مبلغی انتخاب کنید :




×
گوشی Galaxy S4 به بازار ایران عرضه می شود
آيا ميدانيد؟
کاربر ویژه شوید !

شارژ موبايل تبلیغات

^ Back to Top
اطلاع رسانی های سیاره پی دی ای
دسترسی به بخش کاربری سیاره پی دی ای
مشخصات گوشی موردنظر خود را بصورت زنده ببینید!
نمایش نتایج: از 1 به 1 از 1

موضوع: گوشی Galaxy S4 به بازار ایران عرضه می شود

  1. Top | #1


    تاریخ عضویت
    May 2012
    عنوان کاربر
    ناظر انجمن
    شماره عضويت
    9
    محل سکونت
    طهران
    نوشته ها
    5,725
    می پسندم
    6,159
    سپاس از شما
    8,363 بار در 5,159 پست
    كشور
    Iran
    موبايل
    Samsung-I9300-Galaxy-S-III
    موبايل
    BlackBerry-Bold-9700
    اپراتور
    Iran
    میزان اعتبار کاربر
    21,000 تومان
    مبلغ حمایت شده از کاربر
    21000 تومان
    اطلاعات کامپیوتر
    میزان امتیاز
    508

    گوشی Galaxy S4 به بازار ایران عرضه می شود

    طبق گفته‌ی آقای جی.کی.شین رئیس کل بخش ارتباطات موبایل و فناوری اطلاعات سامسونگ، این شرکت با معرفی Galaxy S۴ مجدداً به دنبال ساده کردن و ارتقای زندگی ما می‌باشد.


    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]



    Galaxy S4 شما را به آنچه در زندگیتان مهم است نزدیک کرده و تمام آنچه می‌خواهید را در یکجا جمع می‌کند.
    امروز نسل چهارم گوشی‌های Galaxy S با عنوان Galaxy S4 با دو هدف معرفی شد.نزدیک کردن شما به آنچه در زندگی مهم است و فراهم آوردن تمام نیازهایتان در یک جا.


    با درک کردن اینکه چه مسائلی در زندگی ما اهمیت دارد، Galaxy S4 به گونه ای طراحی شده که روش زندگی ما را تغییر دهد و موفقیتمان را به حداکثر برساند.
    این گوشی هوشمند خیره کننده و بدیع به تک تک لحظات زندگی شما معنا می‌بخشد؛ برای ارتباطات شما ارزش زیادی قائل است و بهترین و آسان ترین راه ارتباط با خانواده و دوستانتان را برای شما فراهم می‌کند.سازندگان این گوشی، اهدافی از قبیل فراهم آوردن تجربه‌ای خوشایند برای کاربر، ساختن زندگی آسان و بی‌دغدغه، قدرت بخشیدن به زندگی و همچنین کمک به آسایش و رفاه کاربر داشته‌اند.

    زیبایی این گوشی را در طراحی بسیار خلاقانه قسمت‌های مختلف آن شامل صفحه نمایش بزرگ تر، باطری قوی تر، باریک ترین حاشیه‌ی صفحه‌ی نمایش با قاب گوشی، سبک (تنها ۱۳۰ گرم) و باریک (تنها ۷.۹ میلیمتر) می توان مشاهده کرد.Galaxy S۴ با وجود باریک تر بودن، قدرتمندتر است.
    این گوشی زیبایی خیال انگیزی را در خود جای داده است. در هنگام رونمایی، Galaxy S۴ در دو رنگ مشکی مات و سفید یخی عرضه شده است. این درحالیست که تا پایان سال، این گوشی در رنگ های بسیار متنوعی ارائه خواهد شد.


    طبق گفته‌ی آقای جی.کی.شین رئیس کل بخش ارتباطات موبایل و فناوری اطلاعات سامسونگ، این شرکت با معرفی Galaxy S۴ مجدداً به دنبال ساده کردن و ارتقای زندگی ما می‌باشد.
    وی افزود: "کلیه‌ی ویژگی‌های افزوده شده براساس بینش و نیاز کاربران سامسونگ در سرتاسر دنیا می‌باشد." در ادامه‌‌ی تولید موفقیت آمیز گوشی‌های سری Galaxy S، این گوشی نیز گواهی دیگر بر نوآوری‌های الهام گرفته از دوستداران این سری گوشی‌هاست. هدفی که تمامی اعضای کارکنان سامسونگ دنبال می‌کنند برپایه‌ی ادامه‌ی تولید نوآوری‌های الهام گرفته از مردم است. و به همین صورت ما نیز با محصولات خود الهام بخش آنان هستیم.




    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]



    لحظات پرمعنا- بهره مندی از لذت بیشتر
    زندگی پربار، سرشار از لحظات معنی دار می باشد و گوشی Galaxy S۴ این لحظات را ثبت و با دوستانتات به اشتراک می گذارد.
    Galaxy S۴ اولین صفحه نمایش Full HD Super AMOLED دنیا را برای نمایش عکسها در بهترین حالت ممکن به کار می گیرد. صفحه بزرگ ۵ اینچی آن با فشردگی ۴۴۱ppi کیفیت نمایش عالی در اختیار می گذارد. Galaxy S۴ همچنین از تکنولوژی جدید Gorilla® Glass ۳ از شرکت Corning استفاده می کند که آن را تبدیل به یک همراه خوب در مسافرت و وسیله ای بادوام برای تمام ماجراجویی های زندگی شما می کند.
    Galaxy S۴با دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی، از قابلیتی به نام "دوربین دوتایی" بهره می برد که می تواند به صورت همزمان از هر دو دوربین اصلی و جلو استفاده کند.
    این قابلیت، در هنگام ثبت لحظه ها، از کادرهای متفاوتی برای ترکیب دو عکس به صورت طبیعی استفاده می کند. همچنین می توان سایز عکس کوچکتر را درون عکس بزرگتر عوض کرد.
    مشتریان می توانند از ۸ راه مختلف برای ترکیب دو عکس که با دوربین های اصلی و جلو گرفته شده اند استفاده کنند. در عین حال، حالت ‘Dual Video Call’ به شما امکان می دهد که با دوستتان تماس تصویری برقرار کنید در عین حال که نمای جلوی خود را هم به اشتراک گذاشته اید.


    امکانات دوربین فراتر از "دوربین دوتایی" رفته و آن شامل ۱۲ حالت مختلف عکاسی می باشد که از جمله می توان به حالت "درام" اشاره کرد که به شما اجازه می دهد تمام حالات یک اکشن را در یک عکس ثبت کنید. یا حالت "عکس و صدا" که همراه عکس، صدا هم ذخیره می کند که باعث می شود همیشه آن لحظات را همانگونه که اتفاق افتاده اند، به یاد آورید.
    این لحظات زیبا را می توان با استفاده از قابلیت "آلبوم داستان" به صورت اتوماتیک در یک آلبوم عکس ذخیره کرد. عکسهای درون Galaxy S۴ به صورت اتوماتیک بر حسب اطلاعات مکانی و / یا زمانی شما و یا یک رویداد خاص مرتب و دسته بندی می شوند.


    ارتباطات صحیح ، انسانها را گرد هم می آورد
    این گوشی رابطه صحیح با انسانها را در زندگی ما ایجاد می کند.
    این دستگاه بیشتر از یک دستگاه شخصی است که تنها به خود شخص ، لذت استفاده از آن را بدهد بلکه با اشتراک گذاری و تجربه کردن بسیاری از لذت های زندگی همراه با خانواده و دوستانمان در هر جای دنیا که هستیم، روابطمان را قویتر می کند.


    با برنامه کاربردی Group Play کاربران می توانند از موسیقی، عکس ،بازی و محتویات پوشه ها یشان بدون نیاز به WiFi AP و یا دیتای موبایل همراه با اطرافیان خود لذت ببرند.
    این ویژگی بدیع ، کاربران را قادر به ایجاد رابطه مستقیم با دیگران برای به اشتراک گذاری و ساخت اطلاعات، و بازی می نماید.ویژگی Share Music به کاربران اجازه می دهد تا با همگام کردن یک آهنگ مشترک به طور همزمان در چند تلفن همراه، یک فضای بسیار خوبی را برای مراسم های خود ایجاد کنند.


    Galaxy S۴ با از بین بردن محدودیتهای زبان ، مردم را کنار هم جمع می کند. این دستگاه از طریق S Translator که ترجمه فوری را برای کاربر فراهم می آورد (چه ترجمه متن چه ترجمه صوتی روی برنامه هایی مانند ایمیل، پیام رسانی و (ChatON باعث می شود سفر به سر تا سر دنیا برای فرد تبدیل به یک تفریح واقعی شود. این ترجمه فوری هم از طریق کلام به متن و هم از طریق متن به کلام قابل انجام است و به شما این اطمینان را می دهد که در زمانی که بیرون از کشور هستید به اطلاعات درست دسترسی داشته باشید.


    تجربه ی بدون تلاش – مسائل را راحت تر می کند
    در دنیای امروز ما به دنبال راههای هوشمندانه ای هستیم که زندگی را آسانتر و بی دغدغه تر کند.Galaxy S ۴ از طریق ویژگی ها ی جدید که چهره ، صدا و حرکت را تشخیص می دهند، این اطمینان را به کاربر می دهد که کارها بدون هیچ نیازی به تلاش زیاد و حتی کنترل صفحه نمایش بدون لمس آن انجام می شوند.


    "توقف موقت هوشمند" به شما امکان کنترل صفحه نمایش از طریق نقطه ای که شما به آن نگاه می کنید، را می دهد.هنگامی که شما در حال تماشای یک ویدئو هستید، اگر به مکان دیگری نگاه کنید، پخش ویدئو متوقف می شود و به محض اینکه مجدداً به صفحه نگاه کنید دوباره شروع به پخش می کند.ویژگی "پیمایش هوشمند" به شما توانایی مرور کردن صفحه جستجوگر و یا ایمیل ها را بدون حتی لمس کردن صفحه نمایش می دهد.این برنامه چهره و حرکت مچ دست شما را تشخیص داده و بر اساس حرکت آنها روی صفحه نمایش جستجو می کند.


    ویژگی "مشاهده هوایی" به کاربران اجازه می دهد تا با استفاده از انگشتان، پیش نمایشی از یک ایمیل، تقویم، عکس و یا یک ویدئو را بدون نیاز به باز کردن آن داشته باشند.
    شما حتی می توانید یک دید ذره بینی و نزدیکتر نیز روی جستجوگر اینترنت خود داشته باشید. با Air Gesture شما می توانید آهنگ مورد نظر خود را عوض کنید و یا در یک صفحه وب ، بالا یا پایین بروید یا با حرکت دست خود ، به یک تماس تلفنی پاسخ دهید.


    با S Voice Drive شما می توانید در هنگام رانندگی ، دستورات را از طریق صدا به گوشی خود بدهید.هنگامی که بلوتوث خودرو خود را فعال می کنید، گوشی شما به طور اتوماتیک به Driving Mode رفته و به جای متن به حالت حساس بودن به صدا رفته و به آسانی و راحتی متن پیام ها را برای شما می خواند و شما نیازی به نگاه کردن به صفحه نمایش خود ندارید.


    "خواننده ی متن" باز هم زندگی را آسانتر می کند به این صورت که متن ، کارت ویزیت ، یا یک QR code را تشخیص داده و برنامه کاربردی مناسب مانند ترجمه ، جوابگویی به تلفن ، پیام کوتاه و یا جسـتجو را فعال می کند.


    هنگامی که در خانه هستید برنامه Samsung WatchOn ،این دستگاه شما را تبدیل به یک ریموت کنترل می کند تا کل سیستم سرگرمی در منزل خود شامل تلویزیون ، گیرنده دیجیتال، DVD Player و حتی سیستم تهویه خود را کنترل کنید.


    زندگی قدرتمند شده - از سلامتی و کیفیت زندگی شما محافظت می کند
    Galaxy S۴ شما را از سلامتی و تندرستی تان از طریق اطلاعاتی که از نرم افزار S Health بدست می آورد، با خبر می کند.
    ترکیب حسگرهای درونی دستگاه به صورت مدون و منظم سلامت شما و اطراف شما و غیره را بررسی می کند تا به بهبود کیفیت زندگی شما کمک کند.
    همچنین، کاربران می توانند به سادگی وضعیت سلامتی خود را با ثبت برنامه غذایی و ورزشی خود و همچنین بررسی وضعیت خواب خود، بهبود بخشند و همیشه سالم و خوش اندام باشند. (بعضی از قابلیت ها توسط لوازم جانبی ارائه می شوند.)



    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]




    ----------------مشخصات Galaxy S4 -------------------

    ----- Network -----

    ۲.۵G (GSM/ GPRS/ EDGE): ۸۵۰ / ۹۰۰ / ۱۸۰۰ / ۱۹۰۰ MHz
    ۳G (HSPA+ ۴۲Mbps): ۸۵۰ / ۹۰۰ / ۱۹۰۰ / ۲۱۰۰ MHz
    ۴G (LTE Cat ۳ ۱۰۰/۵۰Mbps) : up to ۶ different band sets(Dependent on market)
    -----Display-----
    ۵ inch Full HD Super AMOLED (۱۹۲۰ x ۱۰۸۰) display, ۴۴۱ ppi
    -----AP-----
    ۱.۹ GHz Quad-Core Processor / ۱.۶ GHz Octa-Core Processor
    در کشورهای مختلف فرق می کند
    -----OS-----
    Android ۴.۲.۲ (Jelly Bean)
    -----Camera-----
    Main(Rear): ۱۳ Mega pixel Auto Focus camera with Flash & Zero Shutter Lag, BIS
    Sub (Front): ۲ Mega pixel camera, Full HD recording @۳۰fps with Zero Shutter Lag, BIS
    -----Video-----
    Codec: MPEG۴, H.۲۶۴, H.۲۶۳, DivX, DivX۳.۱۱, VC-۱, VP۸, WMV۷/۸, Sorenson Spark, HEVC
    Recording & Playback: Full HD (۱۰۸۰p)
    -----Audio-----
    Codec: MP۳, AMR-NB/WB, AAC/AAC+/eAAC+, WMA, OGG, FLAC, AC-۳, apt-X
    -----Camera Features-----
    Dual Camera: Dual Shot / Dual Recording/ Dual Video Call
    Drama Shot, Sound & Shot, ۳۶۰ Photo, Cinema Photo, Eraser, Night, Best Photo, Best Face,
    Beauty Face, HDR (High Dynamic Range), Panorama, Sports
    -----Additional Features-----
    Group Play: Share Music, Share Picture, Share Document, Play Games
    Story Album, S Translator, Optical Reader
    Samsung Smart Scroll, Samsung Smart Pause, Air Gesture, Air View,
    Samsung Hub, ChatON (Voice/Video Call, Share screen, ۳-way calling)
    Samsung WatchON
    S Travel (Trip Advisor), S Voice™ Drive, S Health
    Samsung Adapt Display, Samsung Adapt Sound
    Auto adjust touch sensitivity (Glove friendly)
    Safety Assistance, Samsung Link, Screen Mirroring
    Samsung KNOX (B۲B only)
    -----Google Mobile Services-----
    Google Search, Google Maps, Gmail, Google Latitude
    Google Play Store, Google Plus, YouTube, Google Talk,
    Google Places, Google Navigation, Google Downloads, Voice Search
    -----Connectivity-----
    WiFi ۸۰۲.۱۱ a/b/g/n/ac (HT۸۰)
    GPS / GLONASS
    NFC, Bluetooth® ۴.۰ (LE)
    IR LED (Remote Control), MHL ۲.۰
    -----Sensor-----
    Accelerometer, RGB light, Geomagnetic, Proximity, Gyro, Barometer
    Temperature & Humidity, Gesture
    -----Memory-----
    ۱۶/ ۳۲/ ۶۴ GB User memory + microSD slot (up to ۶۴GB)
    ۲GB RAM
    -----Dimension-----
    ۱۳۶.۶ x ۶۹.۸ x ۷.۹ mm, ۱۳۰g
    -----Battery-----
    ۲,۶۰۰ mAh



    موضوعات مشابه:

    کاربر مقابل پست Mojtaba عزیز را پسندیده است:



  2. # ADS

کلمات کلیدی این موضوع

بوک مارک ها

بوک مارک ها

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •