مبلغی انتخاب کنید :




×
برترین برنامه هاي جایگزین گوگل مپز در iOS
آيا ميدانيد؟
کاربر ویژه شوید !

شارژ موبايل تبلیغات

^ Back to Top
اطلاع رسانی های سیاره پی دی ای
دسترسی به بخش کاربری سیاره پی دی ای
مشخصات گوشی موردنظر خود را بصورت زنده ببینید!
نمایش نتایج: از 1 به 1 از 1

موضوع: برترین برنامه هاي جایگزین گوگل مپز در iOS

  1. Top | #1


    تاریخ عضویت
    June 2012
    عنوان کاربر
    كاربر نيمه فعال
    شماره عضويت
    177
    نوشته ها
    977
    می پسندم
    466
    سپاس از شما
    1,171 بار در 603 پست
    میزان اعتبار کاربر
    0 تومان
    مبلغ حمایت شده از کاربر
    0 تومان
    اطلاعات کامپیوتر
    میزان امتیاز
    202

    برترین برنامه هاي جایگزین گوگل مپز در iOS

    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]


    دیگر کمتر کسی است که در جریان مشکلات به وجود آمده برای نقشه اپل نباشد. اپل در یک اقدام جاه طلبانه نقشه قدرتمند گوگل را از iOS حذف کرد و اپلیکیشن خود را جایگزین آن نمود. در این بین شاید ما ایرانی‌ها بیش از همه متضرر شده باشیم. چرا که نقشه گوگل پشتیبانی فوق‌العاده ای از شهرها و مسیرهای ایران داشت و اکنون در نقشه اپل خلاءهای بسیاری وجود دارد. فشارهای بسیاری به اپل در رابطه با این ماجرا وارد شد و کار به جایی رسید که تیم کوک ضمن عذرخواهی رسمی، به کاربران توصیه کرد تا بر طرف شدن نقایص نقشه اپل، از اپلیکیشن‌های مشابه موجود در اپ استور استفاده نمایند. در همین راستا بخشی در اپ استور ایجاد شد که برترین برنامه های مربوط به نقشه‌ را معرفی می‌کرد. اما متاسفانه هیچ‌ یک از برنامه های معرفی شده، پشتیبانی لازم را از مسیر های ایران نداشتند و گزینه خوبی برای ما به شمار نمی‌رفتند.

    این موضوع ما را به جستجو در بین دیگر اپلیکیشن‌ها وادار کرد. تا اینکه سرانجام پس از آزمایش برنامه‌های متعدد، موفق شدیم دو اپلیکیشن ایده آل را به عنوان جانشینان گوگل‌مپز انتخاب کنیم.


    +Maps

    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]

    این برنامه، یک اپلیکیشن تقریبا گم‌نام محسوب می‌شود. اما چرا باید یک برنامه نه چندان معروف را به عنوان جایگزین برتر گوگل مپز معرفی کنیم؟ جواب ساده است، این برنامه دقیقا از نقشه گوگل استفاده می‌کند. اگر بخواهیم نگاهی به امکانات +Maps داشته باشیم، می‌توانیم به قابلیت نشان کردن یک مکان خاص (Drop Pin)، مسیر یابی بین دو نقطه، پیدا کردن موقعیت کنونی در نقشه و ... اشاره کرد. تنها نقص این اپلیکیشن، قسمت جستجوی آن است، جایی که API گوگل اجازه جستجوی محدودی را به کاربران این برنامه می‌دهد و شما اکثرا با خطای اتمام محدودیت روزانه جهت جستجو مواجه خواهید شد.

    توصیه می‌کنیم که این برنامه را هرچه زودتر برای دستگاه های خود دریافت نمایید، چرا که اپل چندی پیش، برنامه ClassicMap را که ساختاری مشابه داشت از اپ‌استور خارج کرد و اجازه ادامه فعالیت را به آن نداد، لذا انتظار برخوردی مشابه با +Maps نیز می‌رود. اما اگر این سؤال برای تان پیش آمده است که استفاده از این برنامه چه مزیتی نسبت به نسخه تحت وب نقشه گوگل دارد، در جواب باید به این نکته اشاره کنیم که اگر با +Maps کار کنید، متوجه سرعت بالاتر و عملکرد روان‌تر آن در مقایسه با نسخه تحت وب گوگل مپز، خواهید شد. همچنین می‌توانید از نمای Google Satellite نیز در این برنامه برخوردار باشید.

    قیمت: رایگان / [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]برای آیفون و آیپد (با حجم ۸ مگابایت)


    MapsWithMe Lite

    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]

    این برنامه یک ویژگی منحصر به فرد دارد که می‌تواند آن را به گزینه برتر ما جهت نقشه یابی تبدیل کند. شما در MapsWithMe این امکان را دارید تا نقشه کشورهای مورد نظر خود را دانلود نمایید تا از آن به صورت آفلاین استفاده نمایید. خوشبختانه این اپلیکیشن از ایران نیز پشتیبانی می‌کند و جزییات مسیرها در نقشه آن در حد قابل قبولی رعایت شده است. در صورتی که می‌خواهید از امکان جستجو و مشخص کردن مکان‌های خاص استفاده کنید، باید نسخه پولی این برنامه را به قیمت 4.99 دلار تهیه کنید.

    قیمت : رایگان / [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]برای آیفون و آیپد (با حجم ۳۸ مگابایت)


    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]

    همانطور که مشاهده می‌کنید در بین این سه اپلیکیشن، همچنان گوگل بهترین پشتیبانی را از مسیرهای ایران دارد، اما MapsWithMe نیز با قابلیت مرور آفلاینش می‌تواند گزینه بسیار خوبی محسوب شود. شما کدام اپلیکیشن را ترجیح می‌دهید ؟






    3 کاربر پست C0D3R عزیز را پسندیده اند .



  2. # ADS

کلمات کلیدی این موضوع

بوک مارک ها

بوک مارک ها

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •