و مهم‌تر از آن گزارش عملکرد این خودرو در تصادفات را در اختیار ندارد.

    به نظر می رسد، اتومبیل‌هایی با سوخت‌های جایگزین به سرعت در حال رشد و توسعه هستند. در حال حاضر تنها قیمت نسبتا بالای آن‌ها، عدم وجود زیرساخت‌های كافی جهت شارژ مجدد و زمان طولانی شارژ نقاط ضعف این خودروها هستند. اما از طرف دیگر تامین انرژی از منابع پاك، ارزان بودن انرژی و قابلیت اطمینان بالای تامین انرژی، در كنار مزایای دیگری نظیر سر و صدای پایین می تواند كار را برای رقیبان بنزین خوار سخت‌تر كند.

    شاید كم‌كم زمان آن فرارسیده باشد كه شركت جنرال موتورز افسوس فرصت‌هایی را بخورد كه با مختومه كردن پروژه EV1 از دست داد. موضوعی كه دستمایه فیلم مستند جالب و بحث برانگیز "[فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]" بوده است.


    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]



    منبع : CNN - Narenji



    کاربر مقابل پست Mojtaba عزیز را پسندیده است:



  2. # ADS

کلمات کلیدی این موضوع

بوک مارک ها

بوک مارک ها

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •