مبلغی انتخاب کنید :




×
ارایه تخفیف ویژه مودم‌ وایمکس
آيا ميدانيد؟
کاربر ویژه شوید !

شارژ موبايل تبلیغات

^ Back to Top
اطلاع رسانی های سیاره پی دی ای
دسترسی به بخش کاربری سیاره پی دی ای
مشخصات گوشی موردنظر خود را بصورت زنده ببینید!
نمایش نتایج: از 1 به 1 از 1

موضوع: ارایه تخفیف ویژه مودم‌ وایمکس

  1. Top | #1


    تاریخ عضویت
    May 2012
    عنوان کاربر
    ناظر انجمن
    شماره عضويت
    9
    محل سکونت
    طهران
    نوشته ها
    5,725
    می پسندم
    6,159
    سپاس از شما
    8,363 بار در 5,159 پست
    كشور
    Iran
    موبايل
    Samsung-I9300-Galaxy-S-III
    موبايل
    BlackBerry-Bold-9700
    اپراتور
    Iran
    میزان اعتبار کاربر
    21,000 تومان
    مبلغ حمایت شده از کاربر
    21000 تومان
    اطلاعات کامپیوتر
    میزان امتیاز
    508

    ارایه تخفیف ویژه مودم‌ وایمکس

    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]




    این تخفیف ویژه میلاد حضرت علی (ع) است و شامل خریداران مودم وایمکس از 30 اردیبهشت تا دوم خرداد می‌شود.


    اپراتور دوم از تخفیف‌ ۴۰ درصدی برای مودم‌ داخلی با قابلیت Wi-Fi و ۳۳ درصدی برای مودم‌ USB وایمکس به مناسبت فرارسیدن سالروز میلاد مبارک حضرت امام علی (ع) و روز پدر خبر داد.




    به گزارش ایتنا از ایسنا، تخفیف ۴۰ درصدی مودم‌های داخلی با قابلیت Wi-Fi و تخفیف ۳۳ درصدی مودم‌های USB وایمکس ایرانسل، مشمول متقاضیانی در استان‌های آذربایجان شرقی، اصفهان، فارس، خراسان رضوی، تهران، البرز و خوزستان می‌شود که در فاصله زمانی ۳۰ اردیبهشت تا دوم خرداد ۱۳۹۲ نسبت به ثبت‌نام سرویس وایمکس با این نوع از مودم‌ها اقدام و از زمان ثبت نام، مراحل مربوطه و عملیات پرداخت خود را حداکثر ظرف مدت پنج روز انجام دهند.




    در این بازه زمانی، مودم داخلی وایمکس ایرانسل با قابلیت Wi-Fi با ۴۰ درصد تخفیف به قیمت ۱۲۰ هزار تومان و مودم ‌USB به همراه سامانه تقویت کننده با ۳۳ درصد تخفیف به قیمت ۸۰ هزار تومان عرضه خواهد شد.


    در طول دوره این پیشنهاد تخفیفی، هر فرد تنها می تواند یک حساب وایمکس ثبت نام کند و در صورت ثبت نام برای بیش از یک حساب، ثبت نام‌های اضافی ملغی می‌شود.


    ثبت نام وایمکس ایرانسل از طریق وب‌سایت رسمی این شرکت به نشانی [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ] فروشندگان مجاز منتخب و مراکز خدمات ایرانسل امکان پذیر است.


    پرداخت هزینه اشتراک وایمکس ایرانسل از طریق پرداخت اینترنتی به وسیله سیستم کنترل حساب اینترنتی (e-Care)، خرید کارت شارژ و بارگذاری اینترنتی، خرید کارت شارژ و بارگذاری از طریق سیم کارت ایرانسل، خرید کارت شارژ و بارگذاری از طریق سرویس ارسال شارژ با شماره گیری کد دستوری، پرداخت تلفنی با استفاده از کارتهای بانکی عضو شتاب و یا مراجعه به شعب بانک‌های عامل امکان‌پذیر است.


    یک ماه اینترنت رایگان برای کاربران جدید و ترافیک رایگان از ساعت ۲ الی ۷ از دیگر امتیازهای تشویقی ارائه شده به متقاضیان خدمات اینترنت پرسرعت بی‌سیم از طریق وایمکس ایرانسل است.


    یک ماه اینترنت رایگان وایمکس ایرانسل، به کاربران جدید در استانهای خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، اصفهان، فارس، البرز و شهرهای آبادان، اندیمشک، دزفول، لواسان، ورامین، قرچک، شهریار و اسلامشهر در ازای فعال‌سازی سرویس ماهانه اعتباری اهدا می‌شود.


    براساس این گزارش، متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند در هر ساعت از شبانه روز از طریق شماره ۷۰۷ برای تماس از خطوط ایرانسل و یا ۰۹۳۷۷۰۷۰۰۰۰ برای تماس از سایر خطوط، با کارشناسان مرکز تماس شبانه‌روزی وایمکس ایرانسل تماس بگیرند.

    2 کاربر پست Mojtaba عزیز را پسندیده اند .



  2. # ADS

کلمات کلیدی این موضوع

بوک مارک ها

بوک مارک ها

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •