مبلغی انتخاب کنید :




×
۳۰ درصد مردم تلفن‌ همراه خود را گم می‌کنند
آيا ميدانيد؟
کاربر ویژه شوید !

شارژ موبايل تبلیغات

^ Back to Top
اطلاع رسانی های سیاره پی دی ای
دسترسی به بخش کاربری سیاره پی دی ای
مشخصات گوشی موردنظر خود را بصورت زنده ببینید!
نمایش نتایج: از 1 به 1 از 1

موضوع: ۳۰ درصد مردم تلفن‌ همراه خود را گم می‌کنند

  1. Top | #1


    تاریخ عضویت
    May 2012
    عنوان کاربر
    ناظر انجمن
    شماره عضويت
    9
    محل سکونت
    طهران
    نوشته ها
    5,725
    می پسندم
    6,159
    سپاس از شما
    8,363 بار در 5,159 پست
    كشور
    Iran
    موبايل
    Samsung-I9300-Galaxy-S-III
    موبايل
    BlackBerry-Bold-9700
    اپراتور
    Iran
    میزان اعتبار کاربر
    21,000 تومان
    مبلغ حمایت شده از کاربر
    21000 تومان
    اطلاعات کامپیوتر
    میزان امتیاز
    509

    ۳۰ درصد مردم تلفن‌ همراه خود را گم می‌کنند

    نتایج آخرین بررسی‌ها نشان می‌دهد یک‌سوم کاربران، تلفن‌ همراه خود را گم می‌کنند و تنها ۵۸ درصد این افراد از اطلاعات خود نسخه پشتیبان تهیه می‌کنند.




    به گزارش ایتنا از فارس به نقل از پی‌سی‌مگ، این ابزار که این روزها از نظر اطلاعاتی برای ما ارزش زیادی دارند، می‌توانند با مفقود شدن مشکلاتی را هم به‌وجود آورند. شرکت Trend Micro به تازگی مطالعه‌ای را در این زمینه انجام داده که نتایج حاصل از آن قابل ملاحظه است.


    "شانون مک‌کارتی – کاپلان"(Shannon McCarty-Caplan) مشاور امنیتی شرکت Trend Micro در این خصوص گفت: «زندگی روزمره و اطلاعات بسیاری از ما با تلفن‌های همراهمان آمیخته شده است و اگر آن‌ها مفقود یا سرقت شوند، ما دچار مشکل خواهیم شد.


    نتایج آخرین بررسی‌های ما نشان می‌دهد یک‌سوم کاربران تلفن‌همراه خود را گم می‌کنند و تنها ۵۸ درصد این افراد از اطلاعات خود که در تلفن‌همراه ذخیره شده است نسخه پشتیبان تهیه می‌کنند».


    وی در ادامه توضیح داد: «اگر تلفن‌همراه خود را گم کردید و نگران اطلاعات ذخیره شده در آن بودید،‌ جای هیچ گونه نگرانی نیست. شرکت Trend Micro ابزار جدیدی را با نام Mobile Security برای گوشی‌های هوشمند اندرویدی تولید کرده است که به صورت خودکار و بسیار آسان از تمام اطلاعات شما نسخه پشتیبان تهیه می‌کند».


    مرکز Trend Micro بر پایه مطالعه جدید خود اعلام کرده است که ۳۰ تا ۴۰ درصد تمام سرقت‌های سال ۲۰۱۱ میلادی که در شهرهای بزرگ آمریکا اتفاق افتاد مربوط به سرقت گوشی‌های هوشمند و دیگر انواع تلفن‌های همراه می‌شد.


    طبق آمارهای موجود، روزانه بیش از ۱.۵ میلیون دستگاه گوشی هوشمند مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید یا iOS در جهان فعال می‌شود که این تعداد با کل جمعیت کشورهایی مانند نیوزیلند یا اوکلند برابری می‌کند.


    هر کاربر روزانه به طور میانگین ۱۵۰ بار تلفن‌همراه خود را چک می‌کند که به عبارت دیگر می‌توان گفت در طول زمانی که فرد بیدار است، هر ۶.۵ دقیقه یک بار سراغ تلفن‌همراه خود می‌رود.


    گوشی‌های هوشمند امروزی به طور میانگین ۸ تا ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی دارند که این رقم برای ذخیره ۳ ساعت فایل ویدیویی، ۱۳۶ ساعت فایل صوتی و ۳۰۸۰ عکس مناسب است.


    این طور که گزارشات موجود نشان می‌دهد، در سال ۲۰۱۳ میلادی بین ۳۰ تا ۴۰ درصد سرقت‌هایی که در آمریکا انجام شد مربوط به گوشی‌های هوشمند و گوشی‌های معمولی می‌شود که ارزش این دستگاه‌های سرقت شده در مجموع ۱۰۲ میلیون دلار بوده که با این رقم در آن زمان می‌شد یک برج کنترلی جدید در فرودگاه ساخت.


    همچنین گفته می‌شود که هر کاربر به طور میانگین ۶۵ ابزار روی گوشی هوشمند خود دارد.

    2 کاربر پست Mojtaba عزیز را پسندیده اند .



  2. # ADS

کلمات کلیدی این موضوع

بوک مارک ها

بوک مارک ها

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •