مبلغی انتخاب کنید :




×
برنامه همراه بانک مسکن برای اندروید
آيا ميدانيد؟
کاربر ویژه شوید !

شارژ موبايل تبلیغات

^ Back to Top
اطلاع رسانی های سیاره پی دی ای
دسترسی به بخش کاربری سیاره پی دی ای
مشخصات گوشی موردنظر خود را بصورت زنده ببینید!
نمایش نتایج: از 1 به 1 از 1

موضوع: برنامه همراه بانک مسکن برای اندروید

  1. Top | #1


    تاریخ عضویت
    May 2012
    عنوان کاربر
    سوپر مدير انجمن
    شماره عضويت
    19
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    8,132
    می پسندم
    10,822
    سپاس از شما
    12,897 بار در 5,946 پست
    كشور
    Iran
    میزان اعتبار کاربر
    18,100 تومان
    مبلغ حمایت شده از کاربر
    12500 تومان
    اطلاعات کامپیوتر
    میزان امتیاز
    624

    برنامه همراه بانک مسکن برای اندروید

    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]


    چگونه از امکانات همراه بانک استفاده کنیم؟

    1-مانده حساب
    با انتخاب این گزینه و وارد نمودن رمز دوم کارت از مانده موجودی حساب کارتی خود اطلاع می یابید.


    2-انتقال وجه به کارت
    در صورتی‌که بخواهید بین حساب های کارتی خود و یا به مسکن کارت سایر افراد ، وجهی را انتقال دهید باید گزینه انتقال وجه به کارت را انتخاب و با وارد نمودن شماره کارت مقصد ، مبلغ مورد نظر و سپس رمز دوم کارت خود ، مشخصات دارنده کارت مقصد نمایش داده شده و پس از تائید ، عملیات انتقال وجه انجام می پذیرد و در پایان سیستم پیغامی مبنی بر موفقیت انجام تراکنش همراه با کد پیگیری و یا عدم موفقیت را نمایش خواهد داد.


    3-پرداخت قبض
    چنانچه بخواهید قبوض آب ، برق ، گاز ، تلفن ثابت، تلفن همراه و یا عوارض شهرداری خود را پرداخت نمائید ، گزینه «پرداخت قبض» را انتخاب نموده و شناسه قبض و شناسه پرداخت و پس از آن رمز دوم کارت خود را وارد نمایید. سپس سیستم پیامی حاوی مشخصات قبض و مبلغ آن را که از روی شناسه قبض و شناسه پرداخت استخراج می نماید را نمایش می‌دهد که در صورت صحت آن ، گزینه تائید را انتخاب نمائید. در پایان سیستم پیغامی مبنی بر موفقیت آمیز بودن عملیات پرداخت به همراه کد پیگیری و یا عدم موفقیت تراکنش نمایش داده خواهد شد.


    4-پرداخت قسط
    یکی از مهمترین خدمات همراه بانک مسکن ، امکان پرداخت اقساط تسهیلات دریافتی از بانک مسکن می باشد. شما می توانید با انتخاب این گزینه ، ابتدا شماره کارت قسط خود را وارد نمایید. سپس سیستم آخرین صورت وضعیت تسهیلات به همراه مبلغ قسط با امکان تغییر مبلغ پرداختی را جهت تایید برای شما نمایش می‌دهد که پس از وارد نمودن رمز دوم کارت خود (کارت مبدا)، درخواست انجام عملیات پرداخت قسط به سیستم ارسال و در پایان پیامی مبنی بر موفقیت عملیات به همراه کد پیگیری و یا عدم موفقیت برای شما نمایش داده خواهد شد.

    *در صورتی‌که قبلاً نسبت به معرفی کارت یا کارت‌های تسهیلات در نرم‌افزار سیستم شعبه اقدام کرده باشید پس از انتخاب گزینه پرداخت قسط ، فهرست کارت‌های تسهیلات برای انتخاب شما ظاهر خواهد شد.
    *پرداخت قسط سایرین نیز با استفاده از همین روش امکان‌پذیر می‌باشد.
    *چنانچه کارت تسهیلات را مانند یک کارت مستقل به سیستم معرفی نموده باشید منوی خدمات آن به این صورت خواهد بود:

    1-سه گردش آخر،
    2-صورت وضعیت،
    3- مسدود کردن کارت ،
    4-عدم تخصیص


    توجه: برای معرفی کارت تسهیلات به‌عنوان یک کارت مستقل نیاز به رمز دوم کارت بوده که از طریق شعبه افتتاح کننده حساب تسهیلات قابل اخذ می‌باشد.


    5-سه گردش آخر حساب
    با استفاده از این گزینه و وارد نمودن رمز دوم کارت، سیستم اطلاعات سه گردش آخر حساب شما را بر روی تلفن همراه نمایش خواهد داد.

    6-ارسال صورت حساب به پست الکترونیکی (email)
    برای استفاده از این خدمت ، شما باید آدرس پست الکترونیکی خود را به نرم افزار معرفی نمائید . برای این کار ، ابتدا در فهرست اصلی برنامه، گزینه «تنظیمات کاربری» و سپس گزینه «ایمیل ها» را انتخاب نمائید.
    شما می توانید ایمیل یا پست الکترونیکی جدید خود را با انتساب یک عنوان دلخواه جهت آدرس پست الکترونیکی به سیستم معرفی نمائید.
    پس از ثبت آدرس پست الکترونیکی، می توانید در فهرست خدمات کارت های خود با انتخاب گزینه «ارسال صورتحساب به email» 30 گردش آخر حساب کارتی خود را درخواست و به پست الکترونیکی مورد نظر ارسال نمائید.

    7-مسدود کردن کارت
    در صورت سرقت یا مفقود شدن کارت یا سایر موارد امنیتی ، شما می توانید با انتخاب گزینه مسدودی کارت از انجام فرآیند عملیات بانکی کارت جلوگیری نمایید.
    لازم به ذکر است رفع انسداد کارت از طریق مراجعه حضوری به شعبه و احراز هویت با مدارک معتبر میسر خواهد گردید.

    8-عدم تخصیص
    به منظور ایجاد اطمینان خاطر از اختصاصی بودن خدمات ارائه شده سیستم به دارنده کارت ، صرفاً شماره کارت به یک شماره موبایل یا سیم کارت تخصیص داده خواهد شد بنحویکه پس از ثبت و انتساب کارت به یک شماره تلفن همراه دیگر ثبت و بکارگیری آن برای سایر سیم کارت ها میسر نخواهد بود.
    چنانچه بخواهید سیم کارت خود را تعویض نموده و یا کارت خود را در تلفن همراه دیگری با شماره مجزا ثبت نمائید ناگزیر هستید ابتدا با انتخاب گزینه «عدم تخصیص» ، اختصاص ارایه خدمات کارت خود به شماره موبایل فعلی را لغو و سپس اقدام به تعویض تلفن همراه و یا سیم کارت نمایید.
    عملیات ثبت کارت مجددا با نصب نرم‌افزار و انجام روال مربوطه صورت می‌گیرد. همچنین درصورت استفاده از گزینه عدم تخصیص، سرویس‌های ویژه کارت غیرفعال شده و تنها خدمات عمومی فعال خواهد بود، لذا جهت فعال‌سازی سرویس‌های ویژه باید مجدداً به یکی از شعب بانک مسکن مراجعه نمایید.


    شرایط و مقررات خدمات همراه بانک مسکن
    1 - استفاده از کلیه خدمات شامل خدمات ویژه همراه بانک مسکن تنها از طریق شماره تلفن همراه معرفی شده و مسکن کارتهای تعریف شده به عنوان حساب مبدأ در سیستم امکان پذیر است.
    2 – امکان ثبت کارت‌های شتابی سایر بانک‌ها به‌عنوان کارت مبدأ در سیستم همراه بانک مسکن وجود دارد و درحال حاضر تنها سرویس‌های اعلام مانده حساب و پرداخت قبوض برای این‌گونه کارت‌ها وجود دارد.
    3 - قبل از هرگونه تغییر یا واگذاری شماره سیم کارت تلفن همراه به غیر، تغییر حساب های بانکی تعریف شده در سیستم و یا درخواست برقراری مجدد خدمات همراه بانک، باید به یکی از شعب بانک مسکن مراجعه کرده و فرم درخواست را تکمیل کنید. همچنین برای حفظ ایمنی در هنگام تعویض تلفن همراه، نرم‌افزار موجود بر روی گوشی را حذف نمائید.
    4 - توجه داشته باشید که نباید رمز ورود به سیستم و رمز‌های دوم کارت‌ها و سایر اطلاعات اختصاصی را در دسترس اشخاص دیگر قرار دهید. در غیر این صورت مسوولیت سوءاستفاده از کارت شما و هرگونه خسارت ناشی از آن به عهده شماست.
    5 - در حال حاضر کارمزدی جهت ارایه خدمات همراه بانک مسکن ، از حساب شما کسر نمی‌گردد.
    6 - در صورتی‌که به هر دلیل مایل به ادامه استفاده از خدمات همراه بانک مسکن نباشید باید مراتب را به صورت کتبی به بانک اعلام نمائید.
    7 - در صورتی‌که به دلیل بروز مشکل در سیستم ، وجوهی به حساب شما منظور شود ، بانک می تواند نسبت به رفع اشتباه و برداشت وجوه از حساب شما اقدام نماید. توجه داشته باشید که در صورت کسری موجودی حساب ، باید با اولین اخطار کتبی بانک نسبت به استرداد وجه اقدام نمایید، در غیر این صورت باید علاوه بر استرداد این مبلغ ، وجه التزامی (مبلغ) معادل بالاترین نرخ سود تسهیلات بدون سپرده در مقطع اضافه برداشت به‌اضافه 6 درصد جریمه در سال را به بانک پرداخت کنید.
    8 - با توجه به اینکه تمامی عملیات و تراکنش های مربوط به خرید ، انتقال وجوه ، پرداخت قبوض و اقساط تسهیلات در سیستم همراه بانک ثبت و ضبط می شود ، بانک برای انجام آنها رسید ارایه نخواهد کرد.
    9 - انجام هرگونه عملیات و تراکنش های مالی از طریق سیستم مانند خرید ، انتقال وجوه ، پرداخت قبوض و اقساط تسهیلات به عنوان دستور پرداخت به بانک تلقی می شود ، بنابراین امکان لغو یا انصراف از عملیات و تراکنش های مالی انجام شده یا برگشت وجوه کارمزد کسر شده به هیچ عنوان وجود ندارد.
    10- بانک می تواند موارد مشکوک و اطلاعات اشخاص مظنون به سوء استفاده از اطلاعات سایر مشتریان یا خدمات همراه بانک و همچنین اطلاعات تراکنش های انجام شده را برای پیگرد قانونی به مراجع قضایی و قانونی ارائه نماید.



    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]



    ویرایش توسط Corleone : Thursday 18 July 13 در ساعت 12:56





    www.PDA-Planet.com


    خاک ایرونی زبون پارسی داره ، مام پاس میداریم ، توام با مایی ؟


    رفیق مثل کفش میمونه ، رفاقت مثل جاده !

    خیلی سخته وسط جاده بفهمی پا برهنه ای...


    پروردگارا !

    كدامين ميوه ممنوعه را بچينم كه از زمين برانی ام؟!

    2 کاربر پست Corleone عزیز را پسندیده اند .



  2. # ADS

کلمات کلیدی این موضوع

بوک مارک ها

بوک مارک ها

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •